بازدید 11886

بازدیدهای سرلشکر باقری در پایگاه دریایی شانگهای

کد خبر: ۹۲۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 13 September 2019

سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به دعوت همتای چینی خود به این کشور سفر کرده است صبح امروز جمعه از پایگاه دریایی منطقه شانگهای بازدید کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با حضور در پایگاه دریایی شانگهای مورد استقبال «سرهنگ یائو» سرهنگ ارشد دریایی، فرمانده و کارکنان این پایگاه قرار گرفت.

بازدید سرلشکر باقری از پایگاه دریایی منطقه شانگهای

سرلشکر باقری در جریان این بازدید از تجهیزات و شناورهای این پایگاه دریایی بازدید کرد.

سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه‌های سفر به جمهوری خلق چین عصر روز پنجشنبه وارد شانگهای شد و مورد استقبال مقامات عالیرتبه نظامی این شهر قرار گرفت.

در ادامه سرلشکر باقری و هیات همراه در ضیافت شامی که توسط فرمانده نظامی شانگهای تدارک دیده شده بود شرکت کردند.

سرلشکر باقری روز چهارشنبه به منظور سفری سه روزه وارد پکن شد، دیدار با رییس ستاد مشترک ارتش چین، معاون کمیسیون نظامی این کشور که جانشین فرمانده کل قوا محسوب می شود، دیدار با رییس دانشگاه دفاع ملی چین و سخنرانی در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه از جمله برنامه های سفر سرلشکر باقری به پکن بود.

دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی جمهوری خلق چین، بررسی تحولات منطقه، تعمیق روابط دو جانبه دفاعی و گسترش همکاری ها از مهمترین اهداف سفر سرلشکر باقری به چین است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان