بازدید 12077
۷

طعنه اینستاگرامی جواد رضویان در روز پزشک

کد خبر: ۹۱۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 23 August 2019
سیدجواد رضویان، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، در حالی روز پزشک را به این قشر از جامعه تبریک گفت که آن را با چاشنی طعنه همراه کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، اول شهریور در ایران به مناسبت زادروز ابوعلی سینا، روز پزشک نام گرفته است. سیدجواد رضویان، بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های کمدی کشورمان هم با توجه به فضای کاری خود، این روز با چاشنی طعنه به پزشکان تبریک گفته است.

او در پستی اینستاگرامی نوشته است: «روز پزشک بر تک تک پزشکان واقعی و زحمتکش و ایثارگر مبارک ... کنگر زهتاب: «ما فقط به کسی خدمت می‌کنیم که جیبش پر پول باشه، هر مریض جیبش پر پول‌تر، خدمت بیشتر، هر کی بی پول‌تر ... تنتون به ناز هیچ طبیبی نیازمند نباشه.»
طعنه اینستاگرامی جواد رضویان در روز پزشک
شخصیت کنگر زهتاب (سیدجواد رضویان) در سریال کمدی «در حاشیه»، مالک بیمارستانی بود که در آن اخلاق پزشکی رعایت نمی‌شد. پخش این سریال از تلویزیون در همان زمان با اعتراض بخش بزرگی از جامعه پزشکی و مسوولان وزارت بهداشت و درمان روبه‌رو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
تلخ
ولی نزدیک به واقعیت
هر وقت خودش راضی شد به صورت رایگان بره تو یه فیلم بازی کنه بعد بیاد حرف بزنه
درست گفته اینا حتی حاضر نیستن کارتخوان بذارن
واقعا گل گفتی.
اخه اینا کین که راجع به دیگران قضاوت میکنند....خودشون پر از عیب و ایرادن....اب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه....
نميدانم چرا تو اين مملكت فقط به جيب پزشك ها گير دادن ، تعدادي از نخبگان با توانايي علمي بالا كه عمري دود چراغ خورده و جواني خود را صرف كسب علم مي كنند تا سلامتي و بهداشت مردم تامين و تضمين شود را زير ذره بين برده ولي كسي به درآمد چتد صد ميليوني ي دلالان بي سواد بازار ميوه و يا دلالان بازار خودرو و مواد غذايي ، مسكن و .... با درآمدهاي ميلياردي خرده نمي گيرد . جالب اينكه مردم حاضرند چند صد ميليون پولشان را با خريد كالاهايي كه بدست اين دلالان چند برابر گرانتر فروخته مي شود ، بدهند ولي برايشان سخت است براي نجات جان و تامين سلامتي خود و فرزندانشان چند هزار تومان به يك پزشك بدهند !!!!!
اقاي رضويان شما خودتون فيلم مجاني هم براي خنداندن مردم بازي كردين!خودشكن اقا آينه شكستن خطاست.
از تابناك عزيز در تعجبم اين روز خيلي از بزرگان تبريك گفتن اما شما فقط طعنه رو ديدين!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار