بازدید 6805
۴

توضیح ناجا درباره حمله موتور سوار به مامور پلیس

کد خبر: ۹۱۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۴ 11 August 2019
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حوالی چهارراه ولیعصر یکی از ماموران یگان امداد به راکب موتورسیکلتی که در حال پرسه زدن در پیاده رو بود تذکر داد، اما در مقابل راکب موتور سیکلت در اقدامی وقیحانه به سمت مامور یگان امداد حمله ور شد.

به گزارش تابناک به نقل از صداوسیما، سردار هداوند با اشاره به اینکه این فرد دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد، افزود:با هماهنگی مقام قضایی در حال حاضر این فرد در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است از این رو با هر گونه تعدی به ماموران پلیس به شدت برخورد خواهد شد چرا که تعدی به پلیس در حقیقت تعدی و بی احترامی به قانون است و مادامی که قانون خدشه دار شود ضرر و زیان آن متوجه همه جامعه خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
مجازات این قانون شکنان هیچ بازتابی در جامعه ندارد باعث جری تر شدن این قانون شکنان شده است
هر گونه تعدی به پلیس بی احترامی به قانون است !!! متاسفانه پلیس از این حربه همیشه نهایت سو استفاده را از مردم کرده ، باید دید چه بلایی بر سر اون موتور سوار نگون بخت آورده شده که عصبی و پرخاشگر شده / وگرنه همه میدانیم که وضعیت چیه !!
آن قدر که این مامورین به موتور سیکلت ها و سایر شهروندان گیر میدهند.
هر كس به پليس توهين يا حمله كند بايد به شدت مجازات شود. بي هيچ اغماضي. پليس حرمت نداشته باشه كي حرمت خواهد داشت؟.اين ها پليس امريكا را لازم دارند كه سريع مي زنه و مي كشه چنين اوباشي را. كار درستي هم مي كنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان