بازدید 49196
هزار و هفتصد و پنجاه و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ماجرای کشته شدن فرزند آیت الله جنتی در یک خانه تیمی/زمان برگزاری دادگاه دختر وزیر سابق/ادعای عجیب قاتل امام جمعه کازرون پیش از اعدام/آیت الله مصباح: چرا تلاش نمی‌کنیم مثل سوئیس باشیم؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: صنعت خودروسازی به اندازه یک جنگ به کشور خسارت می‌زند/درخواست یک نماینده از بخش ضدجاسوسی وزارت اطلاعات برای بازجویی از کریمی‌قدوسی/چرا بند کرده‌اید به خانه‌های آیت‌الله یزدی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 28 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حمله به روحانی به خاطر اظهاراتش درباره مذاکره

در حالی که محمدجواد ظریف تأکید می‌کند دیداری بین رئیس‌جمهوری ایران و ترامپ قابل تصور نیست، اصولگرایان از دیروز یک‌صدا شروع به حمله به حسن روحانی بابت اظهاراتش درباره مذاکره کرده‌اند فقط به این بهانه که روحانی گفته است اگر ملاقات من با کسی باعث آبادانی کشور شود، دریغ نخواهم کرد. اصولگرایان در فضای مجازی از دیروز هشتگ «بازی-مذاکره» را داغ کرده‌اند و شهردار اسبق تهران هم با همین هشتگ نوشت: «امیدوار بودیم فهمیده باشند که اقتصاد را نباید به خارج از کشور پیوند زد. حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان، نوشت: آقای روحانی فرموده‌اند، اگر بدانم با کسی ملاقات کنم که نتیجه آن آبادانی کشور باشد از ملاقات دریغ نمی‌کنم! خب، اگر منظورتان ملاقات با ترامپ باشد که اولا به قول خودتان «دیوانگی» است! و ثانیا بارزترین نتیجه ملاقات‌ها و مذاکرات شما با آمریکا، برجام بوده است که هیچ‌کس ـ تأکید می‌شود که هیچ‌کس ـ نمی‌تواند در فاجعه‌آمیزبودن آن کمترین تردیدی داشته باشد. /شرق

خبرنگاری که اخیرا پناهنده شد اصولگرا نبود، اما نشان داد، می‌توانند در اصولگرا‌ها نفوذ کنند

عباس عبدی در روزنامه ایران نوشت: این روز‌ها و در پی درخواست پناهندگی یک روزنامه‌نگار شاغل در رسانه‌های اصولگرا از کشور سوئد، سر و صدای زیادی در ایران به پا شد. برخی اصلاح‌طلبان فرصت را غنیمت شمرده و برای حال‌گیری از طرف مقابل، او را اصولگرا معرفی کردند، به ویژه اینکه مورد اعتماد برخی از اصولگرایان تندرو بود. یک روزنامه اصولگرا هم سعی کرد با ارایه شواهدی از گذشته ثابت کند او اصلاح‌طلب است! حل نزاع در جای دیگری است. اینکه چرا یک نفر که اصولگرا نبوده و نمی‌توانسته اصولگرا هم باشد، به راحتی می‌تواند نزد این جماعت خود را اصولگرا جا بزند و به زندگی ریاکارانه خود ادامه دهد؟

چرا بند کرده‌اید به خانه‌های آیت‌الله یزدی

محمدحسن قدیری‌ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، در مورد نامه آقای آملی لاریجانی که گفته بود: «مگر خانه‌های شما ارث پدری‌تان است؟» گفت: من نخواندم و نمی‌دانم چه چیزی گفته شده است. حالا شما چرا بند کرده‌اید به خانه‌های آقای یزدی؟ درباره آقای یزدی، بالاخره آدمی که یک عمر کار کرده است می‌تواند چند خانه داشته باشد، نکته این است که آقای صادق آملی لاریجانی باید قبل از جواب دادن به آیت‌الله یزدی به ایشان توضیح می‌داد که نامه عزیمت به قم جعلی است تا این حرف‌ها پیش نیاید.

هلال‌احمر: مدیرانمان را شمردیم، کسی کم نشده!

اسماعیل رمضانی مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر گفت: آقای علی فرجی مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هم اکنون به دلیل برخی از ابهامات بازداشت شده و موضوع در درست بررسی قرار دارد همانطور که سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده هیچ اتهامی هنوز ثابت نشده است. روز گذشته نیز فردی در ارتباط با وارد کننده دارو دستگیر شد که البته این فرد هیچ رابطه اداری، استخدامی و پرسنلی با هلال احمر ندارد و اینکه دستگیری این فرد را به هلال احمر نسبت می‌دهند صحیح نیست و شاید مرتبط با سازمان غذا و دارو باشد. ما مدیران‌مان را شمرده‌ایم و کسی کم نشده است (با خنده)، روز گذشته نیز ما نسبت به بازداشت فرد اشاره شده و نسبت وی به هلال احمر واکنش نشان دادیم و موضوع را تکذیب کردیم. / تسنیم

درخواست یک نماینده از بخش ضدجاسوسی وزارت اطلاعات برای بازجویی از کریمی‌قدوسی

رحمت الله بیگدلی گفت: امیرتوحید فاضل، خبرنگار سیاسی حوزه مجلس و دولت از سال ۷۸ تا سوم شهریور ۹۸ دارای سابقه کار رسانه‌ای در خبرگزاری‌های اصولگرای فارس، تابناک، حیات، شانا، موج و روزنامه‌های شهروند، سیاست روز و خورشید و همچنین دارای سابقه کارغیررسانه‌ای در دوران احمدی‌نژاد در سمت‌های مدیریت روابط عمومی فرمانداری کرج، مشاورت رسانه‌ای فرماندار نظرآباد و مشاورت رسانه‌ای چند عضو شورای شهر کرج در دوره سوم و مقیم تهران و کرج بوده است. فاضل، اصولگرا، بسیار نزدیک به‌جبهه پایداری و جواد کریمی‌قدوسی و نصرالله پژمان‌فر نمایندگان مشهد در مجلس بود و خیلی سنگ کریمی‌قدوسی را به‌سینه می‌زد. بیگدلی در ادامه با اشاره به شناخت خود از امیرتوحید فاضل و بیان این‌که «فاضل مدیریت یکی دو مصاحبه مرا را در خبرگزاری اصولگرای موج برعهده داشت.»، نوشته بود: «بر نهاد‌های امنیتی است که سریع مشخص کنند که او حامل اطلاعات طبقه‌بندی‌شده از سوی جبهه پایداری، کریمی‌قدوسی و پژمان‌فر به‌ خارج از کشور بوده است یا نه؟»

صنعت خودروسازی به اندازه یک جنگ به کشور خسارت می‌زند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: باید روشن شود پولی که خودروساز‌ها از مردم گرفته‌اند، بدهی آن‌ها به قطعه‌سازان و پولی که از بانک‌ها گرفته‌اند که مجموعا ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌شود کجاست. باید روشن شود خودرو‌هایی که نقدی فروخته شده با چه شرایطی بوده که بعد از چند ثانیه از عرضه آنها، فروخته شده و کسی هم موفق به ثبت‌نام نشده و بعد با دو برابر قیمت و سود کلان در بازار به فروش رسیده است.

آیت الله مصباح: چرا تلاش نمی‌کنیم مثل سوئیس باشیم؟

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: علیرغم پیشرفت‌های فکری، روحی و معنوی جامعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنوز در پاسخ به این سؤال، جواب ساده، روشن، قانع کننده و دلپذیر مناسبی نداده ایم؛ همه نام کشور سوئیس را شنیده اند که کشوری امن بوده و این سوال وجود دارد چه اشکال دارد که ما هم همانند آنان کشوری امن برای خود ساخته و پیشرفت علمی داشته و کشوری امن برای پول و سرمایه دیگر کشور‌ها باشیم؟

ادعای عجیب قاتل امام جمعه کازرون پیش از اعدام

برادر امام‌جمعه فقید کازرون گفت: تمام شب گذشته با خانواده‌ام در تماس بودم و خواستار این شدم که اگر قاتل اظهار ندامت کرد مراسم اعدام را به تعویق بیندازیم، اما متأسفانه وی در مقابل خانواده‌اش، دادستان و برخی مسؤولین علناً خود را نماینده امام زمان نامید و ذره‌ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد. حکم قصاص حمید درخشنده قاتل امام‌جمعه شهید کازرون به حکم دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضاییه سحرگاه امروز در ملأ عام به اجرا در آمد.

زمان برگزاری دادگاه شبنم نعمت زاده

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی از برگزاری دادگاه شبنم نعمت زاده دختر وزیر اسبق صمت در دو هفته آینده خبر داد. اسدالله مسعودی مقام درباره جدیدترین پرونده‌های شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ایرنا گفت: پرونده شبنم نعمت زاده و گروه شاملویی تا پانزده روز آینده مطرح خواهد شد. وی اتهامات مطرح شده در کیفرخواست را شامل مسائلی در زمینه دارو و قاچاق دانست. مرداد سال گذشته خبری مبنی بر کشف انباری در استان البرز از دارو‌های احتکار شده به ارزش پنج میلیارد تومان منتشر شد و برخی آن را متعلق به دختر نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت دانستند.

استانداران جدید ۲ استان تعیین شدند

هیأت وزیران استانداران گیلان و قزوین را تعیین کردند. با تصویب هیأت وزیران ارسلان زارع و هدایت الله جمالی نژاد به عنوان استانداران گیلان و قزوین تعیین شدند.

توئیت محسن رضایی درباره مذاکره با شیطان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در ایران، موظف به رفتار در چارچوب سیاست‌های کلی نظام هستند، گفت: یکی از این سیاست‌ها آن است که مذاکره با شیطان سم است. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «قوه مجریه و اساساً همه دستگاه‌ها در ایران، موظف به رفتار در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام‌اند» وی افزود: سیاست کلی نظام درباره آمریکا روشن است: مذاکره با شیطان سم است.

ماجرای کشته شدن فرزند آیت الله جنتی در یک خانه تیمی

سیدحسین موسوی تبریزی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و دادستان کل انقلاب در سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی در مصاحبه‌ای از ماجرای کشته شدن فرزند آیت الله جنتی گفت. موسوی تبریزی با اشاره به اتفاقات ابتدای دهه ۶۰ به تشریح کشته شدن فرزند آیت الله جنتی پرداخت و با اشاره به این که در نیمروز به خود موسی خیابانی و زن رجوی دست یافتیم. از این طریق به سایر بزرگان آن‌ها هم‌چون پسر مرحوم آقای گیلانی و پسر آقای جنتی که در خانه‌های تیمی بودند، رسیدیم. این عملیات با اطلاع من از چهار نیمه شب شروع شد و تا ده صبح نیز تمام شد. البته بیشتر آن‌ها به دلیل اینکه اسلحه داشتند و درگیری مسلحانه ایجاد شد، کشته شدند، ولی پسران برخی از بزرگان همچون آقای جنتی کشته شدند و پسر آقای گیلانی هم فرار کرد؛ ولی در مسیری که می‌خواست از ارومیه به خارج فرار کند کشته شد. برخی هم دستگیر شدند و الحمدلله خیلی خوب و زود مسئله جمع آوری شد. این مسأله به جایی رسید که خود رجوی اعلام کرد دیگر در ایران ماندن فایده‌ای ندارد و خط فرار را به گروهک منافقین داد گفت و واجب است که همه فرار کنند. اکثر آن‌ها هم که از کردستان و ارومیه فرار می‌کردند، دستگیر می‌شدند و آن‌ها هم که دست به اسلحه می‌بردند بعضاً کشته می‌شدند.

بهزاد نبوی: حضور مردم در انتخابات فداکاری و روی مین رفتن نیست!

بهزاد نبوی گفت: رئیس دولت اصلاحات گفته‌اند که مردم باید فداکاری و در انتخابات شرکت کنند. به نظر من مردم باید برای تعیین سرنوشت خودشان در انتخابات شرکت کنند. من معتقدم حضور مردم در انتخابات فداکاری و روی مین رفتن نیست! مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا حداقل وضع کشور بدتر و بحرانی‌تر نشود.

او در پاسخ به این سوال که «تاکید آقای خاتمی به حضور قطعی در انتخابات آتی واکنش‌های فراوانی در پی داشت؛ ارزیابی‌تان از صحبت آقای خاتمی و واکنش‌ها به آن چیست؟» گفتند: به نظر من صحبت آقای خاتمی حداقل مطلبی بود که می‌توانست در مورد انتخابات بگوید. مواضع من که خیلی صریح‌تر از ایشان، حضور بی قید و شرط در انتخابات را مشخص می‌کرد و اگر بخواهد به ایشان این انتقادات وارد شود، انتقادات به من به مراتب بیشتر خواهد بود. من گفته‌ام انتخابات پرشور باشد و ما بی‌قید و شرط در انتخابات شرکت کنیم! البته، اولا انتقادات عمدتا از سوی اصلاح طلبان و ثانیا اکثر انتقادات بخاطر نشناختن مشی اصلاح طلبی است. شرایط خیلی بدتر از امروز بود و ما در انتخابات دور دهم شرکت کردیم؛ اصلاح‌طلب‌ها با آگهی اینترنتی و درخواست داوطلب، لیست تهران را بستند. آقای خاتمی چیزی نگفت که قابل انتقاد باشد. حتی از نظر من به شکلی مطلب را مطرح کردند، که اندکی هم روی شرکت مردم اثر منفی می‌گذارد. ایشان گفته‌اند که مردم باید فداکاری و در انتخابات شرکت کنند. به نظر من مردم باید برای تعیین سرنوشت خودشان در انتخابات شرکت کنند. من معتقدم حضور مردم در انتخابات فداکاری و روی مین رفتن نیست! مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا حداقل وضع کشور بدتر و بحرانی‌تر نشود.

کنایه سالک به جبهه پایداری

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره تلویحی به رویکرد مستقلانه جبهه پایداری گفت: بعضی گروه‌ها به دلیل تفکرات خاصی که دارند، مستقل عمل می‌کنند، اما در شرایط کنونی باید اختلافات را کنار بگذارند، چرا که ما امروز در شرایط هستیم که بیشتر به وحدت نیاز داریم. حجت‌الاسلام احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با خبرآنلاین، با اشاره به ضرورت وحدت بین طیف‌های مختلف اصولگرا در فرصت باقیمانده تا انتخابات اسفندماه، گفت: ما اصولگرا‌ها هرچه در طول سالیان اخیر مصیبت کشیده‌ایم به دلیل اختلافات بوده است، این یک خطر است که کل فضای جامعه را درگیر می‌کند. آقایانی که سردمدار اختلاف افکنی هستند باید اختلاف نظر‌ها را کنار بگذارند و باهم وحدت داشته باشند. وی درباره گروه‌هایی مثل جبهه پایداری و احتمال ورودشان به انتخابات به شکل مستقل از اصولگرایان، گفت: سابقه تاریخی نشان می‌دهد که بعضی گروه‌ها به دلیل تفکرات خاصی که دارند، مستقل عمل می‌کنند، اما در شرایط کنونی باید اختلافات را کنار بگذارند، چرا که ما امروز در شرایط هستیم که بیشتر به وحدت نیاز داریم. این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برای وحدت و انسجام اصولگرایان باید هرگونه تلاشی می‌توانیم انجام دهیم، تجربه نشان داده است اگر همدلی و وحدت و انسجام نباشد اصولگرایان خطر و خسارت خواهد دید.

روایت کدخدایی از جلسه امروز شورای نگهبان با حضور یزدی و آملی لاریجانی

سخنگوی شورای نگهبان در توییتی به حضور همزمان یزدی و آملی لاریجانی واکنش نشان داد و نوشت: هر دو یکی می‌شویم تا نبود اختلاف عباسعلی کدخدایی با انتشار عکسی که در آن یزدی و آملی لاریجانی در کنار یکدیگر نشسته‌اند، در صفحه توییتر خود نوشت: امروز روز خوبی بود برای همه در شورای نگهبان. هر دو یکی می‌شویم تا نبود اختلاف" به قول آن پیر سفر کرده باید همه فریاد‌ها را بر سر آمریکا کشید و البته که اختلاف نظر، طبیعی هر جامعه‌ی بالنده‌ای است. از اختلاف راه چه غم، رهنما یکی است

 

ماجرای کشته شدن فرزند آیت الله جنتی در یک خانه تیمی/زبان برگزاری دادگاه دختر وزیر سابق/ادعای عجیب قاتل امام جمعه کازرون پیش از اعدام/آیت الله مصباح: چرا تلاش نمی‌کنیم مثل سوئیس باشیم؟

پگاه آهنگرانی اتهامات امنیتی دارد
القاصی، دادستان تهران در پاسخ به پرسش دیگر درباره ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی بازیگر سینما گفت: این فرد به دلایل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع الخروج شده است. القاصی درباره آخرین وضعیت پرونده مهناز افشار گفت: این فرد خارج از کشور است و چند شاکی دارد و پرونده اش براساس شکایت شکات مفتوح و در حال رسیدگی است و هنوز تصمیمی در مورد آن گرفته نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰۷
آیت الله جان همه دارند همین رو از امثال شما می خوان؟ همه چیز رو شما تعیین می کنید.حالا خودتون مدعی شدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
نه داداش تحلیل من این هست که انقلابیون وعده های زیادی بصورت عیر باور بمردم داده شد بطوری که مردم واقعا وقتی من یادم هست روی آسفالت خیتبانها راه میرفتیم انگار روی ابرها راه میرفتیم و شب ها با ارزوهای زیادی شب را میخوابیدیم . چون شعارها خیلی ارمانی بود . حالا برای فرو نشاندن از ان ارمانها و شعارهای عیر دست یافتنی اقای مصباح مجبور هستند که مطالبات مردم را تقلیل دهند . دوزاری افتاد
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
مردم آمریکا هم با جنگ در هرکجای جهان مخالفن
همین طور مردم کشورهای عضو ناتو
و مدام میگن که نباید هیچ پولی برایش هزینه کرد
ولی چه میتوان کرد
در بعضی از موارد، جنگ امری حتمیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
من اصلا دوست ندارم که مثل سوئیس نروژ و یا هر جهنم دیگه ای باشسم ما ایرانیم و اینجا دیار کوروش ها و داریوش ها و خشایار ها و نادرها و خمینی ها و خامنه ای هاست ایران باید مثل ایران باشد نه یک حرف بیشتر و نه یک حرف کمتر
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
اگر در سوییس اقای مصباح با مردمش اینچنین فرضیه و ایده پردازی کند و تازه دولت را موطف میکنند که باید این ایدها را اجرا کند مردم سوییس اورا محاکمه میکردند با تطاهرات خیابانی راه میفتاد که فردی سیاسی بعد از چهل از انقلاب وعدهای مردم به رفاه اجتماعی و رفع طبقلتی را به این شکل تفسیر کرده است که انقلاب برای رفاه اجتماعی نیست بلکه برای ان دنیا هست . شما پیدا کنید مردم دنیا در کدام انقلاب برای ان دنیا انقلاب کردند در صورتی قبل از ان در رفاه نسبی بودند . فقط قدرت احزاب قبل از انقلاب نبود همه چیز بود
اقای شریعتمداری حتما منظور شما از هیچکس خودتان هستید وگرنه برجام که قبل از ترامپ داشت عالی کار میکرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
شما اون کله مبارک را از زیر برف بیار بیرون تا واقعیات برجام ببینی الان دیگه از یه بچه هم بپرسی عقلش میرسه بگه برجام از اول غلط بود !
ناشناس
| - |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
خخخخخ کجاش عالی بود؟ دولت که اعلام کرد تقریبا هیچ بوده دستاورد برجام. همه خطوط قرمز رو گذاشتن زیر پا عوضش هیچ تعهدی رو دشمن اجرا نکرد
امروز طی سخنانی جناب اقای روحانی فرمودن قدرت لازم ندارم
بعد از شکست طرحاش و سو مدیریت در اداره کشور دوباره برگشت به اینکه من قدرت ندارم خخخخه
قبل از بالا رفتن قیمت ها چی؟ هیچ کاره بودی؟ خخخخه
نکند بعد از اینکه در روزنامه ها امد که ارز رانتی را چجوری تخصیص دادی و با سنگ ، کاغذ ، قیچی نرخ گذاری کردی و کشور را بیچاره کردین خواستید خنثی کنید؟ خخخخخه
البته این خخخه از خوشحالی نیست از ناراحتی است که این افراد این چیزها می گویند من هیچ کاره هستم وعده ای هم باور می کنند و سرشان را کلاه می گذارند برای اهداف سیاسیشون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
چرا جواب من به این عریزان رو منتشر نمیکنی تابناک جون.نخیر بر اساس سنگ کاغذ قیچی نبود.براساس تحلیل دوستان شما بود که گفتن امریکا هیچ غلطی نمیکنه و تحریمها کاغد پاره هست و ما متکی به توان داخلی هستیم.روی همین اساس نرخ ۴۲۰۰تومن خیلی نرخ بالایی بود که دولت گذاشته .براساس تحلیل شریعتمداری و بقیه دوستان شما باید پایینتر از نرخ اصلی یعنی ۳۵۰۰تومن میگذاشتن.چون دوستان شما گفتن تحریمها نعمت هست پس قاعدتا بعد تحریم باید قیمت دلار میومد پایین نه اینکه بره بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
پرچم امریکا برو روزیت رو جای دیگر حواله کن
اگر ۴ واحد اقتصاد خونده باشی اینطوری حرف نمی زنی که بخواهی مشکل اصلی داخلی را به خارجی ها ربط بدهی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
مرد حسابی دو کلمه حرف زده تو در جواب از تعصب و غیض صحبت احمدنژاد و قیمت اونزمان و آسمان و ریسمان میبافی !!! خدا شفات بده یه ذره هم عقل و فهم که بفهمی چی میگی !!!
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
اقتصاد دان والا گهر!!اگر مشکلات داخلی باعث بالا رفتن قیمت دلار شده پس بفرمایین چرا زمان احمدی نژاد که دولت دست شما اقتصاد دانهای نابغه بود قیمت دلار از ۱۰۰۰ تومن به۴۰۰۰ تومن یعنی ۴ برابر افزایش پیدا کرد و چرا حالا که دلار از ۴۰۰۰ به حدود ۱۲۰۰۰ یعنی ۳ برابر رسیده عامل رو مشکلات داخلی میدونین؟
چون کانادا ندارن انها و می شوند سوییس!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
اح سند
حالا چرا زبان ؟
متن سخنان جناب مصباح خیلی کامل و متفاوت و تاسف بار بوده و ایکاش مانند سایر سایتها منتشر می کردید .
متاسفانه ، اکثریت مدیران کشور نتوانسته اند تا شرایط کشور را در مقایسه با سایر کشورهای مشابه برسانند و حتی بسیار عقب مانده ایم
و اوضاع مردم را هم ، در رسیدن به رفاه و آسایش نتوانستند به حداقل های استاندارد قابل قبول و داشتن زندگی متوسط و محترمانه برسانند
فقط دلایل و بهانه های بدون پشتوانه می آورند
و در حالیکه خودشان اکثرا از زندگی بسیار خوب و مرفه ای برخوردار هستند
مردم را به سعادت آخرت و دنیای پس از مرگ حواله میدهند
فرق ما با سويس انجاست كه در سويس كسي نمي گويد مردم چكاره اند ! ولي در ايران مي فرمايند مردم چكاره اند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
جهت اطلاع شما دولت انها تا سانت ریز شما هم خبر دارند و به خاطر همین است در حد قانون انجا رفتار می کنند یعنی مردمشون مجبور هستند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
تا حالا وقتی از خوبی های سوئد و سوئیس و... می گفتیم سریعاً می گفتند آنجا هزاران فساد هست و...خدا را شکر که آقای مصباح خودشان از سوئیس تعریف کردند...اما جوابشان این است که شما هم کشور را مثل سوئیس اداره کنید و آزادی های لازمه را بدهید، ما هم سوئیس می شویم.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
چون در سویس حکومت به زور نمی خواهد که مردم را به بهشت ببرد.
اقای یزدی در سویس فقط دزد نیست
افرين !!!
اگر رییس جمهور یا بهتر بکویم دولت ایشان ۴ تا از قوانین کلی کشور که سنگ بنای همه فعالیت های اقتصادی است را که اجرا نمی کند اجرا می کرد کشوری مثل ایران با این امکانات از سوییس هم فراتر می رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
داداش سویسم 20 سال تو تحریم باشه وضعش بدتر از این میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
صنعت نظامی ما هم ۴۰ سال تحریم است ولی شده قدرت نظامی در سطح بین المللی
خطاب به ۰۰:۲۱
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
.۳۹
داداش ما یه باغ داشتیم اب کم داشت مجبور شدیم فقط به درخت گردو اب بدیم الان بقیه باغ خشک شده ولی درخت گردو بزرگ شده.
۱جناب قدیری ابیانه آیا همه کارمندان و کارگران بعد از چند سال کار ممکن است که چند تا!!! خانه داشته باشند که شما در مورد آقای یزدی شاهد آوردید
۲ جناب مصباح از مدینه فاضله و مدینه فاظله بعضی آقایان دیگر بالاخره به مدل سویس رضایت دادند، خوب بنده خوب خدا این موضوع را از اول میگفتی، این همه مشکلات به بار نمی امد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
این حرف قدیری ابیانه نشون میده خودش و بقیه همکارهاش از جمله آقای یزدی در طول 40 سال گذشته برای خودشان در حقوق و دستمزد سنگ تمام گذاشته اند و خوب کار کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
کاااار داریم تا کار
با توجه به اینکه شبکه های مجازی نظیر واتساپ تلگرام و....تحت کنترل ما نیست نیازی نیست فردی برای درز دادن اطلاعات به خارج متواری شود.ان خبرنگار با کاری که مرتکب شد باعث شد تا اصولگرایان از او تبری بجویند.اصلاحطلبان او را اصولگرا بدانند و براندازان او را ادامه پروژه الماس فریب بشمار اورند.ان خبر نگار مصداق کسی است که گفته میشود از اینجا رانده و از انجا مانده و سر نخواستن او دعواست.البته باید گفت برخی افراد در جبهه پایداری مشکوک میزنند.
تابی جان نکن اینکارهاراخوبیت نداره حرف سوییس واین شوخیهای تلخ راادامه نده
حمله دیگه نمیخواد اگه مذاکره ای شد چارتا موشک هوا کنید کل نتایجش رو ویران کنه چرا خودتونو خسته میکنید بیخود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
با این سخنان مصباح و ان سخنان روحانی و ان سخنان فرمانده نطامی که گفت باید در سیاست دخالت کنیم چون وطیفه داتی ما هست
....درباره آقای یزدی، بالاخره آدمی که یک عمر کار کرده است می‌تواند چند خانه داشته باشد.......

عجب !!!! بنده با ۵۰ سال کار و تحصیل دانشگاهی هنوز خانه ندارم می شود بفرمایید آقای یزدی با چه شغلی و با چه درآمدی چند خانه دارند؟!!
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
جناب آقای ناشناس؛ چون به گفته ی خودت اولا بنده ی خدا ِهستی و دوما درخواستِ کنترل انشعاب پول نفت را ندادی تا به داخلِ خانه ات وصل شود و سوما ما مردم
شریف و دینمداری هستی جز دیگران
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
عزیز جان بخاطر اینه که دروغ داری میگی و از اول تنبل و بی عار بودی و فقط بدی تو فاز خوردن.وگرنه من دانشجو با حقوق کارگری همسرم الان تو سی سالگی یه خونه دارم ولی تو نتونستی.باید به خودت شک کنی نه کسی دیگه
میبخشید من دوتا کانت میذارم ولی آقای مصباح شوخی کردن؟! یا جدیه!
چرا تلاش نمی‌کنیم مثل سوئیس باشیم؟چرا ؟
با دو تا عکس قضیه را می خواهند سر و تهش را به هم بیاورند اما نمی شود . ادعاهایی که علیه همدیگر مطرح کردند را که نمی شود همینجوری به باد فراموشی سپرد یا ادعای دروغ مطرح کرده اند که در اینصورت صلاحیت پست و مقام هایی که دارند زیر سئوال می رود یا ادعاها راست بوده که واویلا !!!!! مردم آگاه شده اند و خیلی خوب می فهمند.
چقدر از دوستی و محبت و عشق این دو حضرات یزدی و لاریجانی مشعوف شده طوری که در پوست خود نمیگنجم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
یعنی جواب سوالهای همدیگر رو که « از کجا آوردی » داده شد و به جواباشون رسیدن .
واقعا زشته برای یه خبرگزاری مثل تابناک با این همه ادعا که خبر رو اینجوری تقطیع کنه...جوری حرفای آیت اله یزدی رو نوشتید گویا این آقا مردم رو تشویق کرده جامعه ای پیشرفته مثل سوییس بسازن...نه برادر،اینجوری نیست،این آیت اله محترم در ادامه صحبتاش گفته که هدف از انقلاب اسلامی خوردن و خوابیدن و اسایش کامل (مثل سوییس )نیست..هدف از خلقت انسان این نیست که مثل جمعیت زنور و حیوان وار در کنار هم زندگی کنن.بله اینجوریاس.از نظر ایشون فقط ما خوبیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
شما که اینقدر فهمیده ای!!! هنوز نمیدانی که آیت الله العظمی مصباح این مطلب رو فرمودن؟! همینجوری خبر رو میخونی و تحلیل میکنی؟!
آیت الله مصباح: چرا تلاش نمی‌کنیم مثل سوئیس باشیم؟

حضرت آیت الله مزاح میفرمایند!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
برای اینکه در سوییس میزان رای مردم ملاک هست و رصایت ملت شرط اصلی هست هم قدرت و هم ثروت در دست مردم هست و قوم و قشر خاصی حق مدیریت بر مردم ندارند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
۴۰ ساله دارن تلاش می کنن مثل انگولا بشیم خدا رو شکر موفق هم بودن
چرا پگاه مانند اختلاس گران فراري داده نشد ؟
آقای مصباح ترو خدا ترو خدا تروخدا
چرا بند کردید به خانه اقای یزدی . کسی که چندین سال هست مسئول بوده است میتواند چند خانه داشته باشد . قرار ما بعد از انقلاب این بود که مسولین ایرلن بعد از انقلاب در استانها بگردند و مثل فقیر ترین شهروند ایرانی زندگی کنند . پس چی شد شعارها بعد از مدتی خرج و نفت فیتیله اش تمام شد . تا صد سال دیگر چی میشود خدا داند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
آره معلمین بعد 30 سال کار چندین خونه اونم بالا شهر دارند
تابی چرا همه سخنان مصباح را پخش نکردی . گفته است که سوییس کشور امنی هست و مردم در انجا در رفاه هستند این زندگی خوبی نیست . زندگی که برای رفاه و اسایش و خوشی باشد زندگی نیست بلکه باید سختی کشید باید مردم فکر دنیای دیگر هم باشند . ........
ولله خجالتی هم خوب چیزیه
در ایران اینقدر قانون را سخت نوشتند که چپ و راست برای شهروندان و هنرمندان پرونده قضایی تشکیل میدهند با این اوصاف تا ده سال دیگر ۹۰ درصد شهروندان ایرانی از دایره سیاست . اقتصاد . شهروندی و فرهنگی و ارشاد و درگیری . و امر به معروف و داشتن ماهواره . داشتن تلگرام . اعتراص به حقوق و دستمزد . لباس و نکع ارایش و انتقاد پرونده تشکیل خواهد شد . اینهمه سخت گیری .واقعا کلافه کننده و خسته کننده هست
بالاخره آدمی که یک عمر کار کرده است می‌تواند چند خانه داشته باشد. با چه حقوقی؟!!! با اشل حقوقی رسمی کشور حتی یک آلونک در حلبی آباد هم نمیشود خرید. لذا بفرمائید عدالت کیلو چنده از دید تو ای
این حرفها به آقای مصباح یزدی نمیاد
خود مسئولین این اخباری که حاصل سیاست ورزی آنهاست را بخوانند و در باره خودشون از دید ما اظهار نظر کنند!به نظرم مسئولان اصولگرا و میانه رو و اصلاح طلب باید دسته جمعی استعفا کنند و مارو راحت بذارند!
تو سویس زنها را به استادیوم راه می دهند حاج آقا یا منتظر حکم هستند ؟
خدا را شکر که این دو آیت الاه با هم آشتی کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
کسانی که منفی میدهند خوب است از کنایه نگارنده متوجه شوند که به سخره گرفته خبر را
جناب بهزاد نبوی، ما مردم روی مین نخواهیم رفت! ولی مطمئن باشید که دوباره در دام انتخاب بین بد و بدتر هم نخواهیم افتاد. اصلاً شاید بهتر باشد که امتحان کنیم ببینیم که وضع کشور بدتر از این می شود یا نه!
لطفا در نقل قول از افراد دقت و امانت را رعایت کنید.
در متن صحبتهای آقای مصباح عبارت "چرا تلاش نمیکنیم..." نیست بلکه گفته شده "چه اشکالی دارد ..."
و این دو عبارت معنای متفاوتی دارند.
ضمنا این سخنان را ناقص نقل کرده اید؛ خودتان در فوتونیوز همین سخنان را کاملتر آورده اید؛ البته با همان اشکالی که در بالا بیان شد.
اظهارات قاتل امام جمعه کازرون ظاهرا علایمی از هذیان دارد و لازم بود قبل از اعدام از لحاظ سلامت روان مورد معاینه قرار میگرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
شما دکتری؟ نماینده امام زمان بودن کجاش هذیان گویی است؟
برای آسایش و رفاه و شادی و زیبایی از کشور سوییس مثال میزنند ؟ در مثال مناقشه نیست . مثلا مردم قم و مشهد به سوییس بروند و مردم سوییس را به این دو شهر با همان مدیریت وارد شوند . فکر کن مردم این شهرها به کوهای الپ رسیدند چه اتفاقی میفتد . تو ذهنت تصور کن بعد نظر بده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
یک راه حل راحت تر هم وجود دارد مسولین دو کشور را جابجا کنند یعنی مسولین ایران را به سوییس و مسولان سوییس را به ایران منتقل کنند . هم هزینه کمتر هست . چون جابجای ملت کار سختی هست . بنطرم اولین کاری که در سوییس انجام‌میگیرد این هست که اول یک گروهی تشکیل دهیم که زنان و دختران را ارشاد کنند . هزینه اول . دوم کارخانجات را به دولت تحویل دهید سوم...
به آقای قدیری باید خاطر نشان کرد که قریب به هزاران نفر تمام عمرشان را کار کرده اند ویک خانه کوچک هم ندارند. چطور است که یک نفر در عرض چهل سال صاحب چند خانه که از قرار ارث پدری هم نبوده می‌شود. شما چند استاد دانشگاه را میشناسید که صاحب چندین خانه باشند که ارث پدری هم نیست.
تحلیل سخنان حاج اقا مصباح که در اخر بحث ایشان این بود که زندگی مثل زنبور عسل چه ارزشی دارد که بعد از مدتی که در کندو با هم‌زندگی کردند و از بهترین شیرینهای و شهد گل ها استفاده کردند اخر سر میمیرند . ..............اولا اینکه مرگ حق هست همه موجودات میمیرند . دوم اینکه منطورتان این هست که در این دنیا کارهای دیگری هم باید لنجام داد که برای ان دنیا ارزش دارد فقط خوردن نیست . اما پرسش اصلی این هست که برای انسان که بحث میشود آیا این انسان عقل و فهم و شعور هم قایل هستید یا نه باید هر چی دستور دادید مردم باید تسلیم باشند . اگر بر حساب اینکه مردم تسلیم باشند چه فرقی با زنبور عسل دارد . تازه به نظرم زنبور از این انسانی که مصباح تحلیل میکنند ازاد تر هست . نقش آزادی در چنین گفتمانی چی میشود تفاوت ها و خواسته ها و مطالبه و نبوغ فکری هر انسان مگر متفاوت نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
من خودم چند کندو زنبور دارم . تمام کارهای داخل کندو و بیرون از کندو بخاطرآن غریزه ذاتی هست که خداوند در این موجودات قرار داده است . وقتی به بیرون از کندو شکار میروند اگر حتی خسته هم باشند ودر موقع ورود به کندو دیدند که نگهبانی درب کندو نیست خودشان نگهبانی میدهند . خودشام موم تولید میکنند . کندو را تمیز میکنند . نوزاد چند روزه را تمیز میکنند . عسل تولید میکنند . ژل رویال تولید میکنند و با بال زدن کندو را خنک میکنند .......در آن کندوهای که من دارم کسی را مفت پول و غدا و امکانات نمیدهند همه باید کار کنند . آیا منطورت این هست؟ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
ناشناس ساعت 11:00
تو زنبورداری داخل هیچ کندویی دیدی که تبعیض بتشه؟ هست ! فقط برای مملکه مادام العمر. نرها تا اولین تولید مثل. وقتی تبعیض نباشه به هیچ کی فشار نمیاد. والله میشه هملن مثل معروف جون کندن خر و خوردن یابو.اینه که در جامعه ای که در آن تبعیض هست هرلحظه باید منتظر فردپاشی باشی
اینکه یه نفر معتاد بچه ۶ساله را با آبجوش حمام کرده چه کسی باید پاسخگو باشد؟ همچین انسانهایی چطور به این مقدار از درندگی رسیده اند؟
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: گویی در گوش بعضی‌ها پنبه است و هر چه ما می‌گوییم آن‌ها می‌گویند مذاکره چه خاصیتی دارد، بعد از مذاکره به جای یک میلیون بشکه نفت، دو میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادر کردیم. میلیارد‌ها دلار به کشور آوردیم. هر ماه یک میلیارد دلار از پول‌های خود را آزاد کردیم قطعنامه‌هایی که آمریکا برای آن‌ها ۲۰ سال زحمت کشید را مثل بت تخریب کردیم، سرمایه خارجی جذب شد؛ البته وقتی شرکت‌های خارجی به کشور آمدند عده‌ای نگفتند این شرکت‌ها آمدند، اما وقتی شرکت‌ها رفتند آن‌ها می‌گویند چر این شرکت‌ها رفتند؟
وقتی جناح ضد منافع ملی از یک جملهٔ ریس جمهوری بر آشفته میشود ،پس بدون شک رفاه ،و آبادانی کشور ،و ملت در گرو مذاکره ،و عادی سازی رابطهٔ دیپلماتیک با امریکا میباشد ؟، که در اینصورت بقای زیاده خواهان به خطر می افتد ؟،، زیرا برای برقراری مناسبات جهانی و رابطه با امریکا به شفافیت در همهٔ امور لازم است که باعث مسدود شدن راه دزدی ،و اختلاس ،و رانتخواری میشود ؟، والا میشود برای رفاه مردم ،و آبادانی کشور ، با شبطان هم مذاکره کرد ؟ تا مناع فریفتن بندگان خدا گردد ؟،،راه بهشت از وسط جهنم عبور میکند که به باریکی مویی ،و به تیزی لبهٔ شمشیری است ؟ که سخت ترین راه در عالم خلقت میباشد ؟ اما صالحین، با اعتماد به خالق از آن عبور میکنند ؟،،،،،؟،،
چرا نخندند!!!
سوئیس خیلی دلش بخواد مثل ما باشه.
قاتل بیماری شیزوفرنی داشته و نباید اعدام می‌شد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
شمادکتری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
دامپزشکه تو بیماری؟
مذاكره اگر به نفع ملت ايران باشد ميتواند پادزهر باشد، آقاي روحاني و ظريف شرط مداكره با آمريكا را برداشتن تحريمها و برگشتن به برجام عنوان كرده اند. و آقاي روحاني وقتي ميگويد ما اهل مذاكره به شرط برداشتن تحريمها هستيم يعني ميخواهد ملت ايران را درافكار عمومي غرب صلح جو معرفي كند، سم آن بود كه مذاكره كننده ارشد ما زماني به ژنو ميرفت و در بازگشت تحريم پشت تحريم و قطعنامه پشت قطعنامه عليه ايران، سم آن بود كه برخي تحريمها راكاغذپاره ميخواندند.
جناب آقای سالک ضمن احترام وپوزش شما اول اثبات برادری بفرمائید بعد ادعای ارث
اصول گرایی که شما مورد نظرتان است کدام است؟
چرا از یک سوراخ باید بارها نیش بخورید؟
چرا با زور می خواهید هر کس را اصول گرا بنامید؟
شما دوست پایداری هستید یا دشمن که اینگونه می تازید؟
جبهه پایداری جمعی از خوبا ن انقلاب اسلامی با مشی ولایتمداری انقلابی در حال فعالیت در تمام حوزه های مورد قبول نظام بدون هیچ ادعای هستند در راس یک مجتهد مسلم پا به کار از اول انقلاب تا امروز بوده و هستند. این عزیزان برای خود باورهایی دارند که نمی خواهند از آن کوتاه بیایند و دنبال دنیا و... نیستند شما چرا بر آنه اینگونه می تازید؟چطور از آنها می خواهید حرف شما را گوش کنند و نسبت به آن نظری ندهند؟ اگر آنان را معدود و بی اثر میدانید چکارشان دارید؟اصلا کی گفته حرف شما درست است؟ کی گفته شما اصول گرا هستید؟
انقلابی بودن باید به واژه اصولگرایی اضافه شود هرکس نیست فقط حرف است.
شما آنقدر اصول گرایی را اپن کرده اید که هرکس در آن شناور می شود. برادرعزیز شماها لاریجانی/ مطهری/باهنر/ بروجردی/ ولایتی/ و... را اصول گرا میدانید در حالیکه فقط در برجام نافرجام بر سر انقلاب و مردم چه آورده شد. در جبهه دوم خرداد بازی کردن لاریجانی را برای رسیدن به پست ریاست جمهوری نمی خواهید ببینید و...تو را به خدا دست از سرمان بردارید خودمان عقل داریم می توانیم تشخیص بدهیم گرگ و میش را و...
والبته این زره ای از خیانت ها و خباثت ها و ... است که بعضی ها با خود میکشند وگرنه مثنوی هزار من خواهد بود
در سویس هیچ مدیری مادام عمر سر وزارت و پست و مقام و خانواده بازی و هزار دستان نمیشه. توی سویس هیچ کس با دیپلم وزیر نمیشه بعد از اتمام وزارت دکتری نمیشه....
چرا مذاکره سم هستش ؟علتش چیه ،حتما منافع بعضی در خطر می افته
محمدحسن قدیری‌ابیانه

پدر من هم يه عمره داره كار ميكنه ولي نتونسته يه خونه بخره الان هم 75 سالش هست .خود من هم نخواهم توانست
بعد شما ميگي فلان .
یعنی مشکل حوزه و دفتر حل شد؟ این دو آیت الله این همه چیز به همدیگه گفتن همش تهمت بود؟ ؟
مصباح نگفته باید مثل سوئیس باشیم...فقط سوال کرده چرا نباید مثل سوئیس باشیم؟بعدشم خودش جواب داده که زندگی در رفاه و اسایش کامل حیوان واره و هدف آفرینش انسان خوردن و خوابیدن نیست!!!!از نظر امثال ایشون ایران بهشت رو زمین هست ولاااغیر!!
عزیزان توجه داشته باشید که مقتول یه فرد عادی نبوده پس قاتل نباید از نظر روانی بررسی میشده وباید سریع اعدامش میکردن
برادر حسین چرا روی «هیچکس» اینقدر تأکید میذارید من قویاً معتقدم برجام نه تنها فاجعه بار نبوده که بسیار هم مایه برکت بوده. خیلی‌ها با این حقیر سرا پا تقصیر هم عقیده‌اند. پس لطفاً به جای همه افاضات نفرمایید.
از این عکسها ما زیاد دیدیم
من سال ۸۱ در پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر کار میکردم و می دانستم پدر دختر وزیر که آن موقع معاون وزیر در پتروشیمی بود چه کارهایی خلاف قانون می کرد عجیب است که نهادها تاکنون نمی دانند یا نمی خواهند بدانند
جناب مصباح،می خواهید مثل سویس شویم از خودتان شروع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
برادر یا خواهر هموطن،جناب مصباح میفرمایند نباید مثل سوییس باشیم.ایشون گفتن که اگر همه چیز راحت و منظم و خوب باشه که میشه مثل زندگی حیوانات و حشرات.و انسان باید در سختی و مشکلات قدری باشد تا بتواند خودش را برای مقامهای معنوی بالا و ان دنیا اماده کند
در همین راستا به نظر این بنده حقیر شایسته است که از فردا حداقل خود جناب اقای مصباح بودجه دریافتی خود برای موسسه امام رو از بیت المال دریافت نکنند تا به عنوان پیشرو در این کار (سخت زندگی کردن) الگوی ما مردم باشند
برای اثبات سخن مصباح باید چند هزار میلیارد پول بخش فرهنگی و ترویجی خارج از کشور به بخش درمان و اموزش پرورش داده بشه قبول میکنی ؟
چرا ما حضرت محمد و علی را قبول داریم چون اونها اسوه ما بوده و هستند خوب سوییس هم اسوه و الگو برای کشور ما باید باشد از همه نظر متاسفانه گروه کوچکی در ایران که که بعضی مطالب را نظر میدهند اصلا از سوییس خبر ندارند و نظری میدهند که 100در100 غلط است
تو؛قدیری‌ابیانه، گفتی بالاخره آدمی که یک عمر کار کرده است می‌تواند چند خانه داشته باشد؟!!! این ترازو و این محاسبات را با کدام کنتور بدست آوردی؟!!! با حقوقِ رسمی کشور؟!!! یا با شعبه ی کنتورِ پولِ نفتِ کشور که به داخلِ بعضی خانه ها وصل است
حالا این اختلافات چه ربطی به آمریکا دارد ؟ که هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم ؟ خوبه آمریکا وجود دارد که هرچی دزدی واختلاس و....هست را به او مرتبط نماییم !!!!
جناب مصباح حالا خیلی زوده اینجا مثل سوئیس بشه.اون روز با یک شهروند سوئیس صحبت میکردم اصلا چیزهایی گفت از آنجا که من احساس کردم سوئیس در کره دیگریست.
سلام بعضی وقت ها صحبتهای شنیده میشود از بعضها که فکر مکنید حسن بقال گفته بزرگان وسیستمداران انقدر باید با هوشانه صحبت کنند که شنوندگان عادی احساس ارامش وقدرت وامنیت کنند نه اینکه بدون فکر کردن چیزی بگویید ومردم احساس ترس و پشیمانی کنند کمی سیاست در کلام خیلی خوب است مثلا همین دعواهای لفظی خیلی بچه گانه است وبا چنین افکاری ترس بر دل مردم جاری میشود پس کمی مواظب باشید
آیت الله مصباح: چرا تلاش نمی‌کنیم مثل سوئیس باشیم؟
آخه کسی نیست به این آقای مصباح بگه..شما هنوز امنیت برای سرمایه مردم خودتون رو نمیتوانید تامین کنید ,حال میخواد مثل سوئیس برای امنیت سرمایه جهانی نقشه بکشید...!
اقای روحانی در صورتیکه قدرت ندارید پس استعفا دهید.
واقعا شما دنبال چی هستید شناسایی افراد یا اصلاح امور از طریق انتقاد. واقعا الان افرادی که سال‌های زیاد در مسند قضا بوده‌اند ‌شاهد این همه آلودگی اجتماعی ‌فساد وگناه حالا همین ها می خواهند اصلاح ایجاد کنند وووو حتما مثل چهار صفر پول ملی برای حقیر کردن اختلاس‌ها ‌درآمدهای کلان جان آقا امام زمان با شعور مردم بازی نکنید
آقای شریعتمداری، فقط شما و امثال شمائید که برجام را فاجعه میدانید!! میلیونها نفر میدانند که برجام اولا: مملکت را از پرتگاهی که ۸ سال ندانم کاری آن را به لبه اش رسانده بود نجات داد. ثانیا: چماق پی.ام.دی را از سر مملکت برداشت. ثالثا: حقوق مهم و قابل توجهی را در زمینه امور هسته ای برای ایران تثبیت کرد. رابعا: همین الآن هم که در اثر بدعهدی ترامپ و نه بدی برجام مشکلاتی برای مملکت به وجود آمده، این برجام است که مانع همراهی و همکاری آنچنانی اروپا و روسیه و چین با آمربکا شده است. و ...... . و این را هم بدانید که همه میدانند که شما فقط برای فریب مردم و کسب رای و به میدان آمدن دوباره سعی در بد جلوه دادن برجام داشته و دارید!!
در رابطه با خودرو باید گفت که ایران به بعضی از نمایندگیهای خود خودرو را به قیمت دولتی می داده وبه انها گفته به قیمت ازاد بفروشید وبعدا پول انها را ایران خودرو از نماینگی می گرفته وحقوق پرسنل و... را می داده یعنی یک نوع فساد اداری وجالب اینکه به نمایندگیهای خودرو را می داده که تا حدودی نزد مردم وجه ای داشته اند البته به ظاهر می توانید بررسی کنید و ببنید حالا این اقایان دیگر ......فقط دیگر به اسمان نگاه می کنند وبنده را ....به هیچ می گیرند ....
اگر هر پدری تواین کشور پسرش جزو منافقین بود و کشته می شد آیا پدرش برای منصب گرفتن تایید صلاحیت می شد و اصلا اجازه فعالیت سیاسی و یا هرچیز دیگری در کشور داشت واین سوء سابقه تا ابد گریبانگیر خودش و خانوادش می شد. دیگران را به بهانه های واهی رد صلاحیت می شوند اینه عدالت اسلامی. اگر قانونی وجود دارد باید برای همه یکسان باشد که نیست
تعجبم از لفظ "باید"که امثال بهزادنبوی در مورد رای دادن ملت بکار می برند !!! ایشان ظاهرا پس از بیش از 40 سال در مسندهای مختلف یاد نگرفته اند که نباید تحکمی با مردم صحبت کنن !! جناب نبوی کورخوانده اید مردم دیگر گول حرفهای شما واصولگرایان را نخواهند خورد.بس است دیگر
پاسخ آیت الله مصباح : ایران نمی تواند جای امنی برای سرمایه گذاران خارجی باشد چون برای سرمایه گذاران ایرانی بسیار ناامن هست.
ریسک سرمایه گذاری در ایران به دلیل دخالت های دولت ، رانت و فساد در مجموعه های سیاست گذار و مجری ، عدم پایداری قوانین ، عدم تسهیل گری فرایندها برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و بروکراسی بیحاصل اداری ، فساد در سیستم بانکی ، عدم حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ، تحریم های بین المللی ، خودتحریمی ها , عدم ثبات در قیمت مواد اولیه و هزاران دلیل دیگر ایران مکان امنی برای سرمایه گذاری سالم نیست.
البته ما هم در این مملکت داریم کار می کنیم و زحمت می کشیم
بنده متوجه نشدم منظور چند خانه است یا کاخ
البته ماهم یک خانه داریم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر