بازدید 4146

آخرین فرمول رئال برای حل معادله انتقال پوگبا

با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت نقل وانتقالات تابستانی خبرهای این مذاکرات با سرعت بیشتری منتشر می شود. در آخرین فعل و انفعال ، کهکشانی‌ها حاضر هستند برای بردن پوگبا به برنابئو علاوه بر ۲۴ میلیون پوند خامس رودریگس را هم به این تیم بدهند.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 05 August 2019

رئال مادرید برای تقویت خط میانی خود سخت در تلاش است تا پل پوگبا را از یونایتد به خدمت بگیرد اما این انتقال بسیار طول کشیده و با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت نقل وانتقالات تابستانی خبرهای این مذاکرات با سرعت بیستری منتشر می شود.

Image result for ‫پوگبا رئال مادرید‬‎

به گزارش تابناک ورزشی، هافبک فرانسوی سابق یوونتوس که بعد از دوفصل دوست ندارد در شیاطین سرخ باقی بماند، با حضور زیدان در رئال متمایل شده تا به مادرید برود. رئال مادرید تا الان برای جذب پوگبا دو پیشنهاد به یونایتد داده که هر دو رده شده اند. روزنامه تایمز نوشت که آخرین پیشنهاد رئال برای جذب پل پوگبا به باشگاه منچستر یونایتد ارائه شده است تا جایی که کهکشانی‌ها حاضر هستند برای بردن پوگبا به برنابئو علاوه بر ۲۴ میلیون پوند خامس رودریگس را هم به این تیم بدهند.

تلاش‌های رئال مادرید برای جذب پوگبا درحالی است که سولسشایر سرمربی شیاطین سرخ در جدیدترین اظهار نظر خود تاکید کرد که پوگبا دوست دارد در یونایتد بماند و امیدوار است که با آمادگی بالا در دیدار برابر چلسی به میدان رود. منچستر یونایتد پیش از این اعلام کرد که پوگبا را به کمتر از ۱۵۰ میلیون پوند نخواهد فروخت و این باعث شده تا مشتریان او بی خیال جذب این بازیکن با این رقم شوند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار