بازدید 3578
۱

هت تریک پنالتی طارمی جزو عجایب این هفته فوتبال اروپا

کد خبر: ۹۲۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 04 September 2019

مارسل کایزر سرمربی مشهور باشگاه اسپورتینگ لیسبون تنها بعد از چهار بازی از آغاز فصل جدید جایگاهش را از دست داد تا اولین مربی اخراجی پریمیرلیگ پرتغال لقب بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این اتفاق در شرایطی رخ داد که کایزر امیدوار بود شاگردانش در بازی خانگی برابر ریوآوه سومین برد فصل را جشن بگیرند تا تیم او با 10 امتیاز در زمره مدعیان بایستد اما آتش بازی ستاره ایرانی و شاگرد سابق کارلوس کی روش اسطوره لیسبونی ها رویاهای او را بر باد داد تا حکم اخراجش صادر شود.

طارمی بعد از هت تریک هفته قبل مقابل آوس این بار در گرفتن پنالتی هت تریک کرد تا نه تنها جزو اتفاقات پرسرو صدای فوتبال باشگاهی اروپا قرار بگیرد بلکه زمینه صدور حکم اخراج سرمربی یکی از سه قطب اصلی فوتبال پرتغال را نیز فراهم کند، اتفاقی که نام او را بیش از هر زمان دیگری در صدر اخبار رسانه های لیسبون و پرتغال قرار داد تا در کمتر از چند هفته از ورود به این کشور، طارمی به مهاجمی سرشناس تبدیل شود.
اسپورت 360 در گزارشی از اتفاقات پرحاشیه فوتبال باشگاهی در این هفته از هت تریک مهدی طارمی در گرفتن پنالتی آن هم از مدافع اروگوئه ای اسپورتینگ به عنوان یکی از عجایب هفت گانه نام برد که هم باعث اخراج بازیکن اروگوئه ای از بازی شد هم این که 48 ساعت بعد مارسل کایزر را از سمت سرمربیگری لیسبونی ها کنار گذاشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا زماني كه پرسپوليس بود هت تريك هت تريك پنالتي خراب ميكرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان