بازدید 4916
۵

تشدید مجازات خرده فروشان مواد مخدر

مهری مهرانگیز در حاشیه اجرای طرح ظفر در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره پلمب پاتوق‌ها و خانه‌های مصرف مواد مخدر، اظهار کرد: طرحی که از سال گذشته در محله‌های شوش، مولوی و هرندی اجرا شده بود ادامه دارد و تعدادی از خانه‌ها از برج ۱۱ پلمب شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 07 September 2019
معاون دادستان تهران گفت: مجازات خرده فروشان مواد مخدر در این دوره تشدید شده است.

به گزارش ایسنا، مهری مهرانگیز در حاشیه اجرای طرح ظفر در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره پلمب پاتوق‌ها و خانه‌های مصرف مواد مخدر، اظهار کرد: طرحی که از سال گذشته در محله‌های شوش، مولوی و هرندی اجرا شده بود ادامه دارد و تعدادی از خانه‌ها از برج ۱۱ پلمب شده‌اند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی با شدت و حدت با جرایم مرتبط با مواد مخدر برخورد می‌کند. گاهی اوقات در یک خانه ۲۰ واحدی یا ۱۰ واحدی یک خرده فروش سبب آزار و اذیت ساکنان دیگر می‌شود که ما باید با این موارد نیز برخورد کنیم و مطمئن باشید که اگر دلایل و ادله کافی موجود باشد حتما با آنها برخورد می‌کنیم.

وی در مورد برخورد با دستگیر شدگان نیز اظهار کرد:‌ افرادی که در این طرح دستگیر شده‌اند تا زمان تشکیل پرونده و صدور کیفرخواست آزاد نخواهند شد.

معاون دادستان تهران در پاسخ به انتقاد خبرنگاری مبنی بر اینکه چه شدت و حدتی است که چند روز پس از دستگیری این افراد را آزاد می‌کنید؟ گفت: در پنج ماهی که من به این بخش آمده‌ام نگذاشتیم کسی به راحتی بازداشت شود. خود من قرارها را برای دستگیری و آزادی امضاء می‌کنم و اگر موردی را سراغ دارید که آزاد شده است حتما به ما اطلاع دهید تا دوباره پرونده‌اش را بررسی کنیم چرا که مجازات خرده فروشان در این دوره تشدید شده است.

وی به جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز اشاره کرد و گفت:‌ در استان تهران ۱۴ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند که هم اکنون در مراکز بازپروری هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
همش خالی بندیه.من بیش از یکساله که با 110 و 197 تماس میگیرم.در مورد فروش مواد مخدر در منطقه پل چوبی حد فاصل بین ک فروغی و پل چوبی.چند نفر مواد فروش از ساعت ۶ صبح تا 8 صبح در حال توزیع موادند.عین کارمندها هر روز ساعت ۶ یک پژو 405 میاردشون و ساعت 8 میبرتشون.هرروز حتی روزهای تعطیل.از سرویس اداره ما هم منظمترن
بیش از ۱۰۰ مرتبه شخصا زنگ زدم و اگر همسایگان و کسبه رو هم حساب کنیم بیش از ۵هزار بار زنگ زده شده.ولی انگار نه انگار.هر روز صبح هم مجبوریم از بین لاشه خمار و نعشه کلی معتاد رد بشیم خودمون و زن و بچمون.
ما که این برخوردها و طرحها رو هیچوقت ندیدیم.خوش به حال اونهایی که دیدن.
جالبه که 200 متر بالاتر از اونجا فرماندهی کل مبارزه با مواد مخدر ناجا هستش.
یکی در همسایگی ما با 2/5 کیلو مواد در خانه اش دستگیر شد و فقط دو روز دیگه آزاد شد و گفت برام چند ماه زندان میبرن که کمی بعد عفو میخورم می خواستم بدونم ماجرای عفو خوردن خرده فروشان مواد مخدر چیه مگه میشه یکی جوانان این کشور رو نابود کنه خانواده ها رو متلاشی کنه و بعد عفو بخوره . این آقا چند سال پیش هم با 3 کیلو دستگیر شد و چند ماه حبس کشید . یارو روت زیاد و زندگی لاکچری درست کرده برای خودش ولی برادرش که 25 سال معلمه یه پراید درب و داغون داره خواستم بدونم آیا این بد آموزی نداره . که برادر معلم در /آن حال و روز و برادر موارد فروش ملیاردر شده و ....
مردم امیدوارند قوه قضائیه حرف نبزندوبا اشدمجازات عمل با سوداگران مرگ با قاطعیت انجام دهدحتی باقاچاقچیان دارو چه خرده ویا عمده با قاطعبت درملا عام برخوردنماید تاکسی جرات نکنددست به خلاف پزند
«در پنج ماهی که من به این بخش آمده‌ام نگذاشتیم کسی به راحتی بازداشت شود. خود من قرارها را برای دستگیری و آزادی امضاء می‌کنم و اگر موردی را سراغ دارید که آزاد شده است حتما به ما اطلاع دهید»... به نظرتون صدر و ذیلِ این عبارت با هم تضاد نداره؟ کسی بازداشت نشده یا کسی آزاد نشده؟!
تو رو خدا، تو را به آبروی امام حسین یه فکری به حال وضعیت اسفناک مواد مخدر توی این کشور بکنید جوانان این کشور دارن از دست میرن الان دیگه مواد محرک و صنعتی به قشر تحصیلکرده و دکتر و مهندس و زن و دختران مملکت رسیده ، خانواده های زیادی روز به روز داره از هم پاشیده میشه. چرا یکی به فکر نیست؟!! چرا تو ایران مثل کشورهای دیگه مجازات سنگین واسه مواد فروش و معتادی که 20 بار ترک کرده ولی دوباره میره دنبال مواد وضع نمشه. واقعا عاجزانه ملتمسانه از قوه قضاییه از آقای رئیسی تقاضا میکنیم قوانین مربوط به مجازات موادفروشان و معتادان رو یه بازنگری بکنن. به خدا نمیدونید زندگی با یک فرد معتاد چه زجری داره . تو رو خدا یه فکری بکنید.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی