بازدید 8120
۳

گزارش مرکز آمار از قیمت زمین و مسکن تهران

کد خبر: ۹۱۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ 19 August 2019
مرکز آمار ایران از افزایش ۱۷۴.۶ درصدی قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در بهار ١٣٩٨ نسبت به بهار ٩٧ در شهر تهران خبرداد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز آمار ایران، قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در بهار ١٣٩٨ نسبت به بهار ٩٧ در شهر تهران ١٧٤/٦ درصد افزایش یافت.

افزایش ١٧٤/٦ درصدی قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی افزایش ١٠٩/٦ درصدی قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی و افزایش ٣٥,٠ درصدی متوسط مبلغ اجاره به‌علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره‎ یک مترمربع زیربنای مسکونی در بهار ٩٨ نسبت به بهار ٩٧ در شهر تهران روی داد.

بنگاه‌های معاملات ملکی کشور موظف هستند مشخصات کلیه‎ معاملات خرید و فروش و اجاره را در سامانه‎ اطلاعات مدیریت معاملات املاک و مستغلات کشور ثبت نمایند.

با توجه به این‌که کاهش یا افزایش حجم (تعداد) معاملات در مناطق شهر تهران باعث کاهش یا افزایش شدید متوسط (حسابی) قیمت در سطح کل شهر می‌شود، از متوسط تعدیل شده (وزنی) که در آن، وزن با استفاده از سهم واحد‌های مسکونی دارای سکنه محاسبه می‌شود، استفاده شده تا بتوان با حذف اثر حجم معاملات، تغییرات واقعی قیمت را مشخص کرد.

گزارش مرکز آمار از قیمت زمین و مسکن تهران

برای مشاهده متن کامل خبر به فایل پیوست +مسکن+ مراجعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
راه حل مثل سایر کشورها خارج کردن ساختمان از کالای سرمایه ای :: مالیات بالا از خانه های خالی ::ساخت و واگذاری واحد های مسکونی به شرط تملیک به صورت بلند مدت
همش 174 درصد ناقابل؟!
قیمت امتیاز سردفتری در حال حاضر 2 میلیارد تومان میباشد که با انحصار کانون سردفتران این قیمت در آینده بیشتر هم خواهد شد و کسی هم پیگیر این موضوع نمیباشد.
چرا کانون سردفتران آزمون سر دفتری را برگزار نمیکند تا این همه جوان تحصیل کرده حقوق بتوانند مشغول به کار بشوند.
آخه تا کی میخواهند این انحصار را ادامه بدهند و هیچ کس هم حق اعتراض را نداشته باشد؟؟؟
الان درآمد یک سر دفتر حدودا صد میلیون تومان میباشد در ماه ، حقوق یک کارمند و مهندس حدودا 3 تا 4 ملیون تومان.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل