بازدید 22884

انتقادات تند وحید جلیلی از صداوسیما و «بوی باران»

کد خبر: ۹۱۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 18 August 2019

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با انتقاد از صداوسیما به خاطر تولید سریال «بوی باران» به این نکته اشاره کرد «بوی باران» جریان نفوذ در صدا و سیما را نشان می‌دهد!

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه جوان، وحید جلیلی عنوان کرد: رسانه ملی ۱۵میلیارد تومان سفارش می‌دهد سریالی مثل بوی باران بسازند تا در اوج جنگ نرم، این را فرو کند در ذهن ملت؛ یک تصویر کثیف و سیاه، از جامعه ایرانی.

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار ادامه داد: آقای رسانه ملی که دولت را نقد می‌کنی که نفوذ تا کجایت رسیده، بوی باران را هم ببین تا بفهمی جریان نفوذ تا کجای خودت رسوخ کرده است! بهترین هنرپیشه‌ها و توانمندترین عوامل فنی‌ات را بسیج می‌کنی و خط می‌دهی که خانواده‌های ایرانی را هر شب با خیال راحت با یکسری اراجیف و توهمات سادیستی بمباران کنند، همه این‌ها با حمایت آهنین مدیریت صداوسیما انجام می‌شود. این‌ها باید بدانند که سکوت در برابر باندبازی‌های مفسده‌انگیزشان حدی دارد و قطعا مصلحت آن‌ها به مصلحت انقلاب ترجیح داده نمی‌شود.

سردبیر مجله «راه» در ادامه عنوان کرد: می‌دانید بعضی از عوامل این سریال، سال‌ها پیش به اتهام توهین به معصومین (ع) تا معرض محکومیت به اعدام هم رفتند، ولی مدیریت مدبر و مدعی رسانه ملی این‌ها را می‌برد در حساس‌ترین جایگاه‌های مدیریتی صداوسیما می‌نشاند و دستشان را باز می‌گذارد که هر بلایی خواستند بر سر خانواده‌های بی‌پناه ایرانی بیاورند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر