بازدید 30872
هزار و هفتصد و هفتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش کدخدایی به ضبط اموال ایران توسط کانادا/بازگشت دوباره طیب‌نیا به دولت؟/شهردار رشوه بگیر از کشور فرار کرد/جهانگیری: تعجب کردم که آقای بطحایی هوس مجلس به سرش زد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:معاون روحانی: آثار برجام در کشور غیرقابل انکار است/مجلس دهم «آقا» ندارد /دفاع رئیس بانک مرکزی احمدی نژاد از حذف ۴ صفر /جزئیات پرونده زن خواننده در ابیانه و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 14 September 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

زندان و جریمه در انتظار اربابان اره و تبر

«اره به دست‌ها»، اگر مجوز نداشته باشند و درختان مردم یا متعلق به شهر را قطع کنند، ممکن است تا شش ماه در زندان به سر ببرند، جریمه بپردازند و حتی شلاق بخورند. این مجازات قانونی کسانی است که اقدام به قطع اشجار دیگران می‌کنند. هرچند در قانون، این مجازات واضح پیش بینی و به گفته محمدمهدی تندگویان عضو سابق شورای شهر تهران و نماینده وقت شورای شهر در کمیسیون ماده ۷، پرونده‌های متعددی در این باره تشکیل و به دادگاه ارجاع شده است، ولی ظاهرا حکم محکومیتی برای متهمان صادر نشده بود. اینطور که به نظر می‌رسد بازداشت عامل قطع درختان محله الهیه، جدی‌ترین پرونده‌ای است که یک نفر به اتهام قطع درختان شهر، از طرف پلیس بازداشت و به دادگاه معرفی شده است. /خبرآنلاین

ماجرای ممنوعیت عکسبرداری در پارک‌ها چیست؟

رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: خبر‌های منتشر شده مبنی بر ممنوعیت عکاسی در بوستان‌ها و فضای سبز تحت مدیریت شهرداری تهران بی پایه و اساس است. هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت فیلمبرداری و عکاسی شهروندان در بوستان‌ها وجود ندارد. / باشگاه خبرنگاران

مقتدا صدر چرا به ایران آمد؟

حسین رویوران، کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: نوع رابطه صدر با ایران، رابطه وجودی است و قابل جداشدن نیست، چون جریان صدر یک جریان شیعی است و قابل جداشدن از ایران شیعی نیست؛ همان‌طور که در برهه‌ای آقای صدر با هماهنگی رهبری چند سال برای تحصیل به قم می‌آید. از زمانی که پدر مقتدا به همراه دو برادرش ترور شدند، او که پسر کوچک بود و پدر برنامه‌ریزی سیاسی خاصی روی او نکرده بود، وارد عرصه سیاسی شد و ابتدا ماجراجویی‌هایی داشت؛ اما اکنون وضعیت پایدارتری دارد و استراتژی روشن‌تری از قبل، پیدا کرده است؛ اما همچنان بلندپروازی‌های سیاسی در ذهن دارد. /شرق

ناگفته‌ها بازیکن تیم ملی بسکتبال: مشکل خرید کفش و لباس داریم

آرمان زنگنه بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران که بیش از دو متر قد دارد، درباره مشکلات تهیه لباس و کفش و استفاده از وسایل نقلیه عمومی گفت: همیشه مشکل داریم و لباسی که سایزمان باشد سخت پیدا می‌کنیم. قدرت انتخاب کمتری داریم. سایز پایم ۴۸ و نیم است و انتخاب کفش هم سخت‌تر است و فقط مدل‌های خاصی می‌شود پیدا کرد معمولا از آلمان سفارش می‌دهم. اغلب با ماشین خودم رفت و آمد می‌کنم، اما اگر سوار اتوبوس و مترو شوم باید مراقب باشم سرم به میله‌ها نخورد.

جزئیات پرونده زن خواننده در ابیانه

دادستان نطنز در استان اصفهان گفت: بعد از احضار «نگار معظم» به جرم خوانندگی غیرمجاز در روستای ابیانه، نامبرده در نطنز حاضر و دو روز بازداشت شد که بعد از قرار وثیقه آزاد شد. این شخص به همراه وکیل خود در جلسه دادگاه حاضر و جرمش مورد رسیدگی قرار گرفت، نهایتا این پرونده رسیدگی و زن خواننده به یک سال حبس غیرقطعی محکوم شد، البته این حکم در دادگاه تجدیدنظر قابل‌اعتراض است. با توجه به متواری بودن این خانم، حکم به وکیل نامبرده ابلاغ شد که در صورت عدم اعتراض و یا تأیید حبس، حکم اجرایی و در صورت متواری بودن متهم وثیقه سپرده‌شده طبق قانون ضبط خواهد شد. / فارس

کارشکنی مخالفان روحانی نگذاشت مشکلات اقتصادی حل شود

بهزاد نبوی فعال سیاسی اصلاح طلب می‌گوید: متأسفانه تلاش‌های دولت روحانی، در اثر کارشکنی‌های مخالفان داخلی و پس از آن با روی کار آمدن دولت جدید در امریکا، عملاً به سرمایه‌گذاری خارجی و حل مشکلات اقتصادی کشور منجر نشد. در جزئیات ممکن است نقد‌هایی در زمینه تعامل به دولت وارد باشد، ولی واقعیت این است نقد اصلی متوجه برخی از نهاد‌ها است، که از روز اول مخالف روحانی بودند و از هر نوع کارشکنی و ایجاد بحران برای دولت دریغ نمی‌کردند./ایران

دفاع رئیس بانک مرکزی احمدی نژاد از حذف ۴ صفر

محمود بهمنی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد گفت: هدف لایحه حذف چهار صفر از پول ملی افزایش ارزش پول ملی نیست، چون این کار تأثیری در ارزش پول ملی، کاهش تورم و رکود ندارد. برخی کشور‌ها هم تا ۱۸ صفر از پول خود حذف کردند؛ لذا اگر این کار در کشور ما صورت گیرد حداقل ۵۰ تا ۶۰ سال خیالمان راحت است. نتیجه نهایی هم کاهش هزینه‌ها و بهبود فضای روانی خواهد بود. /ایسنا

جهانگیری: تعجب کردم که آقای بطحایی هوس مجلس به سرش زد

اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزرای پیشین و فعلی آموزش و پرورش گفت: آقای بطحایی خودش استعفا داد، من وقتی خبردار شدم که با استعفای وی موافقت شده بود. این اتفاق در ایام تعطیلات عید فطر بود و من خبر را در موبایل دیدم. تعجب کردم که ایشان هوس مجلس به سرش زده است. اولین متضرر انتخاب حاجی میرزایی من خواهم بود. او شش سال برای اداره دولت خیلی به من کمک کرد. بخش مهمی از استحکام، انسجام و نظم مصوبات دولت مرهون کار حاجی میرزایی بود.

مجلس دهم «آقا» ندارد

«غلامرضا تاجگردون»، رئیس اصلاح طلب کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در کافه خبر گفت: این مجلس دستپخت رد صلاحیت‌های اصلاح طلبان توسط شورای نگهبان است. مردم با همین سیگنال عده‌ای دیگری از کاندیدا‌های صاحب صلاحیت و به دردبخور اصولگرا را رد صلاحیت کردند. مجلس کنونی «آقا» ندارد. برخی از بزرگان تصور می‌کردند یک لیست را که ارائه کرده‌اند پس پیروز شده‌اند و اساسا برنامه‌ای برای پس از پایان انتخابات تعیین نشده بود. در جلسه فراکسیون امید تأکید کردم که خط قرمز جریان امید باید علی مطهری باشد. چراکه نگاه جامعه اکنون معطوف به علی مطهری است. عارف در کسوت معاون آقای خاتمی موفق‌تر بود، اما حضور در مجلس مستلزم دارا بودن چند خصیصه است که نمی‌توان آن‌ها را در وجود آقای عارف یافت. یکی از آن‌ها لابی‌گری است که آقای عارف اصلا لابی را بلد نیست چراکه فردی اخلاقی است.

شهردار رشوه بگیر از کشور فرار کرد

منوچهر قائدی شهردار اسبق شهر جدید صدرا که به جرم ارتشا محکوم شده بود از کشور فرار کرد. روز ۲۵ آبان سال ۹۴ یکی از معاونان و رئیس یک کمیسیون شهرداری صدرا دستگیر شدند و در همان زمان شایعاتی درباره قریب الوقوع بودن بازداشت منوچهر قائدی شهردار صدرا شنیده می‌شد که این شایعه سرانجام رنگ واقعیت به خود گرفت و رسانه‌ها آن زمان اعلام کردند که در پی بازداشت دو نفر در شهرداری صدرا، شهردار این شهر نیز بازداشت شد. پرونده مربوط به این افراد در دادسرای شیراز رسیدگی و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. در شهریور ماه سال ٩٧ علی القاصی مهر رئیس کل سابق دادگستری فارس در نشستی خبری اسامی تعدادی از مفسدان اقتصادی استان را که حکم آن‌ها قطعی شده بود اعلام کرد. القاصی در همان نشست خبری اعلام کرد: به استناد تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی، آن دسته از جرایمی که اقتصادی و امنیتی هستند اگر حکمشان قطعی باشد، دستگاه قضایی موظف است اسامی افراد را اعلام کند که اسامی شهردار صدرا و دیگر همدستانش نیز رسانه‌ای شد.

بازگشت دوباره طیب‌نیا به دولت؟

وزیر آموزش و پرورش خبر داد کمیته اقتصاد آموزش و پرورش به زودی کار خود را در این وزارتخانه آغاز می‌کند و گزینه ریاست آن نیز علی طیب نیاست. محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش که این روز‌ها اغلب اخبار آموزش و پرورش را در صفحه شخصی خود در توئیتر اطلاع رسانی می‌کند، امروز در صفحه شخصی خود در توئیتر تصویری از مراسم معارفه‌اش را گذاشت و در آن خبر از تشکیل کمیته اقتصاد آموزش و پرورش به ریاست علی طیب نیا داد. وی در توئیت خود نوشت: از اندیشمند فرهیخته جناب آقای دکتر علی‌طیب‌نیا تقاضا کردم به عنوان رئیس کمیته اقتصاد آموزش و پرورش، مشاور بنده و همراه فرهنگیان باشند و این کمیته را با حضور اقتصاددانان جوان تشکیل دهند. مطمئنم اقتصاد آموزش و پرورش با حضور ایشان، تحول واقعی را تجربه خواهد کرد. طیب نیا وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی در دولت یازدهم بود که که گرچه با ۲۷۴ رای موافق به این وزارتخانه رفت، اما در طول فعالیت خود سه کارت زرد از مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

«سیف» پُست ورزشی گرفت

طی حکمی از سوی دکتر سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان)، ولی‌الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی به‌عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

معاون روحانی: آثار برجام در کشور غیرقابل انکار است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: آثار برجام در زمینه‌های مختلف برای کشور هنوز پابرجا بوده و انکارناشدنی است. حسینعلی امیری روز شنبه در آیین بهره‌برداری از سیلوی ۷۰ هزار تنی مکانیزه بوکان اظهار داشت: با وجود آنکه ترامپ با نقض مقررات بین‌المللی به صورت یک‌طرفه از این توافق خارج شد، آثار حقوقی و سیاسی برجام همچنان پابرجا بوده و به عنوان یک سند بین‌المللی قابل استناد است. وی با بیان اینکه با خارج شدن امریکا از برجام و سیگنال‌های داخلی، ایران از مزایای این توافق با برقراری تحریم‌های ظالمانه محروم شد، افزود: ملت ایران نشان دادند که با اتحاد و انسجام خود قادر هستند حتی در برابر شدیدترین تحریم‌ها ایستادگی کرده و نقشه دشمنان را شکست دهند. وی با اشاره به اخراج مشاور امنیت ملی امریکا از کاخ سفید اضافه کرد: خوابی که «جان بولتون» برای ملت ایران دیده بود، تعبیر نشده و ملت ایران همچنان در مسیر امید و توسعه به حرکت خود ادامه می‌دهد.

واکنش کدخدایی به ضبط اموال ایران توسط کانادا

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، طی مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا را مصداق بارز تروریسم اقتصادی دولتی دانست. متن کامل این مطلب به شرح زیر است: تروریسم اقتصادی شیوه‌ای است که دولت‌های غربی با سوءاستفاده از ابزار‌های قانونی، منافع و منابع اقتصادی دیگر ملت‌ها را توقیف و یا مصادره می‌نمایند، آن هم بدون طی مراحل رسیدگی حقوقی منصفانه. ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا مصداق بارز تروریسم اقتصادی دولتی است. اقدام کانادا مغایر با اصول شناخته شده حقوق بین‌الملل از جمله اصل حاکمیت دولت‌هاست. از این پس قوه قضاییه باید وفق قانونِ «صلاحیت دادگستری جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به دعاوی مدنی علیه دولت‌های خارجی» مصوب ۱۳۹۰ در خصوص کانادا عمل کند.

غرویان: علما اخلاق و نزاکت را رعایت کنند

محسن غرویان در گفت وگو با جماران در واکنش به اظهارات اخیر حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در پیش خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که مجلس در راس همه امور است. این طور صحبت کردن با نمایندگان به نظر من خلاف نظر امام است. به هر حال مجلسی‌ها نمایندگان ملت هستند و باید با حفظ ادب و احترام درباره آنها سخن گفت. وی افزود: این گونه تعبیرات تند برخی سخنران ها با دیدگاه حضرت امام نسبت به مجلس سازگاری ندارد. نکته دیگر اینکه علما باید در ادبیاتشان رعایت اخلاق و نزاکت را داشته باشند. تعابیری نظیر «لعنت» و «غلط کردن» و ...اصلا با اخلاقیات اسلامی سازگاری ندارند و تعابیر درستی نیستند. دین را به این صورت جلوه دادن بر خلاف اخلاقیات دینی است، زیرا پیامبر اسلام(ص) هم فرمودند که من برای مکارم اخلاقی مبعوث شدم.

 

واکنش دولت به یک برنامه شبکه سه

روابط عمومی ریاست جمهوری برخی مطالب ذکر شده در برنامه «بدون توقف» شبکه ۳ سیما را شامل «ابهام آفرینی، اتهام و دروغ» علیه دولت خواند و برای اطلاع مردم، در سه محور توضیحاتی را منتشر کرد. برنامه «بدون توقف» حدود ساعت ۲۰ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه پنجشنبه بیست و یکم شهریور ماه از شبکه ۳ سیما پخش شد.

در بخشی از اطلاعیه روابط عمومی ریاست جمهوری می‌خوانیم؛

۱ ـ گفته شد که «شورای عالی هماهنگی اقتصادی» با پیشنهاد رئیس جمهور به رهبری تشکیل شده که صحت ندارد. پیشنهاد از طرف رئیس جمهور یا دولت نبوده، بلکه رهبری معظم انقلاب شخصاً در مورد ایجاد چنین تشکیلات جدیدی تصمیم گیری نمودند.

۲ ـگفته شد که در «شورای عالی هماهنگی اقتصادی» دو قوه مقننه و قضائیه به دولت کمک می‌کنند و هر چه نظر رئیس جمهور باشد، آن دو قوه هم حمایت می‌کنند، که به هیچ عنوان واقعیت ندارد. مطالب لازم در شرایط تحریم فعلی مطرح می‌شود و هر مورد که نظرات سه قوه به اتفاق تصویب شود و مخالف قانون نباشد اجرا می‌شود و در سایر موارد نیز در صورت موافقت رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌شود.

آیت الله نوری همدانی: بیشتر مجرمان همان کسانی اند که از علما و روحانیون فاصله گرفته‌اند

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین به جریان قمه زنی برخی افراد اشاره کرد و گفت: کسانی که با قمه زنی چهره اسلام را خشن جلوه می دهند، می خواهند جریان عاشورا را به حاشیه برانند. این مرجع تقلید با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه به واسطه عدم حضور روحانیت در متن اجتماع اتفاق می افتد، بیان کرد: امروز بیشتر کسانی که مرتکب جرم می شوند، همان کسانی هستند که از علما و روحانیون فاصله گرفته اند، بنابراین اعتقاد به عدم حضور اجتماعی روحانیت نوعی جهل و تجاهل است.

سلیمی‌نمین: منبرها محلی برای تخریب دیگران نشود

عباس سلیمی‌نمین با اشاره به برخی از تندروی‌های مشاهده ‌شده در منابر گفت: اینکه در منابر یا جاهای دیگر از ادبیات نابهنجاری استفاده شود، پدیده هزینه‌سازی است که می‌تواند تبعات منفی زیادی داشته باشد، چون وقتی یک سخنران حتی کوچک‌ترین بی‌حرمتی از خود بروز بدهد، آن بی‌حرمتی مجوزی برای بی‌حرمتی از جانب دیگران خواهد شد. به‌ همین دلیل باید مراقب باشیم تا منبر که رسالت فرهنگ‌سازی و ترویج اخلاق دارد، به محلی برای تخریب و تخطئه دیگران تبدیل نشود چراکه آموزه‌های دینی به ما توصیه می‌کند: «حتی تخریب مجرم هم صلاح نیست.»

 


مردم می‌خواهند بدانند وکیل آن‌ها در مسیر منافع ملی عمل می‌کند یا خیر

محمدرضا خباز در گفت و گویی با «آزادی» ضمن تأکید بر اهمیت وجود شفافیت در همه حوزه‌ها و امور گفت: «مردم مایل هستند بدانند وکیل و نماینده آن‌ها - چه وکیل در مسائل مادی و ... یا وکیل مردم در شورای اسلامی- از عهده کاری که به او سپرده شده، برمی‌آید یا خیر؟ آیا در انجام وظایف خود کوشاست یا خیر؟ آیا به دنبال منافع ملی است و برای آن وقت و هزینه صرف می‌کند یا خیر؟ این یک نیاز طبیعی و تمایل همه مردم است که بدانند نماینده آن‌ها چه اقداماتی می‌کند و آیا وجودش در این وکالت موثر است یا خیر؟». خباز در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا شفافیت آرا تنها در مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد یا در نهادهای دیگر نیز لازم است، گفت: «همان‌طور که گفتم دراین خصوص دو نظر وجود دارد که در حال رقابت با یکدیگر هستند. عده‌ای که به شفافیت معتقد هستند، می‌گویند علاوه بر مجلس در نهادها نیز باید همه چیز شفاف باشد. مثلا مذاکرات در خبرگان رهبری. آن‌ها نیز نماینده مردم هستند چرا نباید از اتفاقات آن مجلس خبر داشته باشیم؟ یا مثلا تصمیمات و اتفاقات در شورای نگهبان نباید پنهان باشد. یا اینکه چرا اجازه دانستن و ورود به مسائلی که در محاکم دادگستری اتفاق می‌افتد را نداریم؟ پاسخ این است که ایجاد شفافیت در قوه مقننه بسیار خوب است و رأی دادن به آن راه برای بقیه امور هم فراهم می‌کند».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲۵
برو جانم برو
کل بودجه دست دولت است نحوه بازار گردانی بازار ارز را بانک مرکزی انجام می دهد که استقلال ندارد و زیر سایه دولت است نحوه سود دهی بانکی را دولت تعیین می کند مجوز تولید و اسان سازی در فعالیت های اقتصادی را دولت صادر می کند مجوز صادرات و واردات را باز خود دولت اعمال می کند
این موارد است که اقتصاد یک کشور را می گرداند که می تواند اقتصاد یک کشور را ویران یا اباد کند
برو بچه گول نزن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
این چند تا مورد را که گفتی همش مربوط به تدارکات هست . اصل موضوع وعدهای هست که در انتخابات بر زمین مانده است . هیچ دولتی در دنیا تدارکات نهادها نیست . بیشتر دولت ها به کمک مجلس سیاست گذار هستند . تولید کننده نیستند . اقتصاد سه سه پایه دولتی . خصوصی و تعاونی باعث مشکلات زیادی در بخش اقتصادی شده است . در ایران دولت مال مردم هست و واقعا دولت در سایه چند تریلیون تومان پول اگر در بازار بریزد یا نریزد این پول ها سم مهلک اقتصاد هست
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
بعید هست که دولتی که سیاست گداری نمیکند بلکه خودش تولید کننده هست و چندین نهاد و شرکت های دولتی فقط ضرر ده هستند اینهمه کارها را انجام داده باشد . واقعا برداشت پول از خزانه توسط دولت اینقدر راحت هست ما نمیدانیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
پرچم فرانسه
باید به شما عرض کنم که دولت ها باید تابع قوانین مجلس باشد شما خیلی اسمش را دوست بذاری تدارکاتچی خوب بذلر ولی در اصل همین است که یا خودش طرح می برد یا خود مجلس طرح می گذارد و دولت باید ان را اجرا کند ولی دولت ما چی کار می کند همه دیگر می
دانند
اما در مورد ریختن تریلیون پول توسط غیر دولت را خوب اومدی چون خود دولت خواهان اشست وگرنه با اجرای قوانین که خودش امروز و فردا می کند که اسمش مالیات است به راحتی کنترل می کند
اره عمو جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
در ضمن کدام نهاد به غیر از خود دولت در این چند سال سرکوب ارزی کرد و اقتصاد را انقباضی کرده بود و کارشناسان می گفتند با این کارت اقتصاد را به هم خواهید زد و اخرش هم
همین شد
پرچم فرانسه توجیه می خواهید بکنید کارشناسی حرف بزن نه عوامانه که من هم بلدم بزنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
کاملا درسته.البته اینکه دولت به پولها بخاطر تحریمهای قدرت اول دنیا که دوستان شما اصرار عجیب به اتش زدن پرچمش دارن دسترسی نداره هم کوچکترین تاثیری در این مقوله نداره.اصولا درست اونه که بدون پول و با مبادله گندم با پارچه و اتوبوس با مرغ تخم گذار بتونه کشور رو اداره کنه.وگرنه اداره کشور با مبادلات بانکی جهانی رو که هر ننه قمری بلده
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
ناشناس ۲۳:۱۰
ترلز تجاری ایران به غیر از نفت در واردات و صادرات برابر است و فقط دولت باید یک زحمتی بکشد ساختار بودجه را اصلاح کند ان هم بدون نفت که البته درذ چند سال اول یک کمب فشار می اورد ولی بعدا اقتصاد روند خودش را پیدا می کند و رشد اقتصاد واقعی منحای نفت درست می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
۲۳.۳۶
اصلا فهمیدی من چی گفتم؟وقتی نفهمیدی چه اصراری به جواب داری؟وقتی تحریمه یعنی شما نمیتونی پول کفشی که من باب مثال صادر میکنی المان بگیری.پول سیمان که میفرستی یا کود اوره که به فلانجا میفرستی!!!پول یوخ .اندرستند؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
چند تا کاربر محترم یک بار دیگر تراز بودجه دولت در سال ۹۸ و اختصاص بودجه های کلانی که در بخش فرهنگ جامعه ریخته شده . خروجیش،این شد که اموزش و پرورش کشور به چه روزی مبتلا شده است برای اینکه در ردیف بودجه اموزش کشور نهادهای موازی با هر وزراتخانه ای یک نهاد موازی کاری میکند این یعنی هدر دادن بودجه کشور . خروجیش این هست که تو خیابانها به تار موی زنان جامعه گیر دهند یا زنان به ورزشگاه نردند یا کنسرتی را لغد کنند یا پرچم کشدری را اتیش بزنند . در صورتی ان پول ها مال تعذیه و شیر مدارس و میز و نیمکت مدرسه باید خرج میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
۲۳:۴۸
پول توسط صراف ها به راحتی قابل انتقال است و الان هم دارند این کار را می کنند
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
کل بودجه دست دولت نیست. اصلا نمی دونه در بنیاد های مستضعفان، کمیته امداد، آستان قدس و بنیاد شهید و از این دست چی می گذره؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
شهردار متهم اختلاس شهر صدرا فرار کرد !؟
ولی به جاش دو تا توریست جهانگرد استرالیایی که مدعی امن بودن ایران را داشتند و تبلیغ جهانی می کردند
را دستگیر و زندانی کردند !؟
یک نفر برای من بی سواد وامثال ما عوام الناس توضیح دهد40 سال رأی دادیم چه نتیجه ای داشت؟
آیا تورم کاهش پیدا کرد؟
آیا فقر کمتر شد؟
آیا اعتیاد کمتر شد؟
آیا بیکاری کمتر شد؟
آیا فساد کمتر شد؟
آیا مردم به حقوق خود در قانون اساسی دست پیدا کردند؟
پس چرا دوباره رأی دهیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
چند مورد در ایران جواب نداده و دلایل خودش را دارد . اول خصوصی سازی . دوم خروج نهادها و نطامیان از اقتصاد و سیاست . سوم مردم سالاری یعنی در انتخابات مردم یک چیز میگویند انقلابیون مسولین یک چیز دیگر تفسیر میکنند .
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
دوست عزیز من سی سال هست که حق رای دارم و با افتخار تمام میگم تا به این روز حتی یک مهر انتخابات در شناسنامه ام نیست.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
من در تمام انتخابات از اولین رییس جمهور تا جدیدا رای به روحانی شرکت کردم .دلیل من این هست که بهرحال قدرت اخرش بعد از کشمکش مردم‌پیروز خواهند شد و قدرت از طریق احزاب به مردم منتقل میشود . مردم همیشه بعد از حتی یک قرن پیروز میدان رقابت در ثروت و سیاست خواهند بود . قدرت مردم همه موارد سیاسی و کنش ها و واکنش ها و ایدها و نطریات را هضم و جذب خواهد کرد . چون دریا هست . هر رودخانه ای را حتی چندین سد در مسیرش داشته باشد پر خواهد کرد و اخر سر دریا هست که ان را جذب میکند . تمام‌مردم دنیا به سنت لیبرال دمکراسی در حال سقوط هستند چون در چنین تفکری استعدادها رشد میکند و کینه و نفرت از بین میرود . مخالفین بحث کنند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
اگه برا شما نتیجه نداشت برا برخی نمایش خوبی داشت
صدر قابل اطمینان نیست و فقط باید باهاش همکاری استراتژیکی کرد
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
به کامنتی که گذاشتی توجه کن!قابل اطمینان نیست ولی باید رابطه استراتژیک داشت؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
تابناک چذا مضمون حرفم را به کلی تحریف کردی؟
تو که می خواستبی سانسور کنی خوب منتشر نمی کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
مجبور هستید که معنی کلمات را که نمی دانید استفاده کنید ؟
سرمایه گذاری خارجی؟
خیلی از کشورها اولش همین فکر می کردن که باید سرمایه گذاری خارجی اورد تا اقتصاد شکوفا شود ولی وقتی دیدن که با جرقه ای ممکن است کل اقتصادشون به هم بریزد رفتند بیشتر به سمت سرمایه گذاری داخلی رفتند مانند مالزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
بابا بچه مایه دار!!!ژن خوب!!!کدوم کارخونه رو قراره یک دهم قیمت برداری؟؟یا احیانا به بهانه تولید قراره کدوم بانکو هاپولی کنی؟؟سرمایه گذار داخلیشو هم دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
سرمایه گذار خارجی با خودش تکنولوژی هم میاره چون دنبال سود سرمایه است. حالا کدام سرمایه گذار داخلی دیدی که جز تکنولوژی دست سه و 4 چین و هند را وارد کرده باشه. تازه اگه آش را با جاش نبلعه.
خدا کند به روحانی اجازه بدهند با ترامپ دیدار کند!
پاسخ ها
سید حسام
| United States of America |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
که دیگه چه دستاوردی برامون بیاره پس از دستاورد!شگفت انگیز برجام؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
حتی سبک نوشتنت هم مشخصه که ایرانی نیستی، دیدار کنه که چی؟ آخه باهوش اقای ترامپ برجام افتضاح رو قبول نداره الان میاد به بهتر از برجام راضی شه؟؟؟ چه توافقی میشه باهاش کرد اخه؟؟؟
از کی تا حالا پناهیان جزو علما شده ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
منظور علم الهدی بوده
خبر ها بیشتر خنده دار ودر حد مزاح بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است
کارم از گریه گذشته است به آن می خندم
آقای کدخدایی آیفون خانه ماخراب شده نظری دراین موردمرقوم فرمایید
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
کدخدایی:خرابی آیفون مصداق بارز تروریسم اقتصادی است!ونشانه ضعف دموکراسی درغرب!
الداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
خیلی قشنگ گفتی آفرین
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
ایشون عاشق اظهار نظر برای همه امورات هستن و جالب اینه که همین اندازه برای دیگران حق اظهار نظر قایل نیستن و برای عملکرد حوزه فعالیت خودش هم که ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
جالب است که کدخدایی هم فقط تکذیب میکند !!؟؟
حاج آقا غرویان کاملا فهمیدیم به در گفتید دیوار بشکنه ؟
رفتار نمایندگان مردم باید برای مردمی که به آنها رای داده اند آشکار باشد. در قالب همین مخفی کاری چه سوءاستفاده هایی که نشده است. نماینده ای که به راحتی رایش تغییر میکند باید برای رفتارش دلیل منطقی داشته باشد.
خود امام می فرمودند آمریکا غلطی نمیتواند بکند. کلمه "غلط" کلمه بی ادبانه ای نیست و برای نگفتن چیزای دیگر است و اتفاقا خیلی هم موثر است. با گذشت زمان معنی کنایی هر اصطلاحی، عینی تر می شود. ولی اگر قرار باشد هیچ کسی حرف تند و تیزی نزند، هیچ کسی دردش نمیگیرد و هیچ تلاشی برای تغییر وضعیت صورت نمی پذیرد.
ولی‌الله سیف رییس سابق بانک مرکزی به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب گردید. یعنی در دنیا بی نظیره چنین احکامی.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
اینگونه عزل و نصب ها فقط در کشور ما شنیده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
قحط الرجال شنیده بودید این مصداق بارز ان است
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
این حکم یعنی این بابا قبلا در ورزش پهلوانی بوده و زورخونه می رفته بعد شده رئیس بانک مرکزی یا بعد از اونهمه پهلوانی و جوانمردی و از بین بردن منابع ارزی و طلای کشور شده عضو هیئت مدیره فدراسیون...به هر حال علی برکت الله.سفره دولت پهن هست و دوستان دورتا دورششش
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
اتفاقا این یعنی جواب مرام و معرفت ، این همه پول بی حساب کتاب خرج ورزش کردن کی حال میداد اون موقع به وزیر؟ اقای رییس بانک مرکزی حالا نوبت کیه جبران کنه؟ اقای وزیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
هزار تا مدیر ثابت داریم که ۴۰ ساله فقط جابجا میشوند
و فقط عزرائیل حریفشان است و بس
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
خخخخخخخخخ
مسخره ها.دیگه علنی علنی دارین به شعور مردم توهین میکنید.
وای بر ما
براستی آیا جناب کدخدایی سخنگوی وزارت امور خارجهٔ‌ایران هستند ؟ چرا مسولین در اموری که به آنان ربطی ندارد ،دخالت میکنند ؟ اگر ایشان بهمان وظیفهٔ‌اصلی خود در شورای نگهبان با صداقت عمل نماید ،‌یقینا خدمتی به ملت ،و کشور ایران نموده اند ، هیچ ربطی ندارد که شورای نگهبان در امور سیاستهای خارجی کشور دخالت نمایند ؟،،،
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
اوقات بیکاری یه توئیت بزنه ایراد نداره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
بدبختی کشور ما اینه که ؛ کسانیکه این کاره هستند ، دستور رو از کسانی میگیرند که این کاره نیستن !!!!
من فکر میکنم در انتخابات اینده نیز اصلاحطلبان رای بیاورند!!.بدین معنی که هر چند مردم انتخابات را تحریم میکنند و شرکت کنندگان در انتخابات طرفداران سنتی اصولگرایان هستند ولی بخاطر اینکه اقایان اصولگرا با فحش خوری میانه ای ندارند و از طرفی میدانند شرایط کشور به گونه ای است که هر که بر صدر بنشیند از مردم عصبانی در امان نخواهد بود لذا خود طرفداران اصولگرایی به اصلاحطلبان رای خواهند داد و خود همچنان در موقعیت مدعی و طلبکار به منتخبان مردم خواهند تاخت که چرا اوضاع مملکت چنین است و چنان.!!!!شما موافق نیستید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
برای اصولگرایان نه فحش و نظرمردم مهمه نه رفاه و آسا یش یا سختی و تنگنای اونها .فقط قدرت ورسیدن به منصب . همین و بس
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
برخی اصولگرایان علم و تجربه دمکراسی را قبول ندارند . . حالا سوال این هست که کسانیکه در مردم سالاری میخواهند رای بدهند میگویند در مقولات اقتصاد و سیاست و فرهنگ نباید با خشونت متوصل شد بلکه از راهکار علمی و تجربه استفاده شود . اما اصولگرایان میگویند رای اعتماد از مردم میگیریم در موقع انتخابات شعارهای تند و افراطی را حذف میکنیم ولی بعد از انتخابات با خشونت برخورد میکنیم . این حرکت یعنی تناقض با روح مردم سالاری هست . یعنی قلبا باور ندارند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
درسته من به اصلاح طلبان رای میدم چون فقط اونا هستن که زبان مذاکره با دنیا رو بلدن و علاوه بر اون تا روز قیامت هم هر اتفاقی بیافته یا تقصیر سپاهه یا دولت سایه یا احمدی نژاد و اصلاح طلبان هرگز مقصر نیستند و شناسنامه دارن
اقای تاجگردون مجلس اقا ندارد ولی یک خانم سلحشور دارد که جور اقایان را در مسائل اساسی مملکت بدوش میکشد.موضعگیریهای وی حتی اگر انتخاباتی باشد در جهت منویات مردم و رای دهندگان است و من بعنوان یک شهروند از او تشکر میکنم که شجاعانه حرفهای درگوشی که مردم میزنند با صدای رسا به گوش اقایان اقلیت تصمیمگیر میرساند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
ایکاش تمام زنان جامعه ما اینقدر شجاع و با سواد بودند . انوقت تندروها هیچوقت اجازه نداشتند دختر ۹ ساله را به عقد مرد ۶۰ ساله متاهل در بیاورند . خشونت بر علیه زنان ریشه کن میشد . صد افرین هزار افرین به سلحشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
البته ممکنه موضع گیری های ایشون در جهت منویات امثال شما باشه اما در جهت منویات ملت نیست.چون ملت ها ذاتا از دروغ، نفاق متنفرن. ایشون چه کار مثبتی جز حرف زدن های بی پشتوانه برای خود زنان انجام داده؟ فقط یه کار مثبت بگید تا ما دلمون خوش باشه این نماینده ما جز دروغ، کاری هم بلده.اصلا بر فرض محال که ایشون در جهت منویات ملت صحبت می کنه آیا این ها اقتصاد رو اصلاح کرده؟ وضعیت اسف بار بیکاری و طلاق جوانان رو اصلاح کرده؟ جایگاه زنان رو ارتقا داده؟ دست بردارید از این همه فریبکاری. مردم امروز هوشیارن واین بار فریب تکرار رو نمی خورن.
در مورد فرمایشات نغز استاد غرویان هم باید عرض کنم از پیامبر و امام برای مقاصد سیاسی خودتون استفاده نکنید.مرحوم مدرس در مورد مجلسی های یک برهه ای از زمان گفتن برید آدم انتخاب کنید یعنی این ها آدم نیستن. شما فکر می کنید مجلسی ها هر بلایی خواستن می تونن سر ملت بیارن و اونوقت ما باید سکوت کنیم. همین شماها دم از آزادی می زنید و در عمل هر کی مخالف شما حرف بزنه بی اخلاق می دونید و سرکوبش می کنید. یه کم خودمون رو اصلاح کنیم
یه شهردار شورای امیدی دیگه هم فرارکرد
چه خبره آقایان تکرار؟
به چی شما دل خوش باشم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
سنگ پا اعلا قزوین بدم خدمتتون؟وظیفه جلوگیری از فرار مجرمان با اقای تکراره یا جای دیگه؟تا کی فرا فکنی و فرار رو به جلو؟الان طیف شما باید پاسخگو باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
آقای مهرداد خان ؛

من نه طرفدار اصلاح طلبان هستم نه از اونها خوشم میاد

ولی

طیف شماها ؛ باید جوابگوی این همه بدبختی و سیاه روزی ملت ایران باشد ، باید جوابگوی قهر با دنیا ، جوانان بیکار ، گرانی و اعتیاد و خودکشی های ملت بیگناه باشه .

ما هر چه می کشیم از تفکرات افرادی هستند که شماها از آنها پیروی میکنید .

لطفاً ساکت بشید تا لااقل بیش از این اعصابمان خرد نشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
نامردی نکن اینهمه از شواری اصولگرایان رفتند کاندا صدات در نیامد شنیدی میگن گوسفند از جوب پرید وبز گفتم دیدم دیدم گوسفند گفت بنده خدا دم تو یک عمر بالاست ندیدی اما دم ما یک دفعه رفت بالا بوق وکرنا راه انداختی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
در جواب ناشناس ۲۲۵۱
دوست عزیز شما سنگ پا رو رو سفید کردی هرچی رییس جمهور منتخبتون همین چند روز پیش از بگیر و ببند ناراضی بودن مثل اینکه یادتون رقته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
به جاش دو تا توریست استرالیایی که برای امنیت سفر در ایران تبلیغ می کردند
را دستگیر و در زندان انداخته اند
وطن دوم آقازاده‌ها چرا این کارها را می کند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
خخخخخخخخخ
فرار نکرد به کمک رفقا ترتیب خروجش داده شد .
اگر غیر از این بود جای تعجب داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
به این مسائل کم اهمیت باشه که همتون باید فرار کنید
مگه توییتر فیلتر نیست چرا کار غبر قانونی میکنه چرا قانونی رو که خودشون درست کردن نقض میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
فقط توییتر نیست . سیاسیون از تلگرام با سیم کارت دوم و سوم بستگان خودشان استفاده میکنند . یعنی از سیم کارت ثبتی فرزندان و نوه و نتیجه های خودشان حساب کاربری در تلگرام دارند .
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
عزیزم.
همه در مقابل قانون برابرند اما بعضیها بیشتر برابرند
بااینکه طرح شفافیت آرا نمایندگان سیاسی وبرای تحت فشار گذاشتن اشخاص است ولی با آقای خبازنهایتا موافقم!چون راه را برای سایر امور وشفافیت سایر نهادها هموار می‌کند.
کلاس روش سخنوری بر اساس اصول اخلاقی برای برخی آقایان واجب است
در مورد خواننده زن,
زندانی بسازیم به بزرگی ایران.
به نظر من هر کسی دیش ماهواره داره را باید در این زندان بزرگ جا داد چون این هم جرم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
و هر کس توییتر داره و توییت میکنه. چون غیرقانونیه
جناب آیت الله نوری همدانی با فرض صحت فرمایش حضرتعالی پس در قم ومشهد نبایست یک مجرم اقتصادی داشته باشیم آیا اینطور است ؟؟؟ سخنان مراجع محترم بیشتر از سایر افراد مد نظر رساناهاست لذا شایسته است سخنانشان سنجیده تر ، عالمانه تر و واقعی تر باشد واگر رسانه مغرضی نیز فرمایشات ایشان را تحریف مینماید سریعتر اطلاع رسانی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
اگر دوری از علما مجرمیت می آفریند ، پس باید تمامی مردم کشورهای سوئیس و فنلاند و دانمارک و ایسلند مجرم باشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

جل الخالق
اقای طیب نیا و رکود.
خدا به داد اموزش و پرورش برسد.
تخصص "رییس سابق بانک مرکزی" چه ربطي داره به‌ تخصص " عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی" . ضمناً ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا نتيجه قطع روابط با كانادا در اثر شيرين كاري هاي سعيد مرتضوي بوده است . مقصر تمام اين مشكلات سعيد مرتضوي و تمام كساني است كه به اين جوان نا آگاه و خودكامه ، قدرت زيادي داده بودند تا امروز تبعات اقدامات غير قانوني اش را مردم ايران بدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
مگه تخصص هم مهمه ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
فکر نکنم در این مملکت تخصص مهم باشه .

بهتره نگاهی به سر تا پای مسئولین مملکت بندازید ، ببینید کدوم یک سر پست های خودشون هستند .

وزیر کشاورزی رو استیضاح میکنند ، به جاش می کننش وزیر ورزش ، بعد رئیس بانک مرکزی رو میکنند کشتی گیر مدال آور !!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
فعلا که این اقا سعید راست راست می چرخد بدون اینکه در قبال موضوع قتل های کهریزک و حیف و میل اموال و منابع در سازمان تامین احتماعی بررسی صادقانه و عدالت محوری صورت گرفته باشد و مجازاتی متناسب به تخلفات صورت گرفته انجام شده باشد. خوب حال می کنه ها
كي به حرف سيماي ميلي اعتنا مي كنه ؟ اصلاً مگه كسي سيما مي بينه ! اگر همه وسايل سرگرمي رو از من بگيرن باز هم سيما رو نمي بينم .
اونوقت خداشاهده من قبض برقمو ندم از کشور که هیچ از خونه نمیزارن بیام بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
برق باید مجانی بشه . مگر قرار نبود با راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر برق مثل اروپا ارزانتر باشه
اگر منم برم ابیانه بخونم برام پرونده درست میکنین؟البته هم صدام افتضاحه هم مرد هستم
(:
.ولی خوب جای دوری نمیره یه لطفی بکنین تو نیکی میکن و در دجله انداز.یک پرونده توپ که باهاش پناهندگی بدن برام درست کنین.تا عمر دارم دعاگو هستم
جناب اقای نوری پیامبر بزرگوار ،ص،در زمان خود که از طرف خداوند به پیامبری بر گزیده شد به نقل و روایت با همه مسائل ان زمان متوجه ان پیامبر بود هر گز از اموال بیت المال برا خودش درست نکرد و برا امرار معاش کار میکرد امروز جریان زدو بند و بخور بخور از بیت المال در گوشه کنار این مملکت و عد های به نداری شب شام شان چشم بر اسمان دوختن
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
تابناک چیزی از قیمه نمونده که قرار بود اشکنه بپزم شما فقط اب ونمک گذاشتی برام ممنون
درموردقطع درختان ...تابناک گرامی مشکل اصلی همانهای هستند که مجوزقطع درختان رامیدهند.
آقای نوری همدانی بیشتر مجرمان کسانی هستند که از علما وروحانیون فاصله گرفتن! الان تو کشور آمار جرم وجنایت بیش ازحدپایین هست همچنین در کره جنوبی و...اونجا مردمشون حتما به علما نزدیکند که جرم وجنایت پایینه!
پاسخ ها
مهران
| Netherlands |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
کسی که خودش رو بخواب زدهدنمی تونید بیدارش کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
امروز شنیدم توکیو امن ترین شهر جهان شناخته شد.به این معنی که یک کودک ۶ ساله میتونه بدون نگرانی از هر نقطه شهر به نقطه دیگه شهر سفر کنه و در طول مسیر هیچ مشکلی براش پیش نیاد!!!جالب نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
خانم ها ما در پاسی از شب بیرون می روند ان وقت می گویی بچه
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
جناب آقای نوری همدانی بیشتر مجرمین اتفاقا با تاسی به علما و روحانیون جنایت می کنن..البته منظورم جنایتکاران اقتصادی هست مثل آقای خاوری،برادر رئیس جهور،برادر معاون اول رئیس جمهور،داماد وزیر کار،معاون اول احمدی نژاد ...بازم مصداق بیارم براتون
ههمیشه برای فراری دادن دزدها دروپیکرهی بازی گوشه وکتار وجود دارد ،بیچاره افتابه وگوسفند دزد که باید حتما دستش بریده شود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
شکایت از قاضی واقعا امکان‌پدیر هست ؟
ایتلاف صدر با سوسیالیست ها در عراق کمی تعجب اور نیست ؟
توقیف اموال و دارای ایران در کانادا تورویسم اقتصادی هست ...... فیلم برداری توریست های خارجی با هیلی شات بعنوان مستند ساز و سپس دستگیری انها چی . سیاست کمی پیچیده هست
غرویان گفتند . مجلس در راس امور هست و گفتن کلماتی مانند غلط میکنند در مورد مجلس درست نیست و از مکارم اخلاق بدور هست .... آقای غرویان سیاست و کارهای سیاسی این حرف ها سرش نمیشود . هر کس اگر خواست سیاست را در مغژش کنترل کند باید سواد خود را بالا ببرد البته نه هر سوادی ....سواد خواندن و نوشتن نمیتواند سیاست را کنترل کند . سواد دانشگاهی شامل حقوق . اقتصاد . زبان خارجی . علوم سیاسی . بین الملل . تاریخ عمومی . جغرافیا . علوم اجتماعی و جامعه شناسی و .....را مطالعه کند . اگر غیر از این باشد پس من هم سیاستمدار هستم
خواب بولتون برای ایران تعبیر نشد!!!!مثل اینکه آقای امیری خودشون خواب تشریف دارن....دیگه باید چه بلایی سر ملت بیاد????به امیری توصیه میکنم که شما هم موقع بازدید روحانی از سطح شهر با ایشون تشریف ببرید شیشه ماشین رو هم تا آخر بدید پایین
من میگم نه اینکه قمه زنی باید جمع شود بلکه باید کرز و شمشیر و خنجر و اتیش زدن و لباس پاره کردن و خشونت از این مداحی ها و روصه خوانی ها جمع شود . چون هر چه جلوتر میرویم مراسم خشن تر میشود چرا
تابی مسئولین ورزشی چه بلایی سر کشتی ایران آورده اند که همه با اختلاف و با نتیجه ۱۰بر صفر به حریفان می بازند؟
یک سال زندان برای دختری که آواز خوند؟؟؟ زندگی مردم اینقدر بی ارزشه که برای همچین مسيله ای یه دختر باید یک سال از عمرش رو تلف کنه؟
ناشناس جون ،،دیگه کم لطفی نکن
الان حتی یک بچه هم میدونه که عدم موفقیت کشتی گیران ایران که به قول تو ،،عمدا میبازن ، اونم با مرتبه ده بر صفر ،مسلما هیچ دلیلی جر دشمنی غرب و تروریسم اقتصادی تحمیلی ،نمیتونه داشته باشه !!!!
در صدا و سیما هرکس قرش بیشتر جایش بالاتر؟؟!! ببین چگونه در صدا و سیما جایگاه پیدا میکنند و بعدش به کشور خیانت کرده و فرار میکنند و یا وقتی به خارج میروند سریعا" کشف حجاب میکنند و....؟؟؟!!! اخه این چگونه گزینشی هست که به سابقه خانوادگی اینها توجه نمی شود؟؟؟!!
گیریم که نظر جناب کدخدایی در مورد رأی دادگاه کانادایی درست باشد ، لطفاً ایشان نظر خود درباره کشته شدن زهرا کاظمی خبرنگار ایرانی-کانادایی را در هنگام بازداشت در ایران هم بیان کنند که همین اتفاق باعث قطع رابطه ایران و کانادا شد و امروز هر مجرمی که به آن کشور فرار میکند نمی‌توانیم برگردانیم.
چقدر دزد زيادشده ديگه زندانها گنجايش ندارن بايدکم کم به فکرصادرات باشيم البته بجزکاناداوآمريکا چون ظرفيت اونجاها مدتي تکميل شده
آیت الله نوری همدانی: بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه به واسطه عدم حضور روحانیت در متن اجتماع اتفاق می افتد،
به گمانم ابشان خیلی وقته از در منزل بیرون تشریف نبرده اند و به ادارات سر نزده اند ....
به جناب آقای غرویان و آقای سلمیی نمین باید گفت اگر جملات آقای پناهیان زشت است! پس جملات و الفاظ آقای شیخ حسن روحانی که منتقدین را بی سواد و تازه به دوران رسیده و ....معرفی نمودند زشت نیست ؟چرا آن روز که این جملات را بر زبان آوردند سکوت کردید؟
در مناقصه نصب اسانسور شهرداری برنده شدم ... روز موعود برای شروع کار مراجعه کردم فرمودند که سر چک شل کن و اینقدر برای ما بنویس ... عرض کردم که برنده مناقصه ام گفتند هر که خواهی باش همه اش که مال تو نیست ما هم سهمی داریم .. چرا ؟ خرج سنگین است ! گفتم کمترین مبلغ را پیشنهاد داده ام ... گفتند الی یوم القیامه اگر باشهرداری کاری نداری حرفت را پیگیری کن که در اینصورت بیچاره ات می کنیم و گرنه انصراف کتبی ات را اعلام کن !!!چند روز بعد که از مسیر عبور می کردم دیدم که نفر دوم شدیدا مشغول کار است .. از او با نهایت ظرافت ومعرفت پرسیم حال چک چطور است ؟ گفت همینکه نفر اول انصراف داده و من بکار گمارده شده ام معلوم است .... بیچاره شهردار صفر کیلومتر فکر کرده که نوبرش را اورده که رفته متواری شده ... ایهالناس یکی نیست که به او بگوید که ای هالو خرج دیگران هم سنگین است ......
کانادا یک اشتباه بزرگی کرده و ان اینکه باید اموال عاغازاده ها را مصادره میکرد و سپس دپورتشان میکرد به همان جایی که از انجا امده اند...
ماشاءالله این آقای کدخدایی در همه چی دخالت میکنه و برای همه چی نسخه میپیچه

چکارن ایشون ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روز به روز علائم درخشان مبارزه با فساد پدیدار میشوند!!
ولی‌الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی به‌عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. آقای وزیر ورزش چرا درس نمی گیرید. هر کسی کار خودش، بار خودش، آتیش به انبار خودش نه مردم. مدیریت های فرمایشی تا کی ادامه داره؟ مدیریت های فامیلی تا کی؟
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، فقط تو رو خدا اجازه بده 700 هزار بشکه نفت درروز بفروشیم !
کدام بند قانون و شرع برای آواز خواندن زن، مجازات تعیین کرده است؟
مردم از هر کسی که اهل ریا و تظاهر باشد فاصله میگیرند!... شاعر خوب گفته است: واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند، چون به خلوت می روند آن کار دیگر میکنند!!!!
چرا هیچوقت دست هیچ مفسد اقتصادی قطع نمی شود؟ چرا مفسدان اقتصادی به راحتی فرار می کنند؟ بد بخت گوسفند دزد خراسانی که سال گذشته به خاطر دزدیدن یک گوسفند، دستش قطع شد!
مملکت را با هوا هوس به پرتگاه رسانده اند
آقای سیف لیاقتش در زورخانه است چون خودش درست شبیه پهلوانان زورخانه ای است نه ریاست بانک مرکزی، خدا پدر وزیر ورزش را بیامرزد. ولی ای کاش این پست چهارسال پیش به ایشان ابلاغ میشد.
اکثر شهرداریها رشوه میگیرن
آقای کدخدایی مصداق از دیوار سفارت یه کشور خارجی بالا رفتن و اموال اون سفارتخونه رو بدزدن یا آتیش بزنن چیه اونوقت؟
باید تماشاچی های ابیانه را هم جریمه یا باز خواست میکردند تا تماشاچی نباشند
فرار یک مجرم دیگر با فرمول همیشگی : بازداشت - رشوه - تبدیل قرار بازداشت به وثیقه - آزادی مجرم - فرار به کانادا -تماس با اینترپل - خخخخ
تابی جون چرا نظرات را منعکس نمی کنی.
به حال این مملکت باید گریه کرد.سیف رو از بانک مرکزی انداختن بیرون تو وزارت ورزش بهش پست میدن....!
چرا توئیتر برای مسئولان باز و جرم نیست و وزیر آموزش و پرورش و غیره از آن استفاده می کند و خبر های داخلی را روی آن قرار می دهد، لیکن افراد عادی حق استفاده ندارند. به این میگن سیاست تبعیض و چرا قوه قضاییه که همیشه آماده بگیر و ببند افراد عادی جامعه است اقدامی نمی کند.
اخبار جالب و در عین حال تاسف بار دائم در چرخه گردش رسانه ای است اما انتخاب و انتصاب سیف در راس ورزش زور خانه ای و کشتی نشان می دهد که همان زور و قدرت است که کارش را پیش می برد.
همچنین اقای کدخدائی لازم نیست در هر موضوعی وارد و واکنش نشان دهد ممکن است به سایر امور و نظارتشان لطمه بزند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی