بازدید 3414
۱

احتمال شناور شدن ساعت کاری کارمندان در مهرماه

کد خبر: ۹۲۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 27 August 2019

پورسیدآقایی گفت: درخواست شناور شدن ساعت کار کارمندان در ۲ هفته‌ نخست ماه مهر به هیئت دولت ارسال شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم رونمایی از سامانه خودرو‌های جدید تست کنارجاده‌ای و خودرو‌های سیار ثبت تخلف معاینه فنی با تاکید بر این نکته که اصل آلودگی پایتخت در نیمه دوم سال است، گفت: بزرگترین مشکل آلودگی هوا در پایتخت مربوط به نیمه دوم سال است که بیشترین عامل آن ذرات معلق است که از خودرو‌های دیزل خارج می‌شود.

او افزود: با رونمایی و به کار گیری خودرو‌های تست کنار جاده‌ای و سیار ثبت تخلف معاینه فنی این امکان به وجود می‌آید در کلیه معابر به ویژه در ساعات پایانی شب که خودرو‌های سنگین در معابر تردد می‌کنند را مورد بررسی قرار بدیم و از بابت آلایندگی برچسب معاینه فنی آن‌ها را رصد کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: خودرو‌های سیار معاینه فنی این امکان را دارد که در حال حرکت نیز برچسب معاینه فنی خودرو‌ها را چک کند و از همان جا با تبادل اطلاعات خودرو‌های فاقد معاینه فنی را جریمه کند.

در توضیح جلسه امروز خود با رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موضوع مورد بحث ما کنترل ترافیک اول مهر است که با آغاز به کار فعالیت مدارس به یکی از موضوعات جدی پایتخت تبدیل می‌شود.

او گفت: تصمیم بر آن است که در هفته‌های نخست ماه مهر و شروع مدارس ساعات کار کارکنان دولت از ساعت ۷ صبح تا ۹ به صورت شناور در بیاید و از آن طرف کارمندان بتوانند آن ۲ ساعت را در انتهای ساعت کاری بیشتر یا کمتر در محل کار خود خدمت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: درخواست شناور شدن ساعت کار کارمندان در ۲ هفته‌ نخست ماه مهر به هیئت دولت ارسال شده است و امیدواریم با تصویب آن این امکان فراهم شود ترافیک روز‌های نخست آغاز به کار مدارس را هرچه بهتر مدیریت کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای معاون یه وقت فشار به جاییتون نیاد که لطف میکنید هشت و نیم ساعت کاری کارمندان رو دو ساعت جابجا می کنید ؟
به شما می گن یه مدیری که مدیریت رو خب بلده و می دونه کی ، کی و کجا ....
که نه سیخ بسوزه نه کباب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر