بازدید 9251
۶

شناور شدن ساعت کار ادارات تا ۱۰ مهر

کد خبر: ۹۲۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 15 September 2019
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پیش‌بینی می‌شود وضعیت ترافیک در مهر ماه نسبت به ماه قبل ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد که از استانداران خواستیم دو ساعت، ساعت اداری ادارات را شناور قرار دهند تا در روز‌های نخست مهر پیک ترافیک نداشته باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سید کمال هادیان‌فر صبح امروز در نشست خبری با اشاره به سپری شدن طرح تابستانی، اظهار کرد: در هزار و ۴۷ شهر کشور مراسمات ایام دهه نخست محرم بدون هیچ مشکلی سپری شد و هیچ حادثه‌ای روی نداد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال جاری براساس آمار‌های پزشکی قانونی، بالغ بر پنج هزار و ۸۳۳ نفر در جاده‌ها و معابر شهری بر اثر تصادف جان باختند که هزار و ۴۳۶ نفر در شهر‌ها و مابقی در جاده‌های کشور بوده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان ترافیکی مربوط به جاده‌های کشور است و تقریباً ۱۲۳ هزار نفر در این چهار ماه بر اثر تصادفات مصدوم شدند.

این مقام انتظامی درباره تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدارس نیز گفت: ۱۲۲ هزار وسیله با ظرفیت دو و نیم میلیون دانش‌آموز برای جابه‌جایی آماده هستند.

هادیان‌فر با بیان اینکه در کشور ۱۸ میلیون دانش‌آموز و دانشجو وجود دارد، از بهره‌برداری از ظرفیت ۱۱ هزار همیار پلیس در حوزه ترافیکی خبر داد.

وی متذکر شد: ۱۴ هزار نفر نیروی پلیس راهور در شهر‌ها در اول مهر آماده فعالیت هستند و سعی داریم اول مهر را با کمترین گره‌ها و حوادث ترافیکی برگزار کنیم. پیش‌بینی می‌شود وضعیت ترافیک نسبت به ماه قبل ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد که از استانداران خواستیم دو ساعت، ساعت اداری ادارات را شناور قرار دهند تا در روز‌های نخست مهر تا روز ۱۰ مهر ماه پیک ترافیک نداشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
برای کل سال تحصیلی شناور بشه بهتره ، در عوض بعداز ظهر ساعات کار افزایش یابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
باید دولت الکترونیک را به صورت کامل پیاده سازی کنیم و از شیوه های جدید دور کاری در سازمان ها و شرکت ها استفاده کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
بهتر شما رو به عنوان مدیر برنامه ریزی کل کشور منصوب کنن.
مگه مدرسه تایم بعد از ظهر نداریم اون موقع که اونها تعطیل میشن همزمان با تعطیلی ادارات نمیشه؟
یا تکلیف فرزندان کارمند چی میشه که اگر ادارات بعد از ظهر ها دایر باشه؟
. هزار تا آیا دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم از مرذم مایه گذاشتید ؟
بابا جان ساعت کار رو توی مهر ماه کم کنید دیگه !!!!!!!!!11
همش 10 روز
پس بقیه ایام پاییز چی؟
كاش مثل تغيير ساعت اين كار را هم از كشورهاي پيشرفته ياد مي گرفتيم و بصورت دائمي يك يا دو ساعت شناوري داشتيم .ضمن آنكه باعث كاهش استرس ، عجله و تصادفات ناشي از آنها هم مي شود .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار