بازدید 22967

دریافت بهترین و کاملترین مجموعه آرشیو مداحی های محرم

کد خبر: ۹۱۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 17 August 2019
همه ما از کودکی در مراسم‌های عزاداری امامان معصوم شرکت کرده ایم و با سیره زندگی آن‌ها آشنا شده ایم، در این مراسم‌ها با شیوه و هدف زندگی و چگونه بشارت دادن آن‌ها به مردم و چگونه زیستن در مکتب آن‌ها را آموخته ایم.
یکی از عالم گیر‌ترین داستان‌های زندگی امامان که همواره در طول تاریخ روشنایی راه حق طلبی و آزادگی بود سیره زندگی امام اَلْحُسَینُ بْنُ عَلیِّ بْنِ أبی‌طالِب (ع) فرزند امام علیّ بن أبی طالب (ع) است.

او با کنیه اش اَباعَبدِاللّٰه شناخته میشود و محل شهادت ایشان کربلا است به همین خاطر شیعیان او را سَیِّدُالشُّهَداء خطاب میکنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در دلش جلوه امید بتافت ☼ با دو صد شوق بسویش بشتافت ☼ گفت:‌ای چشم و چراغ دل من
رفت بر باد دگر حاصل من ☼ در دلم نیست دگر نور امید ☼ شوق و امید زمن دست کشید
با به من بانگ تو در خیمه رسید ☼ دید زینب ز. رخم رنگ پرید ☼ آمدم با چه شتابی سویت
خواستم زنده ببینم رویت ☼ سپه کوفه همه آماده ☼ به تماشای پدر ایستاده ☼ شه روی نعش پسر افتاده
همه گفتند حسین جان داده ☼ بی گمان جان پدر بر لب بود ☼ آنکه جان داد بدو زینب بود
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اشعار و کتاب‌های بسیاری در باب زندگانی امام حسین (ع) و شهدای کربلا نوشته و منتشر شده و همواره این چشمه خروشان عشق و علاقه به ایشان خاموش نگشته، یکی از زیباترین روش‌های آشنایی با اشعار ستایش واقعه کربلا گوش دادن به نوحه‌های منتشر شده از مداحان کشور است.
سویل موزیک برای دسترسی آسان شما مخاطبان گرامی با برترین آثار دسته دانلود نوحه مطالبی آماده کرده که میتوانید با مشاهده آن‌ها و معرفی به دوستان و دیگر اعضای خانواده خود از شنیدن این مداحی‌ها لذت ببرید و شور و گرمای مضاعفی به عزاداری هایتان بدهید.
اولین مطلبی که به شما معرفی میکنیم
دانلود نوحه برای ماشین و سیستم صوتی خودرو
است، در این مجموعه بهترین نوحه‌ها از برترین مداحان کشور با کیفیت فوق العاده برای شما قرار گرفته است که امیدواریم بپسندید.
دیگر مطلب ویژه ایام محرم با عنوان دانلود مداحی گلچین محرم ۹۸ در دسترس شما قرار داده شده که در این پست مداحی منتخب مداحان برتر ایران شامل آقایان عبدالرضا هلالی ⋆ حمید علیمی ⋆ حسین خلج ⋆ حسین سیب سرخی ⋆ جواد مقدم ⋆ جواد ذاکر ⋆ محمود کریمی ⋆ مجید بنی فاطمه ⋆ مهدی رسولی ⋆ مهدی سلحشور ⋆ میثم مطیعی ⋆ نزار قطری ⋆ رضا نریمانی و. میباشد که به همراه پخش آنلاین قرار داده شده تا بتوانید تمامی آثار را قبل از دانلود گوش دهید و مناسبترین آن‌ها را انتخاب کنید، در ضمن آثار کاملی از این مداحان اهل بیت در سایت سویل موزیک موجود است که با مشاهده دیگر بخش‌های سایت میتوانید از آن‌ها استفاده کنید.
چند مطلب مرتبط دیگر از قبیل: دانلود نوحه جدید ایستگاه صلواتی و دانلود نوحه ترکی با کیفیت فوق العاده در سایت سویل موزیک موجود است که از قسمت جستجوی سایت میتوانید ببینید، امیدواریم از مطالب تولید شده رضایت داشته باشید و ما را در عزاداری هایتان شریک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل