بازدید 8399

تعقیب و گریز و درگیری پلیس فسا با سه مجرم مسلح

کد خبر: ۹۲۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۷ 26 August 2019
فرمانده انتظامی شهرستان فسا اعلام کرد که در پی درگیری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با سرنشینان یک خودروی مشکوک، افرادی مسلح اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ فرج رستمی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت‌زنی‌های هدفمند در یکی از محلات شهر فسا به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک و شیشه دودی با ۳ سرنشین مشکوک شده و اخطار ایست صادر کردند. راننده با مشاهده پلیس اقدام به فرار سمت خروجی شهر کرده و سرنشینان خودرو به سمت ماموران تیراندازی کردند و پلیس نیز با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، حین تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت لاستیک آن، خودرو را در ورودی یکی از روستا‌ها متوقف کرد.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: با توقف خودرو بلافاصله دو نفر از سرنشینان با در دست داشتن اسلحه کمری از صحنه فرار کرده و یک نفر دیگر همچنان به سمت ماموران تیراندازی می‌کرد که به علت تیراندازی مستقیم وی و احتمال به خطر افتادن جان اهالی حاضر در محل، در تیراندازی متقابل نهایتا متهم مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

او با بیان این که دو قبضه سلاح جنگی به‌همراه مهمات و ۳ قبضه سلاح سرد و همچنین تعدادی نقاب و دستکش قابل استفاده در اقدامات مجرمانه افراد مسلح از داخل خودرو کشف و ضبط شد، گفت: علیرغم انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و تلاش انجام شده، این فرد فوت کرد.

رستمی خاطرنشان کرد که تلاش و اقدامات و تحقیقات پلیس برای شناسایی متهمان فراری ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار