بازدید 8988

خودرو بخریم یا نخریم؟

کد خبر: ۹۲۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 10 September 2019

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران گفت: بازار خودرو دیگر گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاران نیست و با کاهش قیمت‌ها به تدریج مشتریان واقعی وارد بازار می‌شوند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، سعید موتمنی افزود: بازار خودرو دراین هفته به دلیل تعطیلات روزهای عاشورا و تاسوعا نیمه تعطیل است و خرید کم تر شده است اما ازشنبه هفته آینده فعالیت ها از سرگرفته ‌می‌شود. "

وی افزود:قیمت ها به صورت آهسته روند کاهشی را در پیش گرفته اند و دردرازمدت اثرش را نشان می دهد.
موتمنی در ادامه گفت: به هرحال خودرو نیز کالای مصرفی است اگر کسی نیاز داشته باشد می خرد اما کسانی که قصد این را دارند که خودروی خود را تبدیل به احسن کنند الان زمان مناسبی برای این کار نیست باید کمی صبر کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود روند کاهشی حاکم بر بازار طی یک ماه اخیر، در هفته آتی هم تداوم یابد، ادامه داد: با افزایش تولید خودرو و افزایش عرضه خودروهای تولیدی به بازر، این روند تشدید می شود و برری ها نشان می دهد تولید خودرو در نیمه دوم سال بیش از نیمه اول سال خواهد بود.

موتمنی تاکید کرد: بسیاری از کسانی که خودرو به قصد سرمایه گذاری خریده‌اند، هنوز خودروهایشان را وارد بازار نکرده‌اند چون هم مشتری در بازار نیست و هم قیمت های اعلامی شان طرفداری ندارد اما بی تردید مجبورند به قیمت های پایین تر نیز خودروهایشان را بفروشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
باباتولید کجا بود همش حرفه یک تیبا 2 فکسنی از پارسال ثبت نام کردیم تحویل دیماه سال قبل هنوز خبری نیست همش دروغه هیچکس هیچکسم پاسخگو نیست
خودرو؟این فرغونهای داخلی و چینی رو میگی؟ حیف پول که بدیم این آشغالها رو بخریم. وقتی به این لگن ها میگن خودرو آدم خندش میگیره
باشه. یعنی مثل سایر سیگنال های تان مانند مسکن که ارزان شد صبر کنیم. چقدر شما مهربون هستید که سیگنال های به این خوبی برای حفظ سرمایه های ملت میدید
جرف تصمیم گیری و پیش بینی نیست مشئله این است که نود و نه درصد مردم از این پولها ندارند که بابت خودرو بدهند. با این وضع اقتصادی مردم و سطح درآمدها قیمت مناسب برای خودرو یک چهارم قیمت کنونی است.
کجاست پراید من فروش فوری هست،دقت کنید: فروش فوری تحویل 45 روزه!!!!! 6 ماهه تحویل ندادن.2 بار رفتم جاده مخصوص،قیامته اونجا خودرو یا ندارن یا قطعه ندارن یا به افراد خاص میدن هیچ نظارتی هم نیست.
ساینای دوستمم عین مال من تحویل فوری بود،2 ماهه تاخیر دارن، رفته گفتن 4 هفته دیگه میتونیم بدیم.....
تو این مملکت هر وقت گفتند ارزون می شود فعلا گرون است باور نکنید بریر بخرید
هر وقت دیدید صف است برید تو صف
هر وقت ثبت نام کردند برید ثبت نام کنید
نمونه هاش دلار،ماشین،
مسکن و ...
اگر به حرف اقایون بود الان همه چیز ارزون بود
پارسال گفتند مسکن ارزان می شود دقیقا ۳ برابر شد ،ماشین ۳ برابر شد و...
حالا عاقلان تصمیم بگیرند وکه حق با کی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
می ترسم از اونایی باشی که چندتا ماشین داره انبار کرده
همین الانم ثبت نامی با بازار چندبن میلیون تفاوت قیمت داره! یعنی رانت
این مردم نیستند که فساد رو مدیریت میکنند,فساد در بدنه دولته, پس به حرف دولتیها نمیشه زیاد اعتماد کرد,شاید هم این خبرها بخشی از برنامه های همون بدنه فاسد دولت باشه, واقعاً دیگه اعتمادی بهشون نیست...متاسفم
اگر منظورتان از خودرو یه مشت بونجول و لگن چینی هستش که انگار پول در سطل زباله انداختی
اگر منظورت خریدن سمند و پرای د و.... هستش که کلا باید درب کارخانه هایشان را تخته کنید
ما به محصولات کیا،هیوندا،هوندا،تویوتا،رنو فرانسه،پژو فرانسه،بنز،بی ام و، پروشه،مزدا،نیسان میگیم خودرو که قیمتشون هر وقت 5برابر اومد پایین میشه خرید
اگر راست میگید روند کاهشی پیدا کرده ی زحمت بکشید این ثبت نام های اعتباری یا فروش فوری بیارید پایین. شما ماشین های ثبت نامی با بالاترین قیمت به مردم میندازید بعد انتظار دارید قیمت کاهشی باشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار