بازدید 3040

برای تهیه تورهای ترکیه به کجا باید مراجعه کنیم

کد خبر: ۹۱۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 17 August 2019

فصل تابستان بهترین زمان برای سفر کردن و درکنار هم بودن هاست. در تابستان باید به شهر هایی که آب و هوای مناسبی دارد سفر کنید تا گرمای این فصل از سال برای تان آزار دهنده نباشد. ترکیه کشور دوست و همسایه از زیباترین و خوش آب و هوا ترین کشور های همسایه است که می توانید اوقات خوشی را در این کشور سپری کنید. اگر طبق برنامه ریزی های شخصی تان نتوانستید تور مناسب به این کشور را رزرو کنید می توانید تور استانبول لحظه آخری ترکیه در ایران را انتخاب کنید. معمولا تور های لحظه آخری قیمت کم تری دارند، با وجود اینکه همان خدمات را به گردشگران ارائه می دهند.

انتخاب نوع تور

قبل از آنکه بخواهید به دنبال آژانس مسافرتی بگردید بهتر است نوع تور و نوع سفر خود را تعیین کنید. سفر های کاری و تجاری، سفر ماه عسل، سفر های گروهی و دسته جمعی و همچنین سفر های انفرادی انواع مختلفی هستند که تور مورد نظر خود را دارد. قطعا خدماتی که از تور تجاری و کاری دریافت می کنید با خدماتی که از تور ماه عسل یا تور های تفریحی دریافت می کنید کاملا مجزا هستند. اگر جزو افرادی هستید که سفر های گروهی را ترجیح می دهید باید بدانید که تمامی برنامه ریزی در طول سفر به صورت گروهی همراه با یک تور لیدر بوده، پس نباید بدون هماهنگی از گروه جدا شوید.

رضایت مشتریان و سابقه کاری

یکی از بهترین راه هایی که می توانید متوجه شوید که آیا آژانس مسافرتی تان گزینه خوبی برای انتخاب تور است، رضایت مشتریان و سابقه کاری آن است. قطعا هر چقدر میزان تجربه یک آژانس مسافرتی بیشتر باشد، خدمات بهتری را ارائه می دهد. یک آژانس مسافرتی که تازه تاسیس شده است نمی دانند که بهترین محل اقامت با کم ترین هزینه کجاست، یا نمی داند که چه خدمات رایگانی را می تواند ارائه دهد تا مسافران از آن شگفت زده شوند. پس قبل از انتخاب سابقه کاری آنان را در نظر بگیرید.

رضایت مشتریان نیز کمک می کند تا خدمات و کیفیت سفر را بهتر بررسی کنید. از افرادی که تجربه سفر با آژانس های گردشگری را دارند می توانید سوال کنید و درباره نوع سفر و میزان رضایتمندی آن ها تحقیق کنید.

برنامه ریزی دقیق

نکته دیگری را شما را در انتخاب یک مجموعه توریستی خوب هدایت می کند این است که برنامه ریزی های تور را به دقت بررسی کنید. همه برنامه های سفر اعم از محل اقامت، مدت زمان اقامت، برنامه غذایی، زمان رفت و برگشت، آماده بودن بلیط های حرکت و عدم تاخیر بهترین فاکتور ها برای انتخاب تور مناسب است.

اگر نگاهی به تور های ترکیه بیاندازید متوجه می شوید که پر فروش ترین آن ها کدام است. مخصوصا در این فصل سال که تور استانبول تابستان از گزینه های محبوب گردشگران است.

دلارام سیر دارنده با کیفیت ترین تور های ترکیه است.

اگر هنوز آژانس مسافرتی خوبی برای تهیه تور های ترکیه پیدا نکرده اید و نمی دانید که برای تهیه آن به کجا باید مراجعه کنید، بهتر است سری به مجموعه توریستی دلارام سیر بزنید. این مجموعه از قدیمی ترین و با سابقه ترین مجموعه های توریستی در تهران است که تنها تخصص آن برگزاری انواع تور های ترکیه اعم از تور های گروهی، انفرادی، تجاری و حتی لحظه آخری مثل تور آنتالیا لحظه آخری ترکیه است. سابقه طولانی و اعتماد گردشگران دو نشان مهم در کیفیت خدمات عالی این مجموعه به شمار می رود. چرا که بیش از یک دهه فعالیت اعتماد و محبوبیت زیادی از طرف مسافران دریافت کرده است. برای مشاهده انواع تور ها و خدماتی که دلارام سیر ارائه می کند بهتر است به وب سایت رسمی آن مراجعه کنید. در همان جا می توانید به صورت آنلاین و به صورت غیر حضوری تور مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین اگر سوالی داشتید پشتبیانی آنلاین پاسخ گوی سوالات شما هستند. www.dtour.ir

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس