بازدید 57631
هزار و هفتصد و سی‌ و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حسن رعیت بازداشت شد؟ /حرف‌های تازه برادر میترا استاد/آمار عجیب از کنسل پرواز و تأخیر‌های فرودگاهی/اصلاح‌طلبان به مجلس و دولت ایراد بگیرند، نه شورای نگهبان/جواد خیابانی: عادل فردوسی پور به تلویزیون بازمی‌گردد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: درآمد ۲ میلیارد دلاری کره شمالی از حملات سایبری/کوچ دسته جمعی تحریریه وطن امروز به یک خبرگزاری/لابی‌گری برای واردات در جلسه مبارزه با تحریم/یک سوم پذیرفته شدگان سه رشته پزشکی پرطرفدار "سهمیه‌ای" هستند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 06 August 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
حسن رعیت بازداشت شد؟

جاوید فخریان از اعضای حزب ندا در توییتر ادعا کرد: حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت ساعاتی پیش با ۱۷ قلاده ببر در باغ شخصی‌اش دستگیر شد. احتمال بازداشت او از سال‌ها پیش مطرح شده بود، از زمانی که ابراهیم رئیسی معاون قوه قضاییه بود و حالا که پنج ماه از ریاست او بر این قوه می‌گذرد، شایعه‌ی بازداشت منتشر شده است./انصاف نیوز
 
جزئیات دستگیری هادی رضوی

قاضی مسعودی مقام از جزئیات دستگیری هادی رضوی و آخرین وضعیت برخی از پرونده‌های مطرح در شعبه سوم رسیدگی به مفاسد اقتصادی خبر داد. قاضی مسعودی مقام پس از اتمام نخستین جلسه دادگاه ۲۴ متهم پتروشیمی در جمع خبرنگاران در رابطه با زمان و نحوه بازداشت هادی رضوی احدی از متهمان بانک سرمایه که به بیست سال حبس محکوم شده است، اظهار کرد: بعد از صدور حکم پرونده به دادسرای جرایم اقتصادی ارجاع و صبح دیروز جلب آقای رضوی صادر شد و طبق اطلاعات واصله دیشب توسط ضابطین دادگستری، اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود ساعت ۸ و نیم یا ۹ شب به بعد دستگیر و روانه زندان شد. وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با اختلاف زمان میان صدور رای و ابلاغ آن گفت: متأسفانه آرای شعب ما حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ صفحه است و قطعا ما پرونده‌های متعدد داریم. من تصدی شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر کارکنان دولت و مقامات قضایی و شعبه سوم را داریم. این تداخل وجود دارد و ارجاعات پرونده ما زیاد است و هر پرونده که بالای ۲۰۰ صفحه رأی است باید تایپ و ادیت شود تا اشکال رقمی نداشته باشد. هر پرونده یک تا دو هفته طول می‌کشد تا مراحل تایپ و بارگذاری در سیستم انجام شود.
 
حرف‌های تازه برادر میترا استاد

 مسعود استاد می‌گوید، من همچنان نظرم بر قصاص است، مگر اینکه اتفاقی بیفتد و کمی وضعیت روحی‌ام آرامتر شود و بتوانم به این موضوع فکر کنم. البته احساس می‌کنم که اگر با قصاص جان کسی را بگیرم من هم قاتل هستم.
 
درآمد ۲ میلیارد دلاری کره شمالی از حملات سایبری

کمیته تحریم کره شمالی در سازمان ملل با انتشار گزارشی، از درآمد ۲ میلیارد دلاری کره شمالی از حملات سایبری و جابجایی این میزان پول از طریق ارز‌های مجازی خبر داده است. به گزارش عصرایران به نقل از سی ان ان، بر اساس این گزارش کره شمالی این میزان درآمد را صرف توسعه موشک‌های بالستیک و برنامه هسته‌ای خود می‌کند.

آمار عجیب از کنسل پرواز و تأخیر‌های فرودگاهی

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بررسی آمار تأخیر پرواز‌ها نشان می‌دهد حداکثر ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار دقیقه تأخیر در سال ۹۵ بوده است. جمع کنسلی ۲۲ ایرلاین در سال ۹۶ فقط در پرواز‌های داخلی تقریبا ۸۰۰۰ پرواز است و از سه هزار و ۲۹۱ کنسلی تا ۳۰۰ کنسلی در یک سال برای هر ایرلاین متغیر بوده است. در پرتلاقی‌ترین خطوط هوایی دنیا هم چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

کوچ دسته جمعی تحریریه وطن امروز به یک خبرگزاری

سردبیر و تحریریه روزنامه وطن امروز که موقت و آنچه خود مشکلات مالی عنوان کردند، خودخواسته تعطیل شد به خبرگزاری قدس کوچ کرده‌اند.

اصلاح‌طلبان به مجلس و دولت ایراد بگیرند نه شورای نگهبان

میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: برای اصلاح‌طلبان رویکردی بهتر از صداقت و ابراز هرچه فوری‌تر اشکالات بینشی و عملکردی‌شان به مردم نیست. آن‌ها باید بپذیرند که مسئولیت بر باد دادن هشت سال فرصت‌های گران‌بهای کشور را، به دلیل در پیش گرفتن راهبردی غلط، بر دوش دارند. وزارت کشور در سه سال گذشته، موفق به تدوین لایحۀ جامع انتخابات بر مبنای سیاست‌های کلی نشده است. اگر اصلاح‌طلبان می‌خواهند ایرادی بگیرند، باید به دولت کنونی و مجلسی که دوره‌اش رو به پایان است بگیرند، چون سرمنشأ هر دو کاستی اصلاح‌طلبانند نه شورای نگهبان.

لابی‌گری برای واردات در جلسه مبارزه با تحریم

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: هم‌اکنون مبارزه با قاچاق مانند سال‌های قبل نیست و میزان قاچاق لوازم خانگی نسبت به گذشته ١٠٠ درصد افزایش یافته است. این کالا‌های قاچاق هم به صورت سازمان‌یافته و هم به صورت کوله‌بری به کشور وارد می‌شود. هفته پیش در جلسه‌ای در رابطه با مبارزه با تحریم‌ها بحث‌هایی برای صدور مجوز واردات قطعات اس‌کی‌دی لوازم خانگی مطرح شده که منتظر امضای مسئولان رده بالاست.

نظر یک استاد حوزه و دانشگاه درباره موتورسواری زنان

محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و استاد دانشگاه در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر به دنبال بعد دینی و شرعی موتورسواری زنان باشیم، بر این باورم که این موضوع هم مانند ترک موتورنشستن و راندن ماشین است و بالنفسه هیچ مشکل شرعی ندارد. نشستن بر یک مرکب چه ماشین باشد، چه موتور و دوچرخه تفاوتی ندارد؛ اگر در پی اثبات حرمت شرعی آن باشید، باید دلیل شرعی هم برایش داشته باشید و اگر شک داشته باشید، اصل بر برائت است و حلیت. /ایسنا

یک سوم پذیرفته شدگان سه رشته پزشکی پرطرفدار "سهمیه‌ای" هستند

دکتر ابراهیم خدایی امروز در نشست خبری که به منظور تشریح جزییات اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۸ برگزار شد، به ارائه جزئیات آمار پذیرش پرداخت و گفت: آزمون سراسری سال ۹۸ روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه با حضور یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۱۱ داوطلب در ۳۸۱ شهرستان و ۱۹ کشور خارجی برگزار شد که ۵۸ درصد داوطلبان، زن و ۴۲ درصد آن‌ها مرد بودند. وی در ادامه تصریح کرد: بیشترین تعداد شرکت‌کننده در گروه علوم تجربی با ۶۳۷ هزار داوطلب، پس از آن علوم انسانی با ۲۸۲ هزار و گروه ریاضی با ۱۶۸ هزار، بیشترین شرکت‌کننده‌ها را داشتند. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه حدود ۳۳۵ هزار داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، گفت: حدود ۹ هزار داوطلب در سه رشته پرطرفدار شامل "دندان پزشکی"، "داروسازی" و "پزشکی" پذیرش خواهند شد که حدود ۲۷۰۰ نفر آن‌ها بر اساس سهمیه وارد این رشته‌ها خواهند شد. / ایسنا

درخواست یک نماینده برای رسیدگی به اعترافات متهمان ترور دانشمندان هسته‌ای

محمود صادقی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به طرح ادعا‌هایی درباره اعترافات متهمان ترور دانشمندان هسته ای، نوشت: «باتوجه به ادعا‌های عجیبی که اخیرا درباره کاذب بودن اعترافات متهمان به ترور دانشمندان هسته‌ای مطرح شده، مسئولان ذی‌ربط باید درباره صحت و سقم این ادعا‌ها توضیح دهند.» وی همچنین در توییتی دیگر نوشت: «پس از تعطیلات مجلس، علاوه بر سؤال از وزیر اطلاعات، تقاضای تحقیق و تفحص هم خواهم کرد.» اخیرا شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی با پخش برنامه‌ای با محتوای مصاحبه با یکی از متهمان ترور دانشمندان هسته‌ای ادعا‌هایی را مطرح کرده است.
 

تسنیم شایعه مهاجرت آیت‌الله آملی لاریجانی به نجف را تکذیب کرد
تسنیم نوشت: از شب گذشته برخی کانالها و اکانت‌ها در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه آیت‌آلله آملی لاریجانی رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق قوه قضائیه قصد دارد به زودی از ایران مهاجرت کرده و در نجف اشرف مستقر شود. خبرنگار تسنیم در تماس با یکی از شخصیت‌های نزدیک به آیت‌ا‌لله آملی صحت و سقم این خبر را جویا شد. این منبع مطلع با تأکید بر اینکه این شایعه هیچ نسبتی با واقعیت ندارد و کذب است، گفت: آیت‌الله آملی لاریجانی به زودی جلسات تدریس دروس حوزوی را در حوزه علمیه قم مجدداً از سر خواهند  گرفت و بنایی بر مهاجرت ندارند. او تأکید کرد که آقای آملی لاریجانی همچنین به زودی تحولات مورد نظر مقام معظم رهبری در ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام را پیگیری خواهد کرد.

جواد خیابانی: عادل فردوسی پور به تلویزیون بازمی‌ گردد
جواد خیابانی  از بازگشت قریب الوقوع عادل فردوسی‌پور به تلویزیون خبر داد اما اشاره‌ای به سرنوشت برنامه نود نکرد. خیابانی در صحبت‌هایش گفت: عادل کاپیتان خوب تیم ماست. حتی من وقتی می‌خواستم بازی ایران و اسپانیا را در جام جهانی گزارش کنم، از او پرسیدم که چه کار انجام دهم تا گزارش بهتر شود. حالا هم با فردوسی پور ارتباط دارم و از احوال هم با خبر هستیم. خیابانی افزود: به مردم ایران می‌گویم که عادل دارد به تلویزیون برمی گردد. با شروع لیگ برتر شاهد گزارش عادل در تلویزیون خواهیم بود. برخی اختلاف نظر‌ها بوده که با توجه به روند موجود حل شده من خودم هم با او صحبت کرده‌ام و از صحت ماجرا خبر دارم. همچنین دیگر دوستان من در صدا و سیما نیز این خبر را داده اند. فردوسی پور باید باشد، همه می‌دانند که من اهل مبالغه نیستم، ولی این را می‌گویم که اگر عادل نباشد، نمی‌شود و یک چیز کم است.

باهنر: دیدار ظریف با سناتور رند پاول مخفیانه نبود


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: دیدار وزیر امور خارجه ایران با سناتور آمریکایی مخفیانه نبوده است. محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس، فعال سیاسی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه شامگاه دوشنبه جهان آرا بود.
مجری برنامه در ادامه این سخنان باهنر گفت: ولی وزیر امور خارجه ما مخفیانه با سناتور دیدار می‌کند و بعد خبر آن منتشر می‌شود.
باهنر گفت: مخفیانه نبوده است.
ثابتی مجری برنامه پاسخ داد: خودشان گفته اند که مخفیانه بوده است.
باهنر گفت: این مخفیانه از دیدگاه نظام یا از نظر کوچه و بازار؟
در همین حال مجری برنامه گفت: قرار شد مجلس پیگیری کند که مخفیانه از دید نظام بوده است یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۱۶۷
روحانی : ظریف ، رسول امین است!!
دعایی ،ضمن بوسیدن دست ظریف: او مصداق نفس زکیه است..!
چرا امثال عبدی و تاج زاده و زیبا کلام در برابر این ادبیات ساکت اند؟ اگه احمدی نژاد بود که الان اقایون یقه می دراندند..!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
نگفته که با امام زمان در ارتباط است یا هاله ای از نور اطرافش را گرفته ...فقط صفات حسنه و نیکویی را بدو نسبت داده....بین این دو فرق بسیار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
در ایران درآمد هر پزشک = درآمد هزار کارگر و لی مالیات پزشک و کارگر مساوی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
انحصار در پزشکی یعنی همین که 630 هزار نفر در کنکور پزشکی شرکت کنند ولی فقط 9 هزار نفرشان پزشک شوند. و بدینگونه است که درآمد یک پزشک عمومی حدود 30 میلیون تومان ولی تعداد پزشکان ایران نضف تاجیکستان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
واقعیت ظریف انسان شریفی است همچون سردار سلیمانی من بخاطر رهبری ارادت خاصی به هر دو پیدا کردم ، واقع نگر باشیم و تلاشهای شبانه روزی ظریف رو نادیده نگیریم فراموش نکنیم اوس محمود پرونده ایران رو کجا فرستاد ؟؟
ناشناس
| Norway |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
حالا که قرار است 4 صفر از پول ملی حذف شود چه بهتر که از قید تومان و ریال بگذریم و واحد پول جدیدی به نام کوروش ابداع کنیم و هر واحد آن را معادل 1000 دلار در نظر بگیریم که تحریم ها هم بی اثر شوند و تا چندین سال آینده خیالمان راحت شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
با مجیزگویی مسئولان مشکلات بیشتر میشود مثل همیشه
پاسخ به ناشناس ساده لوح ظریف دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
واقعا یک بار دیگه فهمیدم ساده بودن یا مغرض بودن مرزی ندا ره . ظریف به جز نابود کردن تاسیسات هسته ای و اقتصاد و اعتبار ایران چیکار کرده؟ خوبه که نتیجه ی کارهای این عده روبروی چشم ماست و وضعیت بغرنج و اسفبار فعلی نتیجه ی کار آنهاست
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
بنظرم میرسلیم خیلی قشنگ گفته
خیلی خیلی قشنگ
چون اصلاح طلبان فقط بلدند به شورای نگهبان غر بزنند و اگه اصلا چنین نهادی تأسیس نمی شد، معلوم نبود که دیگه به کی میخواستن غر بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
یک سوم پذیرفته شدگان سه رشته پزشکی !!!
پرطرفدار "سهمیه‌ای" هستند










سهمیه چی چی؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
فردوسی پور بیاد فروغی باید بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
کلا احمدی نژاد حسود زیاد داشت
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
پاسخ شما قبلا داده شده.سخنان احمدی نژاد روی اتوبوسها و بیلبوردهای نیویورک نوشته میشد و به سمع حتی مردمی که بدنبال سیاست بودند میرسید چون بنفع امریکا و در جهت ایران هراسی بود.ولی ظریف تحریم شد تا سخنان حق طلبانه اش به جایی نرسد
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
مملکت به یه احمدی نژاد دیگر نیاز دارد. پر توان و ساده زیست و کار جهادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
حضرت ظریف از نفوس عالیه متعالی و از معاصی مبراست حفظه الله تعالی
مگر اصلاح طلب ها صداقت دارند؟
شما برو به تاریخ تشکیل این جریان ببین حرف و عملشان چی هست ،حداقل اصول گرها رو بازی می کنند ولی این جریان چند رویی هستند و اگر هم نتوانند راه خودشان را به پیش ببرند فراری می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
جملت رو اصلاح میکنم.فراری داده میشوند.تقریبا با مدل فردوسی پور.یعنی میفهمن محبوبیتی هست و رای گیری
راه میندازن و در مرحله بعد ارا رو دستکاری میکنن.در مرحله بعد پس از اینکه حق طرف رو خوردن با زورگویی میگن برو خارج کار کن اینجا جات نیست.در مرحله اخر میگن دیدید دستش با بی بی سی و ایران نشنال تو یک کاسه بود و ما از اول گفته بودیم....مدلی که البته دیگه لو رفته
:)
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
فعلا جای رو بازی کردن هاشون خیلی درد میکنه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
اصولگرایان وقتی با در روند مردم‌سالاری نمیتوانند پیروز انتخابات شوند با ترفند خاصی که در این کار استاد هستند اصلاح طلبان را هم خلغ سلاح سیاسی کردند . هم در برجام هم در ازادیهای شهروندان و حالا میگویند من وقتی نباشم دو حالت دارد با با چماق در خیابان در امور شخصی مردم وارد میشوم و شهروندان را حال گیری میکنم یا قانون را سخت تر مینویسم یا در دست اخر در نخادهای انتصابی و ادرات کشور گروه و جناح خودم را منصوب میکنم . در صورتی در خر انتخابات باید کل سیستم با نگرش رای مردم عوض شوند . انگار که انتخاباتی انجام نشده ‌ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
انحصار در پزشکی باید از بین برود و ظرفیت ها 5 برابر بشود
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
بمیرم برای صداقت شماها . صداقتت مرا کشت . صداقت چی هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
این پرچم امریکا هجوم اورده خخخه
فردوسی پور الان دارد در شبکه ورزش برنامه می سازد
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
واقعیت این است که هیچ کس در ایران صداقت ندارد.
ناکارامدی لیست های میلیاردی که با دریافت پول بسته شده رو به پای شورای نگهبان می نویسند..
در شورای شهر که شورای نگهبان نیست ، دستاورد ژنرال هاتون چی بود ؟ جز کردن نام خیابون به نام سلبریتی ها تون..خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
خشک نکردن باغات.مال نساختن تو کوچه.اتوبوسی نیاوردن
همشهریان به تهران.مجوز ندادن باستی هیلز بعدی و...‌.خلاصه زیاد هست فعلا همینا رو داشته باش
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
تا یادم نرفته بگم همینکه هادی ساعی و علیرضا دبیر و عباس جدیدی و حسین رضا زاده در کارشناسی ملک و تصمیمگیری در حوزه شهری و عمرانی دخالت ندارند (هر چند که در رشته ورزشیشون افتخار اورترین افراد بودند و ممنونم ازشون)خودش مایه شکر گذاری و یک قدم به جلو هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
چه شخص ی اشخاصی در وزارت بهداشت تا امروز مسئول ایجاد انحصار در پزشکی کشور و رنج مردم ما در دسترسی به پزشک شده اند؟ چرا سوریه بیشتر از ما پزشک دارد در حالیکه در جنگ ده ساله به سر می برد.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
حالا از اسم شجریان اینقدر ناراحتی . انموفع که برای تلویزیون در دهه ۶۰ جان جانان میخواند و وقت رسانه ملی را پر میکرد معترض نبودی . حالا چی شده رو به مردم تغییر کرده ناراحتی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
این شورای شهر هم اگر مجوز باستی هیلز و برجسازی تو کوچه 6 متری بده و خانه به دوستان و آشنایان ببخشه و...فرقی با شورای شهر قبلی نداره!! ؛
رسانه های فارسی زبان بیگانه مثل بی بی سی که سالها برای اصلاح طلبان تبلیغ می کردند، الان که مردم از « تکرار» بیزار شده اند، ژست فراجناحی گرفتن که بله! اصلاح طلب و اصولگرا مثل هم اند.. تا دیروز که برای اصلاح طلبان رپرتاژاگهی می رفتین..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
آری به طرح دو فوریتی مبارزه با انحصار پزشکی.
بی بی سی دیده اطلاعاتی های ایران زده رو دست اربابشون امریکا و چندین نفر رو دستگیر کردن این طوری خواستند خنثی کنند
توپول میخواهی مسعود خان
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
تو هم اعدام یک نفر را میخواهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
درود بر آقای مسعود استاد که معنای قصاص را می فهمد..
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
دقیقا دوست عزیز از قدیم گفتند که آنچه شیران را کند روباه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج !!!!! شما یک میلیارد به ایشن بده اونوقت ببین از خون خواهرش میگذره یانه؟
برجامی ها ابتدا برجام رو در حوزه اقتصاد تعریف کردند و کلی وعده دروغ به مردم دادند، بعد که برجام تو زرد در اومد ، ان را به حوزه امنیت کشاندند و از رفع سایه جنگ گفتند!! بعد که مردم دروغ بودن این ادعا رو هم فهمیدند، از تغییر نگاه به ایران و عزت پاسپورت گفتند که این هم دروغ در امد...الان هم از کاپ اخلاق و اثبات دروغگویی امریکا سخن می گن! پس رفع تحریم چی شد ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
تو زرد برای امریکا و دوستان شما یا برای ما؟پس چرا امریکا پاره کرد بجای ما؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
با الگویی تقابل با غرب . بسمت بمب هسته ای . تناقض در سیاست ها .
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
من بودم وقت برجام موشک میفرستادن روش می نوشتم مرگ بر هزار جا جز خودمون که خوبیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
23:55
من بودم شبی که برجام امضا شد تحریم های ایران رو تا 10 سال تمدید کردم ؟
کجای برجام به بحث موشکی اشاره شده ؟ خسته نشدید از این حرفا
۱۷ قلاده ببر ؟چی میداده به اینها؟هر قلاده روزی چند کیلو گوشت مصرف میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
گوشتی که بچه های فقیر از خوردن محروم شدن
الان انقدر مسئولین میگن همه ایران در خط مقدم جنگ اقتصادی با آمریکاست. پس چرا سهمیه برای یک عده خاصه بعدم دیگه تا کی سهمیه؟ پسر اونایی که رفتن جنگ که الان سنشون بالای ۳۰ ساله؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
سهمیه که فقط جانباز نیست ...سهمیه فرهنگیان و مناطق مختلف کشوری داریم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
جنگ نطامی و اقتصادی تمام نخواهد شد . دلیل را از احمدی نژاد و ضرغامی بپرس
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
ناشناس محترم ۲۲:۰۸
سهمیه مناطق کشوری در اینجا مد نظر نیست وگرنه دیگه چیزی باقی نمی مونه که عزیز جان! اون ۲۷۰۰ نفر جزو سهمیه غیر مناطق هستند مثل ایثارگران ، شهدا ، فرزندان اعضای هیئت علمی و ..... و بقیه جزو سهمیه مناطق کشوری هستند
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
من که با عملکرد آقایون به احمدی نژاد امیدوار شدم حداقل جیگر داشت حداقل میگفت حق کارگره حداقل اعتراض می‌کرد اگه زورش هم نمی‌رسید....
جناب میر سلیم با ان لباس خاصشان حتما میدانند مجلس ضعیف و دولت ضعیف حاصل عدم تایید گزینه های قوی میباشد.البته برای فهم این موضوع باید از فضا پیما پایین امد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
گزینه های قوی تون که فعلا هفت تیر کش شدند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
خود ایشان هم همچین وزنه سیاسی نبود . فقط در انتخابات سوال با سوال جواب میداد قرار بود قطعه هواپیما را بسازد . ساخت ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
رای ایشان ۱۵۷۰۰۰ نفر از بزرگترین پولدارها و عرفه داران بازار بودند. در فرش و زعفران و پسته . سیب زمینی و پیاز و کشمش و بادام و زیتون . که حتی امصای خودشان را روی چک نمتوانستند بزنند . سن بلای ۸۰ سال . سیاست سوال کنی میگویند هیچ . اما در همه انتخابات حضور دارند
فکر کنم با توجه به رکود حاکم بر بازار و آرامش بازارها فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری هست فعلا دولت از روی اجبار داره دلار رو ارزون تو بازار میفروشه چرا که ثابت کنه تنش ها ی سیاسی تاثیری نداره ؟! با این وضعیت فروش نفت و کسری شدید بودجه ای و فشار مالیاتی که بر جامعه حاکم است بهترین منبع دارمد دولت همین ارز است ؟! به نظرم این قیمت ها در نیمه دوم سال یک رویا خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
۳۰۰ میلیارد دلار شش سال گذشته را قبلا خرج نکرده بودن و فکر چنین روزهای را میکردن که ممکن هست فشار را تا چند سال تحمل کنند . تا از این فاصله چند سال دولت دیگری سر کار بیاید . البته بستگی دارد ترامپ دور بعد رییس جمهور نشود . اگر دور دوم انتخاب شد قطعا جنگ هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
پاسخ به ناشناس ۲۲:۳۲: باکمال احترام با نظر شما مخالفم. اگر ترامپ دوباره انتخاب شود چاره ای جز سازش نیست.
باید به آقای رییسی آفرین گفت از وقتی رییس قوه قضاییه شده در حال مبارزه با فساد است و دانه درشت ها را هم می گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
حرکت سیاسی هست . مصرفش هم برای امور سیاسی بعدی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
منفی دهندها چشماشون حزب شون کورد کرده
حالا چرا 17 قلاده ببر چرا همه اتفاقات در ایران حتما باید یک بعد سوررئالیستی هم داشته باشد حالا نمیشد طرف فقط اختلاس کرده باشد دوست بابک زنجانی باشد و در حوادث 88 هم نقشی داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
یعنی با همین عبارت 17 قلاده ببر، محکومش کردن رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
یک ببر روزی چهل کیلو گوشت میخواد یعنی سه ملیون خرج روزانه اش هست میشه ماهی پنجاه ملیون برا هفده تامسون سالی ۶۰۹ملیون
از کجا امده
معلوم شد سید اصولگراها کارش درسته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
میخواستم مثبت بزنم اشتباهی منفی شد.تا اینجا ایشان خوب و فراجناحی عمل کرده و از تخصص و اشناییش با حوزه قضا بنحو احسن استفاده کرده.انشالله با همین فرمان به جنگ با دانه درشتها ادامه بدهند
کوچ دست جمعی یک تحریریه وطن امروز به روزنامه دیگر .... تمام روزنامه ها ببندند و در فصای مجازی بنام روزنامه اینترنتی تغییر نام دهند که هر حادثه یا خبر را میتوانند بصورت آنلاین به مخاطبین خود برسانند یا حذف کنند یا نطرات خوانندگان خود را پخش کنند . هم ارزان تر هست هم هزینه ارزی ندارد هم قابل سانسور کمتری هست هم درختان اسیب نمبینند هم‌حمل و نقل ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
عزیزم شما بخودت نگاه نکن که با نزدیک ۶۰ سال سن میای فضای مجازی.بسیاری همسن و سال شما کار با فضای مجازی رو بلد نیستن
اگر با قصاص جان کسی را بگیرم من هم قاتل هستم. این فرضیه را از کدام آئین کشف کردی؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
فقط تصور کن که جای قاتل و مقتول عوض شود، چی میشد؟!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
گفته احساس میکنم
نظر شخصیش رو گفته
شما سعی کن از اعدام کسی خوشحال نباشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
از اول هم قرار نبود این آقا اعدام بشه
میر سلیم رییس شورای حزب موتلفه گفت . تمام‌مشکلات فعلی مربوط به اصلاح طلبان هست که مجلس و دولتش مقصر هستند و در حال اتمام دوره شان هستند . .....
حرفهای برادر مقتوله میترا استاد مبنی بر اگر قصاص کنم قاتل حساب می شوم کاملا خلاف شرع وقانون خداوند است !!!البته صاحبان دم می توانند قاتل را ببخشند یا قصاص کنند. اما گفتن این حرفها در خصوص قصاص خلاف عقلانیت و انسانیت ودیانت است .اگر می خواهید ببخشید به خودتان مربوط است اما چه کسی این حرف را به شما یاد داده که بگویید اگر قصاص شود خود ما هم قاتل حساب می شویم !!؟انسان مومن هم در صورت لزوم برای اجرای عدالت باید قاتل باشد مثلا در جبهه جنگ با دشمن با دشمن را بکشید یا متجاوز به کشور و ناموس و..باید کشته شوند .خوب این هم یک نوع قتل است و قص علی هذا....اجرای عدالت و شرع اسلام عین عدالت و صواب است ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
کاملا حرفدرستی است وهیچ گناهی نیست ولی بخشیدن هم از قصاص ثواب بیشتری ذارد به هرحال این آدم درایبن سن وسال گرفتار بد سرنوشتی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
نظر آقای استاد با نظر شما متفاوت است و در جهان امروز دیدگاهها فراوان و گوناگون و افراد در برداشت خود از مفاهیم آزادند. عقیده شما درباره هر پدیده ای هم برای خودتان محترم و گرامی است.
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
بخشیدن در هر حال خوب است ولی بخشش فقیری که در نزاع قتلی اتفاق می افتد . بخشیدن ثروتمندی که حاضر به پرداخت چندین میلیارد است هم حداقل رفاه دنیوی برای بازماندگان می آورد.
رای دادن زنان . چادر زنان . جوراب زنان . آرایش دختران . رقص زنان . کنسرت زنان . ورزش و ورزشگاه زنان . کنسرت زنان . ازدواج دختران ۹ ساله . خندیدن زنان . صدای نازک زنان و دختران . تحریک مردان . نگاه زنان و دختران . سرمه و مداد زنان و دختران . عطسه زنان . سرفه زنان . خوردن زنان و دختران . دوچرخه سواری و متور سواری و گواهی نامه زنان ....اخ اخ اخ دیوانه کردید . بس هست . اصلا مشکلات کشور در زمان انقلاب اینها نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
اون موقع زود بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
اینا از اون موقع تا حالا همینطور لاینحل باقی مونده و حل نشده که هیچ کلی هم بهش اضافه شده که صد رحمت به این مشکلات کاش با این مشکلات یک جوری کنار می امدیم به این مشکلات فعلی دچار نمی شدیم
جناب صادقی کلا توی حاشبه‌ها قدم میزنن
شما فعلا وضعیت فعالیت و اشتغال دانشمندان هسته‌ای ک زنده هستن رو مشخص کنید تا برسیم به صحت و سقم اعترافات قاتلین دانشمندان هسته‌ای شهید
سهميه آخره بي عدالتيه و باعث بيسوادي پزشكان شده
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
وجود سهمیه یعنی اینکه آنهایی که سهمیه ندارد شهروندان درجه دو و سه هستند.بر اساس کدام دین و عقیده این بی عدالتی گسترده که هر جا و نقطه ای برای پیشرفت وجود دارد این سهمیه ای ها را زورچپان میکنند تا تمام پایه های علمی ، فرهنگی و اجتماعی کشور نابود شود؟
اگر قرار است بنا به دلایلی به عده ای توجه بیشتری شود بهتر با پول جبران شود تا تمام کشور به خاطر آنها شخم زده نشود.البته عده ای از سهمیه ایها هم هستند که به احترام خودشان و مردم حاضر به استفاده از سهمیه نیستند چون میدانند در هر موسسی و سازمانی وقتی افراد بفهمند که اینها سهمیه ای هستند نظرشان نسبت به آنها تغییر میکند.
ناشناس
| Hungary |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
این که یک نفر هم، به خاطر دفاع از وطن و حفظ امنیت،پدر عزیزش را از دست بده و از بچگی برای همیشه پدر یا عزیزش را از دست بده و یک عمر زجر بکشه و دیگری هیچ کدام از این دردها را در طول عمرش نه تنها تجربه نکرده، بلکه نمی فهمد هم عین نفهمیه و عین بی عدالتیه که به خاطر دفاع از کشور و حفظ امنیت، یک بچه از بچگی
بابانداشته باشه و دیگری بابا داشته
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
دوست عزیز اینکه یکی از بچگی پدر نداشته مجوز میشه که بدون هوش و استعداد کافی بیاد پزشک بشه برا پدر من نسخه تجویز کنه دارو بده؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
دوست عزیز بیعدالتی این هست که یک فرزند بدون حمایت پدر در حالی که جای خالی پدر رو در خانواده پر کرده و چه بسا برای معاش خانواده مشغول کار شده ،اونهم پدری که برای دفاع از کشورش باارزشترین دارایی یعنی جونشو داده با فرزندی که پدر بالا سرش بوده و بهترین کلاسهای کنکور رفته و بهترین معلمین داشته تو رقابت بندازیم.دوست عزیز در همون اروپا و امریکا هم برای سربازان وطن اعتبار ویژه و ارزش زیادی قائل میشن.متاسفانه این تبلیغاته که میخوان خانواده معظم شهدا رو از بقیه مردم جدا کنن.ولی این انصاف نیست.ما مردم خودمون باید قدر این عزیزان و بازماندگانشون رو بدونیم.کم چیزی نیست زندگیمونو مدیون همین شهدا و جانبازان و رزمندگان هستیم.شما هم بالاغیرتا یکم زاویه دیدتون رو عوض کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
بیشتر شهدا و جانبازان خود نخبگانی بودند که خوشی این چند روز دنیا را اعم از زندگی و همسر و فرزند را به خداوند مهربان سپردند و تو ای دوست عزیز بدون که تویی که از سایه فداکاری و شهادت طلبی ایثارگران به راحتی درس خواندی و الان هم داری حرف میزنی ، بی عدالتیه. مطمئن باش که فرزندان ایثارگران مثل بزرگترهایشان باسواد و نخبه هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
ان شاءالله که بعضی ها هم براساس دیدگاه خودشون، پدرشون را از دست بدهند و عوضش پول بگیرند تا بفهمند چه حرف هایی زدند و چه دل را شکستند و خون کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
غیر سهمیه ای ها با چه سطحی از دانش وارد بازار کار می شوند که از سهمیه ایها توقع کیفیت کار داشته باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
سهمیه فرهنگیان.داریم و مناطق مختلف کشوری...چرا فکر می کنید فقط سهمیه برای فرزندان شهدا و جانباز است..اتفاقا درصد سهمیه این دو گروه بسیار پایین است
انتقاد : تابی ی مدتی هست رفتی دنبال اخبار خاله زنکی
ظاهرا هدف گذاریتون دچار اخلال شده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
تابناک اینقدر نظرات اصولگرایان در مورد زنان را پخش کرده . خود سایت یک نفر از زنان کشور نظر ندارند . چون هنوز همه ی والدین یا دختران و زنان ایران هنوز به این بلوغ فکری سیاسی نرسیدند که از حق و حقوق خودشان دفاع کنند . اصولگرایان براب بستن دهن زنان ایرانی حتی اگر شوهرشان دو تا زن دیگر حتی اگر فقیر باشد .دستور است . انوقت زنان عقب نشینی میکنند . بیچاره زنی که خودش بیسواد هست شوهرش هم سواد ندارد
اصلاحات ثابت کرد که گفتگو نتیجه نمی دهد. باید با مشت و موشک جواب دشمن را داد. باید دهان یاوه گویان شرق و غرب کوفت و انقدر از کفار کشت تا زمین از خون آنها سیراب شود و زمین را به مستضعفان واگذار کرد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
این تویی که تشنه خونی نه زمین عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
فقط مشت میزنی مواظب دندوناش باش!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
مواظب باش مشتت بین دندوناشون گیر نکنه.
اولا جناب استادی کاملا درست میگویند اگر نجفی قصاص شود قتل دیگری رخ داده زندان ابد با یکعمر عذاب وجدان بدترین مجازات است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
بسیار روشن است که در صورت قصاص قتل دیگری روی داده. غیب که نگفته اند. حالا از نظر بعضی این مطابق معیارهای اخلاقی است هرچند نظر قریب به اتفاق کشورهای جهان متفاوت است.
پول چه ها که نمی کند...
ماقیای انحصار پزشکی برای مقابله با طرح افزایش پذیرش پزشک و مبارزه با انحصار پزشکی وارد عمل شده است.
حذف عادل فردوسی پور از تلویزیون خیانت به تمام نسل بشریت هست . عادل هر میلیارد سال شاید یکبار در دنیا وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
برادر ی مقدار غلو نکردی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
بچه جون ازکل عمر زمین 4 میلیارد سال گذشته
در600 میلیون سال قبل حیات پدیدار شده
در 200هزار سال قبل انسان نماها بوجود اومدن
نوع بشر که ما میشناسیم 20هزار سال از حضورش در زمین میگذره
سپید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
معنی خیانت به کل بشریت هم فهمیدیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
چهان سومه دیگه یکی رو که شناختن دیگه تمام شد اونه و بس !اجازه بدین دیگران هم بیان
مجری مسخره که معلومه به کجا بند است باید خجالت بکشه که اینقدر تهمت به مسیولین نزند اینها بخدا دروغ میگن که تابع ولایت هستند خیلی راحت حرفها و دستورات ولایت را زیر پا می گذارند جوان است وفکر میکند کسی است چند وقت دیگه که زدند پس گردنش وانداختنش بیرون می فهمه که.....
وقتی بی بی سی مخاطب را هالو فرض میکند
اخیرا فیلمی از فردی بنام مازیار ابراهیمی متهم ترورهای هسته ای از شبکه بی بی سی پخش شد که کاملا بنا را هالو بودن مخاطب قرار داده است درهنگام پخش اعترافات ابراهیمی به خبرنگار بی بی سی میگوید این اعترافات بعد از یکماه تا چهل روز شکنجه شدن است جایی دیگر میگوید در هنگام شلاق زدن به کف پاهایم زیر ده ضربه استخوانم شکست و بعد میگوید تا هفت ماه بعد کابل میخوردم و ششصد هفتصد کابل روی استخوان شکسته کابل زدند این برادر نازنین یا شمردن بلد نیست یا کابل روی استخوان شکسته کف پایش نخورده بداند چه مزه ای دارد اخر جناب ابراهیمی اگر تو بعد از چهل روز همه چیز را اعتراف کرده ای دیگر چه نیازی به کابل اضافه زدن تا هفت ماه داری من در هنگام اسارت در عراق شکنجه شدم بعد از بار اول اصلا چنان پایم اش و لاش شده بود که اصلا گوشت نداشت که بشود به ان شلاق زد روی باسنم نمیتوانستم بنشینم انگشتان دستم ناخن نداشت بهبودی از این وضع بیش از سه ماه زمان میبرد انوقت این جناب ترگل ورگل نشسته در جلو تلویزیون اعتراف کرده حالا میگوید هفت ماه شکنجه شده ام بعد میگوید مرا بردند پیش قاضی صلواتی و گفت با اقایان همکاری کن و اعتراف کن میشود ایشان بفرمایند خدمت اقای صلواتی قبل از اعترافات تلویزیونی رسیده اند یا بعدش تا ما بدانیم ایشان دقیقا کی شکنجه شده است میگوید من وادار شدم اعتراف کنم رفته ام اسرائیل در همان برنامه پخش شده در تلویزیون ایران و بعد از ان در سایتهای مختلف دهها عکس از جاسوسان اسرائیلی و این تیم های ترور منتشر شده است که همگی در سرزمین اشغالی بوده انها هم فتو شاپ است میگویند عکس پاسپورت مجید جمالی فشی فتو شاپ بوده چون رو به دوربین نیست اصلا این جناب بر اساس اسناد انتشاری سایت ویکی لیکس شناسایی و دسنگیر شدبر اساس مطالب ان سند او خودش به سفارت اسرائیل در اذربایجان مراجعه کرده و تقاضای همکاری کرده است اما اصل داستان ازاد شدن این افراد برای خیلی ها شاید سوال برانگیز باشد نه عزیزان اصلا اینطور نیست که ازادی این افراد تعجب اور باشد تبادل و ازاد کردن جاسوسان یک روند ساده و عادی در بین سرویسهای اطلاعاتی است بخصوص وقتی مهره سوخته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
چی زدی
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
این رسوایی است
۳۱ سال از جنگ گذشته هنوز سهمیه شان برقراره اونوقت فکر میکنند کی این همه مشکلات پزشکی را ایجاد میکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
شما هم پدر عزیزت و برادرت و یا عزیزات
... را بفرست مدافع حرم بشوند و بعد
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
همین سهمیه ها و خیلی امتیاز را درست کردند تا انگیزه ای بشود برای مدافع حرم شدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
مگه مجبورن برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
ناشناس 2357

پزشکی شغل حساسیت ، نباید با سهمیه دانشجو پذیرش کرد . میدونی اشتباهات پزشکی چقدره توی این مملکت ؟

بسه دیگه
صادقی با شرف ؛ میرسلیم منصف باش؛ باهنر محافظه کاری و بذارکنار؛تابناک تشکر بسته پرباری بود.
برادر میترا استاد" مگر اینکه اتفاقی بیفتد و کمی وضعیت روحی‌ام آرامتر شود و بتوانم به این موضوع فکر کنم" مثلا چه اتفاقی! تابناک شما هم مثل اینکه دیگه خبری نداری که مرتب این موضوع رو دنبال می کنید اون هم با اخباری که به هیچ عنوان ارزش دیدن و شنیدن نداره. بابا اون بنده خدا به قتل رسید و حالا یا خانواده و بازماندگان پول میگیرن(دیه) و رضایت می دهند( با با توجه به شواهد بدون شک این اتفاق خواهد افتاد، تو این شرایط اقتصادی، پولی مانند چند ده میلیارد پول کمی نیست) یا اینکه آقای نجفی به سزای عمل زشت خود می رسن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
قبلا میگفت بعددادگاه آبروی نجفی رامیبرم قبل از خواهرم چندتا زن دیگه داشته ،اماالان بعددادگاه است و.....
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
به تو چه ربطی داره؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
ان کسی که دو میلیارد داده تا پرستو بتواند مدارک را خارج کند اما نتوانست باید محاکمه میشد
بدبختی اینه تا یه نفر میاد با فساد مبارزه کنه یه عده بنای مخالفت میذارن
برای اکثر مردم مسئله میترا استاد تمام شده است زیرا عدالت اجرا شد مهم نیست نجفی اعدام بشود یا آزاد همه فهمیدند قتل عمد مرتکب شده
خدایا خاندان سالاری را از این مملکت ریشه کن کن اراده آقای رییسی آهنین است آن را فولادین کن تا در برابر مفسدین با هر نام و مقام بایستد
با این همه تعریف از ظریف اگر فردا مستقیما مردم را خطاب قرار بدهد و آنها را به راه راست هدایت کند نباید تعجب کند تعبیر رسول امین فقط در حد پیامبر است
به حال نمایندگانی چون محمود صادقی تاسف خورد ! هر چند یک بار برای مطرح شدن هر کذبی را دستاویز قرار می دهند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
اون وقت نظرتون درباره اظهارات امثال جناب کریمی قدوسی چیه؟
سیمای جمهوری اسلامی که بفرموده امام خمینی باید مانند دانشگاه باشد متاسفانه دردوران مدیریت علی عسکری خصوصا در بعضی شبکه ها مانند شبکه سه بقدری برنامه های ضعیف وبی محتوا بنمایش میگذارند که جز حیف و میل بیت المال نتیجه ای ندارد ،درشب ۱۴مرداد در برنامه عصرجدید شبکه ۳بیش از دوساعت به تبلیغ حرکات جوانی وقت تلف نمود که هنرش چند حرکت آکروبات ساده وکارد کشی بود ،وبسا افسوس که این بعنوان الگوی جوان ایرانی درسیما ارایه میگردد درصورتیکه هزاران جوان دانشمندوبااستعدادونخبه ایرانی چند دقیقه نیز در صدا و سیما جایگاهی ندارند .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
مگر صدا و سیما هنوز هست؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
تلویزیون هیچوقت نه دانشگاه هست برای علم نه مسجد هست برای ترویج اخلاق و تقوی . دلیلم این هست اگر اینچنین باشد باید دو گزینه علم و اخلاق در جایگاه اصلی خودش تعطیل کنند . تلویزیون و رادیو برای پخش اهنگ های شاد و غم هست و اخبار هست و حوادث و رویدادهای جهانی و تاریخی و هواشناسی .....
بسم الله الرحمن الرحیم

اگر با قصاص جان کسی را بگیرم قاتلم

امام حسن مجتبی علیه السلام هم ابن ملجم ملعون رو قصاص کردن

این فرضیه رو از کجا اوردی ؟ ممنون میشم بگید اقای استاد
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
از چکی که از آقای نجفی گرفتند!!!! پول حلال مشکلاته وخدا نکنه کسی نیازمند باشه چون ناچار هر ظلمی رو بپذیره !!!! اگر وضع مالی خوبی داشتند که دخترشان را به یه پیر مرد نمیدادند !!!!
ظریف وقتی می رفت خارج هر سوال سختی ازش می پرسیدند می گفت ما .... نداریم ما.... نداریم ما ..... نداریم اینقدر مکانیکی به سوالات پاسخ میداد که آدم میترسد وقتی از وزارت امور خارجه برود کامل خاموش بشود
به نظر حقیر کشور در زمینه های زیر نیاز به تغییر اساسی داره
۱_ اصلاح نظام پرداخت همراه با تغییر نوبخت و انصاری و ...
۲_ اصلاح ساختار بودجه ، به طوری که تمام نهاد و سازمانهای خود ساخته که برای خود امپراطوری درست کردند حذف شوند ( ۵۹ نهاد )
۳_ استقلال مالی و فکری حوزه به طوری از دل حوزه حداقل بعد از چهل سال بک مطهری جدید یا یک بهشتی جدید بیرون آید
۴_ عدالت نباید در خدمت سیاست باشه و یکی ۲۰۰ هزار تومان بخاطر مشارکت در قتل جریمه بشه
۵_ حمایت جدی از بهداشت و درمان کشور و اصلاح پرداخت به نور دیده های نظام سلامت( پزشکان ) چرا که دربعضی بیمارستانها تا ۳ میلیارد تومان پرداختی به پزسکا ن در سال وجود داشته ؟؟ چرا که کشور با سرعت به سمت پیری در حرکت است و نمیشود آنها را همینطور رها کرد
۷_ همان طور که زندان برای بقیه هست برای خودی هاهم اگه تخلف کرده و لوله کرده لازم است و به بحث خودی و عیر خودی پایان دهید تا اعتماد ملی تقویت شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
اجرکم عندالله ، متاسفانه کیه به نظرات ملت اهمیت بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
به امیدواری شما غبطه می خورم.
من اگه 17 تا گربه داشتمم خرجشونو نمیتونستم بدم خدارو شکرررر
آقای میر سلیم این دولت ضعیف و مجلس دست پخت شورای نگهبان است چرا آدرس عوضی می دهید؟
معلوم هست قیمت طلا تو کدوم پستو تعیین میشه چند وقت پیش برای ازدواجم با انس جهانی ۱۲۷۰ دلار طلا رو گرمی ۴۶۰ هزار تومان به من فروختند امروز پول لازم بودم برای فروش رفتم
با اینکه قیمت جهانی ۲۰۰ دلار افزایش یافته بود گرمی ۵۰ هزار تومان ارزانتر خریدن ؟ جالبه علت رو پرسیدم گفتند برو از همتی بپرس ؟؟؟
وسط این همه خبر نا امید کننده به خبر خوب برای فرهنگیان
قراره تا چند روزه آینده ( شهریور ) احکام رتبه بندی رو بزنند ؟؟و برای تامین منابع مالی آن یارانه شما رو حذف و به فیش حقوقی شما اضافه میکنند تا با روحیه ای مضاعف به استقبال اول مهر بروید ؟! البته میگن در عوض باید ۳۰ ساعت تدریس کنید تا قبل از بازنشستگی به لقا الله بشتابید .البته جناب حاج بابایی که قبلا با نفت ۱۲۰ دلاری فاتحه فرهنگیان رو خوند ، فرمودن این یک شارلاتان بازی سیاسی است و خبری از احکام جدید نیست چرا که لایحه درهیئت دولت در اتاق جناب انصاری خاک میخوره ؟؟؟،
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
تا زمانی که نوبخت باشه کاری غیر از قطع یارانه نه بلده نه انجام میده ،
تابناك ! يه مدرك پزشكي بده دست اين كاربر حسرت پزشك ، دست از سر ما برداره ،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
تو این‌کشوری که نزدیک به بک میلبون دکتر و بهیار و پرستار و بهیار در مراکز درمانی هستند کسی نیست ما کاربران سایت را توجیه کند که واقعا درامد انها چقدر هست . یا اگر زیاد هست چرا چنین هست
احسان
| Canada |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
سلام
اره لطفا، هر مطلبی میخونیم این هست. یک کمپین بگذاریم براش مدرک پولی جور کنیم، وسط هر موضوعی هست.
این وقت و میگذاشت برای درس، خودش قبول میشد
با سلام ما میدانیم حیوانات حیات وحش در صورت صید زنده ویا کشتن ان جرایم خاصی دارد ولی تعجب انجاست این هفده قلاده ببر نگهداری میکند حالا بچه جرمی بازداشت شده است برای ما معلوم نیست که این ببرها از چه نژادی هستند که کارشناسان باید اظهار نظر کنند ببر سیبری ببر بنگال ببر مازندران اصل مطلب این است این شخص که توانسته هفده قلاده ببر را نگهداری نماید نباید بازداشت شود بلکه از توانیهای او در این زمینه استفاده گردد چند سال پیش گویا یک یا دو قلاده ببر از سیبری بایران اورده بودند که از سرنوشت انها خبری نیس مطلب دیگر این است چگونه این ببرها را وارد کشور کرده نگهداری حیوانات وحشی کار هر شخصی نیست امید که اصل مطلب واقعیت داشته باشد
"حرف‌های تازه برادر میترا استاد"
پول حلال مشکلاته وپول داشته باش همه کار بکن !!!! این خانواده اگر وضع مالی مناسبی داشت هیچگاه دخترشان را به یه پیر مرد نمیدادند !!!شما فکر میکنید یه دختر از روی عشق وعلاقه میاد زن یه پیرمرد میشه وشوهر جوان وهمسن وسال خودش رو بخاطر یه پیرمرد کنار میزاره؟ و اگر جناب نجفی رضایت نگرفته بود اینچنین خندان در دادگاه حاضر نمیشد !!!!و این دادگاه و..... همش برایه حفظ ظاهره !!!!! ورضایت هم اخذ شده وپول هم تمام وکمال پرداخت شده !!!!! پدر فقر بسوزه که باعث میشه آدم از خون خانواده اش هم بگذره !!!!!
برنامه جهان آرا با حضور آقای باهنر را دیدم.
اگر ایشان اصولگرا هستند ، باید فاتحه اصولگرایی را خواند و خرمایش را خورد.والسلام
حرف‌های تازه برادر میترا استاد
مثل روز روشن است رضایت میدهد.از زمانی که نجفی حرفهایش را تکذیب کرد و وکیل خودشو برداشت معلوم بود زدو بند شده که اعدام نشود تا پرستو بودن میترا پیگیری نشه. سکوت در مقابل اعدام نشدن.
.نجفی لکسوز داشته به اسم دخترش بوده. اونقدر ضعیف النفس بوده که در دام پرستو افتاده.حقشه اعدام بشه.
سلام،حیف است آقای رییسی راه داخل احزاب کنیم،ما توی این چند سال نه از اصول گرا پایبندی به اصول دیدیم و نه از اصلاح طلب حرکتی برای اصلاح. اما این سید در عین پایبندی به اصول ،در حال اصلاحات خوبی در ساختار قوه قضاییه است.وقتی میگیم اصول گرا مثل اینکه کوچیکش کردیم.خدا به همه خدمتگزاران قوت بدهد.
..یک سوم پذیرفته شدگان سه رشته پزشکی پرطرفدار "سهمیه‌ای" هستند....

دروغه بیش از ۷۰ درصد این رشته ها سهمیه ای هستند و نتیجه آن به وجود آمدن مهر فروشی و پزشکان بی سواد است که سلامتی مردم را تهدید می کنند خودم چند وقت پیش به خاطر یک مشکل به سه پزشک متخصص مراجعه کردم و کلی پول حروم کردم (جالا بماند منشی یکی از این پزشکان یک کیسه پول دستش گرفته بود و حاضر نبود با کارت خوان پول بگیره و کاملا توهین آمیز به مردم می گفت بروند دو خیابان آنطرفتر و از عابر بانک پول بگیرند )هیچ نتیجه ای هم نگرفتم جز تحویل یک مشت داروی مزخرف که همه بدنم رو نابود می کرد داروها رو ریختم توی سطل آشغال و با چند معجون سنتی مشکلم حل شد این پزشکان بی تعهد بی تخصص نتیجه همین نظام سهمیه ای هستند.
حالا که 30 سال دارد از جنگ می گذرد این افراد سهمیه دار از کجا و چگونه سهمیه دانشگاهها را اشغال می کنند این نوره دبده ای قرت العیین چگونه به سهمیه های دانشگاه که ذره ای از داشتن هوش و فراست خدادای بهره نبرده اند دسترسی دارند و حق جوانان مستعد را پایمال می کنند جرا باید با دادن سهمیه به این افراد باعث تضییع حقوق عامه مردم در حال و آینده شوییم مگر اکنون پزشکان سهمیه ای را که با جان مردم چه می کنند را نمی بینیم چرا جان انسانها برای مسئولان مملکت ما هیچ ارزشی ندارد
از اولش هم در مورد نقش اسراییل در ترور دانشمندان هسته ای ایران شک و شبهه قوی بود چطور ممکنه اسراییل به راحتی بتونه در ایران عملیات ترور انجام بده؟ اونهم عملیاتی در این سطح که نیازمند اطلاعات زیاد و تدارکات خیلی قوی است حالا با این اعترافات این پرسش مطرح می شود که ترور دانشمندان هسته ای ایران که بدون هیچ دلیل محکمه پسندی(جز یک سری اعتراف) به اسراییل نسبت داده شد و اسراییل هم با سکوت خود در این مورد ادعای قدرتمندی کرده بود کار کجاست؟
این همه فساد و اختلاس در تاریخ بشریت نمونه دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط همین مورد 17 قلاده ببر را نگاه کنید فقط چند صد میلیون تومان هزینه گوشت در ماه برای نگهداری این ببرهاست حالا خدم و حشم و مستخدمین و ... بماند. این همه پول از کجا درست شده است؟
فروغی در برابر خواسته 80 میلیون جمعیت یستاد..
کسی میدونه آقای تابش بنیاد مسکن چه نسبتی با آقای خاتمی وتابش نماینده مجلس داره؟
حسن رعیت بازداشت شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه داریم مگه میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
داماد وزیر میلیاردها دزدید راحت برای خودش می گرددبعد یک دانسجو بابت یک مقاله ، ربوده و مدتها زندانی می شود بی وکیل محاکمه شده حبس ابد می گیرد
لطفا مشخص کنید این سهمیه به چه کسانی تعلق میگیرد . وقتی میگویید سهمیه سوال پیش می آید سهمیه به چه کسانی تعلق میگیرد اکثر مردم تصور درستی از سهمیه ندارند
لعنت بر سهمیه،
همش سهمیه، هر چقدر میخواهید پول بدهید ولی شما را قسمتان می دهم به خدا حداقل در علم تحصیل سهمیه را دخیل ندهید
اینهایی که الان ازظریف تعریف وتمجیدمیکنن وبه دیدارش میرن..چرازمانی که تومجلس به عنوان ناکارامد خطابش کردن وبااون نماینده تندروی ...مشاجره کرد..صداشون درنیامد؟
سلام
در مورد خبر دستگیری حسن رعیت که با 17 قلاده ببر بوده، مخواستم ببینم تو کل باغ وحش های ایران چند تا قلاده ببر هستش ؟
مسعود استاد که حق قصاص نداره . الکی اظهار نظر میکنه. جو میده چند میلیارد کاسب بشه
همه میدونن قصاصی در کار نخواهد بود
ملاحظات همواره تأثیرگذار است. با توجه به سابقه تقریباً مشابه (جلال الدین فارسی) اعدام نجفی منتفی به نظر می رسد.
جای تاسف داره که رشته های پزشکی که با سلامتی مردم سر و کار داره ، زلفش گره خورده به یک سوم پذیرفته شدگانی که بدون شایستگی و با سهمیه میخوان پزشک بشن.
خدا به فریاد بیمارهاشون برسه.
مسخره است ما مسابقات موتور سوار بانوان داریم ولی گواهینامه نمی دهیم
سلام من ازروستای دورازاستان کرمان درودمیفرستم به تصمیم آقای مسعوداستاد،بزرگان دینی ماگفتن لذتی که توبخشیدن است توانتقام نیست..ممنونم آقایاستادبااعدام آقای نجفی خواهرشمابرنمیگردد.بلکه یک قتل دیگه صورت میگیرد..
اقای میر سلیم ، شما خودتان خیلی صداقت دارید. که برای دیکران نسخه تجویز میکنید؟ در ضمن ، چطور است که از هشت سال اشتباهات احمدی نژاد صحبت نمیکنید ؟؟؟؟
حسن رعیت همان است که سوار بر موتور و کلت بر کمر ....‌
عجب دنیایی است ..‌‌‌‌.....
هر كسى آزاد است از قصاص تعريف خودش را داشته باش،مهم نظر اسلام است كه در قصاص حيوة است طبق آيه قرآن.فرق من و شما در همين است حتى قرآن هم بگويد مخالفت مى كنيم
درود و بر حاج آقای رییسی که خواب راحت را از دزدان بیت المال گرفته
برادرمن کجای کاری ازهمون گوشتی که برای من وتو خبری نیست امثال رعیت سهمیه چندتنی دریافت میکنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار