بازدید 6550

شهرها را کلیک کنیم

کد خبر: ۹۱۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 14 August 2019

شیراز شهری زیبا و تاریخی در ایران و یکی از معروف ترین مناطق کشور است که سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. شهری که از دیرباز تا کنون مهد فرهنگ و زیبایی بوده و گویی تکه‌ای از بهشت روی زمین است.

به گزارش «تابناک»، حمام وکیل، حافظیه و سعدیه، دروازه قرآن و ارگ کریم خان از جمله مناطق گردشگری هستند که در سفر به این شهر دیدنی نباید از دست داد. ناگفته نماند که شکوه و عظمت وصف‌ناپذیر تخت جمشید را نباید از قلم انداخت. مکانی که خود به تنهایی نمایان‌گر تاریخ و فرهنگ غنی ایران زمین است . برای شناخت بیشتر از این شهر زیبا و تخت جمشید به نابرو سری بزنید تا با سیر و سفر در این وب‌سایت خود را در میان نوشته‌‌ها و عکس‌هایدر مکان‌های دیدنی شهر تصور کنید.

در نابرو شما علاوه بر خواندن در مورد جاهای زیبا و دیدنی این شهر، عکس‌هایی را مشاهده می‌کنید که از این فضاها توسط عکاسان حرفه ای سایت گرفته شده است.

اگر قصد سفر به شیراز یا دیگر شهرها و مناطق کشور را داریم، پیش از شروع سفر بهتر است اطلاعات جامع و کاملی از این مکان‌ها داشته باشیم تا با تعیین اولویت‌های سفر بهترین برنامه‌ریزی ممکن را نجام دهیم و اوقات خوشی را برای خود و اطرافیانمان رقم بزنیم.  شاید در شروع کار، یکی از بهترین راه‌ها مراجعه سایت‌های معتبر راهنمای گردشی همچون نابرو که یکی از موثق‌ترین و کامل‌ترین این سایت‌ها است. چرا که نویسنده‌ها و عکاسان نابرو در همه شهرهای ایران مستقر هستند تا گزارش‌های جذاب از بهترین و دنج‌ترین جاذبه‌های محلی هر شهر را برای شما آماده کنند.

حتی اگر فرصت سفر به مکان‌ها و شهرهای دیدنی را ندارید با مراجعه به وب‌سایت نابرو ‌می‌توانید با صرف زمان کمی اطلاعات و تصاویر جالبی از شهر مورد نظر خود را بدست آورده و سفری و کوتاه و مجازی را از پشت کامپیوتر خود تجربه کنید.

https://www.nabro.ir/persepolis/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل