بازدید 3653

نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی اعلام شد

کد خبر: ۹۲۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 14 September 2019

نتایج آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی امروز از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر شد.

به گزارش مهر، در پی برگزاری آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی که هجدهم مردادماه ۱۳۹۸ توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و با ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار نفر برگزار شد، نتایج معرفی‌شدگان مرحله چند برابر ظرفیت برای بررسی مدارک، روز شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir منتشر شد.

داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند، می توانند از تاریخ ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۸ ضمن مراجعه به پروفایل خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از نتیجه آزمون کتبی خود مطلع شوند.

داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب در کارنامه آنان عبارت "شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید" را ملاحظه می‌کنند، می‌توانند با توجه به زمان و مکان درج شده در کارنامه خود برای تکمیل مدارک به آدرس قید شده در کارنامه مراجعه کنند.

مدارکی که باید توسط داوطلبان برای بررسی ارائه شود، در اطلاعیه‌ای که بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد، قید شده است. داوطلبان باید تمام مدارک ذکر شده در اطلاعیه فوق را هنگام مراجعه برای بررسی مدارک خود به همراه داشته باشند تا تایید مدارک آنان با موفقیت انجام پذیرد.

مرحله بررسی مدارک داوطلبان بر اساس زمانبندی مندرج در کارنامه ایشان از تاریخ ۲۶ شهریورماه ۹۸ آغاز می‌شود و عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از سایر مراحل است.

پس از بررسی مدارک، افرادی که مدارک آنان تایید شده است، برای انجام آزمون عملی و سایر مراحل معرفی خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر