بازدید 8577
رسمی

فیلیپه کوتینیو از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست

فیلیپه کوتینیو در انتقالی قرضی و یک ساله به ترکیب تیم کواچ اضافه شده است. بایرن مونیخ حق خرید او را در اختیار دارد؛ این تیم آلمانی می‌تواند بند خرید ستاره ۲۷ ساله برزیلی را در تابستان آینده فعال کند.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 17 August 2019

دوران ناموفق ستاره برزیلی در نیوکمپ خیلی زود به پایان رسید و او بعد از انگلیس و اسپانیا حالا راهی آلمان شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، فرآیند انتقال فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ، سریع‌تر از حد تصور پیش رفت. او از امروز رسماً بازیکن بایرن مونیخ است. این در حالی است که بارسلونا دیشب در غیاب مسی و پس از مصدومیت نیمه اول سوارز بشدت در خط حمله ضعف داشت.

با تایید باشگاه بایرن مونیخ؛ فیلیپه کوتینیو در انتقالی قرضی و یک ساله به ترکیب تیم کواچ اضافه شده است. بایرن مونیخ حق خرید او را در اختیار دارد؛ این تیم آلمانی می‌تواند بند خرید ستاره ۲۷ ساله برزیلی را در تابستان آینده فعال کند. در بیانیه بایرن مونیخ به جزییات این انتقال اشاره نشده است. کوتینیو روز یکشنبه یا دوشنبه، برای آزمایش پزشکی به مونیخ سفر خواهد کرد. این بازیکن در ژانویه ۲۰۱۸ پس از حواشی زیاد با مبلغ پایه ۱۴۵ میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوسته بود. با این حال دوران حضور او در نیوکمپ بیش از ۱۸ ماه طول نکشید و وی خیلی زود بارسلونا را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد.

فیلیپه کوتینیو از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر