بازدید 53182
هزار و هفتصد و پنجاه و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

هشدار جدی سردار سلیمانی به رژیم صهیونیستی/شوخی لاریجانی با حضور دهقان در مجلس/نرخ بادیگارد در ایران چند؟/خزانه‌دار فدراسیون پرحاشیه به کانادا گریخت!/تندگویان: زنان از اول اسلام مرکب‌سوار بودند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ایرادات طرح «از کجا آورده‌اید؟» رفع شد/زوج‌های تهرانی برای خرید یک خانه ۶۰ متری باید ۶۳۸ میلیون تومان هزینه کنند/یک نفر از آن ۳۰۰ مسئولی را که برای آزادی قاچاقچی تریاک زنگ زدند معرفی کنید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 26 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

باد قیمت دلار را پایین نیاورد

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نیاز به بازگو کردن نیست. ما در حال حاضر در شرایطی کاملاً متفاوت با گذشته روبرو هستیم. اگر برخی از تحریم‌ها در برخی از کشورها، سیاست نفت در برابر غذا بود، این موضوع را نیز از ملت ما دریغ کردند و ما به غذا و دارو بر اساس این سیاست‌های تحریمی، دسترسی نداریم. شاید بگویند سیاست‌های بشردوستانه با تحریم این دو موضوع مقابله می‌کند، اما پاسخ ما این است که ما با کدام سیستم بانکی می‌توانیم موضوع غذا و دارو را حل کنیم؟ ما در شدیدترین تحریم‌های تاریخ معاصر قرار داریم و از سال گذشته، اولین شوک ناشی از این تحریم‌ها وارد شد و شاهد صف کشیدن مردم در بازار‌های ارز و قد کشیدن ارز‌های خارجی در برابر ریال بودیم، اما با فاصله یک سال، با آرامش و مدیریت، این تکانه را برطرف کردیم و بازار ارز نسبتاً با ثبات و کاهنده شده است. دولت با همه سختی‌ها، شوک بزرگ و ضربه‌ای که به اقتصاد کشور وارد شده بود را مهار کرد. واقعیت این است که باد قیمت ارز را پایین نیاورده است.

زنان از اول اسلام مرکب‌سوار بودند

محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان در واکنش به موتورسواری زنان، گفت: از اول اسلام، زنان مرکب سوار بودند، اما امروز مرکبشان تغییر کرده است. انجام موسیقی، تئاتر یا شرکت در ورزشگاه‌ها از تفریحات سالم جوانان است و می‌شود از این طریق نشاط را در میان جوانان ترویج کرد. /ایرنا

یک نفر از آن ۳۰۰ مسئولی را که برای آزادی قاچاقچی تریاک زنگ زدند معرفی کنید

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفته است: «چندی پیش یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای با بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک دستگیر شد که در عین تعجب حدود ۳۰۰ نفر از مسئولان برای آزادی وی تماس گرفتند.» چرا باید کسانی برای آزادی یک قاچاقچی حرفه‌ای اقدام کنند؟ جز اینکه سهم آنان را به صورت پول یا جنس می‌داده است؟! خوب وجود چنین افرادی در میان مسئولان بدتر است یا وجود قاچاقچی؟ بنابراین انتظار می‌رود که دادگاه این فرد را احضار و اسامی ۳۰۰ نفر را منتشر کند.

خزانه‌دار فدراسیون پرحاشیه به کانادا گریخت!

مجمع عمومی سالیانه یکی از فدراسیون‌های المپیکی و کلیدی اواخر سال جاری پس از شش سال عدم برگزاری، سرانجام در دوره مدیریت رئیس جدید فدراسیون در دستور کار قرار گرفت. پس از اینکه مجمع فدراسیون مربوطه برگزار شد، به دلیل عدم شفاف سازی مسائل مالی این فدراسیون مسئولان وزارت ورزش دستور دادند تا طی سه ماه آینده مجددا برگزار شود، این موضوع در حالی مطرح شد که اخیرا خبر‌ها به گوش رسیده که خزانه دار فدراسیون مربوطه در همان مدت خانواده خود را به کانادا فرستاده بود و پس از مدتی پنهانی خود نیز به کانادا سفر کرده است. حالا فدراسیون مربوطه در تلاش است تا به هر شکلی که امکان دارد، جعبه سیاه اطلاعات مالی فدراسیون را به ایران بیاورد، اما گویا او به برخی از دوستان نزدیک خود اطلاع داده بود که قرار است برای یک سفر خانوادگی به مدت یک ماه راهی خارج از کشور شود و پس از آن به ایران باز خواهد گشت، اما با گذشت بیش از یک ماه هنور خبری از بازگشت خزانه دار این فدراسیون به ایران نیست و گویا با توجه به مشکلات مالی که در این فدراسیون وجود دارد، او دیگر تمایلی برای بازگشت به ایران را ندارد! خزانه دار این فدراسیون از یکی از کارمندان قدیمی فدراسیون محسوب می‌شود که طی سالیان گذشته نیز در دوران ریاست قبلی فدراسیون در همین مسئولیت فعالیت می‌کرده است. /فارس

نرخ بادیگارد در ایران چند؟

در کشور‌های غربی مثل آمریکا بادیگارد‌های شخصی به‌ازای هر ساعت حدود ۱۰۰ دلار دستمزد می‌گیرند. در ایران دستمزد بادیگارد‌هایی که فقط اندام تنومند دارند، ساعتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، روزانه ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان و ماهانه پنج میلیون تومان است. اما بادیگارد‌های حرفه‌ای و دوره‌دیده معمولا ساعتی ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، روزانه ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تومان و ماهانه بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون دستمزد می‌گیرند.

زوج‌های تهرانی برای خرید یک خانه ۶۰ متری باید ۶۳۸ میلیون تومان هزینه کنند

با در نظر گرفتن متوسط قیمت ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای یک متر آپارتمان در تهران (بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی) برای خرید خانه‌ای ۶۰ متری در پایتخت (مناطق پایین) به ۷۹۸ میلیون تومان نقدینگی نیاز است که یک زوج با فرض دریافت وام ۱۶۰ میلیون تومانی باید ۶۳۸ میلیون تومان از هزینه خرید را خودشان بپردازند. اما هزینه خرید خانه‌ای با همین ویژگی در کرج، ۲۲۲ میلیون تومان است (متوسط قیمت یک متر آپارتمان در این شهر ۳ میلیون و۷۰۰ هزار تومان است) که با در نظر گرفتن وام ۱۲۰ میلیونی زوجین، متقاضیان برای خرید باید ۶۲ میلیون تومان بپردازند./خبرآنلاین

پزشکیان: دولت نباید بزرگ شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم و معتقدم که دولت نباید بزرگ شود. مسعود پزشکیان در گفتگو با مهر، درباره تشکیل وزارت بازرگانی گفت: ما موظفیم که طبق قانون طرح‌ها و لوایح را بر اساس نوبت بررسی‌شان در دستور کار صحن علنی قرار دهیم. وی تأکید کرد: بنده مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم، چرا که معتقدم دولت نباید بزرگ شود. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر مشکل ما ایجاد ساختار نیست، بلکه مشکل اصلی عدم تفویض اختیار و قدرت به مدیران پایین دستی است و تا زمانی که به آنان اختیار ندهیم و همه اختیارات را در تهران متمرکز کنیم، همین آش و همین کاسه است. پزشکیان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات کشور نباید به دنبال تشکیل وزارتخانه جدید باشیم، بلکه باید اختیارات از پایتخت به استان‌ها و از استان‌ها به شهرستان‌ها واگذار شود و سپس برای هر یک از این بخش‌ها وظایف خاصی تعریف شود و از آنان بخواهیم که درباره عملکردشان پاسخگو باشند.

ایرادات طرح «از کجا آورده‌اید؟» رفع شد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان خبر داد. احمد امیرآبادی در گفت‌وگو با مهر، اعلام کرد: ایرادات شورای نگهبان به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان «از کجا آورده‌اید؟» در جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس رفع شد. وی گفت: امیدواریم با تصویب نهایی این قانون و ابلاغ آن به قوه‌قضائیه، آقای رئیسی برخورد با غارتگران بیت‌المال را آغاز کند.

شوخی لاریجانی با حضور دهقان در مجلس

علی لاریجانی با کنایه به حضور محمد دهقان در مجلس گفت: همین‌که یک عضو شورای نگهبان هم اینجا (صحن مجلس) هستند خوب است. در جریان نشست علنی امروز مجلس، محمد دهقان ـ که چندی پیش با رأی نمایندگان به عنوان یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شده بود ـ در مجلس حضور داشت. در جریان بررسی لایحه تجارت اعاده شده از شورای نگهبان، علی لاریجانی رئیس مجلس با اشاره به حضور این نماینده سابق مجلس با مزاح و خنده گفت: همین که آقای دهقان از شورای نگهبان هم اینجا هستند خوب است. او ادامه داد: آقای دهقان بیشتر به مجلس می‌آیند و باعث می‌شود این مصوبات سریعتر از سوی شورای نگهبان بررسی شود.

«نعمتی» سفیر می‌شود؟

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بحث‌های مطرح درباره احتمال سفیر شدنش را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد. بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آن چه درباره احتمال سفیر شدن من مطرح شده، شایعه‌ای بیش نیست چرا که در این باره هیچ صحبت و مذاکره‌ای با من صورت نگرفته است. وی طرح این مباحث را شایعه دانست و از رسانه‌ها خواست به اخبار درست استناد کنند. نعمتی درباره انتشار خبر‌هایی مبنی بر احتمال انتصاب کاظم جلالی به عنوان سفیر آینده ایران در روسیه نیز گفت: در این باره مباحثی مطرح شده است.

هشدار جدی سردار سلیمانی به رژیم صهیونیستی

حساب توئیتری منتسب به سردار سلیمانی بخشی از سخنان فرمانده سپاه قدس درباره اسرائیل را منتشر کرده است. در این پست توئیتری که در واکنش به تجاوز‌های بامداد (یکشنبه) رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه منتشر شده، به نقل از سردار سلیمانی آمده است؛ قطعا این عملیات‌ دیوانه‌وار، آخرین دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود. اللواء قاسم سلیمانی: ستکون هذه العملیّات الجنونیّة حتماً آخر تخبّطات.

انتقاد مشاور عالی فرمانده کل سپاه از سفر ظریف به فرانسه

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: خدا نکند برخی سفر‌های سرزده به اجلاس‌های خارجی از روی استیصال و خودباختگی باشد و خدا نکند زانو‌های مسئولان ما بلرزد. سردار غیب‌پرور ادامه داد: تا زمانی که باور نکنیم می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و دنیا چیزی به ما نخواهد داد، به‌ جایی نخواهیم رسید. وی با بیان اینکه من قضاوتی درباره حضور یکی از مسئولان کشور در اجلاس جی۷، و بازگشت زودهنگام از آن اجلاس ندارم گفت: خدا نکند این رفت و آمدها، از روی استیصال و خودباختگی باشد. خدا نکند زانو‌های مسئولان ما بلرزد. غیب‌پرور ادامه داد: امروز در جایگاهی هستیم که مورد تحسین جهانیان قرار گرفته‌ایم. چه کسی جرات می‌کرد به آمریکایی‌ها بگوید کلاه شما کج است؟

واکنش سخنگوی دولت به اظهارات شمخانی درباره برجام

علی ربیعی، سخنگوی دولت در مورد اظهارات شمخانی در باب برجام گفت: او موضع شخصی خود را بیان کرده و دولت هنوز موافق امضای برجام در سال ۲۰۱۵ بوده است. ربیعی با اشاره به حمله به پایگاه‌های حشد الشعبی گفت: این حمله را شدیدا محکوم می‌کنیم. رژیم صهیونیستی، بخشی از ادای دموکراسی با همین حملات به سوریه، لبنان و عراق را انجام می‌دهد. وی ادامه داد: جامعه عراق آنقدر قوی است که پاسخ لازم را می‌دهد؛ ما اعتقاد داریم بخشی از اقدامات اسرائیل رجز خوانی برای مصرف داخلی است. سخنگوی دولت تصریح کرد: یکی از استراتژی‌های ما که مقام معظم رهبری نیز اعلام کردند، جلوگیری از خام فروشی نفت و پتروشیمی‌هاست که ارزآوری خوبی برای کشور دارد. همچنین حوزه دیگر معدن است که سرمایه گذاری خوبی در زیر ساخت آن انجام شده است.

واکنش رئیس دستگاه قضا به اعتراضات کارگری

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اعتراضات کارگری در کشور کم نیست و ما در حال رسیدگی به آن‌ها هستیم، تصریح کرد: شنیدن اعتراض از زبان کسانی که مشکل دارند، وظیفه ماست. دغدغه کارگران قابل درک است و باید دستگاه‌های مسئول مشکلات را حل کنند، منتها گاهی کسی در پوشش مسائل کارگری، اهداف دیگری را دنبال می‌کند که ما این قبیل اقدامات را نباید به حساب کارگران بگذاریم. کارگری که واقعا به دلیل مشکلات کارگری اعتراض می‌کند، باید مورد تقدیر قرار گیرد و خود کارگران باید مقابل کسانی که فضای اعتراضات کارگری را آلوده می‌کنند، بایستند.

واکنش آشنا به ادعای فشار دولت برای توقف «دورهمی»

نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما هرگونه اعمال فشار از سوی دولت برای توقف پخش برنامه تلویزیونی «دورهمی» را رد کرد. حسام‌الدین آشنا در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعا‌هایی مبنی بر اینکه توقیف و پخش‌نشدن برنامه تلویزیونی «دورهمی» به دلیل فشار‌های دولت بوده است، اظهار کرد: دولت هیچ مانعی برای پخش هیچ برنامه‌ای ایجاد نمی‌کند. پیش از این در سیزدهم فروردین سال جاری و همزمان با شب بعثت پیامبر اکرم (ص) ویژه‌برنامه‌ای از «دورهمی» روی آنتن شبکه نسیم رفت و در جریان آن مهران مدیری مجری این برنامه طی سخنانی به انتقاد از عملکرد برخی مسئولان در مدیریت بحران ناشی از سیل ابتدای سال پرداخت؛ طرح این انتقادات با واکنش‌های برخی مسئولان از جمله عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور مواجه شد. رحمانی فضلی چند روز بعد از پخش برنامه دورهمی در جلسه ستاد بحران پلدختر در واکنش به اظهارات مجری این برنامه تلویزیونی خواستار برخورد رئیس سازمان صدا و سیما با گردانندگان این برنامه شد.

مصلحی: هنوز تیم سید مهدی هاشمی با سازمان سیا کار می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی شنبه شب در "همایش بصیرت افزایی و گفتمان انقلاب اسلامی" در کاشمر افزود: تمام سرمایه‌گذاری دشمن بر نفوذ است که طی آن دشمن عده‌ای را برای اهداف مختلف جاسوس می‌کند و از همین طریق تاکنون ۱۷ هزار نفر در جمهوری اسلامی ایران به وسیله ترور به شهادت رسیده اند. وی ادامه داد: هنوز تیم سید مهدی هاشمی در کشور و آمریکا با سازمان سیا در حال همکاری است. دشمن از طریق جاسوسان سعی می‌کند مسئولان را به بیراهه بکشاند و در دفاع و حرکت از مسیر انقلاب از حیز انتفاع بیندازد. دشمن تلاش می‌کند همان گونه که انقلاب از قم شروع شد، مقابل انقلاب را هم از قم شروع کند و از راه نفوذ می‌خواهد این کار را انجام دهد. در برابر نفوذ دشمن باید هشیار باشیم، زیرا به راحتی نمی‌توان توطئه‌های دشمن را تشخیص داد.

انتقاد احمد توکلی از مجلس به دلیل حمایت از دو نماینده بازداشتی

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب توییتری خود نوشت: «باوجود اتهامات سنگین دو ‎نماینده بازداشت شده، حمایت ضمنی هیأت نظارت ‎مجلس بر رفتار نمایندگان از ‎محمد عزیزی و ‎فریدون احمدی تعجب‌برانگیز است. از نایب رئیس این هیات کتبا و رسما خواستم به مردم توضیح دهد چرا تخلفات آن‌ دو را خلاف وظایف نمایندگی ندانسته است؟»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۳
قیمت ها را هم باد بالا نبرده!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
از دکتر سید مجید حسینی استاد دانشگاه تهران و مبارزه گر با انحصار در پزشکی میخواهیم در انتخابات مجلس ثبت نام کنند تا همه به او رای بدهیم.
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
با سلام.من. یک دوستی دارم در یکی از کشورهای شرقی .می گفت در اینجا هم به ایرانی ها شبیه داعش.طالبان.القاعده.و فرقه های تندرو مذهبی دیگر برخورد می کنند و لذا من سعی می کنم ملیت خود را پنهان کنم و گرنه با مشکل مواجهه می شوم.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
میخواستین نفتکش بفروشین یک مشورت با من میکردین بهتون میگفتم با نفتکش انگلیسی طاق بزنین.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آمارهای سیستم پزشکی و بهداشتی مجید حسینی در مورد ایران و خارج همه غلط هست وصرفا برای رای جمع کردن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
انشالله ملت غیور در انتخابات شرکت یک پارچه کند تا مشکلات مان حل شود
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
در مناظره این به اصطلاح دکتر حسینی که نمی دانم کجا به
آقا دکتر و استادی دانشگاه داده اند فقط از هر جایی که به ذهنش می رسید حرف زد اصلا نمی گذاشت طرف مقابل جواب بدهد. در آخر هم حقوق خودش و چند ساعت در هفته تدریس دارد را نگفت..
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آقا حرف آ در نوشته هاتون تایپ نمیشه چقدر بگیم اخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تورم و آمار فساد رو هم باد بالا نبرده...شما اقای نوبخت تشریف دارین و ما مردم هم بدبخت, آقا... و آرزوی نوبخت شدن را باید به گور ببریم...!1
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آقای مجید حسینی سر از سیستم بهداشتی ایران و کشورهای اروپایی و امریکا در نمی آورد و آماراش همه غلط است ایشون خودش با پول کدوم ارگان به قول خودش کشورهای امریکا و اروپا و اسیا رفته و معلوم است به کدوم جناح وابسته است تفکرات کمونیستی دارد میگوید همه حقوق برابر داشته باشند اما در همه دنیا حقوق پزشکان بالاترین حقوق هاست و اصلا قابل مقایسه با حقوق پزشکان ایران نیست خیلی بیشتر است ، رشته اش ربطی به بهداشت و درمان نداره ، اگر یک پزشک متخصص نخبه حقوق خوب پس از 20 سال سختی بدون حقوق بعد از دیپلم نگیرد پس چه کسی بگیرد این کارا رو میکنن مهاجرت پزشکان چندین برابر شده است و در اروپا و امریکا چندین برابر حقوق بهشون میدهند
ما هم میدانیم که اهداف ایران در مقابل این حرکات بچگانه اسراییل بزرگتر از این است که فقط ان ها را مشت مالی کنیم
اینده ان روز نزدیک است ایا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
چرا باید به پزشکان کارانه های چند صد میلیونی داد و حتی در فیش حقوق هم ثبت نشود؟
ناشناس
| France |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اسرائیل هر روز دارد لبنان.غزه.سوریه.عراق.را بمباران می کند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اسراییل با حمله به عراق و سوریه و لبنان و غزه اهداف سیاسی و نطامی را دنبال میکند . یعنی میداند که با تحریم اقتصادی ایران و عدم فروش نفت و تهدید به جنگ نیابتی اتاق فکر امریکاییها بر این هست که به هر صورتی هست برای افزایش فشار مجدد جامعه جهانی بر ایران این بمباران ها انجام‌میدهد .تا واکنش ایران چی باشد . انها بر حساب واکنش ایران سلاح های تدافعی را میچینند . انها با پرتاب هر موشک و موشک متقابل ایران ابزار لازم دفاعی را ارتقا میدهند و این حرکات اسراییل برای ان کسور نفع سیاسی هم دارد .
عباس قاسمی
| United States of America |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آخه اگر به پزشکان که نخبه های جامعه هستند حقوق و مزایای خوب ندهند پس به کی بدهند همین کارا را میکنید که مهاجرت نخبگان چند برابر شده. آقای مجید حسینی سر از اطلاعات نظام بهداشتی ایران و خارج در نمی آورد و همه آماراش اشتباه است
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آقای مجید حسینی سر از سیستم بهداشتی ایران و کشورهای اروپایی و امریکا در نمی آورد و آماراش همه غلط است اگر یک پزشک متخصص نخبه حقوق خوب پس از 20 سال سختی بدون حقوق بعد از دیپلم نگیرد پس چه کسی بگیرد این کارا رو میکنن مهاجرت پزشکان چندین برابر شده است و در اروپا و امریکا چندین برابر حقوق بهشون میدهند
ناشناس
| Australia |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
داعش رو نابود کردن سردار سلیمانی، اسرائیل که سهله....
بله ان زمان اسب سواری و شتر سواری می کردن ولی پوششان مانند الان هم زننده نبود که جوان مردم را به بیراهه بکشانند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
جوان؟ اره؟
خیلی بفکر جوونایین خیلی متشکریم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
جوان مردم اگر نمیتونه جلوی نگاه خودشو بگیره بیخود ادعا نکنه.اون کافر خارجی میتونه تو نمیتونی؟دینی که نتونی باهاش جلوی چشمت رو بگیری بدرد نمیخوره‌ .حتما تو خونه هم بابات پول جلوی چشمت نمیزاره چون احتمالا برمیداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
درآمد یک پزشک ایرانی= درآمد هزار کارگر ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
جلوی نگاه را بگیریم؟
باشه انوقت چرا این زن ها خودشان را می ارایند؟
برای کی این کار را می کنند؟
با خودت چند چند هستی اصلا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
این کسی که نظرات را منتشر می کند زن است که دارد سانسور می کند نمونه ان نظر من در اخری است که چند کلمه ان را سانسور کرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
آن زمان مرکب مناسب همان احشام بودند ولی الان خودروهای مختلف هستند
چطور ازبین ایهمه انواع مرکب تنها به دوچرخه وموتور تمرکز شده که هیچ انسانی راضی نمیشه ناموسش درمقابل نامحرم به نمایش بگذارند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
آنها خودشان را ارایش میکنند لباس های زیبا میپوشند . چون دوست دارن زیبا دیده شوند . چون دنیا با حساب زیبایی آفریده شده . شما جلوی تحریک خودت را بگیر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
حتما تو زود بیراهه میری عزیز
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اولا شما از کجا میدانی که پوشش زنان در صدر اسلام چگونه بوده ؟
ثانیا : در آنزمان مسولین سوار بنز و بی ام و هم نمی شدند و چر الان سوار میشوند ؟
؟
چرا پسران و مردان را تربیت نمی کنید که چشم خود را درویش کنند و به حرام نیفتند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شما نگران جونها نباش .امشکلات اقتصادی کاری با جونها کرده که کافور نمیتونه بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
برای شوهرانشون و محرمانشون این کار نمی کنند ولی وقتی بیرون می روند تازه می خواهند عقدهاشون را خالی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
جوانان مرد با چشم بند در خیابان راه روند تا دختران و زنان ایرانی راحت تردد کنند
در ضمن کسی هم که نمی تواند نگاهش را درویش کند بیمار و روان پریش است
ما آزادی را دوست می داریم
حسین
| Netherlands |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
من هم میخوام تو اتوبوس پامو از کتونیم دربیارم و بوی گندش همه جارو بگیره به کسی هم مربوط نیست چون آزادم.اگه کسی ناراحته بو نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عزیز م متخصص روان درمانگر جنسی کارش درمان امثال تو حتما مراجعه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مگر حجاب فقط حجاب ظاهر تو هم حجاب باطن داشته باش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
از کجا میدونی،جوانها اون موقع به بیراهه نمیرفتند،تو چه کتابی نوشته.شاید از خودت درمیاری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تقوا داشته باشی به بیراهه نمیروی.کار که داشته باشی سرت گرم میشود و به بیراهه نمیروی راه حل،ایجاد اشتغال در حد کشور ژاپن است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
زنان ان زمان سوار زین می شدن برای کار و تلاش نه مثل متاسفانه بعضی ها برای خود نمایی و لوس بازی خیلی چیزها ذاتا بد نیستن منتها یکعده بی اخلاق به گندش می کشانند مثل کنسرت ها که فی النفسه بد نیستن ولی بعضی ها در حواشی ان کارهایی می کنن که به لجن می کشنش دوچرخه سواری و موتورسیکلت سواری بانوان هم اگر برای جابجایی باشد اشکال ندارد ولی اگر برای لوس بازی باشد مزخرف است
ناشناس
| Qatar |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تو از كجا ميدونى
لابد روايت است
خطاب به آقا حسین کتونی پوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
حسین جان.من هم با بی بند وباری مخالفم ولی قیاس دماغ من و چشم شما قیاس درستی نیست.هیچکس نمیتونه نفس خودشو واسه بوی کتونی شما قطع کنه چون تنفس کاملا غیر
ارادی هست و نمیشه دماغو چرخوند که از یک طرف دیگه هوا
بگیره ولی هر کسی میتونه نگاهشو مدیریت کنه.شما هم بجای اصلاح دماغ مردم،لطف کن اول پاهاتو بشور بعدش یادبگیر پاهاتو توی اتوبوس نمیشه از کفش خارج کرد.ضمنا نگاه خودتو کنترل کنی خیلی بهتر و راحتتره تا لباس و ریخت مردمو مدیریت کنی و بعدش بگی حالا که تو حجاب نداری باید به زور منو تحمل کنی.یادتم باشه نگاه ناپاک تیری از تیرهای شیطان است عزیز.برو خودتو اصلاح کن عزیز نمیخواد با مردم سرشاخ بشی
حالا که قانون از کجا اورده ای تصویب شد و انشالله توسط اقای رییسی اجرایی خواهد شد فرارها به کانادا خیلی بیشتر میشود.برای برگرداندن خاوری و شیخ الاسلام ال اقا و این مسئول فدراسیون و بقیه فراریها به کانادا هر چه زودتر رابطه با کانادا ترمیم شود و قانون استرداد مجرمان با ان کشور اجرایی بشود و غارتگران کشور و دزدان بیت المال پس از فرار نیز توسط اینترپل در ان کشور تعقیب قضایی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
زیاد دلخوش نباش . داشتن ثروت زیاد برای افراد خودی اخ نیست برای دیگران اخ بود که فرار کردند . کسی پول بدش نمیاد . این آپارتمانهای بزرگ در همه شهرها مال همین خودیها هست . چه با زحمت باشد چه بی زحمت .
ایا مردم به رییس مجلس فعلی دوباره رای خواهند داد چه در مجلس و یا ریاست جمهوری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اینبار حتی از قم هم رای نمیاره.
ناشناس
| France |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
باید اینطوری می نوشتی.آیا مردم قبلا به رئیس مجلس رای داده اند؟مجلس خبرگان چطور؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
رای داده اند که نماینده شده

آیا اگر شما دوست نداشته باشی به این معنی است که رای نداشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اینبار اکثرا دیگر رای نمی دهند
خیالتان ناراحت باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مگر قراره کسی رای بده.
اگر به ۴ تا از کارشناسان خارج از مجموعه دولتی که چند سال قبل هشدار داده بودن که منتظر طوفان ارزی و شوک در اقتصاد باشید با این روال کاری شما الان ان باد یک نسیم ارام می بودکه به صد تا ترامپ پوزخند می زدین
من شک ندارم این مشاوران داخل دولت یا از عمد این کار را می کردن یا از صندوق بین الملل پول مشاوره می گرفتن که اقتصاد را خراب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
طوفان ارزی برای دولت که بد نشد.یک چهارم حقوق و یارانه میده و اجناس را ۴ برابر قیمت بمردم میفروشه‌.مگه نمیگین مقاومت کنیم؟خوب اینم راهه مقاومت.منتهی از جیب مردم و قشر ضعیف!!!.حالا دولت رو ولش کن خودروساز ملی ما که همه چیش خودکفا بود چرا خوابیده؟نفت که نفروشیم غذا و دارو و مواد اولیه و بقیه مایحتاج رو چطوری بخریم؟چطور پولشو بدیم؟دولت اگر طوفان ارزی راه نمینداخت الان کل کشورزمینگیر شده بود ولی تحریم فقط طوفان ارزی نیست!!.من الان قطعه برای ماشینم میخوام نیست که نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مانده ام شما ها کارتان چیست که هیچ از نبود دلار و
ارز و اثرات آن بر صنعت و تولید خبر ندارید
اقای تندگویان .یک لگن قتاله را به ۵۰ میلیون برسانیم و زنان را از موتور و دوچرخه سواری هم منع کنیم.اجازه شادی بمردم ندهیم و اینهمه اتفاقات خلاف شرع نظیر دزدی و کلاهبرداری و رانت و پارتی بازی و اشرافیت برخی مسئولان و دور بودن انها از مردم و....را نادیده بگیریم و فقط به اب بازی و کنسرت مردم گیر بدهیم.کجای قران یا نهج البلاغه اینرا میبینیم؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
نظر تندگویان که موافق نظر شماست. چرا به این بنده خدا تشر میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خوب است اول حرف طرف را بفهمیم بعد جواب بدهیم.
این اقای پزشکیان که یک بار در تلویزیون داشت حرف می زد که برای اولین بار بود می دیدم فهمیدم چگونه است
و تا الان همیشه می گوید اطلاعات و داده اطلاعاتی برای شفافیت نداریم تا ببینیم این دو نماینده متخلف واقعا کاری انجام دادن یا نه ، اما مطمئن هستم برای رای به شفافیت ارا و مالی و غیره خودش از اولین کسانی هست که رای منفی می داده
از دیپلماسی ما هر چیزی بر می اید و قبلا ثابت کردن خودشان را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
چرا را سانشسور کردی؟
نکند دستور امده که ذهن ها را برای توافق جدید ادامه کنید ولی کور خواندین این دفعه
مصلحی چطور به همه تهمت میزند و مصون است
از کجا معلوم که این حرف هم مثل جاسوسان هسته ای دروغ نباشد
اون خونه 638 میلیونی ارزش واقعیش 60 میلیون هم نیست!
حماقت فروشنده برای دادن این قیمتها بسه و نیازی به حماقت خریدار نداره!
یک مشاور می گوید ظریف مواضع نظام را در سطح بین الملل تبین می کند و مشاور دیگر صحبت از زانوان لرزان می کند!!!

آقایان لطفا یا حرف نزنید یا یکصدا باشید در سیاست خارجی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
وای بر این دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
هر کسی که در مقابل امریکا زانو بزند به مردم خیانت کرده مردم خیلی سختی کشیدن در این چهل سال همه را تحمل کردن به امید شکست امریکا که به خواست خدا نزدیک است به مسولان می گویم بایستید مردم سخت است ولی تحمل می کنند چیز زیادی تا سقوط امریکا نمانده ت
زنان از اول اسلام مرکب‌سوار بودند!!!!! بله بودند ولی پوششی داشتند که حتی کمی از اسب رو هم میپوشاند نه مثل الان که همه چیشون بریزه بیرون.... مواظب باشید که شریک در گناه نشوید.

در خصوص بادیگارد هم واقعا آدم چندشش میشه از این ادا بازیا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
لباس زنان تو را تحریک میکنه . چقدر تحریکدان شماها ظریف هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
حالت خرابه عزیزم... خیلی...
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
تو اونزمان بودی؟نه عزیزم مردان ما چشمهاشون پاک بود.بهمین سادگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
شما چشمهات را درویش کنی چیز بدی نمیبینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
خب نگاتون هم نکنن که افسردگی میگیرید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مگه میشه آدم جلوشونگاه نکنه اگه نگاهم نکنی بازم هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
فیلم خاله هتی زیاد دیدی حاج آقا . محدودیتهای تولید و گرانی پارچه اجازه این تعصب های کور و تحریک پذیری با بدن اسب را نمی داد. آیه حجاب شفاف است چرا اصرار دارید به یک موضوع جنجالی پوچ تبدیلش کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
یکمی ادب هم خوب چیزی هست . امثال شما ها باعث ناامنی برای خانومها هستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
این اطلاعات رو از کدام مرجع درآوردی.یا که از خودت درآوردی؟اینطوری خیلی پارچه مصرف میشده! که اقتصادی نبوده.نیاز هم نبوده.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
لباس زنان ،پوشش زنان و و و ،مسلما باعث تحریک مردان است و این نظام خلقت است و نه ضعفیست برای مردان و نه مزیتی است برای زنان و صرفا امریست خدادادی و برای بقا و حفظ نسل
من نمیدانم چرا برخی برای رسیدن به هر خواسته غلطشان زبان به یاوه گویی می گشایند.
مسلما بدن زن باعث تحریک مرد است و این هیچ نکته منفی ای نیست و هیچ نکته مثبتی هم برای زن نیست.
و همان خداند با علم کامل خود فرموده حجاب را رعایت کنید و مردان هم چشمانشان را
اما همه میدانیم که در اکثر موارد حتی ناخواسته یک نگاه به شخص روبرو می افتد و حالا اگر پوشش مناسب باشد هیچ و لی اگر نامناسب باشد آن مرد میماند و وسوسه قدرتمند شیطان که دوباره بنگرد یا نه و ادامه بدهد یا نه و خب نتیجه هم در اکثر موارد مشخص است.
خودمان را گول نزنیم.
آن جوانک اعدام شده به خاطر همین شهوت به قول ناشناس ظریف ،اما به وسوسه شیطان آن دخترک بیچاره و بی گناه افغان را به قتلگاه تفکرات خود برد و دو خانواده بدبخت شدند.

چه کسی آن پسرک را تحریک کرد؟مسلما تحریکات قبلی بر سر آن دخترک بی گناه آوار شد.
احتمال قریب به یقین بارها جای دیگر
تحریک شده و دستش به آن تحریک کننده نمیرسیده حالا به هر طریق،حالا یا ماهواره بوده یا زنی رهگذر یا همسایه و دست نیافتنی ، وآوار این تحریک برسر آن دخترک بیگناه فرود آمده.
ویقینا همه بی حجابان و کم حجابان در این معضلات و گناهان سهیم اند.
انکار هم چیزی را تغییر نمیدهد.
سردار بزرگ کارزارهای بزرگ جنگ مطمئن باش ظریف هم سردار بزرگ کارزار رسانه ای مقابل رسانه های صهیونیستها ست. همه وظیفه خود را به حوبی انجام می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
رهبری باید جلوی این دولت را بگیرند تا کشور را دوقطبی نکرده و دوباره زیر بار حرف زور برویمو توافق جدید و خیانت دوباره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خوب بهم نان قرض می دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مردم باید جلوی اصولگراها بیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چرا مردم توافق را مساوی خیانت می‌دانند؟ کسی پاسخ بدهد ممنون می شوم
امن واقعا موندم که آقای نوبخت چطوری میتونه اینجوری توی چشم ملت زل بزنه و حرف بزنه، یکی نیست بهش بگه یکی از علل مهم این نوبسامانی هد خود شما هستید، دلار چهار هزار تومانی شده دوازده هزار تومان و مردم فقیر و فقیر تر شده اند حالا داری افتخار میکنی؟ چرا پار سال که همه چیز ۴ برابر شد و ۸۰ میلیون نفر سفرشون کوچیک شد حرفی نمی زدید و الان بلبل زبانی میکنید؟
خود گویی و خود خندی
راستی که هنرمندی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
منطورش این هست که مثل ونزویلا شدن دولت جلو گیری کرد .
تابی استاد دانشگاهی که ۲۰سفر خارجی رفته میشناسی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
انحصار در پزشکی به پایان خط رسیده. پزشکان با کارانه های چندصد میلیونی خداحافظی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دادش بیرانوند برا یه فصل 8میلیارد میگیره آیا حقشه
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کارانه چیه دیگه، هی می یایی می نویسی!
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آقای مجید حسینی سر از سیستم بهداشتی ایران و کشورهای اروپایی و امریکا در نمی آورد و آماراش همه غلط است اگر یک پزشک متخصص نخبه حقوق خوب پس از 20 سال سختی بدون حقوق بعد از دیپلم نگیرد پس چه کسی بگیرد این کارا رو میکنن مهاجرت پزشکان چندین برابر شده است و در اروپا و امریکا چندین برابر حقوق بهشون میدهند
برادر عزیز این روی پای خود ایستادن برای مردم چه قدر گرفتاری و هزینه ؟؟؟ کسی با استقلال مشکل نداره با باند بازی و طبقه بندی مردم و افراد برای به دست اوردن ثروت ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
هیچ کشوری روی پای خودش نایستاده . این سخنان مصرف سیاسی دارد . تمام کشورها در تمام حوزه ها شامل اقتصاد . سیاست . روابط خارجی . تبادل فرهنگی . حقوق . تجارت . بانک . بورس . تولید و صادرات و واردات به همه کشورها وابستگی وجود دارد .
سردار جواب بقایی چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
بنده خدا بقایی ... در سیاست نه به مال رسیدند نه به جان . دلم براش خیلی سوخت چون عالم سیاست را خیلی ایده الیستی فکر میکردند
محمدمهدی تندگویان
اسلام شناس نیست .
تاریخ اسلام هم بلد نیست .
لازم نیست اسلام را تحریف کنید
یا تاریخ را تحریف کنید
شما کار خوتان را انجام دهید و حضور زنان را در هر جا دلتان خواست آزاد بگذارید .
دست از سر دین خدا بردارید
هر کاری که می کنیم را باید یک جوری اول توجیه کنیم . تا غیر اسلامی بودنمان اشکار نشود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
شما بلدید و تاریخ رو هم تحریف نکردید؟باشه فقط بگید اونزمان خانمها با اتوبوس جابجا میشدند یا هواپیما؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
سلام به کاربر منتقد . از اینکه چنین‌مطالبی را نوشتی جای پاسخ یک سوال خیلی مدتی هست که در سایت ها جستجو کردم که واقعا اسلام ناب چگونه معنی میشود . هر چه قدر جستجو کردم اکثر پاسخ ها سیاسی بود و کلی موارد اخلاقی در ان دکر شده بود که اجرای ان موارد ابزار لازم را نداشت . من از شما اگر تحقیقات میکنید میشه در چند سطر شرح دهید که این‌کلمه اسلام ناب را زیاد تلویزیون در متاطره ها گفته میشود شما شرح دهید . چون این سایت برای روشنگری و پرسش ها و جواب آن برای کاربران و من مهم هست .
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
الان آخرالزمانه، اصلا اسلام ناب وجود نداره و این از نشانه هاشه!!
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اصلا به ما چه ربطی داره که صدر اسلام عربستان چی می پوشیدند و چه کار می کردند؟ بابا ما می خواهیم طوری زندگی کنیم که دوست داریم . چه گناهی کردیم که ایران دنیا اومدیم.
دقیقاً
پس اگر زنان در زمان نبی اکر منعی برای اسب سواری نداشتند، اکنون هم نباید برای دوچرخه سواری خانم ها منعی وجود داشته باشد
افراط و تفریط با اساس دین در تضاده
پس مشکل چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
یک سئوال
اگر امروز روز یک خانمی در همین خیابانهای تهران سوار اسب یا شتر شود آیا پلیس اورا متوقف خواهد کرد ؟ اگر بله . به چه استنادی؟
مگررهبری صراحتا نگفتند که باامریکامذاکره نمیکنیم؟ مگررهبری نگفتند که مذاکره باامریکاسم است ومذاکره بادولت فعلی امریکاسم مضاعف است ؟! پس چطور امروز روحانی بی پرواصحبت ازمذاکره باترامپ میکند؟ چگونه است که ظریف سراسیمه برای دیدارباترامپ به فرانسه میرود ولی ترامپ نپذیرفت با اوملاقات کند؟!!! همین امروز بازهم ترامپ ایران را سردسته تروریست ها خواند چرا اجازه میدهید اینگونه ملت ایران راتحقیرکنند !؟ چرااینقدردرمقابل امریکا از موضع ضعف برخوردمیکنید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
تو چقدر ساده ای که دروغ های دروغگوی بزرگی مثل ترامپ را باور کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اقای روحانی مگرشما ازعاقبت دیدارهای مکررترامپ با رهبرکره شمالی و عکس گرفتن های یادگاری انهاخبرندارید؟ نتیجه این ملاقات هاچه شد؟ ایاتحریم های کره برداشته شد؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
خود روحانی هم‌مقصر هست . اگر وزیر خارجه ات کار های نیست در خارج چکار میکند .
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
واقعا از اینکه مردانی مثل شما هستند و تفسیر می کنند افتخار میکنیم . الان همه به فرمان رهبرند . بعد از فرمایش اقا در هر زمینه ایی دیگه ریشه ی مفسده خشکیده شده ... البته توقع ملاقات یک وزیر با زئیس جمهور یخرده بالاست . شما توقع ت رو کم کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
این دروغایی که میگی راستن ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تحقیر ملت ایران ؟؟؟!؟

صحبت های ترامپ کلاً خطاب به مسئولین است ، ملت ایران رو قاطی نکنید لطفاً

از طرف ملت هم صحبت نکنید .
خدمت جناب نوبخت عرض کنم که فقط امیدوارم تو این مانورهایی که تو هفته دولت میدید بازهم از دشمن فرضی شکست نخورید
قانون از کجا آورده ای باید 30 سال پیش تصویب واجرا میشد اینک که ملت فقیر واقایان چاق وچله شده اند بی فایده خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
قانون از کجا آورده ای در دوره دولت هاشمی اجرا شد . نتیجه این شد که مسولین و مقاماتی که در اویال دهه ۶۰ مثل دیگر مردم زندگی میکردند و هنوز دستشان در اقتصاد و کارخانجات نبود از دیگر کارخانه دار و تولید کننده و بازرگان و ثروتمند پرسش و مطالبه میکردند که این ثروت را از کجا آورده ای . دلیلش بخاطر این بود که بعد از انقلاب بخاطر نواسانات ارز خیل عطیمی از تجار و بازرگانان پول خوبی به جیب زدند و به ثروت کلانی دست یافتند . . راه حل این هست که هر چقدر تلاش باید کنند که قیمت دلار و ریال از نظر ارزش در سطح برابر قرار گیرند . چون اگر در سطح برابر قرار نداشته باشند برای ان سرمایه گذار خارجی مقرون بصرفه نیست که در ایران‌سرمایه گذاری کند چون برگشت سرمایه از داخل به خارج کشور و تبدیل ریال به دلار سرمایه گذار خارجی متضرر میشود .
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شما باید سن ت کمتر از ۳۰ سال باشه . چون این شعار از سی سال بیشتره تصویب شده . و هر دولت حق داره یک بار در هشت سال این شعار رو بده . البته از طریق مجلس .
صحبتهای برخی مسئولان کشور ما رو دچار چندصدایی، تنش بین مسوولین و عدم یکپارچگی میشه که دقبقا خلاف منویات رهبری است.
همین حرفهای نپخته باعث عقب ماندگی کشور میشه.
300 نفر از مسئولان تماس گرفتن تا قاچاقچی آزاد بشه!!!؟؟!؟!؟ واقعا که! خدایی عجب قاچاقچی بوده!! حالا اون مسئولان نمی تونستن جنسشون رو از جای دیگه تهیه کنند؟ یا سهمشون رو می خواستن؟ از این به بعد باید تست اعتیاد از کسانی که قراره پست و یا مقامی بگیرن گرفته بشه!
در دنیا بجز ایران هیچ کشوری جرات ندارد به امریکا بگوید کلاه امریکا کج هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
چین کم کم امریکا رو قورت میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شیخم به طنز گفت
ناشناس
| Germany |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
حق با شماست اما بخاطرش هم تاوانهای زیادی دادیم و خواهیم داد.
ناشناس
| Germany |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
جناب فرانسه نشین! حالا گفتی! چی بدست آوردی؟!
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تا حدودی حرفتو قبول دارم کدوم کشوری جرات داره پهپاد آمریکایی بزنه
اقای نوبخت دلار به خاطر اینکه مردم قدرت خرید ندارند وبه اجناس دست دوم رو اورده اند .وبازرگانان ها وتولید کننده در رکود هستن به خاطر فروش نرفتن کالاهاشون مثل ئخچال وتلویزیون وگوشی و....اومده پایین چون تقاضایی نیست ومصرف دلار اومده پایین .چون خریداری نیست وگرنه دولت شما کاری نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
من یادم هست از دوران کودکی یعنی دهه ۴۰ که مدرسه میرفتیم دولت های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب برای اینکه جلوی تقاصای دلار را بگیرند و نقدینگی جامعه را جمع کنند . صادرات را رونق دهند با گران کردن اجناس و کالاها اینکار را میکردند . ولی ارزش اینکار برای مردم خیلی خسارت بار خواهد بود چون پول از جیب فقرا با گرانی اجناس بیرون رفت دیگر به این راحتی برنمیگردد . علم اقتصاد برای اینکه فقیر و غنی هر دو آسیب نبینند راهکار دارد .‌
نوبخت . باد قیمت دلار را پایین نیاورد . بلکه حاصل تلاش و برنامه های دولت بوده است . فقط میشود گفت که بالا بودن قیمت ارز امکان دارد که تا مدت سه سال جلوی ورود کالا را بگیرد یا به صادرات رونق بگیرد و ارز مسافرتی کمتری استفاده میشود وووو ولی بعد از سه با فشار اقتصادی در داخل هم حقوق و هم مزایا و قیمت کالاهای تولیدی داخلی هم به اجبار با قیمت کالاهای صادراتی رشد پیدا میکنند و این تعادل قیمت و دستمزد ها بهرحال منطقی خواهد شد . یعنی برابری ارزش ریال و دلار و تولید داخلی و صادرات و واردات تابع شرایطی هست که جامعه در تنش داحلی و خارجی نباشد . ماشالاه صبح که بیدار میشویم پشت سر هم تنش داریم .
واکنش رییس دستگاه قضا در مورد اعتراضات کارگری ..... پیگیری حق و حقوق کارگری جز وطایف دستگاهای مربوطه هست منتها گاهی در غالب کارگری مسایل دیگری را دامن میزنند .............. واقعا در کشور حق اعتراض کارگری قانونی نوشته شده است ؟ من یادم هست که در سال ۶۱ گفته شده بود که قانون حق اعتراض کارگر در ایران وجود خارجی ندارد چون اصلا اعتراضی وجود ندترد . چون کارفرمایان قبل از خسک شدن عرق جبین کارگر دستمزدش را پرداخت میکنند .
واقعا دست دولت درد نکنه
بعد از اینکه باد قیمت دلار رو برد بالا دولت تونست ب باد غلبه کنه و قیمت رو بیاره پایین
خطاب به اقای مشاور فرمانده سپاه عرض کنم که این سفرها از سر استیصال مسئولین نیست بلکه از سر استیصال مردمه. مسئولین که ماشالله حقوقشون اون چیزی که علنی بیان میکنند ده برابر یک کارمند یا کارگره و با همین رقم هم اصلا استیصال براش معنی نداره و باید هم فکر کنه اوضاع گل و بلبله و ما در راس هرم قدرت جهان هستیم. ولی اگر کمی با مردم عادی نشست و برخاست کنید و در جریان دخل و خرجشون قرار بگیرید به عمق فاجعه پی‌میبرید
زانو هاي ما با فشار هاي اقتصادي خيلي وقته داره مي لرزه . شما هاگرسنگي نكشيديد از درد مردم خبر داشته باشيد .
سید مهدی هاشمی کی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اقازاده هاشمی بزرگ
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چقدر کم اطلاع سیاسی داریم اینجا.نخیر اقای هاشمی بزرگ سید نبود.این اقا از نزدیکان اقای منتظری بوده که با منافقین مرتبط بود.اینکه مصلحی درز اطلاعات رو به گروهک نابود و مضمحل منافقین نسبت میده نشان از کم اطلاعی ایشون داره والان میفهمم چطور افراد اشتباهی زمان ایشون بعنوان قاتلین دانشمندان دستگیر شدند
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مراجعه کن به ویکیپدیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
حالا جرا به این بنده خدا منفی دادین؟
سید مهدی هاشمی آقازاده هاشمی بزرگ نیست که. مگه هاشمی سید بود؟
سید مهدی هاشمی و ماجرای منتظری رو میتونید در اینترنت جستجو کنید.
پزشکیان . ...دولت نباید بزرگ شود. با ابجاد وزارت بازرگانی مخالف هستم . آقای پزشکیان بروید تحقیق خارجی کنید ببینید کشورهای پیشرفته در حوزه اقتصاد چکار کردند ؟ همان کارکردها و وزارتخانه ها را بدون هزینه و آزمون و خطا در ایران اجرا کنید و اینقدر مردم ایران را با نطریه پردازی خسارت نرنید . واقعا نطریه دان شما و نظریه دان ما ملت در حال انفجار هست . بادکنک تورم دارد مردم را فقیر و منفجر میکند .
کجای کرج خونه میدن متری ۳ و ۳۰۰ ؟ بگین بریم بخریم
صبح بخیر! نصف اونایی که قرار بود این از کجا آورده ای ازشون پرسیده بشه مردن! نصف دیگشونم مرز ۸۰ سالگیو رد کردن دیگه باید از نوه هاشون بپرسی!!!
طبق قانون و نیز طبق نظر صریح امام راحل ، نباید نظامیان در امور سیاسی دخالت کنند و طبق عرف بین الملل ، نظامیان باید تابع تصمیمات سیاسیون به عنوان منتخبین مردم باشند.
باد در مقابل تندباد ویرانگری مثل شماها لنگ میندازه!
خدایا نه قاچاقچی مون کردی ۳۰۰مسول بخاطرم زنگ بزنن نه بلند و شکم گنده درستم کردی ک حداقل ساعتی ۱۵۰هزار در بیارم نه راه کانادا رو نشونم میدی نه .‌‌‌... حضزت عباسی موجود از من بیخودی تر داری ؟؟قربان اون جبروتت برم
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عالی بود هزار تا لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
همین که عقل و بدنت سالمه میتونی از این زرهای مفت بزنی برو خداتو شکر کن!
میشه بفرمایید کجای کرج خانه متری 3700 هست.
شاید توی روستاها این قیمت باشه.
آقای غیب پور شما فکر پاداش بازنشستگی همکارانتان باشبد که دوساله بازنشست شدن.نمیخواد در مورد مذاکره صحبت کنید
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: گویی در گوش بعضی‌ها پنبه است و هر چه ما می‌گوییم آن‌ها می‌گویند مذاکره چه خاصیتی دارد، بعد از مذاکره به جای یک میلیون بشکه نفت، دو میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادر کردیم. میلیارد‌ها دلار به کشور آوردیم. هر ماه یک میلیارد دلار از پول‌های خود را آزاد کردیم قطعنامه‌هایی که آمریکا برای آن‌ها ۲۰ سال زحمت کشید را مثل بت تخریب کردیم، سرمایه خارجی جذب شد؛ البته وقتی شرکت‌های خارجی به کشور آمدند عده‌ای نگفتند این شرکت‌ها آمدند، اما وقتی شرکت‌ها رفتند آن‌ها می‌گویند چر این شرکت‌ها رفتند؟
اقای حسینی که همش در سفر خارج به سر میبرند از نحوه طبابت در کشورهای دیگه هم پرس وجو کنند تا بیشتر با واقعیت اشنا شوند
همین چند تا پزشک با سواد هم مونده انها را هم فراری بدید
مغلوم نیست چرا برخی از برادران فکر می کنند انها شجاغ هستند بقیه ترسو مگر در زمان جنگ شما در جبهه بر اثر فشار دشمن غقب نشینی نمی کردید .آیا آن عقب نشستن از روی استیصال بود وزانوی شما می لرزید این چه استدلالی است که هرکسی بخواد مذاکره بکند نشانه استیصال است وهر کس بخواهد بجنگد از شجاغت است این را بدانید کسی که بتواند با مذاکره وگفتگو جلوی زیان وجنگی را بگیرد بسیار شجاغ تر از فردی است که مرتب بر طبل جنگ می کوبد ومی خواهد خود را شجاع جلوه دهد .
شما هم که چقدر شفافید . فلان فدراسیون شد اسم ؟ معلوم نشد بلاخره کدام فدراسیون بوده
آقای رئیسی یه احوالی ازرفتگرای بندرعباس هم جویابشین اعتراض کردن به دیوار بی فایده است
تابي جان يارواگه توزندون به مغربياد مطمئن باشيدکه 3000مسعول رولوميده براهمينه که همه سراسيمه شدن
سلام
اما باد قیمت دلار را بالا برد
اقای نوبخت یادت رفته خودت درسال گذشته گفتی که دلار از مرز 4200 بالا نخواهد رفت چطور شد که به مرز 20000 تومان رسیده بود حرفی نزدی اینک که به 12000 هزارتومان رسیده میگی باد پایین اورده ما باور نداریم که باد پایین اورده وشما هم صادق باشید وبگویید که ارزرا دولت بالا برده است وباعث تورم درجامعه شده وتوان پایین اوردن تورم را ندارد
تنها راه حل جلوگیری از فرار دزدان و ارز مملکت اینست که کشورهای اروپایی و کانادا و امریکا به دزدان بیت المال ویزا ندهند...
جناب آقای تندگویان .لطفا مسائل مربوط به شرع اسلام را به کارشناسان اسلامی محول کنید و این موضوع در تخصص شما نمی باشد حتی اگر وزیر باشید.
کاش من هم انقدر رو داشتم که میتوانستم یک مسئول خدوم باشم و به خودم و خانواده و فامیلم خدمت رسانی بکنم...
از کجا آورده ای باید شامل وثیقه هم باشد نمی شود یک نفر به جرم اختلاس بازداشت شود و با وثیقه میلیاردی آزادش کنند بدون اینکه بپرسند وثیقه را از کجا آورده ای.
کجای کرج قیمت آپارتمان سه و هفتصده؟ جاهای متوسط کرج 8 تومن به زحمت پیدا می شه
عجب شیر تو شیری شده
آيادولت حق نداردبه وظايف ذاتي وسياسي خودعمل كند?
ایشون راست میگه !! میگن زنان صدر اسلام بی اجازه شوهرانشون اوقات فراقت میرفتن مرکب سواری تازه حتی تریلی کمرشکن رو با یه انگشت از کوچه شش متری سروته میکردن. نه کاملا درست میگن ایشون .
لطفا هر دو را تایید نمایید .با تشکر

لباس زنان ،پوشش زنان و و و ،مسلما باعث تحریک مردان است و این نظام خلقت است و نه ضعفیست برای مردان و نه مزیتی است برای زنان و صرفا امریست خدادادی و برای بقا و حفظ نسل
من نمیدانم چرا برخی برای رسیدن به هر خواسته غلطشان زبان به یاوه گویی می گشایند.
مسلما بدن زن باعث تحریک مرد است و این هیچ نکته منفی ای نیست و هیچ نکته مثبتی هم برای زن نیست.
و همان خداوند با علم کامل خود فرموده حجاب را رعایت کنید و مردان هم چشمانشان را
اما همه میدانیم که در اکثر موارد حتی ناخواسته یک نگاه به شخص روبرو می افتد و حالا اگر پوشش مناسب باشد هیچ و لی اگر نامناسب باشد آن مرد میماند و وسوسه قدرتمند شیطان که دوباره بنگرد یا نه و ادامه بدهد یا نه و خب نتیجه هم در اکثر موارد مشخص است.
خودمان را گول نزنیم.
آن جوانک اعدام شده به خاطر همین شهوت به قول ناشناس ظریف ،اما به وسوسه شیطان آن دخترک بیچاره و بی گناه افغان را به قتلگاه تفکرات خود برد و دو خانواده بدبخت شدند.

چه کسی آن پسرک را تحریک کرد؟مسلما تحریکات قبلی بر سر آن دخترک بی گناه آوار شد.
احتمال قریب به یقین بارها جای دیگر تحریک شده و دستش به آن تحریک کننده نمیرسیده حالا به هر طریق،حالا یا ماهواره بوده یا زنی رهگذر یا همسایه و دست نیافتنی ، وآوار این تحریک برسر آن دخترک بیگناه فرود آمده.
و احتمال قریب به یقین آن تحریک کننده و تحریک کننده ها هم جای دیگری و به گونه ای مشابه یا غیر مشابه جزای خود را پس خواهند داد و در آخرت هم که جای خود.
ویقینا همه بی حجابان و کم حجابان در این معضلات و گناهان سهیم اند.
انکار هم چیزی را تغییر نمیدهد....
اگر به فکر مردان و پسران غریبه نیستید ، مردان خودتان را در نظر بگیرید و دست از اشتباه بردارید.
در دنیا همه در یک کشتی سواریم و همه غرق خواهیم شد ولی هر کس به مقداری و برخی به زور و ایمان ممکن است نجات یابند ولی با کلی زحمت و بحث هر کس در قبر خود میخوابد صرفا برای آخرت است. پس همه حق دارند به گناهان گلایه داشته باشند.گناهانی که در واقع عمل بر خلاف دین و قوانین الهیست.قوانینی که اگر رعایت شود قطعا دنیا هم جای زیبایی خواهد بود.
تنها راه کوچک کردن دولت حذف دولت در دولت است ویکپارچگی در اداره کشور با حذف رییس جمهوری وانتخاب نخست وزیر است
مرکب سواری اشکال نداشته ولی دوچرخه سواری اشکال دارد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل