بازدید 6461

رد درخواست رونالدو در پرونده تجاوز جنسی

سال گذشته گفته شد رونالدو ۳۷۵ هزار دلار حق السکوت به خانم مایورگا پرداخت کرده است. در همین رابطه، دادگاه ادعای رونالدو مبنی بر این که انتشار جزئیات این پرونده بر اتهاماتش دامن می‌زند و بر شهرتش خدشه وارد می‌کند را رد کرد
کد خبر: ۹۱۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 04 August 2019

درخواست ستاره پرتغالی مبنی بر پنهان ماندن جزییات پرنده تجاوز، از سوی دادگاه مورد قبول واقع نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از مختومه اعلام شدن پرونده تعرض رونالدو به یک خانم، دادگاه به درخواست قربانی قصد افشای جزئیات ماجرا برای ثبت در بایگانی را داشت و در این بین رونالدو خواسته بود به خاطر جلوگیری از خدشه‌دار شهرتش، دادگاه از افشای جزئیات پرونده خودداری کند، اما درخواست او مورد قبول واقع نشد.

آسوشیتدپرس معمولا نام کسانی که مدعی هستند قربانی تعرض بوده‌اند را فاش نمی‌کند، اما خانم مایورگا به واسطه وکلای خود رضایت داده است تا نامش رسانه‌ای شود. او طی دادخواهی خود خواهان دست کم ۲۰۰ هزار دلار غرامت شده است. سال گذشته گفته شد رونالدو ۳۷۵ هزار دلار حق السکوت به خانم مایورگا پرداخت کرده است. در همین رابطه، دادگاه ادعای رونالدو مبنی بر این که انتشار جزئیات این پرونده بر اتهاماتش دامن می‌زند و بر شهرتش خدشه وارد می‌کند را رد کرد. البته قرار شده است ماجرای پرداخت حق السکوت به قربانی، محرمانه باقی بماند.

Cristiano Ronaldo, futbolista portugués

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار