بازدید 25083

خانم بازیگر به ایران بیاید بازداشت می‌شود؟

کد خبر: ۹۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 13 August 2019

در حالی که گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طی روز‌های گذشته مهناز افشار بازیگر فیلم‌های سینمایی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود از ورود به کشور خبر داده بود که براساس پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد افشار بعد از سفر به آلمان هنوز به کشور بازنگشته است و این توئیت کذب است.

افشار که بعد از شکایت طلبه مازندرانی از آلمان، وعده بازگشت داده بود، هنوز به کشور بازنگشته و پیش بینی می شود با توجه به پرونده های متعدد در دادسرا، او قصد بازگشت به ایران را نخواهد داشت.

پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص کرد که افشار علاوه بر پرونده مربوط به شکایت طلبه مازندرانی، پرونده های دیگری نیز دارد که مدعی العموم به عنوان شاکی به آنها ورود کرده است.

پرونده‌های جدید مهناز افشار با شکایت مدعی العموم به دلیل اظهار نظر‌های خلاف واقع در فضای مجازی در دادسرای فرهنگ و رسانه استان تهران تشکیل شده است. طبق گمانه زنی‌ها افشار به این زودی‌ها به کشور باز نخواهد گشت، زیرا به محض ورود به کشور بازداشت خواهد شد.

گفتنی است؛ صبح شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه «مصطفی قاسمی» روحانی ۴۶ ساله همدانی بر اثر وقوع تیراندازی در کوچه آخوند در خیابان شهدای همدان، جان خود را از دست داد. وی امام جماعت مسجد حاج کربعلی بود و چندی پیش هم در حوزه علمیه دامغانی به‌عنوان مسئول کتابخانه فعالیت می‌کرده است.

بنا به گفته یکی از شاهدان عینی حادثه، این روحانی وقتی از حوزه علمیه خارج شده است، از پشت به‌ضرب دو گلوله توسط ضارب به‌قتل می‌رسد.

بعد از وقوع این قتل، ضارب که «بهروز حاجیلویی» نام داشت، در صفحه اینستاگرام خود نسبت به قتل این روحانی اعتراف می‌کند. پلیس هم که بلافاصله در صحنه وقوع جرم حاضر شده بود، بعد از انتشار مطلب در صفحه اینستاگرام این ضارب، خبر از شناسایی او می‌دهد و عنوان می‌کند برادر قاتل دستگیر شده و خودرویی که از آن در جریان وقوع قتل استفاده شده نیز متعلق به برادر او بوده است.

بهروز حاجیلویی نیز در درگیری با نیروی انتظامی و مجروح کردن دو تن از نیرو‌های ناجا، کشته شد.

ماجرا از این قرار بود که چند روز قبل از وقوع قتل روحانی همدانی، یک حساب توئیتری جعلی با تصویر یک روحانی مازندرانی زنان را به نکاح با نیرو‌های حشد الشعبی که برای کمک به سیل زدگان در خوزستان بودند، تشویق کرد و مهناز افشار هم این اکانت جعلی را بازنشر داد و در محکومیت آن توئیتی منتشر کرد و به‌نوعی این شایعه پاگرفته در فضای مجازی را بیش از پیش قوت بخشید.

گرچه پس از آشکار شدن واقعیت مجبور به حذف آن توئیت و عذرخواهی شد، اما کاربران تکرار این‌گونه رفتار‌ها از سوی وی را مغرضانه دانسته از مسئولان خواستار برخورد قضایی با مهناز افشار شدند.

در واقع کابران توئیتر معتقدند قتل این طلبه نتیجه نفرت‌پراکنی و ایجاد حس بدبینی و خشونتی است که برخی از سلبریتی‌ها همچون مهناز افشار در برهه‌های مختلف ایجاد کرده‌اند. این کاربران همچنین به موضع‌گیری‌ها و توئیت‌های گذشته این سلبریتی نیز که حاشیه‌ساز و کذب بوده است، اشاره کردند.

بعد از این حادثه، روز ۱۱ اردیبهشت ماه امسال در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، وی به دادگاه احضار شد. این پرونده با دستور نیابت قضایی دادسرا بابل به دادسرا تهران ارجاع شد.

۱۷ اردیبهشت ماه، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود به بیان جزئیات پرونده مهناز افشار پرداخت و گفت: در خصوص این بازیگر، شخصی از شهروندان شکایت کردند و هم مدعی‌العموم به لحاظ محتوای غیرقانونی و خلاف قانون مطالب منتشره ورود کرده و پرونده در دست رسیدگی است، اما شخص مورد نظر فعلا در خارج از کشور است و وکیل‌شان اعلام کرده به زودی به کشور باز می‌گردد.

اسماعیلی در مورد حکم قضایی مهناز افشار هم توضیح داد: این حکم نیابت قضایی است و جلب یا ممنوع الخروجی در مورد این بازیگر مصداق ندارد و آنچه که منتشر شد احظار بود نه جلب.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۸
الان هر فردی هر عکسی که دلش بخواد تو پروفایلش میزاره و هر مطلبی هم که دلش خواست با اکانت فیک منتشر میکنه خیلی ها هم به این مطالب معترض میشوند چه ربطی به صاحب عکس داره.صاحب عکس اگر واقعا راست بگه باید از کسی که از عکسش استفاده سو کرده شکایت کنه.ضمن اینکه اصلا هم معلوم نیست که چه کسی عکس این طلبه رو رو پروفایل خودش گذاشته.شاید کلا دروغ بگه و کار خودش باشه.چون آدم شناخته شده ای نیست که کسی بخواد خرابش کنه.
اولا معلوم شد که خبر بازنشر ان توییت توسط افشار بعد از وقوع قتل بوده است و در این میان آن سخنران پر مدعا هم اشتباه کرده است.
دوم اینکه پس از دستگیری خانم نوشین جعفری، یک سری مدعی شدند که او به اهل بیت اهانت کرده است و برای این امر هیچ مدرکی هم منتشر نشده است، لذا بنا بر اصل قانون اساسی اصل بر برائت هست.
فعلا که مملکت دست شماست و بس ...
الان بهترین فرصته که مدعی العموم بر تعداد پرونده های ایشان اضافه کنه تا وقتی ایشان برگشت دست قاضی پر باشه حسابی.
کسی که نظرش با ما یکی نیست زندان بره بهتره یا اینکه بره خارج و ایران بمونه برای ما
اینها خلاصه مطالبی بود که در خبر شما بود
پرونده سازی برای یک هنرمند مردمی که حرف حق میزنه آن وقت متهم ردیف اول فساد بانک مرکزی را فراری میدهید!
ببینید می تونید از ایشون یک ضد انقلاب تمام عیار و یک ضد قهرمان و ژاندارک ازش بسازید؟ بعد بره کنار مریم رجوی و هوادار جمع کنند و فیلمهای ضد رژیم درست کنند. ایشون خودش زمینه داره بهش پرو بال ندید با این کارها. این چه سیاستیه.
خیلی خوبه که جار زدین و بهش اطلاع دادین نیاد و ازش قهرمان هم ساختین
تابناك جان ! من بار اولي است كه اسم خانم جعفري رو ميشنوم ولي برام سوالي پيش اومده . چطور اون اكانتي كه دعوت به همسري حشد الشعبي كرده جعليه ولي اكانت اين خانم نمي تونه جعلي باشه !! چقدر خوب است اولاً زود قضاوت نكنيم ثانياً خود ما هم بذر نفرت نكاريم كه هر چه بكاريم همان را درو خواهيم كرد . و من الله توفيق
خندم گرفت :)))))))))))))) جك باحالي نوشتي نويسنده . افشار هم رفت كه زندگيشو در كمال خوش بختي در آلمان بگذرونه .
اختلاس که نکرده یا جاسوسی آزاد باشه و فراریش بدن قطعا باید دستگیر بشه
دارین یه چیزی رو القا میکنین!! تاسف تاسف تاسف برای خودم که سالهاست هر روز تابناک میخونم که اینجوری کار میکنین... میخواین با دستوری که گرفتین زمینه سازی برای برخورد بایک شخص را فرآهم کنین... شرف ندارم اگه یک بار دیگه صفحه تابناک رو باز کنم.....
من به عنوان یکی از عموم کشور هیچگونه شکایتی از این خانم‌ ندارم.شکایت من به عنوان یکی از عموم جامعه از آن مسئولی است که فرار برای اختلاسگران را از کشور تسهیل کرده.
هیچ کاریش نمی کنید، فامیلش آقازاده هستش.
(سلیبریتی سازی) قطعا گردش مالی زیادی به همراه خودش داره کاش این موضوع دستمایه رسانه های حقیقت جو و حقیقت یاب می شد و پشت پرده این امر رو واسه مردم شفاف سازی می کرد
یه دفعه توقیف نفتکش را هم به ایشان نسبت دهید . این نوع پاپوش درست کردن برای زمین زدن این بنده خدا بی انصافیه . روزانه هزاران پست در فضاهای مجازی رد و بدل میشود که متاسفانه بیشترشان کذب و جهت دار است . عمل ایشان اشتباه بوده ولی در واقع یکی از هزاران نفری بوده که هیجانی میشن و پست میزارن. خودش که خبر را ایجاد نکرده . اتهامات وارده به ایشان دیگه واقعا بی انصافیه
معلومه دیگه با پول مردم بدبخت سلبریتی میشن و میرن اونور آب پی عشق و حالشون !
ایران خییییلیییی کشور خوبییییهههه ها سلبریتی های محترم !
شاید این اکانت واقعآ مال این روحانی باشد. آخه این روحانیان هوای یکدیگر ار دارند .
اعدام فقط اعدام توهین به روحانیت که ملبس به لباس رسول خدا است حکمش اعدام است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان