بازدید 5213

ترافیک سنگین به سمت تهران از قم و ساوه

کد خبر: ۹۲۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ 13 September 2019
رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه‌های قم_تهران و ساوه_تهران به سمت تهران گفت: هموطنان عزیز با توجه وقوع حدود ۶۰ درصد از حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها، لزوم توجه و هوشیاری را مدنظر داشته باشند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران در خصوص وضعیت ترافیک محور‌های مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران-قم و تهران- ساوه از جنوب به شمال و به سمت تهران ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

وی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی بوده و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد از حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها و مقاصد اتفاق می‌افتد، هموطنان عزیز لزوم توجه و هوشیاری و پرهیز از عجله را در این بازه مسافتی را مدنظر قرار دهند تا از وقوع هر گونه حادثه جلوگیری شود.

سرهنگ قیطاسی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به صورت شبانه‌روزی در سطح محور‌ها حاضر هستند، تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودردی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان