بازدید 36998

خودسوزی مرگبار یک فرزند شهید و تجویز نوشدارو توسط مسئولان!

شهروندانی که دیدند فرزند یکی از شهدا به این اداره مراجعه کرده و تلاش داشته با تهدید به خودسوزی، توجه مسئولان این نهاد را به خواسته هایش جلب کند، اما وقتی به در بسته خورده، چاره‌ای جز اجرای تهدیدش مقابل ساختمان بنیاد شهید نیافته و نتیجه، دردی همیشگی برای ناظران بوده است؛ دردی که مشابه آن به جان بسیاری افتاده و ...
کد خبر: ۹۲۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 25 August 2019
تابناک اجتماعی -
فردی که در اعتراض به بی توجهی مسئولان تهدید به خودسوزی کرده بود، در پی تداوم بی توجهی ایشان تهدیدش را عملی کرد تا موجی از واکنش‌های دیرهنگام بیافریند.

به گزارش «تابناک»؛ خودکشی به عنوان نابود کردن آگاهانه خویش برای رهایی از موقعیت غیرقابل تحمل تعریف شده و یکی از پدیده‌های تأسف آوری است که از منظر‌های گوناگون، قابل دسته بندی و بررسی است؛ رویدادی که یکی از انواع وقوع آن به شدت متفاوت است.

هرچند خودسوزی یکی از روش‌های آگاهانه برای پایان دادن به زندگی است، آنقدر خشن و دردناک است که حتی در دسته بندی‌های عام هم متفاوت در نظر گرفته می‌شود؛ پدیده‌ای که گویی حکم قرائت مانیفستی مرگبار را دارد که فردی با پایان دادن به زندگی خود، آن را پدید می‌آورد و به اطلاع عموم می‌رساند.

رویدادی به غایت دردناک که بعید است کسی شاهدش باشد و بتواند تا ابد آثار تماشایش را از ذهن و خاطرش بزداید و از یادآوری آن، چهره در هم نکشد و به نهایت اندوه و تأثر نرسد؛ درست مانند سرنوشتی که از روز گذشته برای برخی مراجعان و کارمندان بنیاد شهید استان قم رقم خورد.

شهروندانی که دیدند فرزند یکی از شهدا به این اداره مراجعه کرده و تلاش داشته با تهدید به خودسوزی، توجه مسئولان این نهاد را به خواسته هایش جلب کند، اما وقتی به در بسته خورده، چاره‌ای جز اجرای تهدیدش مقابل ساختمان بنیاد شهید نیافته و نتیجه، دردی همیشگی برای ناظران بوده است.

در پی این رویداد، تلاش برای خاموش کردن حریق ناشی از بنزین که آن فرد روی خود ریخته و به آتش کشیده بود، آغاز می‌شود و در نهایت حریق اطفا می‌گردد، اما باقی مانده، فردی با جراحات و سوختگی شدید بود که به بیمارستان منتقل و متاسفانه ساعاتی بعد خبر درگذشتش منتشر شد.

پایان زندگی فردی که گفته می‌شد خواسته اصلی اش، دریافت هزینه‌های درمانش بوده و عینی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تأکید دارد «به دلیل اختلالات روانی و دو قطبی بودن حکم مهجوریت نیز داشته و پیش از این چندین مرتبه در منزل تهدید به خودسوزی کرده بود؛ همچنین به دلیل شرایطی که داشت چندین بار در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری شده بود.»

اظهارنظری که افزون بر آن، تأکید شده که سن متوفی ۴۷ سال بوده، «مقابل فضای سبز کلانتری ۱۱ استان قم» خودسوزی کرده (و نه بنیاد شهید!) و پذیرش نشدن و پرداخت نشدن هزینه‌های درمانش نیز کذب است! با این یادآوری مهم که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به همراه معاونش برای ملاقات مجبور به عزیمت به تهران شدند.

علاوه بر این دو مدیر ارشد که پس از خودسوزی خود را به فرد معترض رساندند، از روز گذشته و در پی این اتفاق جمعی دیگر از مسئولان هم مجبور به واکنش شده و زمانی را به بررسی ماجرا و سپس ارائه توضیحات در خصوص آن به خبرنگاران و احتمالا دیگر مسئولان اختصاص دادند؛ نوشدارویی بعد از مرگ سهراب!

رفتاری که اگر به تلاش برای سرپوش نهادن بر واقعیت دردناک رقم خورده تفسیر شود، دور از انتظار نخواهد بود. بر این واقعیت که احتمالا دیدار این مسئولان برای فرد خودسوزی کرده و امثال او فراهم نبوده و نیست و اگر هم باشد، به برخورد‌های آرام کننده و مراقبت از فرد بیمار، به ویژه در زمانی که تهدید به اقدام مرگبار می‌کند، منجر نخواهد شد.

وضعیتی که البته منحصر به بنیاد شهید و استان قم نیست و گاه حتی فرصت بروز و ظهور در رسانه‌ها را نیز پیدا نمی‌کند. درست مانند شیوع خودسوزی میان زنان در برخی مناطق محروم که اگر قرار به بررسی باشد، نکات تأمل برانگیزش کم از این رویداد اخیر نیست، اما بررسی آن‌ها در دستور هیچ اداره و نهادی قرار نداشته و ندارد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۷۶
بنیاد شهید بدجور بخور بخوریه! فکر کنم تاریخ مصرف شهدا برای مسئولان تمام شده است.
پدرامون رفتتن جنگ یه عده شهید شدن

عده ای اسیر
و بدتر از بقیه عده ای جانباز

خانه های و عزیزان مردم جنوب و غرب ویران شد

این همه اتفاق رخ داد تا امروز یکده خانوادگی برج های چند صد میلیاردی بساز و بیارن بالا

خودشون..فرزندانشون..دامادشون


عجب بخور بخوریه

شعار شهید انقلاب هم میدن

تف به همه چیز دنیا
بنیاد شهید با شهامت بالا از سال 97 پرداخت هزینه درمان ایثارگران را در ادارت قطع کرده است و ....و در مجامع و همایشهای خود نمایشی فقط راجب خدمت به این گروه برای خود تبلیغ میکنند.
سلام نمیدانم چرا هر کس اقدامی اعتراضی به بی توجهی نهادی می کنه یا مهجور یا سابقه بیماری روانی داره یا توسط بیگانگان و رژیم سعودی و موساد و سیا به این کار گمارده شده .قبول کنید نهاد بنیاد شهید ، صدا و سیما نیاز به درمان داره این فرزند شهید که مثل پدرش در دفاع از حق شهید شد
مردم عادی آدم نیستند
در کشور ثروتمندی مانند ایران، نفت، گاز، معادن، ..... خودکشی برای هزینه درمان
بنده خواهرم از همسران شهید هست که علی رغم بارها درخواست درخصوص حق وحقوق قانونی همسر شهیدش که بنا بوده از سال 89 به او پرداخت کنند تاکنون به بهانه اینکه سپاه باید این حق وحقوق رابدهد وسپاه هم میگوید هنوز بودجه ای برای ان تخصیص نشده وحال انکه به عده ای خاص از خانواده های شهدا داده اندومتاسفانه به هر کجا شکایت وداد زده ایم هیچ تاثیر نداشته
وما هم این حق خوری را به حساب تمامی کسانی که صدای مارا شنیدند ولی هیچ کاری نکرده و در حقمان کوتاهی کردند سپردیم به همان شهیدمان و خدای شهیدمان
همسر سردار شهید مهدی ع س از سرداران استان خوزستان وشهید شهرستان اهواز به تاریخ 63/11/24 عملیات بدر شرق دجله شهید شهرستان اهواز
مردم بیچاره را به چه روزی انداختن
اگر انسان هزار بار آرزوی مرگ کنه از دست ظلم اینچنینی باز هم کمه چون در همه نقاط کشور به خانواده ایثار گر و شهید و اسیر بی توجهی می شه - وقی از وزارت نیرو بخواهی بری وزارت نفت یه سدی جلو شما ایجاد می کنند که شما تخصص نداری و تجربه در نفت نداری که بخواهی بری وزارت نفت !!!!!!!!
ولی در بنیاد شهید و امور ایثار گران آنچه بچشم نمی خوره کارمندان و مدیرانی از جنس ایثار گران و جانبازان است . خواهشا یه فکری کنید و جیگاه دردمند را به دردمند بسپارید.
واقعیت همین است. متاسفانه در کشور برای حمایت از ایثارگران فقط قانون تصویب شده است و هیچکدام عملی نمی شود. مخصوصا در دانشگاه علوم پزشکی شهر ... .
به جاش خودمان چندین ماهواره هوا کردیم که مزارع را نشان میدهد و کیک زرد داریم که همه مردم خوشحال و سیر و سالم و در رفاه و آزادی و استقلال و اسلام هم کاملا سایه عدالت علی ع بر تمام کشور سایه انداخته و همه دنیا حسرت ما را میخورند
نه خانواده شهدا نه جانبازان نه ملت غیر خودی فقط خودی های.راستی بکجا میروید چنین شتابان ایا امیدی به آینده هست؟
تابناك ! اگر اشتباه نكنم املاي صحيح " محجور " باشه . من خودم در حال حاضر دنبال پرونده يك محجور هستم . در قوه قضائيه هم روي پرونده ها محجور نوشته شده .
سوال های بی پاسخ
1- ماه هاست والدین شهدا و جانبازان گرفتار وضعیت فوق العاده و بحرانی بیمه تکمیلی شده اند چرا مدیران ناتوانند
2- چرا بنیاد شهید دست از بنگاه داری و تجارت دست برنمی دارد و چرا به مشکلات مالی بنیاد رسیدگی نمی شود
3- اصرار آقایان با کهولت سن در راس مدیریت چیست
4- چرا قانون پرداخت حداقل حقوق را برای جانبازان معسر فاقد شغل اجرا نمی کنند و امسال بعد از چند سال با کدخدا منشی از600ت به 750ت رساندند که مثل اعانه و صدقه می ماند و نوعی تحقییر بحساب می آید و خودشان میلیون میلیون اضافه برمی دارند
مسئولین بدانند والدین شهدا و جانبازان چند روزی بیشتر مهمان نیستند و بزودی رفع زحمت خواهند تا زنده اند آنها را دریابید
سهمیه های دانشگاهی از جمله شهدا بسیاری از جوانان را از تحصیل ناامید کرده.شصت درصد صندلیهای پزشکی با سهمیه پر میشود بقبه مردم چی؟مردم نسبت به سهمیه داران چه نگاهی پیدا میکنند؟
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
سهمیه خانواده شهدا حق آنهاست که پدرانشان برای این آب و خاک خون داده‌اند تا
الان جنابعالی به ان اعتراض کنی ولی سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی که پدرانشان زنده و راست راست راه میروند وحقوق آنچنانی میگیرند را کجای دلمان بگذاریم
بیمه تکمیلی فرزندان شهدا و افراد تحت تکفل آنها کذب محض است



به دروغ می گویند تمامی خانواده شهدا و ایثارگران و افراد تحت تکفل آنها بیمه تکمیلی هستند آنهم بدون فرانشیز
متاسفم ، فرزند شهید!!!
قابل توجه مسئولین محترم ، پایگاه خودکشی رتبه یک ایران و جهان ، استان ایلام را هم مورد توجه قرار دهید لطفا !!!
باید مدیر کل و معاونانش به دادگاه احضار و محاکمه شوند بودن انها در بنیاد خدمت خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان است رزمندگان فراموش شده اند ایثار گران همچنین خانواده شهدا که می بینید حقوق بیت المال می خواند باید محاکمه شوند و
دروغ میگن الان بیش از 6ماهه هزینه دارو و ویزیت وغیره داده نمیشه
از بیمه دی بپرسید
من خودم مدارک دادم ندادن
اصلا شعبه بیمه و بانک دی در شهرستانهای بزرگ هم وجود نداره برای کوچکترین کار حتی تعویض کارت بانکی ساده هم باید بری تبریز
هیچ کشوری با جانبازش چنین برخورد نمیکند
مادران شهید دیدم از خرج دارو و درمان در جمع گریه کردن
اخبار وضعیت کشور رو به شهدا برسون
ایشون وپسرخاله من بودند و برای گرفتن هزینه درمانی به بنیادشهید مراجعه کرده بودند و بخاطر بی توجهی مسئولین بنیادشهیداستان قم این اتفاق رقم خورد.
این یک حقیقت تلخ است که به واقعیت پیوست...ظلم مضاعفی که بنیاد شهید به ایثارگران می کند...یک فرد عادی در وزارت نفت که الان داره با 18 سال سابقه کار ماهی 14 میلیون میگیره اون وقت ایثارگران بدبخت...حتی یک کارگر ماهی 1.5 میگیره....
خدا بیامرزتش.ببینید چقدر دلش شکسته بوده از دنیا که بدترین نوع خودکشی رو انتخاب کرده.چقدر این انسان دلش از زندگی سوخته بوده که حاضر شده بخاطر دل سوختش خودش رو هم بسوزونه.خدایا تو شاهد باش.
خیلی تاثر برانگیزه که از دید حضرات خون شهدا بخاطر چهارتا تار مو پایمال میشه اما بی توجهی و اجحاف در حق خانواده های شهدا هیچ تاثیری بر آن نداره.
شرم بر شما باد که با عزیزان شهدا اینگونه برخورد میکنید . کوتاهی کنید و گناه رو برگردن روانی بودن طرف بزارید .
باسلام کلانتری 11 قم روبروش بنیاد هست همه چی سفارشی هست برای بیچاره ها نیست
ای خدا نسازد برای این ادارات دولتی واقعا" آدم را به سرحد مرگ می رسانند.
سربازی ک نمیرین وام برای خونه هم ک بهتون میدن
محدودیت سنی برای استخدام ندارین
سهمیه دانشگاه هم دارین
دیگه مشکل از خودت بوده ک موفق نبودی داداشم
پاسخ ها
آیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
انشالله اگه جنگ شد شما برو،تضمین آینده بچه هات بشی،البته اگه لیاقت شهادت رو داشته باشی،که بعیده
متاسفانه بنیاد شهید تنها اسمی از خودش باقی گذاشته ودیگر اینکه در حد واگذاری نیست که بخواهد به ایثارگران خدمات رسانی کند. دیدگاه بنیاد شهید نسبت به رزمندگان و ایثارگران همان دیدگاه صدام حسین بود نسبت به بچه های بسیجی و سپاهی
با تائید این نکته که همه مردم تحت فشار مالی و روانی قرار دارند ولی به هیچ عنوان توجیه کننده این نیست که دست به این قبیل رفتارهای پرخطر و خشن بزنند آن هم برای جلب نظر و توجه مسئولین. ضمن اینکه اگر هم مشکل روان داشته و بستری بوده که مساله دیگری است .اگر باب شود که برای دریافت خدماتی از دولت به زور متوصل بشویم و یا به خود زنی و ... رو بیاوریم که اصلا سنگ روی سنگ بند نمیشود و مسئولین هم نباید این درخواست ها را اجابت کنند حتی اگر کل جامعه خودسوزی کنند.
اولا که فضای سبز و کلانتری و بنیاد شهید ی جا هستند و خودسوزی دقیقا جلوی درب بنیاد شهید بود و.همه کارمنداش در حال نظاره بودند. این اتفاق ب خاطر بی کفایتی مدیران بنیاد اتفاق افتاده و الان قصد دارند داستان را طوری عوض کنند که فرزند شهید مشکل دار بود و خودش بدون دلیل خودسوزی کرده.
نمیدونم موضوع چیه دقیق و حق چیست اما به طور کلی میگم
خانواده شهدا به گردن این کشور و مردم حق دارند و باید به مشکلاتشان به صورت متمایزی رسیدگی شود ...
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
حالا یک عده بودند حقوق بگیر بودند و نظامی بودند و حقوق بازنشستگی و بیمه دارند اما برخی هم داوطلبانه رفتند برای جنگ که باید به این دسته هم حقوق و بیمه برابر داده شود.

برخی اعضای خانواده این شهدا و جانبازان هم از موضووع شهادت و جانبازی پدر خانواده متاثر شده اند و دچار تبعاتی شده اند و باید مورد کمک بیشتری قرار بگیرند حتی اگر 40 50 ساله شدن ... طرف موقعیت های زندگیشو از دست داده یا دچار مشکلات روحی روانی شده ...خب حکومت موظفه به این افراد کمک نماید .... همه یکسان نیستند ....برخی فرزندان پسر هستند که خیلی بیشتر از دختران آسیب پذیرند.
بی توجهی مسئولان به حدی رسیده که حتی به خودی ها هم رحم نمی کنند. چه برسد به مردم عادی
متاسفانه در شهر قم بعدم رعایت قانون خیلی رایجه و اگه کسی فامیل و آشنا نداشته باشه کلاهش پس معرکه است . این بیچاره هم جونش به لبش رسیده که این کارو کرده .
پس فلسفه وجودی این بنیاد برای چیست؟ برای حقوق دادن به مسئولین و اصراف بیت المال؟
آدم چی میتونه بگه؟؟
حیف از پدرهاشون
با سلام
بنیاد شهید و امور ایثارگران ، شهریه تمامی دانشجویان شاهد و ایثارگر را دانشگاهای غیر دولتی را پرداخت می کند . اینجانب و تعدادی از دانشجویان کارشناسی ارشد ، که معدل های بالایی را کسب کرده ایم و بدون استفاده از سهمیه در مقطع دکتری پذیرفته شده ایم را پرداخت نمی کند. بجای اینکه مورد تشویق قرار بگیریم . باید شهریه را خودمان پرداخت کنیم.
دلیل این بزرگواران این است که شما چون پژوهش محور هستید باید شهریه شما را سازمانا و دستگاههایی که پژوهش شما به درد آنها می خورد باید بپردازند.
در صورتی که
اولا سازمانها و دستگاهها الان تو بودجه خودشان گیر کرده اند . کجا میان هزینه را پرداخت کنند.
در ثانی در همه جای دنیا توجه به پژوهش محوری برای برطرف شدن مشکلات کشورها محور فعالیت دانشگاهها است.
شما حتی به اندازه شهریه دانشجویان دکتری آموزشی هم پرداخت بفرمایید ما سپاسگزاریم.
خواهش می کنم. تو ذوق دانشجویان نزنید.
الان چند نفر از دو ستان دانشجو به دلیل عدم توان پرداخت شهریه ، انصراف داده اند.لطفا دوستان محترم سایت تابناک ، اگه امکان داره پیگیری بفرمایید.
با سلام.متاسفانه در چند وقت اخیر بیمه .. بعنوان متولیامر درمانی جانبازان عزیزوخانواه محترم شهدا کوتاهی میکند ومعوقات زیادی هم دارد.شما میتوانید با مراجعه بمراکز درمانیوپرس وجو کردن به حقیقت این موضوع آگاهی پیدا نمایید.
ما مدیون شهدا هستیم. آنها از زن و فرزندانشان برای اسلام و وطن و امنیت ما گذشتند. این رسم جوانمردی نیست که جواب فداکاری آنها را این گونه و با کم توجهی به خانواده‌شان بدهیم.
این حرفِ یه سربازه ، از غربت یه سنگر

یک نامه ی خون آلود ، از جبهه ی خاکستر

با بوسه به دستای ، مادرش شروع میشه

میدونه که این سنگر ، فردا زیرِ آتیشه

میگه اسم اون کوچه ، اسمِ من نشه مادر

اسمِ نسترن روشه ، چه اسمی از این بهتر

نسترن رو میشناسی ، اون دخترِ همسایه است

میخواستم عروست شه ، اما بعدِ آتش بس

برقِ چشم اون اینجا ، تووی جبهه با من بود

اون دلیلِ جنگیدن ، اون معنی میهن بود

مادر نکنه یک وقت ، خونِ منو بفروشن

اونایی که بعد از من ، پوتینامو میپوشن

نگذاری که اسمِ من ، ابزار غضب باشه

خونِ من و هم رزمام ، بازیچه ی شب باشه

نگذاری که اسمِ من ، باطوم بشه توو پهلو

یا تیرِ خلاصی شه ، توو صورت دانشجو

اونایی که اسمم رو ، با عربده میخونن

از بغضِ شبِ حمله ، یک قطره نمیدونن

اونا توو شب آتیش ، فکرِ جونشون بودن

رنگِ سفره هاشون بود ، خونِ صد تا مثلِ من

مادر نذار اسمِ من ، اسم کوچمون باشه

وقتی عشق نمیتونه ، تووی کوچه پیدا باشه

وقتی عشق به شلاق و ، حبس و توبه محکومه

ردِ پای بغضِ من ، روی نامه معلومه

یادِ منو پنهان کن ، توو اون دلِ پهناور

حتی عکسمو بردار ، از رو طاقچمون مادر
واي بر انسانهايي كه با كم كاري و بي توجهي و بي مسئوليتي چه بر سر مردم بالاخص خانواده معزم شهدا ميكنند نميدانم چگونه ميخواهيم در قيامت جلوي شهدا سربلند كنيم .واي برما ......
باسلام به همین زودی ها پدرومادرشهداهم ازبی رحمی وبی ادبی برخی ازقضات استان... خودرابه آتش می کشند تابناک عزیزاگه دست می رسه به قوه قضائیه گزارش کن
اینجور مسئولان که با نقاب انقلابی گری و خون شهدا و مذهب وارد میشوند را از نظر نفوذ بایستی بیشتر بررسی کرد.
مسوولین هر وقت با مردم بد برخورد می کنن یا میگن روانی بوده یا مواد مصرف کرده یا مشروبات الکلی .
ینی وای......بر سر شما مسئول گرامی!
وقتی فرزندان این مملکت همه چیز خود را تقدیم این کشور کردند و حالا از درمان انها طفره می روند و انها و خانواده شان را بدون کمترین توجه رها کردند نتیجه ی بهتر از این در انتظار نیست/این تذهبون
مسئولان بایستی یک زندگی شرافتمندانه را برای فرزندان شهیدان و سایر اقشار جامعه بوجود آورند تا نه تنها از فشار زندگی بر این عزیزان و سایر آحاد جامعه جلو گیری کنند .
خوش به حال مسئولین راست و چپ ما . هرگز هیچ حزبی را به فکر میردم دیده ایم ؟ راه ، راه مستقیم و راه قران است. دوستان به خودمون بیایم . تا اتفاقات بیشتری نیفتاده
من نمی دانم در جهان چگونه با خانواده شهدا رفتار میشود یعنی خانواده شهدا بعد از آنان چه امتیازاتی دارند ولی نظر شخصی من اینه که باید همان اول هر کار و خدمت و حمایتی که هست از خانواده عزیزان شهید صورت گیرد و انان تحت حمایت بیمه و مستمری قرار گیرند و بعد از آن لازم به دستگاههای عریض و طویلی نیست که مادام العمر کار کنند چرا که همه مردم به صورت یکسان نیاز به خدمت و حمایت دارند و پس از حمایتها و کمکها و بیمه و مستمری اولیه دیگر باید همه مردم یکسان باشند و سهمیه نیز وجود نداشته باشد تا چنین انتظاراتی نباشد و چنین فجایعی بر اساس انتظارات به وجود نیاید
درخواستش چی بوده؟
به ریس جمهور محترم ،از اینهمه تدبیر ،و امیدی که آفریده تبریک گفته میشود ؟ اصل ،و اساس فاجعه ، فقر است ؟ هزینهٔ درمان ؟، باقی مسایل اراجیف است ؟،،،
اگر این شهدا و جانبازان در راه وطن نبودند این مسولان معلوم نبود الان کجا برای روزیشان در حال دست با زدن بودند ولی حالا قدر خون شهدا رو نمیدونند و نمیدانند اگر این جان بر کفان نبودند حکومت اسلامی هم نبود و چه بسا از تشیع نیز نامی نمیماند.
پاسخ ها
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
بله اگر شهدا وایثارگران ورزمندگان نبودند الان حضرات کفش سرباز بعثی واکس می زدند بجای خدمت واکرام آنان را مورد ازار واذیت قرار می دهند چه جوابی در روز قیامت دارید حتما در دنیا توان آن پرادخت خواهید کرد اقایانی که بر تخت وتاج نشسته اید کلید ندبیر به کلید
- بی تدبیر تغییر شد
نمی دونم طرف چقدر سالم بوده و محق اما خیلی جاها جز اینکار نمیتوان کرد
از ته دل سوختم و آتش گرفتم
اگر خانواده شهدا هم در این کشور باید از دست مسئولان خودشان را به آتش بکشند !؟
پس وای به حال مردم عادی
موضوع درمان ایثارگران یکسال است که دچار بحران شده، جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان مظلومانه در نقاط محروم و بی صدا و بی رسانه ، شهید می شوند و از سوی بنیاد، عنوان شهید هم به انها داده نمی شود !
این فرد روانی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه توجیهی/ که طرف مقابل امکان دفاع ندارد
توقع بیجا
شاید باور نکنید ولی یه موضوع بسیار عجیبی وجود داره که برخی از کارمندای بنیادشهید راحت طلب هستند وعمدا خانوادهای شهدا رو با رفتار ولحن توهین آمیز تحقیر میکنن تمام تلاششون رو میکنن که خانوادهای شهدا زجربکشن ولی ظاهر رو طور دیگه نشون میدن.
وای بر مسول بی کفایت که از جیب خودش به عنوان خمس واجب هزینه مورد درخواست فرزند شهید را بدهد حتی اگر محق نبوده است
مسئولین محترم می توانند کلاه خود را کمی بالاتر بگذارند
سر ژن های برتر و آقازاده‌ها بی درد سلامت.. این اتفاقات غم انگیز سالهاست که دیده نمیشه و برای مسئولان مهم نیست چون کارهای مهم تر دارند.
سهم خانواده شهیدان هم به تاراج رفت!!!
خودسوزی فرزنده شهید نتیجه کوتاهی بنیاد شهید به تمامی ایثارگران وخانواده های محترم شهداست،در ضمن اگر دلسوزان نظام فکری بحال خدمات رسانی بای عزیزان نباشد این خود سوزی نه اولین ونه آخرین خواهد بود چون مدیران بنیاد شهید سلیقه ای تصمیم و سلیقه ای کار می کنند.
لذا پیشنهاد می شود خدمات رسانی در همه زمینه ها به ایثارگران به سپاه پاسداران واگذار گردد چون تنها نهاد دلسوز مردم و ایثارگران می باشد.
متاسفانه در این دولت مسئولین خودشان را بزتر از مردم دیده و با پررویی جوابگو نیستند و همیشه هم طلبکارند بخصوص شهرداری و بنیاد شهید
دلم بحال خانواده شهداوجانبازان میسوزه
مسئولین صدیق همیشه راست میگن وخیلی هوای مردم را دارند !!!!!!!!!!!!!!!!!این مردم هستند که خوشی زیاد دلشونو زده وهی دروغ میگن ...........
اخجالت بکشید پدرانشان دراوج جوانی شهید شدند وفرزندان شهدا با فاجعه ودرد بی پدری وبدبختی بزرگ شدند وحالا میگویید اختلال روانی داشت اتفاقا باعث این رنج خانوادهای شهدا ومردم شمایید که بی درد ید
برای دریافت هزینه درمان مادر شهید ( در بنیاد شهید خراسان رضوی) در حد ده میلیون تومان با انتخاب وکیل بعد از دوسال موفق به دریافت ۹۰٪ آن شدیم وجالب ب اینکه بعد از تاخیر مدید در بررسی ، علت عدم پرداخت بعضی از فاکتور ها را گذشت زیاد زمان. عنوان می‌کردند
اتفاقا ما هم یه جانباز داشتیم ک بخاطر چشم روشنی دو برابر کارمند هم سابقه اش حقوق میگرفت
یا فرزند شهیدی ک از بدو استخدامش مثل یه کارمند ده ساله حقوق میگرفت
اینا هم بگید
متاسفانه در این کشور یک سری قوانین حمایتی اشتباه برای خانواده های شهدا وضع شده که هم باعث تحقیر شدن این خانواده های عزیز شده هم دید مردم رو نسبت به اونها بد کرده نمونه بارزش سهمیه های کنکوره
اما مردم نمی‌دونم در واقع این قوانین در واقع واسه سوء استفاده خود قانون گذارانه
به جای این کارا به نیازهای اصلی این خانواده ها و پرورش و توانمند سازی اونها بپردازیم
من خودم فرزند شهیدم الآنم دانشجوی دکتری هستم ولی هرگز از این سهمیه استفاده نکردم چون اعتقاد دارم استفاده از سهمیه توهین به کنه
مگر ما کند ذهنیم یا نمی‌تونیم جزء نخبه های کشور باشیم
کاش به جای این کارا مشکلات اصلی رو حل میکردم که یک فرزند شهید برای هزینه درمان مجبور به خودکشی نشه
این خبر صحت داره، البته تا قبل از جاییکه نوشته شده اون مرحومه مشکلات روحی داشته. خدا لعنت کنه دروغگو رو. باعث شدین یه فرزند شهید خودکشی کنه.
با سلام اخیرا هم یکی از فرزندان جانباز شاغل در جهاد کشاورزی منوجان به علت توهینهای همکارانش برای اینکه سهمیه است و درکیری با همکارانش در محوطه جهاد کشاورزی خودش را به اتش کشیده و فوت کرده لطفا گزارش ازش تهیه کنید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ایمیل بنده تماس بگیرید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان