بازدید 4909
۱
بازتاب

جدایی بزرگترین ستاره الاهلی بدلیل اختلاف با برانکو

سرمربی کروات الاهلی در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که نیمکت نشینی السومه به خاطر آماده نبودن او بوده، اما بعد از بازی معلوم شد که او به خاطر اعتراض به سبک بازی تیم برانکو نیمکت نشین شده است.به نظر می‌رسد که اختلاف السومه با برانکو جدی است تا جایی که او قصد دارد که الاهلی را ترک کند.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 17 August 2019

مهاجم سوریه‌ای و گلزن الاهلی عربستان به خاطر اختلاف نظر با برانکو در همین ابتدای فصل ، در آستانه جدایی از این تیم است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الرای، عمر السومه از بهترین و کلیدی‌ترین بازیکنان الاهلی عربستان است. این مهاجم بلند قد سوریه‌ای در بین هواداران الاهلی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، اما به نظر خیلی زود برانکو به مشکل خورده است.

در دیدار الاهلی برابر الهلال عربستان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق بسیار عجیب افتاد و برانکو تصمیم گرفت که این مهاجم سوریه‌ای را در ترکیب اصلی تیمش به میدان نفرستد. سرمربی کروات الاهلی در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که نیمکت نشینی السومه به خاطر آماده نبودن او بوده، اما بعد از بازی معلوم شد که او به خاطر اعتراض به سبک بازی تیم برانکو نیمکت نشین شده است. به نظر می‌رسد که اختلاف السومه با برانکو جدی است تا جایی که او قصد دارد که الاهلی را ترک کند.

جدایی بزرگترین ستاره الاهلی بدلیل اختلاف با برانکو

روزنامه الرای قطر تاکید کرد که بعد از اختلاف نظر السومه با برانکو، این مهاجم سوریه‌ای به باشگاه الاهلی تاکید کرد که می‌خواهد تیم را ترک کند و راهی الغرافه قطر شود. الغرافه مدت‌ها است که به جذب السومه علاقه دارد و ظاهرا این بازیکن سوریه‌ای را برای جایگزینی طارمی در نظر گرفته است.

با توجه به محبوبیت بسیار بالایی که السومه بین هواداران الاهلی دارد بعید به نظر می‌رسد که این باشگاه با جدایی او موافقت کند مگر اینکه برانکو این بازیکن را نخواهد و در فهرست فروش قرار دهد. ایوانکوویچ در پرسپولیس نیز بارها بازیکنان محبوب سکوها را از ترکیب و یا کل تیم کنار گذاشت و در همه موارد نیز مشخص شد که حق داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برانکو فکر کرده اونجا هم مثل ایرانه که وزارت و داوری بتونن نتایج رو براش مهندسی کنند و در بیارن و الکی قهرمانشون کنند،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل