بازدید 3086

تعطیلات خودروسازان دلیل کاهش مقادیر فروش این فولادی

کد خبر: ۹۲۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 25 August 2019

مدیر امور سهام شرکت فولاد آلیاژی ایران در خصوص دلایل کاهش مقادیر تولید و فروش و درآمد این شرکت طی مردادماه گفت: علت کاهش فروش مرداد ماه نسبت به ماه گذشته تعطیلی برخی از شرکت های صنعتی بوده است.

روح الله جعفری در گفت و گو با خبرنگار نبض بورس با بیان اینکه شرکت های صنعتی مشتری فولاژ عمدتا خودروسازها و قطعه سازان هستند، تاکید کرد: تعطیلی 2 هفته ای مرداد ماه این شرکت ها منجر به کاهش مقادیر فروش شرکت شده است که البته قسمتی از این کاهش تولید و فروش در بحث مهندسی کیفی سوئیت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سفارش های این شرکت ها در ماه جاری با شتاب بیشتری در حال وصول است، این کاهش فروش در شهریور ماه جبران خواهد شد

به گزارش نبض بورس، فولاد آلیاژی ایران در دوره 1 ماهه منتهی به  31 مرداد ماه 98 از محل فروش محصولات خود مبلغ 214.3 میلیارد تومان درآمد داشته در حالی که در تیرماه این مبلغ 246.1 میلیارد تومان بوده است.

این شرکت طی این مدت 30476 تن آلیاژ به عنوان محصول اصلی خود تولید کرده و مقدار 28888 تن آن را به فروش رسانده در حالی که این رقم در ماه گذشته 33972 تن تولید و فروش 33858 تنی را ثبت کرده بنابراین مقادیر تولید با افت تقریبی 3 هزار تنی  و فروش این شرکت در مردادماه با کاهش 5 هزار تنی همراه بوده است.

درآمد فولاژ در مرداد ماه سال مالی جاری نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 45% افزایش داشته، همچنین این شرکت براساس عملکرد 5 ماهه برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 مبلغ 11,464 میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 108% رشد داشته است.

لازم به ذکر است فولاد آلیاژی ایران در سه ماهه نخست سال جاری 208 ریال سود محقق کرده که در مقایسه با سود 26 ریالی دوره مالی مشابه قبلی رشد 700 درصدی داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی