بازدید 18283
فوتو نیوز؛

گفت‌وگوی اینستاگرامی کم سابقه ظریف با مردم/توضیح معاون قوه قضائیه درباره دفاع وکلای جاسوس‌ها/سخنگوی قوه قصائیه: سعید ملک‌پور محکوم به حبس ابد از مرز خارج شده است

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر. می‌خواهیم با بخش خبری «فوتو نیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوششان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۹۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ 03 August 2019
معاون حقوقی قوه قضاییه: در خبر منتشره از سوی برخی رسانه‌ها، این مطلب از زبان بنده  انتشار یافته است که «اگر وکیلی از پرونده جاسوسی دفاع می‌کند و برای حق موکل خود تلاش می‌کند، باید بداند حق ۸۰ میلیون ملت را فراموش کرده است». صحیح آنچه که بنده در سخنرانی خود صراحتاً بیان داشته‌ام، این است که «اگر وکیلی از پرونده جاسوسی دفاع می‌کند، نباید در دفاعیه خود، حقوق ۸۰ میلیون نفر ایرانی را که اطلاعات محرمانه آن‌ها در خصوص کشورشان به بیگانگان داده شده است، فراموش کند.»
معاون حقوقی قوه قضاییه: در خبر منتشره از سوی برخی رسانه‌ها، این مطلب از زبان بنده انتشار یافته است که «اگر وکیلی از پرونده جاسوسی دفاع می‌کند و برای حق موکل خود تلاش می‌کند، باید بداند حق ۸۰ میلیون ملت را فراموش کرده است». صحیح آنچه که بنده در سخنرانی خود صراحتاً بیان داشته‌ام، این است که «اگر وکیلی از پرونده جاسوسی دفاع می‌کند، نباید در دفاعیه خود، حقوق ۸۰ میلیون نفر ایرانی را که اطلاعات محرمانه آن‌ها در خصوص کشورشان به بیگانگان داده شده است، فراموش کند.»
وزیر دفاع آمریکا با ادعای این‌که چند متحد و شریک واشنگتن به ائتلاف دریایی در تنگه هرمز می‌پیوندند، گفت که هیچ‌کس نمی‌خواهد وارد درگیری با ایران شود، به‌همین دلیل است که ما ابتدا پیشنهاد ایجاد ائتلافی متشکل از متحدان هم‌فکر و شرکای‌مان را مطرح کردیم.
وزیر دفاع آمریکا با ادعای این‌که چند متحد و شریک واشنگتن به ائتلاف دریایی در تنگه هرمز می‌پیوندند، گفت که هیچ‌کس نمی‌خواهد وارد درگیری با ایران شود، به‌همین دلیل است که ما ابتدا پیشنهاد ایجاد ائتلافی متشکل از متحدان هم‌فکر و شرکای‌مان را مطرح کردیم.
روابط عمومی شبکه‌سه:  همانطور که همه هواداران فوتبال کشور می‌دانند شبکه سه در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده تا جانب بی‌طرفی نسبت به همه تیم‌های محبوب کشور را رعایت نماید. اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی اشتباه شخصی مجری برنامه بوده و به رغم عذرخواهی این مجری، شبکه سه بر خود لازم می داند ضمن دلجویی و عذرخواهی از هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال، اعلام کند به این مجری و مسئولان برنامه تذکر جدی داده است.
روابط عمومی شبکه‌سه: همانطور که همه هواداران فوتبال کشور می‌دانند شبکه سه در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده تا جانب بی‌طرفی نسبت به همه تیم‌های محبوب کشور را رعایت نماید. اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی اشتباه شخصی مجری برنامه بوده و به رغم عذرخواهی این مجری، شبکه سه بر خود لازم می داند ضمن دلجویی و عذرخواهی از هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال، اعلام کند به این مجری و مسئولان برنامه تذکر جدی داده است.
سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه، تحریم ظریف را اقدامی در راستای مصرف تبلیغات داخلی در آمریکا و خوراک انتخاباتی توصیف کرد و افزود: این اقدام نشانه عجز آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.
سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه، تحریم ظریف را اقدامی در راستای مصرف تبلیغات داخلی در آمریکا و خوراک انتخاباتی توصیف کرد و افزود: این اقدام نشانه عجز آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.
سخنگوی قوه قضاییه: سعید ملک‌پور، فعال سایبری که بیش از ۱۱ سال از محکومیت خود را سپری کرده بود، با اخذ وثیقه به مرخصی سه روزه رفت که در پایان مهلت مرخصی به زندان مراجعه نکرد. وی از مبادی غیر رسمی از مرز خارج شده است.
سخنگوی قوه قضاییه: سعید ملک‌پور، فعال سایبری که بیش از ۱۱ سال از محکومیت خود را سپری کرده بود، با اخذ وثیقه به مرخصی سه روزه رفت که در پایان مهلت مرخصی به زندان مراجعه نکرد. وی از مبادی غیر رسمی از مرز خارج شده است.
آیت‌الله مکارم شیرازی:  جوانان باشجاعت تابوی تشریفات ازدواج را بشکنند. مسابقه در بالا بودن مهریه و تشریفات سنگین جهیزیه و مراسم کمرشکن جشن عقد و عروسی با آن اختلاط های پرگناه چیزی نیست که در ذات ازدواج جوانان نهفته باشد
آیت‌الله مکارم شیرازی: جوانان باشجاعت تابوی تشریفات ازدواج را بشکنند. مسابقه در بالا بودن مهریه و تشریفات سنگین جهیزیه و مراسم کمرشکن جشن عقد و عروسی با آن اختلاط های پرگناه چیزی نیست که در ذات ازدواج جوانان نهفته باشد
رئیس شورای عالی جنگل: سازمان جنگل ها به برگزاری مسابقه رالی در جنگل های هیرکانی اعتراض کرده است. متولی این کار بخش خصوصی بود. براساس آخرین صحبت های من با سازمان میراث این رویداد لغو شده است.
رئیس شورای عالی جنگل: سازمان جنگل ها به برگزاری مسابقه رالی در جنگل های هیرکانی اعتراض کرده است. متولی این کار بخش خصوصی بود. براساس آخرین صحبت های من با سازمان میراث این رویداد لغو شده است.
وزیر امور خارجه درواکنش به کاربری که ظریف را شایسته دریافت
وزیر امور خارجه درواکنش به کاربری که ظریف را شایسته دریافت "نماد خیانت" خوانده و او را "ابوموسی اشعری" نامیده بود، نوشت: خدا رو شکر شما اینقدر ولایتمدارید. وزیر خارجه در پاسخ به یکی دیگر از کابران این شبکه اجتماعی که ابراز امیدواری کرده بود ظریف "در پیشگاه خداوند به خاطر دروغ‌های که گفته و حق الناس است، توبه کند" نوشت: فانتظروا انی معکم من المنتظرین. ظریف همچنین در واکنش به نوشته یکی دیگر از کاربران مبنی بر این که "شما شجاعت لازم را ندارید که از حق خودتان دفاع کنید از جمله در مورد چهره‌ای که از شما در سریال گاندو به نمایش گذاشته شد"، نوشت: سلام دوست خوبم. من مدت‌ها پیش به زبان سیف فرغانی جوابشان را دادم (بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم تا سختی کمان شما نیز بگذرد.)
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۶
من جای رئیسی بودم معاون حقوقی ام را عوض می کردم .!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
ایول موافق هستم
جناب ظریف هر وزیری باید نظری که در هیُت دولت تصویب میشود واز تصویب مجلس گذشت باید اجرا کند وبه هیچکس دیگری نباید در گیر پاسگو ريُس جمهور است نه شما
جناب ظریف برادر ارجمند
بر این ها حرجی نیست اینان خوراج نهروان هستند هر جور که حرکت کنی باز حرف خودشان را می زنند
بعنوان یک شهروند ایرانی به داشتن شجاع مردانی چون شما افتخار می کنم دوستتان دارم و از صمیم قلب پیروزی شما را بر شیاطین خواهانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
شما هم که ادبیاتت همونه. .
اينايي كه به ظريف حمله مي كنند منتظرند . منتظر اين كه دوباره قدرت را دست بگيرند و بابك زنجاني و خاوري هاي جديد را وارد معركه كنند .
ظریف در جایی گفته بود : خوشحالیم که بخاطر فلسطین تحریم شدیم

حالا اون فلسطینی ها کجا هستند که بیان از ظریف حمایت کنند !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
احسنت
تعجب میکنم ازکسانی که اینطوردرباره آقای ظریف قضاوت میکننداینهایقینا جمهوری اسلامی راقبول ندارندفقط میخواهندایشان رادلسردکنندوفتنه تازه ای درست کنند گربدی گفت حسودی ورفیقی رنجید.........گوتوخوش باش که ماگوش به احمق نکنیم
از تحریم ظریف حمایت میکنم
از تحریم و اخراج آقازاده ها از آمریکا شدیدا استقبال میکنیم
اکثر مسئولان از تحریم ظریف گفتند و شنیدند و حرف زدند اما هیچ مسئولی به وضعیت اسفبار معیشتی مردم به اندازه تحریم ظریف توجه نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
مگه معیشت برای اینا مهمه داداش؟ شما کل صحبت های هیات دولت رو هر روز رصد کن. ببین اآیا دغدغه معیشت توش دیده میشه یا خیر.
همه و همه وهمه باهررویکردسیاسی آن آیه ای که ظریف بیان کردرامورد توجه قراردهید: پس منتظر باشید! این است وجزاین نیست که من نیز باشما ازمنتظرانم!
استعفای ظریف به نفع همه است
او در حد این منصب نبود
بهتر است در فضای مجازی فعالیت کند و بیش از این وقت ملت رو نگیره
درود و هزاران درود بر زبان گویای ملت ایران " دکتر ظریف "
عزیز است ظریف
غنیمت شمردیش صحبت
اقای ظریف در جواب این جمله که اعتماد به امضای کری باعث از دست رفتن سرمایه ی کشور شد،میخواد کدوم ایه از قران را بذاره.
کذبهای روحانی و قسم های جلاله که میخورد
را کی جواب میده
چه مرزهای باحالی داریم
لطفاً ادرسش رو بزارین توروخدا
کاشکی ظریف وزیر خارجه یک دولت قوی می بود...
جناب ظریف اینان کسانی هستند که جاییشان می سوزد ولی برای خنک کردن آنجای سوخته خود عجولانه و به اشتباه از اسید استفاده می کنند و آب را به آسیاب دشمن می ریزند.ملت فهیم قدردان زحمات همه دلسوختگان هستند،انشاالله.
این کاربران ایستاگرام فکر می کنم به نوعی حرفای دشمنان ایران را میزنند.کاش کشور صاحب داشت تا با این یاوه گویان برخورد شود.واقعا این جملات نماد عقب ماندگی ذهنی و فکری افراد است.اقا دکتر ظریف به والا اگر از امیر کبیر بالاتر نباشد پاین تر نیست.هرچند این یاوه گویان با این عقل سخیف در والا مقامی امیر کبیر هم شک دارن و همین تهمت ها را بهش نسبت می دهند
نباید بگوید اگر وکیلی از جاسوسی دفاع میکند. این نشانه عدم قانون در کشور است. وکیل از متهم به جاسوسی دفاع میکند.
جناب آقای دکتر ظریف مردان بزرگ همواره آماج تیرهای تهمت وافترا بوده اند و خواهند بود.ولی ان الله مع الصابرین.برای شما آرزوی توفیق روزافزون داریم.
آقای مکارم
من تابو را میشکنم
سقف بالای سرم را شما تامین کن
اتفاقا اقای ظریف با رد دعوت یک رئیس جمهور ی مثل ترامپ که واقعا احمدی نژاد امریکا محسوب می شود با ا نکه از لحاظ دیپلماتیک به هر حال همتای یک وزیر نیست نشان داد که تابع ولایت و ارکان نظام است و اجازه اختلاف افکنی به بیگانگان مابین ارکان نظام را نمی دهد . انها تمامی هدفشان همین بوده که بین افراد رده بالای نظام اختلاف بیاندازند وگرنه ترامپ چه حرفی با اقای ظریف می خواست داشته باشد . انها مظهر خیانت و دودستگی انداختن در کشورها هستند دم اقای ظریف گرم . خوب کاری کرد نشان داد که از سمت علی به سمت معاویه نمی رود . خدا در امر دینش او را پایدار بدارد و به او اجر دنیا و اخرت بدهد که هم به خودش خدمت کرد هم به مملکتش
باعث تاسف است که معاون هنوز نمی داند کار وکیل در زمانی است که حکم محکومیت صادر نشده است و اتهام وارد شده است سخن ایشان این مفهوم را دارد که قبل از دفاع و اظهارات وکیل مدافع حکم محکومیت صادر شده است !!!!!
حالا یه نفر در اینستا حرف ابو موسی اشعری رو پیش کشیده که زیاد مهم نیست. بنده در دو دهه اخیر به دفعات در مراسم رسمی در حضور مسولان و انبوه مردم شاهد بوده ام واعظان خاص همین صحبتها را پیش کشیده اند و کسی هم اعترتض نکرده. هر بذری بکاریم همان را درو خواهیم کرد
جناب آْقاي مكارم پس مسئولين تشريفاتي و ثروت اندوز و تمام لاكچري چي؟
اگر فقط تیتر های همین گزارش های خلاصه شده را بخوانید ، دیگر
نیاز به مطالعه و تحقیق و تفحص و کارشناسی فوق العاده ای نیست
تا بفهمید که اوضاع در کشور چقدر شیر تو شیر و بهم ریخته و ناهماهنگ دارد اداره می گردد .
جناب اقای دکتر ظریف امیدواریم از حرف های برخی از دوستان ناآگاه یا برخی از صداهای ناپاک دلخور و نا راحت نگردید. پیشنهاد می کنم به خیل عظیم دوستان خود که به صداقت و وطن پرستی شما شهادت می دهند توجه کنید
قربان و اردتمندت از خراسان
شما خودتون رو رسانه آزاد تلقی میکنید؟؟
چرا فقط به کامنتهای منفی در مورد دکتر ظریف اشاره کردید؟؟؟
آقای مکارم شما اول کمر غول گرانی رو بشکن . مردم خودشون راهشون رو بلدن.
حق ۸۰ میلیون ملت ؟؟؟؟؟؟ خیلی سال هست مردم هیچ حقی در هیچیز ندارن
حق ۸۰ میلیون ملت ؟؟؟؟؟؟ خیلی سال هست مردم هیچ حقی در هیچیز ندارن
اقاي ظريف متاسفانه در ايران ابزار در دست هر حذبي كه باشه وقتي بخوان خراب يا ويران كنن تمام حرمت هارو از بين ميبرن. شما بجز خدمت كاري نكرديد لااقل پرستيژ يك وزير خارجه رو داريد و وقتي در تمام جلسات با تسلط به زبان صحبت ميكنيد بايد از شما تشكر كرد حالا سياست چي
ظریف امیر کبیر قرن است.توبه کنید از دلی که از او می شکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
اخه امیر کبیر چه کرد بجز دارالفنون!
آقاي مكارم كاش مسئولين در برخورد با فساد مسابقه مي گذاشتن
تو جوابهایی که ظریف داده چرا همش کلمات عربی استفاده کرده با گوشه و کنایه ! آقا شما گفتی ما(بخوانیدملت)افتخار میکنیم بخاطریه جای دیگه تحت فشاریم درجواب دلیل درگیربودن همیشگی ایران بادیگران گفتی ماخودمون خواستیم اینطورزندگی کنیم آیا مطمئنی ملت هم خواسته؟؟ فارسی جواب بده لطفا ؟
این تحریم ظریف کاملا با اصلاح طلبان هماهنگ شده هست. ظریف کاندیدای ریاست جمهوری هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل