بازدید 14759
یک عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با «تابناک»؛

اصلاح‌طلبان، منتخبان خود را به جای حمایت تخریب کردند/ مردم باید از حق خود در انتخابات استفاده کنند

اصلاح‌طلبان که در چند وقت اخیر زمزمه‌هایی برای حضور نداشتن در انتخابات را مطرح می‌کردند، اکنون به این نتیجه رسیده اند که باید از این حق خود استفاده کنند و تا جایی که می‌توانند کرسی‌های بیشتری را در مجلس به دست آورند، چون انفعال در این موضوع، نه تنها تغییری در سیستم ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث کند شدن حرکت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 09 August 2019

اصلاح‌طلبان، منتخبان خود را به جای حمایت تخریب کردند/ مردم باید از حق خود در انتخابات استفاده کننددر نظام مردم‌سالار دینی ایران، انتخابات به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین صحنه حضور مردم برای تعیین سرنوشت و چگونگی اداره کشور شناخته می‌شود. طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، اداره ایران با اتکا به آرای عمومی از طریق انتخابات است؛ بنابراین، شرکت افراد واجد شرایط رأی در انتخابات برای رأی دادن به نامزدها، یعنی ایفای نقش آن افراد در تعیین مسئولان نظام برای اداره کشور طی یک دوره معین که دارای اهمیت راهبردی است. با توجه به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی، در آستانه هر انتخاباتی، موضوع حق یا تکلیف بودن شرکت در انتخابات مطرح می‌شود.

به گزارش «تابناک»؛ اصلاح‌طلبان که در چند وقت اخیر زمزمه‌هایی برای حضور نداشتن در انتخابات را مطرح می‌کردند، اکنون به این نتیجه رسیده اند که باید از این حق خود استفاده کنند و تا جایی که می‌توانند کرسی‌های بیشتری را در مجلس به دست آورند، چون انفعال در این موضوع، نه تنها تغییری در سیستم ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث کند شدن حرکت می‌شود.

جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: باید سعی کنیم تا انتخابات روال خود را پشت سر گذارد؛ بنابراین، اینکه ما از هم اکنون شروع کنیم و برنامه‌های ناپخته‌ای ارائه دهیم، شیوه درستی نیست.

وی گفت: مردم در جامعه از حقوقی برخوردارند که از مدت‌ها قبل به آن‌ها اعطا شده و جزو حقوق شهروندی نیز به حساب می‌آید؛ بنابراین، مردم باید از این حق خود استفاده کنند، چون باعث می‌شود، بخشی از انتظارات آن‌ها برآورده شود. پس این انتظار حداکثری نباید ایجاد شود که با رأی دادن به یک جریان خاص، تمام مطالبات آن‌ها تأمین و برآورده خواهد شد. اساسا اینکه انتخابات در دوره‌های زمانی چهار ساله باید تکرار شود، به این دلیل است که حق انتخاب برای مردم همیشه وجود داشته باشد و در صورتی که به بخشی از توقعات خود نرسیدند در دور بعد افراد دیگری را انتخاب کنند تا به بخشی از توقعات خود برسند.

وی در ادامه یادآور شد: در صورتی که مردم در انتخابات شرکت کنند و جریان مورد حمایت آنان نتواند اکثریت را به دست بیاورد و در مجلس توقعات را برآورد کند، نباید باعث ناامیدی شود، چون به هر حال افراد وارد شده به مجلس اکثریت را نداشته اند؛ اما اکنون ما در جامعه با پدیده‌ای مواجه هستیم که در نوع خود بی نظیر است. اکنون شاید یک جناح خاص از گروهی حمایت کند و این گروه بتواند وارد مجلس شود، ولی متأسفانه از روز بعد از انتخابات همین‌ها شروع به تخریب منتخبان خود می‌کنند. خلاصه آن که به جای اینکه جریان حمایت کننده، راهکار ارائه دهد و مشکلات را شناسایی و به منتخبان در راه پیشبرد اهداف کمک کند، شروع به زدن این افراد کرده و تخریب می‌کنند. همین موضوع الان در مورد فراکسیون امید هم صادق است و این اتفاق متأسفانه در مجلس دهم نیز رخ داده است.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان اخیر رئیس دولت اصلاحات گفت: رئیس دولت اصلاحات ملاحظاتی داشتند که البته در دیدار خودشان با اعضای فراکسیون امید، این موضوع را به گونه‌ای دیگر مطرح کردند، و نگرانی‌هایی داشتند، ولی با توجه به بازخورد‌های جامعه و اینکه اصلاح‌طلبان همیشه خود را با جامعه انظباق و در هر زمانی مصالح کشور را به مسائل دیگر ترجیح داده اند، در دیدار بعدی خود راهبرد اصلاح طلبان را مشخص کردند و تصمیم بر این شد، اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: به هر حال خواسته ریس دولت اصلاحات و بسیاری دیگر از اصلاح‌طلبان این است که مردم باید از حق خود در انتخابات استفاده کنند، چون این به نفع آنان است و رفتن به سمت و سوی دیگر مشکلی را حل نمی کند و تنها هزینه آن بر دوش مردم خواهد افتاد؛ بنابراین، استفاده از حق عمومی برای انتخاب افراد بیشتر به نفع کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۶۷
معلوم است که مردم صندوق انتخابات را رها نمیکنند ولی باید نماینده ای مورد قبول باشد تا در انتخابات شرکت کرد.
اگر در بر مبنای بد و بدتر بچرخد انتخابات مانند قبل محدود باشد تعداد شرکت کنندگان خیلی پایین خواهد آمد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
نیمی از اعضا فراکسیون امید که از اول اصولگرا بودند و چراغ خاموش وارد مجلس شدند !؟
الباقی هم چون عارف حتی یکبار پشت میکروفن عطسه و یا سرفه هم نکرد!!!؟؟
تا حداقل مردم بدانند که ایشان هستند
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
چرا متوجه نیستی این فشار سیاسی مردم هست که ازاین طریق به کسانی رای میدهند که حرف مردم را میزنند بنابراین فشار و مطالبه مردم باعث شده که تعدادی از مسولین را واردار کند و از صف حاکمیت جدا کند و منتخبی بیاید و حرف مردم را بزند . این انتطار زیادی نیست که در انتخابات بگویند و بفهمند مردم به چه حرفی رای دادند . بخاطر همین هست که به منتخبین حاکمیت و نطام میگوید شعاری را بدهیید که بشود اجرا کرد . مگر مردم چی خواسته بودند که قابل اجرا نبود ؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
من رای نمیدم دیگه. خر نمیشم. بهیچ عنوان. همه چیز. را از دست دادیم. کارنامه شما بدبختی فقر فلاکت دزدی اعتیاد
شما که از حق مردم صحبت می کنید وضعیت زندگی مردم عادی را با چهار سال قبل مقایسه کنید این نمایندگان حتی نمی توانند از حق مردم در مقابل خودروسازها دفاع کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
فقط برای خودشان و خانواده شان کار کردند
بهترین کار عدم شرکت در هر انتخابات
تا برداشته شدن سیستم نظارتی استصوابی است
با این داستانی که تیم روحانی درست کرده است این اصلاح طلبان هنوز هم فکر می کنند که مردم بهشون رای می دن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
روحانی از اولش هم اصلاح طلب نبود
و مردم برای بالا نیامدن بدتر به بد رای دادند
و دیگر اکثریت رای نخواهند داد
هر که را دوست دارند بگذارند
خواب زیاد برای انسان ضرر داره

همه باید از خواب انتخابات بیدار بشن

اکثریت مردم به انتخابات فکر نمیکنند.

من رای نمی دم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
دیگه تحت هیچ شرایطی رای نخواهم داد .
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
من هم رای نمیدم
بدترین دولت ، بدترین مجلس و بدترین مسئولان از انتخابات صحبت میکنند ولی هیچکس از معیشت مردم حرفی نمیزنه

جم کنید بساط خودتونو
مردم همه را شناخته اند
برای مردم محرز شده کسی به فکر آنها نیست
مردم به حال خود رها شده اند

همه این حرفها و شعارهای مسئولان جنگ بین خودشان برای کسب جایگاههای قدرت و ثروت است نه خدمت به مردم

من رای نخواهم داد
به هیچکس اعتماد ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
البته مردم ایران
مردم سالاری دینی
وجدانن چطور این دوتا رو گذاشتن کنار هم؟
در نظام مردم سالاری فقط رای مردم ملاک هست حتی اگر مخالف اصل دین و خداپرستی باشه
اما در حکومت دینی ملاک نظر خداو علما هست
و نظر مردم اهمیتی نداره چون خدا چیزی رو میدونه که مردم نمیدونن
همچین چیزی بیشتر شعار هست و هرگز عملی نمیشه

در ایران مثلن رعایت حجاب و چادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
بیچاره ۸۲ مردن به اصل حجاب باور دارند و ۴۴ درصد نردم چاسری هستند
اصلاحطلبان نیاز به تخریب ندارند. خودشان از مخربین و خرابکاران هستند

مردم و کشور را به چه بدبختی هایی که نینداختند این اصلاحطلبان و اصولگراها

همشون از یه کرباسند
چیزی بنام اصلاحات و اصلاحطلب نداریم

همه با هم بر سر سفره انقلاب و برای خانواده ها و ژن های خودشان می تازند

من که دیگه به هیچکس اعتماد ندارم
اصلاحطلبان از نسل فئودال ها و قاجارها و خان هستند
هیچوقت خدمتگزار مردم نبوده و نیستند
سایه کمرنگ اصولگراها هستند

شرم بر کسانیکه به اصلاحطلبان و اصولگراها اعتماد کنند .
هر چه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک . عملکرد انان انقدر افتضاح است که حامیانشان هم معترض شده اند , البته زرنگی میکنن و فرار به جلو !
مردمازحق خوددرانتخابات استفاده کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
تشویق و تحریک مردم به انتخابات !!!!!!!!

دیگه این حقه ها کهنه شده
چه حقی! چه انتخاباتی! اینقدر از حق مردم صحبت نکنید. حق مردم شرکت در کدام انتخابات ... انتخاباتی که کاندیدهایش از صدها مورد فیلتر به حق و ناحق گذشته اند ادای برگزاری انتخابات را در اوردن که دیگه این حرفها را نداره که به مردم تذکر بدید که از حقشون استفاده کنند!
با سلام متاسفانه انتخابات در کشور ما سمبلیک می باشد یا قانون ما اشکال دارد و یا مجریان خلاف قانون انجام می دهند در موقع انتخابات نمایندگی افراد خیلی ضعیف و نا کار امد به مجلس فرستاده می شود چون منافع جناح حاکم اقتضا می کند که افراد قوی در مجلس نباشند بنابر این اکثر نماینگان نبودشان بهتر از بودن شان می باشد وقتی نماینده نتواند منافع مردم و کشور را را حفظ کند به دردی نمی خورد وقتی پسر نماینده سواز خودرو پورشه می شود چند میلیارد قیمت دارد و در خیابانها رژه می رود معلوم است که اینها برای خودشان کار کردند نه مردم الان خیلی از افراد جامعه در اثر گرانی کمرشان خم شده است و عده ای هم در لواسان ویلاهای چند میلیاردی دارند و تحریم و گرانی برایشان معنی ندارد اینکه دولت امریکا جمهوری اسلامی را تحریم کرده است ضررش متوج طبقه پایین جامعه می باشد و عده ای از مسولان در اثر تحریم به ثروتهای نجومی دست پیدا کرده اند و از خدایشان است که ایران در تحریم بماند بعضی از سرمایه داران وابسته به حاکمیت کالای ضروری مردم را انبار کرده و به چند برایر قیمت واقعی می فروشند . جای سوال اینجاست کالاهایی که در ایرزن تولید می شوند و اصلا ربطی به تحریم ندارد چرا چند برابر گران شده است مردم این را می دانند که حاکمیت مردم را رها کرده است و اصلا به فکر مردم نیست . اقای محترم من چه در انتخابات شرکت کنم و چه نکنم به وضع زندگی من فرق نمی کند بهتر است که من در انتخابات شرکت نکنم چه در ان صورت شریک جرم انهایی می شوم که سرمایه های کشور را نابود می کنند و به فکر جیب خودشان می باشند تابناک عزیز من نمونه ای از واقعیت را گفتم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
سخن‌شما سخن ۹۰‌درصد از کابران سایت هم همین هست . خرج از جیب مردم در جنگ های خارج از مرزها . حالا هم جنگی دیگر با چتد ابرقدرت .
تو که میگی رییس دولت اصلاحات و اسم طرفو نمیاری میخوای چی رو اصلاح کنی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
اسمش را فقط روحانی در سه روز بعد از انتخابات اورده بود و سپس خاموش شد . هم رای مردم و هم منتخب مردم برای همان سه روز اول انتخابات کمی حالت نمادین دارد . دیگر کشور اصلاح نخواهد شد ...
باز هم ریاکاری و فریب مردم ، از کدام حق مردم در انتخابات حرف می زنید؟مردم چه حقی در انتخابات دارند؟دست از این فریبکاری برداریدما در ایران انتخابات آزاد نداریم و من در این شو شرکت نمی کنم هم شو برای تبلیغات و ادعای مردمسالاری است و هم لاتاری برای عده ای که وارد مجلس شوند و میلیاردر شوند اما هیج منافعی برای مردم نداشته است.
از حق خودم گذشتم. انتخابات مال خودتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
منم همین طور.ارزونی خودشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
منم از این حق گذشتم . انتخابات ارزونی خودشان
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
رای نخواهیم داد
ﺩﺳﺖ اﺯ ﺩﻟﻘﻚ ﺑﺎﺯﻱ ﺑﺮﺩاﺭﻳﺪ. ﺭاﻱ ﺑﻪ ﻛﻲ و ﭼﺮا??
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﺭ ﻫﺮ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﻲ ﺑﻪ اﻣﻴﺪ اﻳﺠﺎﺩ ﺗﻐﻴﻴﺮاﺕ ﻣﺴﺎﻟﻤﺖ اﻣﻴﺰ ﺷﺮﻛﺖ ﻛﺮﺩﻡ. ﺩﺭﻳﻎ اﺯ ﺫﺭﻩ اﻱ ﺗﻐﻴﻴﺮ. ﺑﺮ ﻋﻜﺲ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺭاﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﺏ ﻣﻴﻞ ﻧﺒﻮﺩ ﺑﻪ ﺟﺎﻱ اﺻﻼﺡ اﻣﻮﺭ ﺑﺮاﻱ ﺧﻮﺩﻱ ﻧﺸﺎﻥ ﺩاﺩﻥ, ﻳﻚ ﻗﺪﻡ ﻫﻢ ﺟﻠﻮ اﻣﺪﻩ و ﻓﺸﺎﺭﻫﺎ ﺭا ﺑﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻛﺮﺩﻧﺪ. اﺯ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻣﻴﻨﻮ ﺧﺎﻟﻘﻲ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﺳﭙﻨﺘﺎ ﻧﻜﻮﻧﺎﻡ و قرار گرفتن آقای ﺟﻨﺘﻲ ﺑﻌﻨﻮاﻥ ﺭﻳﻴﺲ ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺒﺮﮔﺎﻥ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻴﻜﻪ ﻛﻤﺘﺮ اﺯ ﺩﻩ ﺩﺭﺻﺪ ﺭاﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﺗﻬﺮاﻥ ﺭا ﺩاﺷﺖ.
ﺑﻪ اﻧﺪاﺯﻩ ﻛﺎﻓﻲ ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﻧﺮﻡ, ﺩﻣﻮﻛﺮاﺗﻴﻚ و ﺷﺮاﻓﺘﻤﻨﺪاﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻩ اﻳﻢ و ﭼﻴﺰﻱ ﻋﺎﻳﺪﻣﺎﻥ ﻧﺸﺪ.
#ﺭاﻱ_ﺑﻲ_ ﺭاﻱ
دیگه حالم از این استمرار طلب ها به هم می خوره
رای نمیارید حالا میخوایید تخریب کنید میخوایید تخریب نکنید
مادامی که نظارت استصوابی وجود دارد نه مجلس شورای اسلامی جایگاه و قدرتی دارد و نه انتخابات ریاست جمهوری معنای واقعی خود را دارد !!!! ضمن اینکه انتخابات در ایران بیشتر شو سیاسی است !!!
این آقایون اصلاح طلب تا حالا چه .....کردند جه دست آوردی داشتند شما نه کاربرد دارید ومعلوم نیست راه و ایده تان چیه
به حضرت آقای تَکرار بفرمائید که از طرف مردم صحبت نکند
از حق خود در انتخابات استفاده کنن که چی بشه >>> فضای مجازی فیلتر
قیمت اجناس چند برابر
حقوق زنان در جامعه محدود
وضعیت مسکن اسفبار
کار و ازدواج جوانان در کما
و...............................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
والله نمیدونم چه گلی به سر ملت زدن که حالا حرف از انتخابات میزنن .
رای میدهم؟!! غلط بیجا میکنم
نویسنده محترم لطف نموده وتعریف خودرا به صورت شفاف از عبارت ++ نظام مردم‌سالار دینی بیان فرمایند .
حاصل ده دوره نمایندگان گزینشی برای مردم ایران ،چه چیزی میباشد ؟ اینهمه فساد ،و معضلات اجتماعی ،و اختلاف طبقاتی از کجا نشعت گرفته ، آیا در طی این ده دوره که چهل سال میشود ، نمایندگان گزینشی ، قانونی برای عزت ،و اقتدار ،و رفاه مردم ایران مصوب نموده اند ، آیا دیگر بس نیست ملیجک پروری ؟، مجلسی که میباید عصارهٔ‌فضیلت ملت باشد ،و در ‌راس همهٔ امور کشور ، آیا بجز مداحی و چاپلوسی برای مطامع خود بهره ای برای مردم ایران داشته است ؟ آیا کاهش ارزش پول ملی ،و ناتوانی مردم ایران در تامین معیشت خود ، بغیر از نتیجهٔ عملکرد ضد منافع ملی همین نمایندگان ده دوره است ؟، اگر قبول ندارید ، وضعیت مالی همهٔ نمایندگان این ده دوره را از پیش سال ۵۷ تا کنون بررسی نمایید ؟،
اول یکی بیاد و دلیل اینکه این همه مخاطب تابناک به چه علت از نام کاربری ناشناس برای اظهار نظراتشان استفاده میکنند را توضیح بده تا بعد از آن به مسئله انتخابات برسیم.آ
پاسخ ها
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
تابناک: بیننده گزامی در بخش نظرات کاربران، کاربری که هنگام درج نظر از ثبت نام خود خودداری کند سیستم به طور خودکار از کلمه ناشناس در این جایگاه استفاده می کند
گاهی هم پیش می آید که برخی کاربران نام ناشناس را برای خود برمی گزینند
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
هیچوقت فکر کردید که دلیل این تعداد بالای کاربر که به عمد از نوشتن نام خودشون پرهیز میکنند چی هست؟
من رای نمیدهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
به جهنم :)
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
چه رای بدی چه ندی فرقی نمیکنه .رییس جمهور بعدی باید فردی جوان باشد اا
یک پرسش از همه کسانی که تصور می کنند انتخابی وجود دارد: لطفاً تفاوتهای یک اصلاح طلب و یک اصولگرا را (در عملکرد و نه در حرف) با رسم شکل نشان دهید!
مردم و انتخابات وسيله اي هستند براي به قدرت رسيدن يك عده اي كه بعد بتوانند اختلاس و رانت خواري كنند .
یکی از دوستان در نظرات حرف قشنگی زده که آقای جنتی در انتخابات خبرگان نفر آخر تهران شد اما او را رییس خبرگان کردند حالا جالبه اقای جنتی در انتخاباتی آخر شد و رییس خبرگان شد که خودش صلاحیت خودشو تایید کرده و خودش رای خودشو باز هم تایید کرده !!!!! بعد می گن در انتخابات شرکت کنید ....
این دکان اصلاح طلب واصولگرا برای فریب دادن مردم است چون فقط موقع انتخابات کرکره اش بالا میرود مردم نماینده بله قربان گو نمی خواهد مجلس باید مقتدر مستقل ومعترض باشد
#ﺭاﻱ_ﺑﻲ_ ﺭاﻱ
سالهای سال فریب می خوردیم و می رفتیم برای اینکه ساختارهای کشور اصلاح بشه و حق مردم محترم شمرده بشه رای می دادیم اما همیشه نتیجه معکوس بود و از انتخاب بین و بد و بدتر به انتخاب بین بدترین ها رسیدیم و وضع کشور و مردم هم هر سال بدتر از پارسال شد چون خوب و خوبتر و خوبترین ها هیچوقت تایید صلاحیت نمی شوند من دیگه نمی خوام این چرخه معیوب را ادامه دهم .....
آقای روحانی و ظریف با یک دستور مستقیم رفتند و مرزهای آبی ایران را در دریای خزر جابجا کردند و به روسیه بخشیدند مجلس کجای این حراج مملکت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب پس این انتخابات و این مجلس به چه دردی می خوره؟
جالبه طرف رای مردم رو گرفته رفته مجلس حالا میگه بازم ازم حمایت کنید. طلبکار شده. جناب مردم حمایتت کردن بری اونجا حرف مردم رو بزنی تا ارکان حکومت بشنون صدای مردم رو.شما که تو فراکسیونتون عرضه نداشتین به روند دادگاه محمد رضا خاتمی یه نامه اعتراضی بنویسین و پشت تریبون قرائت بشه مردم دیگه چه امیدی به شما داشته باشن؟ خب دور بعد برین خونه هاتون بشینین اونوقت خیالمون راحته نماینده ای نداریم و انتظاری هم از جبهه پایداری نیست. کل فراکسیونتون که نزدیک 100 نفره صداتون به اندازه دوتا نماینده مشهد و یه قاضی پور بلند نشد. اگه محمود صادقی و مطهری رو فاکتوربگیریم الباقی تون تو مجلس مرده بودین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
داداش مطالبه مردم این بازیهای سیاسی که شما ازش دم می زنید نیست. مطالبه مردم در درجه اول رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی است.
در طول این سالها ؛ مردم همواره بدبخت تر و بیچاره تر و آقایون غنی تر و فربه تر شده اند .

پس آیا امیدی برای انتخابات هست ؟

تا زمانی که نظارت ها استصوابی باشد ، انتخابات فقط یک شوی سیاسی است .
خدایا، میشه بدونیم چه در خزر گذشته؟
قولهای متفاوتی شنیده شده است.
ما نمی خواهیم از حق مون استفاده کنیم دیگر این هندوانه. زیر بغل مون جا نمیشه
لیست امید اصلاح طلب نبودند بلکه صندلی دلواپسان را تحویل گرفتند ولی هیچ کاری هم نکردند. و نتیجه این شده که شرکت در انتخابات در هاله ای از ابهام قرار دارد. که جای تاسف بسیار دارد. وقت تنگ است و شرایط ناگوار باید تدبیری ملی اندیشیده شود.
ما حق رای دادنمون رو به شما بخشیدیم.
هيچكدام شما صلاحيت انتخاب شدن ندارىد چهل سال استت كه از اىنور به انور رفتيد و جا عوض كردىد متاسفانه هر روز بدتر از ديروز اقاي فلان به خاطر گرانى از مردم عذر مي خواهد امادر همين فروشگاه شهروند از ماه پيش تا الان قيمت بعضي اجناس از جمله چاي بيش از دو برابر شده يك بسته چاي هفتاد هزار تومان بهانه ان اجازه از دولت به خاطر استفاده از ارز ازاد يعني به زودى ما شاهد سيل گرانى ها خواهيم بود مردم از دست شما چه كنند به كه پناه ببرند عمر و جواني وايمان و ارزوها را بر باد دادىد و فقط جيب يك عده را پر كردىد همه امتحان پس داده و رفوزه شده اىد مردانگي كنيد بكشيد كنار
به هیچ وجه رای نمیدیم
ﺩﻗﻴﻘﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻣﻌﺘﻘﺪﻳﻢ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﻳﺪ اﺯ ﺣﻖ ﺭاﻱ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﻨﻨﺪ. ﻣﻨﺘﻬﺎ ﻭﻗﺘﻴﻜﻪ ﻫﻤﻪ ﺗﻔﻜﺮﻫﺎ ﺩﺭ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺣﻀﻮﺭ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ و ﻣﻦ ﺩﻣﻮﻛﺮاﺕ ﺑﺘﻮاﻧﻢ ﺑﻪ ﻳﻚ ﻛﺎﻧﺪﻳﺪاﻱ ﺩﻣﻮﻛﺮاﺕ ﺭاﻱ ﺑﺪﻫﻢ, ﻭﻭﻭﻭﻭ
اﻻﻥ اﺯ ﺗﺮﺱ ﺟﺎﻧﻌﻠﻲ ﺩاﺭﻳﻢ ﺭاﻱ ﻣﻴﺪﻳﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻌﻠﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻓﻘﻄ ﺩﺭ ﻳﻚ ﻧﻘﻂﻪ ﺑﺎﻻ و ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺩاﺭﻧﺪ.
ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﻣﻴﮕﻮﻳﻨﺪ ﻣﺎ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﻛﻪ ﻃﻮﺭ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻛﻨﻴﻢ!!
ﺑﺎﻳﺪ اﻳﻦ ﭼﺮﺧﻪ ﻣﻌﻴﻮﺏ ﺭا ﺷﻜﺴﺖ و ﻃﺮﺣﻲ ﻧﻮ ﺑﺮاﻧﺪاﺧﺖ.
خدا لعنت کنه هر کسی رو که به این کشور و مردم خیانت می کنه خدا نسل و ریشه شو بکنه و شک نکنید که این بالاخره اتفاق می افته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار