بازدید 5968
۵

رهبر القاعده خواستار حمله به غرب شد

شبکه خبری الجزیره گزارش داده است که ایمن الظواهری رهبر القاعده روز گذشته (چهارشنبه) در یک سخنرانی از اعضای این گروه خواسته است که اهداف نظامی آمریکا، اروپا، اسراییل و روسیه را مورد حمله قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 12 September 2019
شبکه خبری الجزیره گزارش داد که ایمن الظواهری رهبر القاعده روز گذشته (چهارشنبه) در یک سخنرانی از اعضای این گروه خواسته است که اهداف نظامی آمریکا، اروپا، اسراییل و روسیه را مورد حمله قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری الجزیره گزارش داده است که ایمن الظواهری رهبر القاعده روز گذشته (چهارشنبه) در یک سخنرانی از اعضای این گروه خواسته است که اهداف نظامی آمریکا، اروپا، اسراییل و روسیه را مورد حمله قرار دهند.

الظواهری که یک جراح مصری است، از زمانیکه اسامه بن لادن بعد از حمله یازده سپتامبر توسط نظامیان آمریکایی در ابیت‌آباد پاکستان در نتیجه یک حمله هوایی کشته شد رهبری این شبکه را بر عهده گرفت.

گفته می‌شود که ایمن الظواهری در مرز میان افغانستان و پاکستان مخفی شده است.

به گفته این شبکه رهبر القاعده در یک ویدیوی ۳۳ دقیقه‌ای که از سوی گروه رسانه سحاب پخش شد، گفته است: «اگر شما جنگ می‌خواهید تنها روی اهداف نظامی تمرکز کنید، نیرو‌های آمریکایی در تمام دنیا حضور دارند از غرب تا به شرق.»

براساس گزارش الجزیره، ایمن الظواهری گفته است که کشورهای شما توسط پایگاه‌های آمریکایی که فساد را گسترش می‌دهند، احاطه شده است.

در حمله ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ که توسط گروه القاعده انجام شد، در حدود ۳۰۰۰نفر در آمریکا کشته شدند، در واکنش به این حمله آمریکا به افغانستان لشکرگشی کرد و رژیم طالبان را به بهانه حمایت از القاعده سرنگون کرد.

این در حالی است که طالبان و آمریکا طی ۹ ماه گذشته مشغول مذاکره در مورد خروج آمریکا از افغانستان بودند و یکی از شروط آمریکا برای توافق صلح قطع ارتباط طالبان با القاعده عنوان شده است.

اما به یکباره ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که توافق میان طالبان و آمریکا را به دلیل کشته شدن یک نظامی این کشور در افغانستان لغو کرده و حملات برطالبان ادامه خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چرا القاعده هیچوقت به اسراییل حمله نکرده؟ حتی وقتی جبه نصرت که شاخه القاعده بود در سوریه قدرت زیادی بدست آورده بود؟
تا اینجا نتیجه فعالیتهای تروریستی وفاشیستی این سازمان ودیگر شاخه های پیدا وپنهانش در عمل بنفع باشگاه سرمایه داران وکلیسای پاپ وصهنویزم تمام شده ومسلمانان بجز نابودی کشور وثروتها ونیروهای انسانی ودانشمندانشان ونابودی قدرت دفاعی شان مثل سوریه ،عراق ،افغانستان وتونس وسودان ویمن ولیبی وبوسنی وپاکستان وجاهای دیگر همچو مصر ولبنان وفلسطین ...... چیزی گیرشان نیامده ونخواهد امد ،با غرب بجای جنگیدن مثل مالزی وژاپن والمان بعداز جنگ باید از در دوستی درامد ورفتار نمود واز علم وفن ودانش وتجربه و سرمایه ونیروهای متخصص وتحصیل کرده اش استفاده نمود عقب ماندگی علمی وفنی وصنعتی جهان اسلام را بر طرف نمود با لجاجت وکشت وکشتار وسر بریدن های فاشیستی نمیشود در قرن 21 در دنیا تمدنی افرید روی تمدن موجود در غرب ودنیای مدرن وپیشرفته .
به هوش باشید. این بار ظواهری می خواهد به دستور اربابان خود 11 سپتامبر دیگری بوجود آورد و قطعاً تقصیر آنرا به گردن ایران بیندازد و تمام مقدمات کار برای حمله همه جانبه به ایران را فراهم کند. یکی از اهداف اصلی عربهای تندرو و وابستگان به آنها نابودی کامل ایران است.
رهبر القاعده با پول کی میخواد به غرب حمله کنه.بن سلمان؟
مرگ بر جنگ طلب وجنگ افروز وکاسب جنگ ..............
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی