بازدید 4110

شوخی جالب مهاجم زنیت با سردار با سوژه پاس گل

در هفته چهارم لیگ برتر روسیه تیم زنیت در ورزشگاه گازپروم سن‌پترزبورگ از تیم مطرح کراسنودار میزبانی کرد که این بازی با تساوی یک - یک پایان یافت. گل کراسنودار در دقیقه ۸۰ توسط سانتوس، بازیکن زنیت به اشتباه وارد دروازه خودی شد. آرتم دیوبا نیز بعداز دقیقه ۹۰ گل تساوی زنیتی‌ها را زد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 04 August 2019

مهاجم زنیت بعد از بازی با کراسنودار با همبازی ایرانی اش شوخی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شب گذشته از هفته چهارم رقابت‌های سوپرلیگ روسیه، زنیت میزبان کراسنودار بود و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب زنیت حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد و در شرایطی که تیمش تا دقایق پایانی با یک گل مغلوب شده بود، موفق شد برای دزیوبا پاس گل مهیا کند و این مهاجم در دقیقه ۱+۹۰ گلزنی کرد تا در نهایت بازی مساوی شود. تیم زنیت با پذیرش این تساوی خانگی ۱۰ امتیازی شد و همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر روسیه باقی ماند.

لیگ برتر روسیه| فرار زنیت از شکست خانگی با پاس گل سردار آزمون

آرتیم دزیوبا بعد از این بازی با سردار شوخی با مزه‌ای کرد و در مصاحبه اش گفت: در نیمه اول بازی ما فرصت‌هایی داشتیم. اما در نیمه دوم همه عصبی شده بودند، چون نیاز به گل داشتیم. فراموش کردم به آزمون می‌خواهم بگویم که این بهترین گل دوران فوتبالی ام بود! هنوزم در شوک هستم واقعا سردار به کسی پاس گل داد! (یعنی خودش گل نزد).

دیوبا ارتباط نزدیکی با سردار دارد و زوج خط حمله زنیت را این دو بازیکن تشکیل می‌دهند. آزمون همیشه گلزن اول زنیت بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی