بازدید 3797

علیرضا رضایی: همیشه که نباید در فدراسیون کشتی یا تیم ملی باشیم

کد خبر: ۹۱۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 07 August 2019

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک با بیان اینکه به مسئولیت جدید مربیگری در سالن توفیق جهانبخت به عنوان سمت نگاه نمی‌کند بلکه به آن علاقه زیادی دارد، گفت: همیشه که نباید در سمت‌های ملی و یا فدراسیون کشتی حضور داشته باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا رضایی درباره قبول مسئولیت مربیگری سالن توفیق جهانبخت پس از استعفاء از سمت سرمربیگری تیم م. لی کشتی آزاد امید، اظهار کرد: علیرضا دبیر به بنده محبت داشت و لطف کرد. من هیچوقت از کشتی جدا نبودم و الان هم نیستم. هر وقت که مسئولیتی هم نداشتم در کشتی بودم. الان هم همینطور است و برای کمک به کشتی هر کجا که بتوانم کاری انجام دهم دریغ نمی‌کنم.

وی افزود: سالن توفیق جهانبخت به عنوان یکی از قطب‌های کشتی ایران در گذشته بوده و امیدوارم با برنامه‌هایی که در نظر داریم این مرکز باز هم به روز‌های اوج خود بازگردد و بتوانیم مرکزی را درست کنیم که کشتی‌گیران تهرانی و یا کشتی‌گیران شهرستانی که در تهران حضور دارند بتوانند تمرینات خود را در این سالن پیگیری کنند.

دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان تصریح کرد: به این مسئولیت به عنوان سمت نگاه نمی‌کنم و پست سازمانی نیست. قبول این مسئولیت برای این است که از کشتی جدا نباشم که البته هیچ وقت هم از کشتی جدا نبودم. همیشه که نباید در سمت‌های ملی و یا فدراسیون کشتی حضور داشته باشیم. کار کردن در این موقعیت نیز می‌تواند منشاء خیر و خدمات بزرگ به کشتی باشد؛ بنابراین به این مسئولیت به عنوان سمت نگاه نکردم و از علیرضا دبیر نیز بخاطر احترامی که به من گذاشت تشکر می‌کنم. به این مسئولیت علاقه زیادی دارم چرا که کار کردن با جوانان را دوست دارم و هدفم این است به کشتی کمک کنم.

رضایی خاطرنشان کرد: فردای روز خداحافظی از کشتی نیز به باشگاه رفتم و مربیگری کردم. هر وقت هم از فدراسیون جدا بودم به باشگاه رفتم. مربیگری در باشگاه را دوست دارم و آن را منشاء خیر می‌دانم. وی در پایان با آرزوی موفقیت برای کشتی ایران، گفت: امیدوارم تیم‌های ملی کشتی جوانان، امید و بزرگسالان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق باشند و نتایج درخشانی را کسب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل