بازدید 5842
سوژه

دلیل رد مایگا درتست پزشکی پرسپولیس دقیقا چه بود؟

در حالی که شایعاتی مبنی بر برخی بیماری های خاص در این بازیکن زمزمه می شد، حالا گفته می شود مایگا مصدومیت کهنه‌ای در مچ پای خود داشته و به همین دلیل نتوانسته به طور کامل همه تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد
کد خبر: ۹۱۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 05 August 2019

نزدیک به یک هفته قبل مادیبو مایگا با حضور در ایران در صدد پیوستن به پرسپولیس بود اما در این بین اعضا هیات مدیره با تصمیم جمعی خرید این بازیکن را منوط به تایید پزشکی از ایفمارک دانستند.

به گزارش تابناک ورزشی، مایگا سه مرحله از تست پزشکی را پشت سر گذاشت تا به صورت کامل با تاییدیه پزشکی قرارداد سفت و سختی را با پرسپولیس منعقد کند اما دیروز ناگهان خبر رسید که ایفمارک این بازیکن را بعد از دو روز بررسی و آزمایش از نظر پزشکی تایید نکرده تا اینگونه جذب مهاجم اهل مالی با نظر هیات مدیره منتفی شود.

در حالی که شایعاتی مبنی بر برخی بیماری های خاص در این بازیکن زمزمه می شد، حالا گفته می شود مایگا مصدومیت کهنه‌ای در مچ پای خود داشته و به همین دلیل نتوانسته به طور کامل همه تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد به همین دلیل پرونده حضور بازیکن سابق وستهم در ایران بسته شد. در این میان جمله پزشک پرسپولیس مبنی بر محرمانه بودن مشکل مایگا به شایعه بیماری صعب العلاج او دامن زده بود.

دلیل رد مایگا درتست پزشکی پرسپولیس دقیقا چه بود؟

به نظر می‌رسد که تراکم استخوان در مچ پای این بازیکن باعث عدم تایید در تست‌های پزشکی شده است. موضوعی که حتی تعجب مایگا را به همراه داشته و او به مدیران باشگاه در این رابطه گفته است که من مدت‌ها است که با همین شکل بازی می‌کنم اما می‌توان به شما تضمین بدهم که نمایش خوبی داشته باشم و هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

اما این سخن مایگا هیچ اعتباری در قرارداد نخواهد داشت و به همین دلیل مدیران باشگاه بدون ریسک از جذب مهاجم اهل مالی منصرف شدند. در پیام باشگاه پرسپولیس آمده است: مادیبو مایگا طی روز‌های گذشته بررسی‌های پزشکی را زیر نظر ایفمارک و مراکز معتمد باشگاه پرسپولیس پشت سر گذاشت. سلامت این بازیکن مالیایی که مورد نظر سرمربی تیم بود در این بررسی‌ها تایید نشد و وی قادر به پاس کردن پروتکل‌های پزشکی مد نظر فوتبال ایران نبود. به این ترتیب به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ مذاکره نهایی با این بازیکن و طبعا عقد قرارداد با وی منتفی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر