بازدید 3594

واکنش کریس رونالدو بعد از پوکر دیشب برابر لیتوانی

کد خبر: ۹۲۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 11 September 2019

فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال عنوان کرد می‌خواهد از این لحظه و درخشش برای تیم ملی فوتبال پرتغال لذت ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از ساکرنت، تیم ملی فوتبال پرتغال توانست در ادامه دیدار‌های خود در انتخابی یورو ۲۰۲۰ با نتیجه ۵ بر یک لیتوانی را شکست داد. رونالدو در این دیدار توانست ۴ بار برای تیمش گلزنی کند. این ۵۴ هت تریک رونالدو برای تیم‌های ملی و باشگاهی خود بود.

کریستیانو رونالدو بعد از درخشش در این دیدار گفت: من یک گل برابر صر بستان به ثمر رساندم و امشب نیز ۴ گل توانستم به ثمر برسانم. چیزی که خیلی زیاد دنبال آن هستم این است که بتوانم همین روند گلزنی را ادامه دهم. من خیلی خوشحال هستم و از این لحظه لذت می‌برم نه به این خاطر که توانستم چندین گل به ثمر برسانم بلکه به خاطر سطح بالایی که در چند سال اخیر توانستیم به این سطح برسیم. من خیلی دوست دارم به تیم ملی کشورم کمک کنم تا به جایگاه بالاتری برسد. الان به صعود به یورو نزدیک‌تر شده‌ایم و از دو بازی بعدی خودمان یک برد می‌خواهیم تا بتوانیم یه یورو برسیم.

پرتغال با این برد با یک بازی کم‌تر از اوکراین با ۵ امتیاز کم‌تر در رده دوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد. یاران رونالدو باید در بازی بعدی برابر لوگزامبورگ قرار گیرد و سپس به دیدار اوکراین خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل