بازدید ۳۱۸
کد خبر: ۹۲۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 19 April 2019

انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را به شرکت فولاد هرمزگان اهدا کرد.

به گزارش بورس تابناک، مهدی شكري‌زاده درخصوص لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» اظهار کرد: این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخص‌های ۱۷گانه کیفیت به فولاد هرمزگان اهدا شده است.

وی ادامه داد: این شاخص های 17 گانه شامل رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف‌کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به‌روز قیمت محصولات تولیدی از طریق وب‌سایت و رسانه‌ها، توسعه‌ شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف‌کنندگان (CRM) است.

مدیرفروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان كرد: شرکت فولاد هرمزگان پیش از این و در 2 سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
kilid search
برچسب منتخب
کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار نمازهای ماه رجب انواع ماسک و روش استفاده