بازدید 9748
۶

حمله هواداران الاهلی به برانکو با پرتاب بطری

کد خبر: ۹۱۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 14 August 2019

هواداران الاهلی عربستان اعتراض خود را به شکست برابر الهلال نشان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت ۲۴، الاهلی عربستان در دیدار برگشت برابر الهلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل به پیروزی رسید. با وجود آنکه تیم برانکو در این دیدار به پیروزی رسید، اما با توجه به شکست سنگین در دیدار رفت از دور رقابت‌ها حذف شد.

هواداران عصبی الاهلی که انتظار بیشتری از تیم خود با هدایت برانکو داشتند خیلی زود دست به اعتراض زده‌اند و این می‌تواند شرایط را برای مرد کروات سخت کند. آن‌ها با وجود پیروزی برابر الهلال اقدام به انداختن بطری به زمین کردند تا اعتراض خود را به حذف از آسیا نشان دهند. این احتمال زیاد است که تیم الاهلی به خاطر این بی انضباطی از سوی هواداران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم جریمه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
برانكو رو پرسپوليس بزرگش كرد وگرنه برانكو بدون پرسپوليس قهرمان چيزي نيست اينم مجازات كسي كه يادش بره كي بزرگش كرده
دستشون درد نکنه
آقای برانکو کم کم باید قدر ایرانی ها را بداند و درک کند که احترام به او از سوی ایرانی ها بسیار با ارزش تر از دلارهای نفتی و بی احترامی به اوست!
برانکو باید اخراج بشههههه. البته بعید می دونم به این زودی اخراجش کنن. اما اگه چند باخت تو بازی های داخلی بده، ممکنه اخر فصل رو نینه! و البته حقشه به خاطر پرسپولیس. هر چند که در رفتنش از پرسپولیس مدایران نالایق پرسپولیس بی تاثیر نبودن.
حقت
حالا روزی نامه ها هی بگند پروفسور و از این چیزا. اگه فدراسیون و وزارت ورزش نبود پروفسسسور نبود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها