بازدید 28778
هزار و هفتصد و پنجاه و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پناهندگی خبرنگار منتشر کننده لیست موسوم به دوتابعیتی‌ها/با وساطت کدام روحانی، احمدی‌نژاد به خانه‌نشینی پایان داد؟/اکثر رتبه‌های برتر کنکور شرایط اقتصادی برتری داشتند/روایت خبرنگار آمریکایی از ماجرای هاله نور احمدی‌نژاد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند :آشنا به محسنی اژه‌ای تذکر داد/دفاع نماینده مجلس از ۲ روزه شدن تعطیلات آخر هفته/زیباکلام: اصولگرایان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ هستند/پرونده تفحص از سرخابی‌ها به قوه قضائیه می‌رود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 24 August 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
فرمانده سپاه: مذاکره و سازش هیچ مسئله‌ای را حل نمی‌کند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آنچه که امروز به ما ثبات بخشیده دل‌های مستحکم است، گفت: ما امروز می‌دانیم امید بستن به دشمنان برای حل مسائل ما ساده‌اندیشی است و فقط باید به خدا تکیه کنیم، زیرا دشمن هرگز در مذاکره به خواسته‌های ما تن نمی‌دهد. وی خاطرنشان کرد: وقتی از منطق مقاومت به مذاکره روی آورید نشانه ضعف است و وقتی دشمن ما را در موضع ضعف ببینید فشار‌ها را بیشتر می‌کند، پس نسخه مذاکره و سازش اصلأ راه‌حل مشکلات ما نیست و هیچ مسئله‌ای از ما را حل نمی‌کند. سرلشکر سلامی افزود: وقتی ما ایستادگی می‌کنیم که بدانیم راه حل مسائل ما مقاومت است مقاومتی که به معنای ایستادن و پذیرش فشار نیست بلکه به معنای حرکت به سمت رونق تولید، محرومیت‌زدایی، تلاش شبانه روزی و بسیج تمام ظرفیت‌ها و منابع و... است.

روایت خبرنگار آمریکایی از ماجرای هاله نور احمدی‌نژاد

"مایک ایوانس" روزنامه نگار آمریکایی طرفدار اسراییل با نگارش مطلبی در روزنامه "جروزالم پست" اسراییل، خاطره‌ای از مصاحبه خود با احمدی‌نژاد (در نیویورک) در دوران ریاست جمهوری او نقل کرده است. او نوشته است:" احمدی نژاد به من گفت: در جریان سخنرانی در سازمان ملل نوری به مدت ۲۸ دقیقه او را در حصار خود گرفته بود و هیچ یک از حاضران در سالن حتی پلک نمی‌زدند. او همچنین به من گفت: دلیل اینکه ایرانی‌ها ۶۲ سال عمر می‌کنند و صهیونیست‌ها ۸۲ سال به خاطر این است که اسراییل موش‌هایی آلوده به سم را به مزارع ما می‌فرستد تا محصولات کشاورزی ایرانیان را مسموم کنند. من گفتم آیا شوخی می‌کنید؟ گفت: به هیچ وجه. اگر پروتکل‌های بزرگان صهیونیست را بخوانید خودتان می‌فهمید. "

بختیاری ماجرای ۶۰ حساب قوه قضائیه را تایید کرد

مرتضی بختیاری رییس کنونی کمیته امداد و از مسئولین قضایی سابق در برنامه دستخط در شبکه ۵ درباره ماجرای ۶۳ حساب قوه قضائیه در دوران آملی لاریجانی صحبت کرده است. بختیاری درباره این حساب‌ها گفت: ٦٠ و خُرده‌ای حساب قوه قضائیه حالا به ۵ حساب و سه امضا محدود شده است.
بخشی از این سوال و جواب‌ها به شرح زیر است:
سوال مجری از بختیاری رییس کمیته امداد: یک سوالی از قوه قضائیه آقای رئیسی می‌خواستم بپرسم که در دوران قوه قضائیه آقای لاریجانی ۲۳ یا ۲۵ حساب بود که ظاهرا تجمیع شد.
بیشتر از این بود؛ حدود ۶۰ و خرده‌ای حساب بود. آیت‌الله رئیسی هم در صحبت‌هایشان بیان کردند. همه این‌ها کاهش پیدا کرد و در ۵ حساب خلاصه شد.
مجری: ۵ حساب با سه امضا؟
بله.
مجری: قبلاً چند امضا بود؟
فکر می‌کنم تک امضایی بود. دقیقش را نمی‌دانم، ولی فکر می‌کنم، تک امضایی بود.

واکنش کیهان به حضور فرزانه کابلی در کنسرت سالارعقیلی

کیهان نوشت: یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد. این بازیگر [فرزانه کابلی]که سالهاست به انزوا رانده شده، در حین برگزاری کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد! نکته تاسف‌آور اینکه خواننده یاد شده، گویا از پیش از قصد زن بازیگر مطلع بوده است. او در حین اجرا نیز، مانع کار زشت زن بازیگر نشد. گفتنی است آقای خواننده سال‌ها پیش به انگلستان رفت و با دعوت شبکه صهیونیستی - بهایی من و تو، به دفتر این شبکه قدم گذاشت و با چند عنصر بهایی عکس یادگاری گرفت. این فرد پس از مراجعت به ایران با گذشت نهاد‌های فرهنگی و امنیتی روبرو شد، اما ظاهرا وی نه قدر هنر را می‌داند و نه قدردان خوبی است!

دختر فرمانده سابق ارتش: خبر بازداشت بنده کذب است

فاطمه صالحی فرزند سرلشکر صالحی فرمانده سابق کل ارتش گفت:خبر بازداشت بنده کذب محض است. فاطمه صالحی فرزند سرلشکر صالحی فرمانده سابق کل ارتش در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه "خبر بازداشت بنده کذب محض است"، گفت: هدف از اینگونه شایعات مقاصد سیاسی است. وی با بیان اینکه، قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ندارد، گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات، برخی برای گمراه کردن افکار عمومی به چنین شایعاتی متوسل می‌شوند.

فرزند پناهیان: سوءقصد به جان پدرم کذب است

خبر‌های منتشره در خصوص سوءقصد به حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده، ولی فقیه در هلال احمر و حجت‌الاسلام پناهیان از سوی نزدیکان هر دو تکذیب شد. ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی خبری به شکل گسترده مبنی بر سوءقصد به جان این دو منتشر شده بود. "رضا پناهیان" فرزند حجت‌الاسلام پناهیان اخبار منتشر شده درباره سوءقصد به او را تکذیب کرد. /ایرنا
 
کرباسچی و عارف، بحث طلبگی دارند

حسین مرعشی درباره اختلافات پیش آمده بین عارف و کرباسچی به خبرآنلاین گفت: همان‌طور که بین آقایان یزدی و آملی لاریجانی بحث طلبگی هست، بین آقای عارف و آقای کرباسچی هم بحث طلبگی است. هیچ‌کس نمی‌تواند جبهه اصلاحات را از درون بپاشد، الا خداوند متعال. ما مشکلی در جبهه اصلاحات نداریم. ما اصلاح طلبان که نمی‌توانیم به شورای نگهبان انتقاد کنیم- برای همین به خودمان انتقاد می‌کنیم. الان تمام حیات و ممات ما دست شورای نگهبان است، اما از شورای نگهبان باج نمی‌خواهیم. قرار نیست با اصولگرایان ائتلاف کنیم. اصولگرایان خیلی ما را قابل نمی‌دانند، ما هم آنان را قابل نمی‌دانیم.

دولت در هفته دولت، پرچمدار عذرخواهی از مردم شود

ما نیازمند فرهنگ "عذرخواهی" در عرصه ملی هستیم. این نه تنها زخمی به اقتدار نظام نمی‌زند که زخم‌های خورده را هم مرهم می‌گذارد و اقتدار را هم می‌افزاید. زیبا خواهد بود دولت محترم در هفته‌ای که به عطر شهادت رجایی و باهنر نیز بوی بهشت گرفته است، پرچمدار عذر خواهی از مردم شود تا دیگر مسئولان در سایر قوا و نهاد‌ها نیز پا به این راه بگذارند. /جمهوری اسلامی

انتشار جزئیاتی از جانشین ابوبکر بغداد

سایت بغداد الیوم اطلاعات و جزئیاتی را از عبدالله قرداش، افسر سابق اطلاعات صدام که بر اساس گزارشات روزنامه تایمز انگلیس ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش او را به عنوان جانشین خود تعیین کرده است، منتشر کرد. صادق الحسینی، رئیس کمیته امنیتی در شورای دیالی گفت: این کمیته اطلاعات زیادی درباره قرداش و اینکه چگونه عضو داعش شده، در اختیار دارد. قرداش پست‌های زیادی در طول پنج سال گذشته در داعش بر عهده داشته است تا اینکه به یکی از مهم‌ترین معاونان نظامی ابوبکر بغدادی تبدیل شد. مأموریت اصلی این افسر اطلاعات سابق صدام ممانعت از دودستگی و ازهم‌فروپاشی داعش است. مأموریت دوم قرداش همچنین از بین بردن اختلافات میان این گروه به ویژه میان فرماندهان عرب و خارجی داعش است. /ایسنا

اکثر رتبه‌های برتر کنکور شرایط اقتصادی برتری داشتند

رضوان حکیم زاده، معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: اکثر رتبه‌های برتر کنکور هم شرایط اقتصادی و اجتماعی برتری داشتند که بیانگر تفاوت در دسترسی به فرصت‌های برابر است. البته باید همه جوانب را درنظر گرفت و به پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه عدالت آموزشی نیز توجه کرد. هرچند هنوز در بخش‌هایی نیازمند بهبود و ارتقا هستیم. یکی از دستاورد‌های خوب نظام آموزشی، پوشش تحصیلی ۹۸.۱۳ درصدی در دوره ابتدایی است. /ایسنا

کنایه سیدحسن خمینی به ترامپ

سیدحسن خمینی در حاشیه مراسم تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: جا دارد همه ارکان حکومت و مردم به دولت که در سنگر اول خدمت رسانی است کمک کنند و با تلاش بیشتر در همه عرصه ها، این امید را در مردم فراهم بیاورند که می‌توانیم از این مسیر صعب عبور کنیم. همه به خوبی می‌دانیم که یک دولت نابخرد در ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی، که گستاخانه طالب فروپاشی ملت ایران است و از جمهوری اسلامی فراتر می‌اندیشد، امروزه ظلم بسیار وسیعی را متوجه کشورمان کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:مردم خواهان امضای برجام بودند

امیر حسین قاضی زاده هاشمی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت و گوی مفصلی با سایت رجانیوز، ارگان نزدیک به این جبهه سیاسی، انجام داده که در بخشی از آن دو اعتراف داشته است. یکی اینکه برجام خواست عمومی بوده و دیگر اینکه اگر به جای ۲۰ دقیقه بحث برانگیز در مجلس نهم دو ساعت هم درباره آن بحث می‌شد باز هم نظر مجلس موافق برجام بوده است آن هم مجلس اصولگرای نهم. /ایران

با وساطت کدام روحانی، احمدی‌نژاد به خانه‌نشینی پایان داد؟

سید مرتضی بختیاری، وزیر دادگستری دولت احمدی نژاد درباره ماجرای قهر یازده روزه گفت:با دوستان به منزل آقای احمدی نژاد رفتیم، حقیقتاً خیلی دلم شکسته بود. در نهایت من سه بار ایشان را به حضرت زهرا (س) قسم دادم که اصلاً هم خودم گریه‌ام گرفته بود و هم دوستانی که آنجا بودند برخی گریه کردند؛ نشد. دست به دامن آیت‌الله یزدی شدیم. آنجا هم باز نشد. بعد یکی از دوستان به من گفت: نزد آیت الله شاهرودی بروید. آیت الله شاهرودی بیایند وساطت کنند. ایشان خیلی قوی گفتند این کار را می‌کنم و آمدند و الحمدالله بعد اعلام کردند آقای رئیس جمهور قرار است سرکار بیایند. احمدی نژاد گفت: آقای مشایی خدمت آیت‌الله مصباح یزدی بروند و عقاید خود را عرضه کنند. اما آیت الله مصباح گفته بودند این صحنه‌سازی است و قبول نکردند.

اعطای کمک‌های بلاعوض رانتی به افراد خاص

کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندی یارانه‌ها در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها قرار بر این است که ۳۰ درصد از درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید و بهداشت اختصاص داده شود که بخشی از این موارد اختصاص داده شده که متاسفانه در این اختصاص‌ها رانت‌های وجود داشته است و هر فرد و گروهی توانسته کانالی را در سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان برنامه پیدا کند، توانسته کمک‌های بلاعوض کلانی به میزان ۱۰ و ۱۵ میلیارد تومان دریافت کند. در این کمک‌های بلاعوضی که انجام شده فساد‌های وجود دارد که باید قوه‌قضائیه پیگیر این موضوعات حتماً باشد. در مکاتباتی که با وزارت صنعت و معدن و تجارت داشتیم آن‌ها نیز اعلام کردند مدارکی دال بر کمک‌های بلاعوض به بخش تولید از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها ندارد و کمک‌های که انجام شده بیشتر بر اساس رابطه انجام شده است.

پرونده تفحص از سرخابی‌ها به قوه قضائیه می‌رود

یوسف‌نژاد عضو هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: گزارشی که تهیه و تدوین شده، چندین هزار صفحه اسناد، مدارک و پشتیبان دارد که به جلسه علنی ارجاع می‌شود؛ در جلسه علنی قرائت شده و نظر نمایندگان را اخذ می‌کنیم و پس از جمع بندی نهایی آن را به دستگاه قضا ارسال می‌کنیم. در گزارش مذکور نام کلیه افراد متخلف آورده شده است که شامل مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران مرتبط و ... می‌شود؛ در صورت تأیید تخلفات تمامی افراد از طریق قضایی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

پناهندگی خبرنگار اصولگرای منتشر کننده لیست موسوم به دوتابعیتی‌ها

برخی از خبرنگاران در توئیتر خبردادند، امیرتوحید فاضل، دبیر سیاسی خبرگزاری موج، که اخیرا با آقای ظریف وزیر امورخارجه به سوئد رفته بود، از تیم خبری جدا شده، و درخواست پناهندگی داده است. احسان بداغی خبرنگارپارلمانی روزنامه ایران نوشته: کریمی قدوسی روز اول مرداد لیست کذایی دوتابعیتی‌ها را برای انتشار به خبرنگار مورد اعتمادش که دبیر سیاسی خبرگزاری اصولگرای «موج» بود، داد. درست روز آخر همان ماه یعنی ۳۱ مرداد، همان خبرنگار در جریان سفر ظریف به سوئد، پناهنده این کشور شد. مهدی افشارنیک روزنامه نگار حوزه‌ی نفت نوشته: همین خبرنگار وقتی ما زیر مستند زیر صفر مرزی را در جشنواره اکران کردیم، توی موج علیه ما جوسازی کرد که ضد شهدا و دفاع مقدس فیلم ساختیم. حتی از پژمانفر نماینده مشهد هم مصاحبه گرفت که علیه ما شکایت می‌کند. حتمن دو روز دیگر هم سلطنت طلب میشه باز هم به ما فحش می‌دهد/ باشگاه روزنامه‌نگاران
 
واکنش وکیل سابق نجفی به بازداشت حسن عباسی

وکیل و حقوقدان گفت: اگر فرد دیگری ده درصد سخنان حسن عباسی را گفته بود به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی محاکمه می‌شد. «محمود علیزاده طباطبایی»، وکیل و حقوقدان، درباره دادن مرخصی به حسن عباسی و اتهامات وی به خبرنگار سیاسی برنا گفت: مرخصی یک حق و یک امتیاز برای زندانی است. زندانی اگر مقررات زندان را رعایت کند سازمان زندان‌ها باید به زندانی مرخصی دهد و به‌طور معمول هم می‌بینیم که به زندانیان معمولی که درباره آن‌ها حساسیت خاصی وجود ندارد، مرخصی می‌دهند. اما متاسفانه به زندانیان سیاسی که به زندانیان امنیتی تعبیر می‌شوند بسیار کمتر مرخصی داده می‌شود. با این حال اتهام حسن عباسی، اتهام و نشر اکاذیب بوده و زندانی امنیتی تلقی نشده و مانند زندانی‌های معمولی به او مرخصی می‌دهند. علیزاده طباطبایی افزود: بنابراین سازمان زندان‌ها طبق دستورالعملی که وجود دارد به زندانیان غیرامنیتی مرخصی می‌دهد و این طبیعی است. معمولا باید شش ماه از حبس گذشته باشد که به زندانی مرخصی دهند که به نظر می‌رسد یکی، دو ماه نیز از دستگیری حسن عباسی گذشته باشد، اما جزو اختیارات سازمان زندان است و می‌تواند به زندانیانی که مرخصی آنها، آسیبی به محکومیت وارد نمی‌کند مرخصی بدهد.
 
زیباکلام: اصولگرایان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ هستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصولگرایان بدشان نمی‌آید یک و نیم میلیون نفر در تهران شرکت کنند، اما اگر این تعداد نیامدند هم با ۳۰۰ هزار رأی مجلس یازدهم را در اختیار می‌گیرند. اصولگرایان با همان حداقلی که دارند ریاست جمهوری را در ۱۴۰۰ در اختیار خواهند گرفت.
 
عذرخواهی رسمی ایران از زن عراقی

یک دیپلمات ایرانی در عراق، با حضور در منزل زن عراقی که گفته می‌شود در ایران مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، از او دلجویی کرد. اخیرا فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در عراق منتشر شد که نشان می‌دهد یک مامور نیروی انتظامی ایران زن سید ۵۰ ساله زائر عراقی را در فرودگاه مشهد مورد ضرب و شتم قرار داده است. این فیلم بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی عراق داشت و حتی وزارت خارجه عراق هم به آن واکنش نشان داد. احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق، در واکنش به ماجرای این زن اعلام کرد که وزارت امور خارجه عراق، موضوع ضرب و شتم زن زائر عراقی را با جدیت دنبال می‌کند. وی با صدور بیانیه‌ای از کشور‌های جهان خواست که با عراقی‌های مقیم در قلمروی آن‌ها به خوبی و با احترام رفتار کنند. در ادامه واکنش‌ها به این ماجرا، معاون سرکنسول ایران در نجف با حضور در منزل این شهروند عراقی، از او رسما عذرخواهی کرد. خبرگزاری عراقی میدل‌ایست نیوز، با انتشار این خبر، نوشت: «معاون اول استانداری نجف همراه با معاون سرکنسول ایران در نجف، معاون رئیس پلیس نجف، مدیر دستگاه مبارزه با جرم و جنایت، مدیر فرودگاه نجف و گروهی از فعالان رسانه‌ای و مدنی با حضور در منزل شهروند عراقی‌ای که در فرودگاه مشهد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود از وی عذر خواهی کردند.»
 
دفاع نماینده مجلس از ۲ روزه شدن تعطیلات آخر هفته

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس رد نشده و تنها به این خاطر که طراحان آن در جلسه کمیسیون برای دفاع مبسوط غایب بوده اند وضعیت نهایی آن مشخص نشد. ناهید تاج الدین گفت: طرح تعطیلی روز‌های پنجشنبه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها، مانند تهران در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی رد نشده و تنها به این خاطر که طراحان آن در جلسه کمیسیون برای دفاع مبسوط غایب بوده اند وضعیت نهایی آن مشخص نشد. وی افزود: هفته پیش دو کمیسیون مجلس یعنی کمیسیون اجتماعی و کمیسیون آموزش و تحقیقات این طرح را بررسی کردند از یکی خبر رد این طرح و از دیگری خبر تصویب این طرح بیرون آمد، در حالیکه کمیسیون اجتماعی مجلس این طرح را رد نکرده بود و عملا وضعیت نهایی طرح مشخص نشد. تاج الدین گفت: دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته می‌تواند کمی از توزیع نامناسب مکانی و زمانی سفر در ایران بکاهد و نهاد تفریح را ساماندهی کند، ضمن آنکه به رونق اقتصاد گردشگری کمک می‌کند و اگرچه گفته می‌شود برای کشور بار اقتصادی دارد، اما می‌تواند به افزایش سرانه کار مفید منجر شود، چون الان کشوری با ۱۱۷ روز تعطیلی در سال ۴۲ ساعت کار مفید هفتگی دارد، اما ایران با ۷۸ روز تعطیلی تنها ۱۱ ساعت کار مفید دارد.
 
آشنا به محسنی اژه‌ای تذکر داد

حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نسبت به مدل جدید کسب درآمد صداوسیما تذکر داد و خواستار اخذ مجوز صداوسیما از نهاد‌های نظارتی از جمله شورای نظارت شد. در نامه حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما آمده است: «سازمان صداوسیما در حوزه تبلیغات تجاری، مدل جدید کسب درآمد تحت عنوان «revenue sharing» را برگزیده است. تبلیغات شرکت عالیس نمونه این مدل جدید کسب درآمد است. در این مدل، سازمان در افزایش درآمد آگهی‌دهنده شریک است. اشکال وارده به مدل جدید کسب درآمد سازمان، ایجاد شبه انحصار تبلیغاتی برای شرکت‌های تازه‌وارد بازار است. این نوع تبلیغات با توجه به قابلیت الگویی و تعمیم‌پذیری و اثرگذاری‌شان بر سبک زندگی و سبک مصرف، باید نیاز به کسب مجوز از نهاد‌های نظارتی از جمله شورای نظارت را داشته باشند. استدعا است دستور فرمایید ضمن مکاتبه با سازمان در خصوص موارد مطروحه در این نامه، کارشناسان شورای نظارت، گزارشی جامع درباره ابعاد مختلف مدل جدید کسب درآمد صداوسیما تهیه کنند.»
 
روزنامه «قانون» رفع توقیف شد

قائم‌مقام مدیرمسئول روزنامه قانون از رفع توقیف این روزنامه بعد از ۶ماه خبر داد و گفت: هنوز زمان انتشار نسخه جدید مشخص نشده است. «ساغر پاک‌سرشت» مدیر روابط عمومی و قائم مقام مدیر مسئول روزنامه «قانون» گفت: امروز برگه رفع توقیف روزنامه را دریافت کردیم و به زودی کار انتشار را از سر خواهیم گرفت. وی ادامه داد: قطعا در دور جدید تغییراتی خواهیم داشت، ولی سیاست‌گذاری و خط مشی روزنامه تغییری نکرده و طبق روال سابق خواهد بود. وی درباره تغییراتی که روزنامه خواهد داشت نیز توضیح داد: در دور جدید به واسطه مشکلاتی که در حوزه کاغذ وجود دارد، در تعداد صفحات کمتری منتشر خواهیم شد، ولی قطعا این کمتر شدن صفحات به معنای حذف عناوین ما نخواهد بود. ضمن اینکه ۳ ضمیمه بی‌قانون، نیش خط و قانون بچه‌ها را حتما منتشر خواهیم کرد. پاک سرشت درباره زمان انتشار اولین نسخه روزنامه در دور جدید نیز گفت: فعلا تا زمان راه‌اندازی به مدتی زمان نیاز داریم و به محض آماده شدن شرایط و تحریریه، نخستین شماره به انتشار خواهد رسید. وی درباره تحریریه قانون نیز تصریح کرد: تا جایی که مقدور باشد، از همان تیم قبلی بهره خواهیم برد، ولی قطعا نیرو‌های مجرب جدیدی نیز به تحریریه ما اضافه خواهند شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴۹
چرا هیچ خبری از ضرب و شتم زن عراقی نه در تابناک نه در دیگر رسانه ها ی ایران نبود؟
چشم زن بدبخت رو سیاه کردند چرا هیچکس چیزی نگفت؟
کجاست غیرت ایرانی و رگ ایرانی که داشت بیرون میزد برای اون مسافر ایران در عربستان؟

فقط برای ما خوب هست که برای همسایه
فقط ما خوب هستیم ته همسایه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
طرح دو فوریتی مبارزه با انحصار پزشکی و چند برابر کردن ظرفیت پزشکی به کجا رسید؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
آن زن عراقی اگر به پلیس بی احترامی کرده باید ادب میشد . مگر دختران ایرانی بخاطر اب بازی پلیس داخل ماشین پرتاب نکرد . قانون چه عراقی و چه ایرانی فرقی نباید باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
چرا نسبت پزشکان ایران به جمعیت از تاجیکستان و ترکمنستان و سوریه و فلسطین کپتر است ؟ و چرا آقای باقر لاریجانی چندین سال معاون آموزشی وزیران بهداشت مختلف بوده و تکون نخورده (مسئول تعیین ظرفیت پزشکی). پیدا کنید پرتقال فروش را.
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
تابناک چه دل خونی از احمدی نزاد داره من نمیدونم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
اینقدر کشور مشکلات دارد که فقط با کم‌کردن درامد پزشکان مشکلات حل نمیشه . اگر پول ها به پزشک نرسه سر ازجا های دیگه در خواهد آورد بود . در هر کشوزی که بودجه کشور در بخش های سلامت و اموزش پرورش کمتر از نطامی باشه اخرش جنگ خواهد شد دلیلش را خودت جستجو کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد یکه تاز رفع فقر مطلق در ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
خوشم میاد که ترامپ کپی برابر اصل احمدی نژاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
حرفهای حسن خمینی رو چندبار خوندم اما کنایه ای خطاب به ترامپ ندیدم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
اصلاح‌طلبان یکی پس از دیگری در حال تسلیم شدن و پذیرفتن پیروزی اصولگرایان در انتخابات های آتی اند اینبار هم قرعه بنام زیباکلام افتاد تا اعتراف کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
حالا فرضا رشته پزشکی در ایران هم به سرنوشت رشته های مهندسی دچار شود.آیا مشکلات ملت کمتر خواهد شد؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
حالا اگه اون زن آلمانی یا فرانسوی بود همه میگفتند واقعا که هیچ جا آبرو واسمون نذاشتین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
ذات نژادپرست بعضیا اینجاها رو میشه.
اگه طرف اروپایی باشه، طرف خودشو جر میده که نباید اینطور با توریست رفتار بشه، اما اگه عراقی باشه، میگن حقشه!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
سخنان حسن خمینی را خواندم . دعوت مردم به مقاومت .... دوباره مقاومت اقتصادی یعنی نخوردن و نپوشیدن . ماشین خوب سوار نشدن و حقوق خوب نگرفتن و بودجه حسابی تصویب نکردن و حرف نزدن و انتقاد نکردن .... شده مال مردم . همیشه مردم مقاومت کنند . اخر سر که چی شود به کجا میخواهید برسیم . اخرش به اینجا ختم‌میشه که زنان در خیابان چرا چادر ندارند . دیگه ته ته ته ماجرا به اینجا ختم میشه
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
نکته جالب و تاسف آور در مورد بخش نظرات تابناک اینه که دقیقا نماینده آنچه که در ایران میگذره هست، فردیا افرادی رو برای گزینش این نظرات منسوب میکنن و اینها هرچرند وبیربطی که مطابق میلشون باشه اجازه انتشار میدن(مثل بحث درآمد پزشکان در همین ترد) و هرجا کوچکترین برخوردی با مسئولان ممکنه داشته باشه حذف میکنن، البته نتیجشم همین نابسامانیه که میبنید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
چیه؟. همینا 8سال از بهترین لحظات عمرمون رو به فنا دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
باز چی شده یاد احمدی نژاد بزرگ افتادید.واقعا باید خجالت بکشید
اون دوستمون که دیشب میگفت طیف شما فرار میکنن خارج کشور تحویل بگیره.اینم خبرنگار طیف شما!!!دوست من ربطی نداره که اهل کدوم طیف باشی.همه جا نفوذی هست.دزدها جاسوسها و کلاهبردارها یاد گرفتن بجای کارهای سخت و اکشن یقه ببندن و محاسن بزارن و تو صف اول وایستن.مقامات چشمهاشونو بهتر باز کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
چرا تمام کارمندان دولت حقوق ثابت میگیرند ولی پزشکان سقف پرکیس ندارن و صد میلیون و پانصد میلیون و ... میگیرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
البته ایشون تمام گرایشش اصلاح طلب بوده
کمی تحقیق کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
اول اینکه ایشون سیاستمدار نبوده و خبرنگار بود
در ضمن ساعت خواب بعد از امدن این خبر توییت زد و بساط شما را خراب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
علتش اینه که افراد صادق به کار گمارده نمی شوند و همه بدنبال استخدام مجیز گویانند
ولی دیپلماسی ما در فرانسه گفتند ما الان امادگی برای مذاکره موشکی نداریم!!!!!
خدا صدهزار مرتبه شکر که توان نظامی ما دست اینجور افراد نیست وگرنه الان ایران خرابه ای بود که از لیبی بدتر می بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
چرا فقط وزارت بهداشت کارانه میده؟ چرا وزارت کار یا وزارت نیرو یا نیروهای مسلح یا معلمان کارانه ندارن؟
پس بگو چرا سن امید در دوران ایشان ۶۸ بوده و الان رسیده به ۷۵ سال به خاطر این است که موش ها فرار کردن:)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
دغدغه پزشکان ایران: تعطیلات بعدی برم کجا جزایر قناری یا جزایر هاوایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
به نظر میاد دستهایی در گاره تا تبعیض را در کشور نهادینه کنه. چندی وقتی است که شهروندان درجه بندی شده اند.
آره خوبه ۲روزآخرهفته به ۵ روزاول هفته میچسبونیم تعطیلی حال میده ماکه کلاملت تعطیلی هستیم اینم روش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
کلاس آموزش استفاده از دستگاه پوز مخصوص پزشکان به صورت فوق العاده توسط اساتید مجرب دستفروش و دوره گرد برگزار میشود.
تعطیلات اخر هفته.جمعه روز تعطیل مسلمین و انجام فریضه نماز جمعه است و باید تعطیل باشد.حال چرا این طرح ناپخته قصد دارد پنجشنبه را تعطیل کند؟پنجشنبه و جمعه ایران تعطیل، شنبه و یکشنبه دنیا تعطیل!!! در عمل میشود ۴روز از ۷ روز!!!خوب قبلا بحث شده و پیشنهاد شده بجای پنجشنبه روز شنبه تعطیل باشد و مردم در روز جمعه به عبادت و نظافت و امور شخصی برسند و روز شنبه استراحت کنند.اگر دنبال پیشرفت و تلاش و کار مضاعف هستید تعطیلی روز پنجشنبه کمکی نمیکند شنبه را تعطیل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
قرار نیست تا ابد تحریم بمانیم و با دنیا قهر باشیم.بلاخره چشم انداز ۱۴۰۴ چه میشود؟تعطیلی پنجشنبه یعنی دیدن نوک بینی.ولی تعطیلی روز شنبه یعنی اینده نگری و فرصت دادن به تعاملات بین المللی.یعنی روزی که همه دنیا تعطیل هستند ما هم تعطیل باشیم و پنجشنبه را به تعامل و داد وستد با بقیه کشورهای دنیا بپردازیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
دیگه برای همیشه تحریم امریکا و سپس تحریم‌کل غرب خواهیم شد شما یک نگاهی دوباره به ۱۲ بند شروط امریکا را نگاه کنید . یعنی خود مسولین از اول بخاطر شعارها و گفتمان انقلابی که پیگیری میکنند میدانستند که برجام به نتیجه نمیرسد چون با ان ۱۲ بند واقعا مداکره کردن بی فایده هست . مذاکره با طلبان از طریق ایران و از انطرف طلبان ... شما همین مورد را بخواهی حل کنی چند سال طول میکشد .؟
بچه های فقیر کی درس می خوانند تا سال ها بحث سهمیه ها بود یا دانشگاه آزاد که پولی بود حالا که یک مقدار سهمیه ها سبک شده به دلیل دوری از جنگ این پولدارها هستند که نمی گذارند این فقرا درس بخوانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
راست گفته دیگه منفی چرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
کنکنکور علم نیست .فن است و هر کس توان پرداخت شهریه های ملیونی کلاس های فنی کنکور را داشت قبول می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
منهم اشتباها منفی دادم. شما دقت کنی جای دکمه منفی و مثبت را اگر با جای اعداد عوض کنن مشکل کلا حل میشه. اما تابناک دوست نداره! ؛
ایرانی
| United States of America |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
یک سوم رشته پزشکی برای سهمیه دارهاست این میدونی یعنی چی ؟ آیا از نظر جنابعالی سهمیه کم شده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
فقیرا درس هم بخوانن مدرک هم بگیرن مدرکشان هم رشته شان و هم دانشگاهشان بالاتر هم باشد باز کار های خوب مال از ما بهتر ان است یک عده امدن سر کار که اجازه ورود دیگران را هم نمی دهند اینا هم که تو کنکور رتبه اوردن سواد و هوش زیادی نداشتن فقط تست زدن و سوالات کنکور را داشتن تو کلاسهاشان ده تا سوال می دن که یکیش سوال کنکور است خوب خنگ هم باشن بعد هزار بار تکرار می تونن بزنن
بنام خدا
تعطیلات دو روز در هفته حداقل حسنش برای بسیاری از ادارات دولتی کاهش در مصرف انرژی است چرا که تعداد زیادی از کارکنان ادارات دولتی ساعت واقعی کار پس از خاتمه ساعت اداریست که افراد سر شغل دومشان وی روند در واقع اداره جز پاتوقی برایشان نیست ضمن اینکه این تعطیلات فعلا مختص پایتخت نشینهای چون باید به شمال شان برسند.واین یعنی رانت اکثر کارکنان در تهران هیچ تمایلی به زندگی در شهرستانها شان ندارند حتی پس از بازنشستگی با توجه به اینکه تعطیلات دو روز در هفته قرار است با حذف برخی تعطیلات رسمی اجرای شود پر واضح است که پایتخت نشینها همچین علاقه ای هم به اجرای این تعطیلات ندارند چو ن هم از تعطیلی دو روز استفاده میکنند و هم از کل تعطیلات رسمی. فکر کنم اگر پیشنهاد اولیه این تعطیلات غیر رییس دولت نهم و دهم بود حتما تا الان اجرایی می شد کارکنان دولت با یک سوم این تعداد هم می توانند همین مقدار خدمت به ارباب رجوع ارائه کنند در واقع دو سوم دیگر سر کار نیستند بلکه ملت رو می گذارند سر کار
کاش سر کنسول ما وقتی اون خلبان عراقی در اینستاگرام به تمام زنان ایرانی بدترین توهین را کرد حداقل زبان الکنشو تکان می داد و اعتراض می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
الان شما هم در ایران بدترین چیزها را در مورد انها می گویید قربان
برداشت کیهان از قوانین اسلام در همین حده هیچوقت مثلا به رابطه احکام اسلام با 63 حساب تک امضایی و مخزن اسرار مجرمان بودن نمیرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
دمت گرم با این کامنتت!! ؛
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
تخصص تند رو ها و امثال طرفداران کیهان فقط رعایت حجاب است و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
احسنت
از دختران کتک خورده هموطنمون نه تنها عذر خواهی نمیکنید بلکه پاداش هم میدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
وقتی به دستورات پلیس عمل نمی شود پلیس وظیفش هست برخورد خشن بکند
چی بگم؟!!

آقای بقایی و آقای مشایی بی جهت در حبس هستند هر چند دل خوشی از ایشان ندارم
باید اعاده دادرسی شود
قوه قضاییه آخرین پرچمدار ملک و دین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
شما جز ان کسانی نبودین که می گفتین چرا این ها را دستگیر نمی کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
زنده باد احمدی نژاد تنها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
کاش از احمدی نژاد سوال میکرد داداش ساقی ات کیه اینقدر خوبی تو. بهش رو میدادن ادعای پیامبری هم میکرد
اگر این خبرنگار پناهنده منسوب به اصلاح طلبان بود کیهان و شریعتمداری و کریمی قدوسی و....چه واالسلاما که سرنمی دادند!
نماينده اي كه با ٣٠٠ هزار راي از يك شهر ١٢ ميليوني انتخاب بشه بايد از خجالت پاشو نگذاره مجلس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
نه تنها خجالت نمی کشه !؟
بلکه با ۴ سال کار چاق کنی و دلالی چند صد میلیارد تومان
کاسبی میکند
چرا هر کی بار هر کی جنگ قدرت داره،میگن بحث طلبگی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
چون میخواد امریکا نفهمه . چون میخواد بگه که اگر اشتباهی اتفاق میفته این برای همه میتواند اتفاق بیفتد . میخواد این دعوای سیاسی را عادی جلوه نمایی کنه . میخواد فشارش را کم کنه ....... اما اگر همه اینها این دلایل درست باشه چرا خطای جوانی که با سن ۲۰ سال وقتی روزه خواری کرده بود بخشش نکردند ؟ چرا . چرا
انتشارلیست دوتابعیتی هابیشترجنبه تخریبی داردتاکمک به جامعه شمادرکدام کشورپیشرفته ای میتوانیدشاهدباشیدیک دوتابعیتی یعنی غریبه مقامی سیاسی داشته باشدولی دراینجاباتهمت زدن درپی تخریب مقاماتندکه کاری قبیح است درمجلس ممکنست عده ای دوتابعیتی باشندولی برخوردبه اینصورت صحیح نیست مثلا اکثرانمایندگان اقلیتها بدلائل خاص ممکنست ازاین گروه باشنددرهرحال بهترین افرادی که میتواننداطلاعات درست بدهند مامورین کذرنامه فرودگاه امام ویااداره گذرنامه است همبمنطورشانسی نام مقامی راببرندکاردرستی نیست ومضحکترآنستکه مثلانام کارمندیک آزمایشگاه ویابیمارستانی برده شوددوملیتی بودن مقامات بداست ولی یک کارمندساده چه اهمیتی داردکه برایش آبروریزی شوددرهرحال به مسائلی که باآبروی مردم سروکارداردبایدمستندبامنبع مورداستنادباشد، والسلام
چرا روزنامه کیهان نسبت به مسایل فرهنگی و هنر اینقدر حساس هست ولی نسبت به مسایل توسعه اقتصادی و سیاسی کشور حساس نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
واقعا دلیلش را نمیدونی ؟ از اقتصاد و سیاست و حقوق سیاسی و بین المللی باید سر در بیاوری یا تخصص داشته باشی . وقتی تخصصت فقط این هست که انسان نواقص اخلاقی و سیاسی خود و گروه فکری خودش را نمبیند ولی پول میگیرد که اگر در امریکا رییس جمهورش رقص زیکزاکی کرد به چالش بکشد . دوم در برخورد با دیگر اندیشان و فرزندان عیر خودشان هم اینچنین عمل میکنند یعنی در مواجهه با بچه های مردمی که سیاست کیهان را قبول ندارند با بی رحمی و با اسامی ژشت خطاب میکنند . ایا سیاست حریف اخلاق شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
چشمات را باز می کردی تا می دیدی
وی در دولت خاتمی عضو خبرگزاری دولتی ایرنا بوده و سال ۸۸نیز مسئول کمیته اطلاع رسانی مهدی کروبی بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
الانم دوست قدوسی خخخخ
به گزارش النهرین، فاضل ابو رغیف کارشناس امور امنیتی عراقی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۱۷ بار به مواضع حشد شعبی در عراق حمله کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
شما شک نکن ما زورمون از اسراییل بیشتره! ندیدی پهپاد آمریکایی رو زدیم؛ کشتی انگلیسی را توقیف کردیم جرات هیچ اقدامی نداشتن؟
افرين به اقاي كريمي قدوسى دو تابعيتي با اين دوستانش .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
از تو این اصولگرا ها چه پدیده هایی که در نمیاد
جناب فرماندهٔ محترم آیا با این حجم از فساد اقتصادی در کشور میشود مردم مقاومت کنند ،؟، آیا سختیها فقط برای مردم است ؟ سهم مسولین ،و رانتخواران ،و دلالان ،و بازاریان از مقاومت چه میزان است ؟، از اول انقلاب تا اول سال ۸۷ در کرمانشاه خدمت کرده ام ، در هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی ، در شهر کرمانشاه ساکن بوده ام و تا سال ۸۹ هم در شهر کرمانشاه سکونت داشتم ؟ فرزند اول من در بهمن سال ۵۸ در اسلام آباد غرب با یک تب یکساعته از دنیارفت و در همان آرامستان آنرا به خاک سپردم ، علت آنهم نبود یک پزشک حاذق در آن شهرستان بود ؟، من که کارمند فنی ادارهٔ کل مسکن ،و شهرسازی کرمانشاه بودم ،داوطلبانه مقیم اسلام آباد غرب شدم آنهم برای نظارت ،و کنترل هرچه بهتر ،و بیشتر پروژه های عمرانی ،آن شهرستان ؟ که بعد از این اتفاق از خرادا ۵۹ به شهر کرمانشاه آمدم ،اما هر روز با هزینهٔ شخصی خود به اسلام آباد میرفتم ؟ فرزند دوم من در دی ماه سال ۵۹ در زیر بمباران شهر کرمانشاه دیده به جهان گشود ، و فرزند سوم هم در خرداد سال ۶۲ نیز در همان بیمارستان در زیر بمباران بدنیا آمد ،و تا آبان سال ۸۹ هم در کرمانشاه سکونت داشتیم ؟ با اینکه من امتیاز انتقالی به تهران را در سال ۶۴ که جنگ شهرها شدت گرفت را داشتم اما بلحاظ اعتقادات ماندیم ،و استقامت کردیم ، آری سهم من ،و خانواده ام فقط مقاومت بوده ؟ کاش میشد پیشینهٔ‌همهٔ مسولین را از یک دهه پیش از انقلاب مورد بررسی قرارداد ؟ حال کنونی افراد مهم نیست ، زیرا بین ابوذر، با ابوموسی اشعری فرق بسیار است ؟،، برای مقاومت ، عدالت اقتصادی لازم است ؟ بقول آقای موسوی که گفته اند اگر من کاره ای بودم در زمان احمدی نژاد ،بمب اتم را میساختم ،و من هم اگر اکنون کاره ای بودم دارایی ،و اموال همهٔ آنانکه بیش از ده میلیارد تومان دارند را مصادره میکردم برای خزانهٔ کشور ،و هر مفسد اقتصادی را در ملع عام بدار می آویختم برای عبرت مفسدین ؟،،،آنگاه تا نابودی اسراییل ،و امریکا ،و عربستان ،و امارات عربی مقاومت میکردیم ؟،،، اما با کمال تاسف سهم عده ای قلیل از مقاومت ، غلطیدن در ثروتهای باد آورده میباشد ، که از فسادهای چند ده هزار میلیاردی صحبت میشود ؟،،،،آری مقاومت،،،؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
مثل افرادی که در سال ۵۶ در دبیرستان بودم دقیقا یک فردی سیاسی مثل خود شما صحبت میکرد که بعد از انقلاب پول از ارباب ها بگیریم و بین فقرا تقسیم کنیم و اگر عدالتی شکل گرفت من جارو کش در خانه ان عدالت خانه خواهم شد . فکر کن بعد از ۴۲ سال ایا من هنوز او را در شهرم مبینم . فکر کن چکاره هست . سرنوشت کارخانه و کارخانه اینچنین شد که خصوصی بودند و ملی شدند اینقدر اقا زاده مدیریت کردند و کارگران ان کارخانه از خودیهای بدون تخصص واردشدند که کارخانه ها بعد از چهل مستهلک شدند اینقدر گاو را دوشیدند که دیگر شیر ندارد . داداش علمی بحث کن . این نطریلت شنا برای ملت اب و نان نمیشود . برای شماها اب و نان و پست دارد . هزینه از جیب مبارک خودتان بدهید . ولمان کنید تو را خدا ‌. خسته شدیم از این همه درس اخلاق و نصیحت تکراری شماها
ظاهراً عوامل كيهان ، اوقات بيكاري فراواني دارند كه وقت مي كنند تصاوير و فيلم هايي را ببينند كه عامه مردم فرصت ديدن ان ها را ندارند . چقدر خوب است كه از اين اوقات در جهت انجام كار هاي مثبت و سازنده استفاده شود .
نزدیک انتخابات ها که میشه حوادث جالبی به پیش میان.
تا این لحظه حتی یکبار تو زندگیم رای ندادم و همچنان بدون توجه به بازی های شما به این راه افتخارآمیز خود ادامه خواهم داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
نا الان رای دادم؛ دیگه نمیدم. حتی برای شوراباری. حتی اگر آسمان به زمین بیاد!!؛
63حساب با هزاران هزار میلیارد تومان. موجودی وفقط با یک امضا.
یادمان نرفته که رئیس سابق قوه قضائیه فورا موضوع را تکذیب وخواستار مدرک شد
وای بر ما .وای به حال این کشور .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
حالا با کنار رفتن رییس قبلی آیا میشود حالا از این حساب بانکی ۶۳ تایی انتقاد کرد ؟ آیا در تغییر رییس جدید این قوه ایا جای انتقاد خطاها و اشتباهات وجود دارد یا نه هنوز خطوط قرمز پررنگتر شده است . کسی بیشتر میداند ؟
متاسفم از این مطالب بی محتوایتان!
اتفاقا احمدی نژاد انسان بزرگی هستند
با این ضربه ای که روحانی و لاریجانی و دولتش زدند هر روز به محبوبیت احمدی نژاد افزوده می شود!!
اگر راست می گویید اجازه دهید احمدی نژاد به میدان باید حتم دارم 40 میلیون رای دارد+
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
تاسف شما چیزی از طنز مطلب کم نمیکند.اقای هاله نور با دویست هزار تومن در پاکت و کیسه سیب زمینی شب انتخابات و پرداخت یارنه نقدی بجای تقویت بخش تولید و اشتغال ممکن است بین اقشار ضعیف طرفدار داشته باشند اما توهم ایشان برای اداره کشور بزرگی چون ایران زیادی زیاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
محمود فقط با ترفند گول زدن مردم رای داره ؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
محمود اصلا تجربه سیاسی و سواد سیاسی ندارد بلکه با ترفند ساده زیستی مثلا میخواهد مشکل فقرا را حل کند . شما در دنیا پیدا ون ببین کدام‌مسول با نماد فقیری توانست مستصعف کشور را درمان کند . مسول کشور از نظر ثروت و قدرت به اندازه کافی داشته باشد و دوم برنامه داشته باشد بصرف اینکه کسیه ارد را شبانه به افرادی بدهید تا بین فقرا تقسیم کنید این تعریف در کتاب های علمی اشاره نشده است . بصرف اینکه مثل فقیر ترین انسلنها لباس پوشید چه فایده دارد درصورتی در دوره احمدی نزاد چه بسیار جوانان در خیابان پر پر شدند ولی ایشان حتی ابراز تاسف هم نکرد . سیاست احمدی نزاد فقط برای مردم جهان سوم بدرد میخورد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
احمدی نژاد برای جذب قشر روشنفکر جانعه و ایرانیانی که به نیاکان اریایی تعصب خاصی دارند با ترفند اوردن سر و تخت و سنگ نوشته کوروش خواست چند میلیون رای بیشتر داشته باشد اما هیچ سنخیتی با تفکر کوروش ندارد بلکه از این مورد به عنوان ابزار سیاسی استفاده میکرد . احمدی نزاد از سیاست فقط ظااهر سازی و ساده سازی معادلات سیاسی و اقتصادی را بلد هست . اصلا احمدی نزاد دمکراسی را قبول ندارد بلکه از طریق رای مردم دنبال شاخ و شانه کشیدن برای عربستان و امریکا و اسراییل و المان و فرلنسه و انگلیس هست . البته این گفتمان احمدی نزاد با رای مردم کلا متفاوت هست .مردم کجا به احمدی نزاد رای داده بودند که شما در کنفرانس خبری حرفی بزنید که بسمت تو لنگه کفش پرت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
حرف زیاده جواب زیاده.....بگذریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
یعنی به حال این مردم باید گریست که ادم متوهمی که هاله نور دور خود می بیند شده منجی آنها. شاید یادتان رفته دلار در دوره این اقا از 800 تومان به 3600 رسید. شاید یادتان رفته در دوره ی این اقا پراید از 7 میلیون به 20 میلیون رسید. بدبختی امروز ما حاصل بی سوادی های ایشان بود
احمدی نژاد داشت خوب پیش میرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
تقصیر هاله نور بود
یکدفعه نورش خاموش شد
و خورد زمین بنده خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
اره قشنگ داشت ما رو میبرد به عهد حجر
ولا خوبه اگه آشنا داشته باشی و وارد دولت شوی ۲روز هم تعطیل ماهانه هم حسابت پر.برا بقیه اقشار جامعه هم فکری بکنید ای نمایندگانی که دوسال دیگه چهارشنبه ها را هم تعطیل اعلام می کنید
واکنش کیهان به هنرمندی که از رسانه های داخلی رانده شده بود . وقتی میگویید از داخل کشور رانده شده بود و حق و حقوقی ندارد در دیگر موضوعات چه ربطی دارد . شهروندان ایران وقتی در خارج از کشور میروند چه تعهدی دارند وقتی در داحل کشور بقول شما از همه رانده شده و تازه مقید باشند . انهای که دستورات فرهنگی را اجرا میکنند مثل این هست که سرباز از پادگان خارج میشود چه احترامی به مافوق دارد . . این‌گلایه کردن فقط تشویش اذهان عمومی هست و مصرف سیاسی دارد
عذرخواهی رسمی ایران از زن عراقی!!!!!!
به شدت متاسفم!!!
اینهمه خلاف کاری در مملکت ما میکنند و ....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
چرا متاسفی؟اگر کار خلاف بکنن ما هم باید خلاف بکنیم؟من یکطرفه به قاضی نمیرم باید دید قضیه چی بوده ولی اگر مامور فرودگاه مقصر بوده عذر خواهی لازم بوده.یادت نره تو منطقه ای هستیم که سر اینکه مرغ کی تخم بزرگتری میکنه میشه دو تا مملکتو سالها بجون هم انداخت.دل من یکی اصلا برای جنگ ۸ ساله با عراق تنگ نشده.البته باید با خلافکارهای عراقی هم برخورد مناسب و قانونی بشه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کشور و مردمی که هشت سال با ما جنگیدن و حالا باید ازشون عذرخواهی هم بکنیم. واقعا معنی عزت رو هم فهمیدیم.
فرمانده سپاه: مذاکره و سازش هیچ مسئله‌ای را حل نمی‌کند : البته برای مردم مشکلات بسیار زیادی را حل خواهد کرد
۶۳ حساب قوه قضاییه درست بوده است . و با امضای یک نفر بوده .... زحمت بکشید شاکیان این موضوع را ازاد کنید . اگر زحمتی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
صدا و سیما دوره اون این مسائل را پیگیری نکرد؟
خبرنگار اسراییلی از احمدی نژاد که چرا سن ملت اسراییل بالاتر و ایران کمتر هست گفت برای اینکه اسراییل مزارع ایران را الوده به موش سمی میکند . حالا ببینید اصولگرایان برای پاسخ سیاسی هر چیزی دلیلی جور میکنند . یعنی برای اینکه دلیلی جور میکنند حتی واقعیت با علم نداشته باشد .
۱۲ کانال تلویزیون و چهل کانال رادیو روز شب چه در منزل سر شام و نهار و صبحانه و چه در خوردو همیشه تبلیعات .. هست . انحصار تبلیغات کمی مشکوک میزند . این حجم تبلیغات . فکر بیماریهای مصرف بالا و دامن زدن به مصرف . خود بخود به تز غربیها دچار شدیم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
مصرف بیشتر یعنی چرخه تولید بیشتر.یعنی کار بیشتر و درامد بیشتر.البته بشرطی که از منابع تجدید پذیر باشه.وگرنه باعث نابودی دنیا میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
کاش تبلیغات باشه
زیبا کلام گفت .اصولگرایان در ۱۴۰۰ یقینا برنده انتخابات مجلس و ریاست جمهوری حتی با ۳۰۰ هزار رای خواهند بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
مگه ۳۰۰هزار رای کمه؟نهایتا ۱۰درصد مردم جامعه به تفکر اصولکرایی گرایش دارند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
همیشه آن ۱۶ میلیون رای که اصلا در انتخابات شرکت نمیکنند چون عیر خودی تعریف شده اند و در ادارات و نهادها حصور ندارند بلکه قشری از جامعه از همه طیف ها و طبقات اجتماعی هستند که اکثرا از همین اصولگرایان و اصلاح طلبان فعلی در کوچه و خیابانها رنجیده خاطر فیزیکی شده اند . اکثر انها در این انتخابات سهم اساسی دارند انها بیشتر عقل گرا و با سواد هم هستند
خط فقر را از 2 میلیون تومان در ماه به زیر 6 میلیون تومان در ماه رساندید باز هم به جای جمع کردن گندکاری هایتان در حال تخریب احمدی‌نژاد هستید که 4 میلیون واحد مسکن مهر ساخت، سهام عدالت توزیع کرد که ارزش آن 5 میلیون تومان برای هر نفر است،ستاره خلیج فارس را ساخت که بزرگترین تولیدکننده بنزین یورو 5 در جهان است، جایگاه پتروشیمی ایران را دو پله در جهان ارتقاء داد و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
حرفهای مفت نزن بابا دوره این آقا بیشترین نفت با گرانترین قیمت فروخته شد دوره روحانی همش که تو تحریم بودیم
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
ناشناس 22:53 خودت جواب خودت را دادی،توسط روحانی هم زیرساخت های هسته‌ای را به عنوان اهرم
فشار و برگ برنده کاملا نابود شد هم به موازات آن اینستکس یعنی نفت در برابر غذا و دارو را دبه کردند، احمدی‌نژاد هر چه بود با چشمان باز و بدبینی عاقلانه نسبت به 5+1 اینگونه مثل روحانی کشور را به باد نداد،شما هم به جای بی ادبی منطق داشته باش
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
باید مقاومت کنید . باید گوجه و خیار در سه وعده عدایی هم شده باید مقاومت کرد . مقاومت کنید تا ۴۰ سال دیگر خدا بزرگ هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
روحانی را نمیدونم ولی اگر من جای جناب هاله بودم و ۸۰۰میلیارد دلار در امد نفتی داشتم الان خط تولید بنز و بی ام و و تویوتا و موبایل سامسونگ و لباس h&mو
زارا و گپ و ادوکلن گوچی و شانل و قسمتی از خط تولید ایرباس و.....الان در ایران بود که حتی اگر میخواستن هم نمیتونستن تحریممون کنن.کلی هم ادم تو کارخونجات اینها کار میکردن و البته یارانه نقدی هم نمیدادم چون وقتی مردم کار مناسب و در امد کافی داشته باشن دیگه دستشون جلوی کسی دراز نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
اوس محمود خط فقر را از 600 رسیوند به 2 . بد کاری که نکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
طرفداراش هم مثه خودش هاله نور می بینن. چی میزنین شماها؟؟
جناب همتی وای بر کسانی که تورم ۴۳ درصدی رو بر ملت تحمیل کردن ، موز کیلو ۱۷۰۰۰ هزار تومان با کدوم دلار حساب میشه ؟؟! دست بردارید و با ملت رو راست باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
همتی تورم رو منفی اعلام کرد و گفت ۴۲ درصد پول ملی تقویت شده البته به کمک نرخهای هرات و....
این حناها دیگه رنگ نداره
مکرون هم فاتحه برجام رو خوند ؟! چرا نمی خواهید باور کنید اروپا هیچ وقت آمریکا رو رها نمیکنه و طرف ایران رو بگیره ؟! چرا که در برابر گرگ درنده ای مانند پوتین ناچار است به ترامپ باج بده ؟
بازدهی بورس از اول امسال بالای ۴۵ درصد سود ، بازدهی ارز حداقل ۳۰درصد ضرر ؟؟! همانطور که دلار ۲۰ هزار تومانی یه عده رو نابود کرد ، کی باشه بورس یه عده رو نابود کنه
گوشه ای از فوران چشمه عدالت در نظام پرداخت
معلم و کارگر و کارمند معمولی ۲تا ۴و نیم میلیون
اساتید دانشگاه ۸ تا ۲۰ میلیون
مدیران نورچشمی اب و برق و گاز و نفت ۳۵ میلیون
پزشکان ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون
رضوی ها و خاوری ها هزاران میلیارد
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
علتش بخاطر این هست که قبل و بعد از انقلاب شعارها اشتباه بوده کی مهندس و دکتر و رییس و رییس جمهور و نماینده ...و درجه دار و و کادمند همه برابر حقوق بگیرند . اشتباه گفتند و حالا هم بر همان گفتمان پا فشاری میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
دو چهار ملیون کمه؟فکر میکنی معلم چکار می کند؟نهایتا ۵ساعت سر کلاس حاضر و رو صندلی جلوس کند بعد هم پنج شنبه و جمعه ونصف همه روز همه تعطیل و تابستان و فروردین همه تعطیل ولا اکثر کارمندا هم همینجوری روزگارو سپری می کنند این دکترا هم که بقول شما۳۰۰ملیون می گیرند شاید مثلا یک جراح زبردست باشد والا این دکتری عمومی هیچ وقت اندازه یه قاضی یا یک کارمند بانک درامد ندارند تازه با این همه تبلیغات دیگر امنیت هم ندارند
واقعیت اینه که از تنور مذاکره نانی برای ملت گرم نمیشه و فقط زمان رو میتوان خرید ، ولی از روزی که هواپیمای جاسوسی شیطان رو نابود کردیم ملت احساس غرور کردند ، و ترامپ هم کرک و پشمش ریخت و شروع به هزیان گویی کرد.
مسیولین عزیز فقط بدونید که محبوبیت شما به حدی افزایش پیدا کرده که جرات اینکه یک دقیقه بدون محافظ در بین مردم باشید رو نخواهید داشت .
با سیاستهای غلط ادامه دار و پرهزینه و بی نتیجه اگر مردم بتونن نصفشون پناهنده میشن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
من کلیپی دیدم که در مورد ادراه یک کشور با تزی که میگفت در حوزه سیاست و فرهنگ و اقتصاد اجرا کنند مردم ایران باید ۷۰‌میلیون از کشور فرار کنند
جناب ظریف ، ترامپ که از روز اول میگفت بیایید مذاکره کنیم ولی متاسفانه یک سال ونیم فشار اقتصادی کمر ملت رو خرد کند ، حالا که صدای خرد شدن استخوانهای ملت رو شنیدید مجبورید پیشنهاد مکرون رو بپذیرید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
بیش از ده سال مذاکره کافی تبود؟!:
بزودی طوفانهای ارزی شروع خواهد شد و بازار از رکود تورمی خارج خواهد شد ؟! همتی فنر رو بیش از حد فشرده کرد.
کلید گم کرده ام ؛ می جویم او را / به هر قفل می رسم ؛ می بویم او را .
کلید مش حسن را هر که دیده / به صاحبش بده ؛ آن نور دیده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
کلید تو جیبت هست خبر نداری . اون هم وجدان کاری و امید هست که باید بیدارت کنه و تلاش کنی والا با یاس و نا
. امیدیت باز کلیدت را گم میکنی .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
کلید در داخل قفل شکسته شده و علت شکستن کلید هم بخاطر این بود که اصولگرایان راه باز کردن قفل اقتصاد و سیاست را با چکش میخواستند باز کنند اما متاسفانه کلید شکست. چون با عقل و فکر کار نکردند . حالا باید خود اصولگرایان باید در ۱۴۰۰ بازش کنند . البته اگر تخصص در سیاست داشته باشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
احسنت
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
مایه تاسف است که شبکه سه عقده خانه ای برای تخریب دولت و انتقام از ملت شده ؟؟
سالها مقاومت کردیم چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا به خاطر رفتار عراقیها در ایران رگ غیرت بالا نمیزنه
تورم که بالاست وکمرشکن به خصوص برای کارگر و حقوق بگیر یه عزیزی درمورد گرانی موز نوشته بود اینقدر مواد نگهدارنده بهش می زنند در مبداء که اگر کمتر مصرف شود بهتر است
اشنا یکبار خرف حسابی زذ
این قدر احمدی نژد احمدی نژاد نکنید........ او باعث بدبختی وگرانی در این مملکت است زمانی که او رئیس جمهور بود نفت 100 دلار بود که بالاترین قیمت را داشت او چه کرد بذل و بخش به کشورهای عربی .وجنگ در عوض با دادن یارانه 45000 هزار تومان به مردم مثل گدا ....اونها را گول زد ....همه چیز را ده برابر کرد ..خان از متری 400 الی 800 تومان را رساند به متری 7 الی 8 میلیون پراید 7 توملانی 20 میلیون .مردم خوابید یا خود را به خواب زدید ....وارادات را اازاد کرد به جای اینکه صنعت را به داخل ایارم بیاورد ..مردم را به مفت خوری عادت داد .زیر بناهای تاریخی را نابود کرد وووووووووووووهزاران کار دیگر می خواهید بر شمرم .ولی از روی ملت خجالت می کشم .............
دکتر احمدی نژاد حامی محرومان و مستضعفان است اگر در بین مردم و بخصوص مناطق محروم برویم محبوبیت ایشان معلوم است!
انشا الله زنده باشند همیشه!
درود بر احمدی نژاد.
پاسخ ها
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
زرشک
بالاخره اقای پناهیان با یک خبر کذب از فرزند برومنشان ( آقازاده محترمشان) رونمایی کردند
بفرمائید اقدام سخیف اون خانم چه بوده که کیهان بازهم وارد ماجرا شده و با این تفسیرش حتمن باید منتظر مهاجرت عقیلی هم باشیم!!
مرسي كيهان عزيز ! فيلم فرزانه كابلي رو به لطف شما كه ادرس دادي ديدم . عالي بود .
روزنامه مدعی کیهان کاملاً از اخلاق و انصاق به دور است. اولاً به شخصیت خانم کابلی و آقای عقیلی توهین نکنید، ثانیاً حرکات خانم کابلی اجرای نمایش بوده و رقص نیست!... گر مسلمانی به این است که کیهان دارد وای اگر از پی امروز بود فردایی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
ریش و سبیل ارزشش به چیست . موی زاید بدن باید برداشته بشه . نطافت صورت نیاز به آرایش و تمیزی دارد
تعطیلی دو روز در هفته یعنی فاجعه برای بازاریان . غیر از تعطیلی که بر ازار تاثیر داره منبعد کارمندان بیشتر در بازار فعال خواهند شد و این یعنی بازاری دیگه نمی تونه با کارمند - بازاری رقابت کنه و بازار میشه نیمه دولتی
ماشالله نظرات درست!! احمدی نژآد از زمرزهای کشور فراتر رفته و آبروی ما ها در کل دنیا مورد تهدید قرار گرفته
تعطیلی دوروزه باید برای همه مشاغل باشه نه اینکه یه سری تعطیل باشن و یه سری مثل کارمندای بانک بیایند سرکار

کارمندان بانک تنها قشری هستند که نه می توانند از مرخصی قانونی خودشان به موقع استفاده کنند و نه تعطیلات شامل حالشان می شود انها هم خانواده دارند
فقط کافیه فشار باندهای قدرت برداشته بشه تا احمدی نژاد یک بار دیگه به عرصه انتخابات وارد بشه تا عیار مقبولیت و محبوبیت اون توسط مردم سنجیده بشه نتیجه هر چه باشد به تمامی این حرف و حدیث های دو طرف پایان خواهد داد..... غیر از این راهی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
در مردم سالاری شخص حداکثر دو بار میتونه خودش را به مردم معرفی کنه . ماندن اینجور افراد در مردم سالاری برای جامعه بیشتر باعث مشکلات و اختلافات خواهد شد . باید خیلی زیادی از افراد تکراری از مسند قدرت کنار بروند . دمکراسی برای چرخش قدرت هست نه ماندن در قدرت . چون ماندن بیش از محدوده مقرر باعث فساد در قدرت و ثروت و رانت میشود .
عراق هشت سال با ایران جنگید و در بدو ورود به جنگ به تمامی مناطقی که وارد شد زد و کشت و تجاوز کرد و اسرای مارا 8 سال شکنجه کرد ... اما دریغ از یک عذرخواهی .
گفتند کار صدام بوده ولی در عمل کشوری به کشور دیگر حمله کرده بود ولی دریغ از یک عذرخواهی...
عراق بعد صدام را ایران رشد داد ولی دریغ از یک تشکر
حالا انقدر عراقیها عزیز شده اند که باید بریم خونه شون معذرت خواهی !!!!!
باید بررسی شود آن دونماینده ماشین هارا به چه کسانی داده اند حتما در توزیع هم فساد بوده
من هنوز هم برای کسانی که هاله نور احمدی نژاد را باور کردند نگران هستم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی