بازدید 2590

پیگیر دیه شهدای مسجدالحرام و منا هستیم

کد خبر: ۹۲۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 15 September 2019

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص دیه شهدای منا و مسجدالحرام گفت: پیگیری ها در حال انجام است و مکاتبات لازم نیز انجام شده است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در سازمان حج در نشست خبری امروز گفت: حج امسال ضمن بهره گیری از رهنمودهای امام راحل و راهنمایی های مقام معظم رهبری، حجی آرام و موفق برای زائران بود.

وی به ویژگی های حج اشاره و تصریح کرد: زود آغاز شدن برنامه های حج و جلسات همایش ها و همچنین تهیه اقلام از داخل کشور از بهترین نکات حج امسال بود.

حجت الاسلام نواب تصریح کرد: امسال برای اولین بار انتقال زائرین توسط هواپیمایی ایران انجام شد و در رفت و برگشت، تعجیل در انتقال را داشتیم.

وی در خصوص طولانی شدن حج نیز گفت: فکر می کردیم طولانی شدن حج زائران را خسته کند اما این موضوع باعث خوشحالی آنها شد. همچنین همکاری خوب زائرین و خادمین باعث شد که حج امسال روان تر و خدمات و برنامه ها هماهنگ تر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج در خصوص دیه شهدای منا و مسجدالحرام اظهار داشت: پیگیری ها همچنان وجود دارد و مکاتباتی انجام شده و امسال هم نامه ای برای وزیر حج عربستان در این خصوص نوشتیم.

وی گفت: طبق گفته پادشاه عربستان در رابطه با شهدای مسجدالحرام، اقدامات انجام می شود و پیگیر دیه شهدای منا نیز هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر