بازدید 16346

جسد نوه جان اف کندی پیدا شد

کد خبر: ۹۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۸ 03 August 2019
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش کرد: بار دیگر مصیبتی بزرگ دامنگیر خانواده کندی، رئیس جمهور پیشین آمریکا شده است. این بار جسد نوه جان اف کندی در مجموعه‌ای خانوادگی پیدا شد.

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، هنوز علت دقیق مرگ این دختر بیست و دو ساله مشخص نیست. جسد سائوریس کندی هیل Saoirse Kennedy Hill در منطقه هیانیس پورت Hyannis Port در ایالت ماساچوست پیدا شد. خانواده کندی با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد. ایتل کندی همسر نود و یک ساله جان اف کندی از این اتفاق ابراز تاسف کرده است.

گویا وی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر جان باخته است. وی یادداشت‌هایی داشته که در آن‌ها به افسردگی شدیدش اشاره می‌کرده است. وی مدتی از دوران بچگی خود را در ایرلند سپری کرده بود و اسم کوچک او نیز ریشه ایرلندی دارد. پدر او به عضویت در ارتش جمهوریخواه ایرلند متهم شده بود که به همین علت هم به پانزده سال زندان محکوم شد، اما بعدا این حکم نقض شد.

شمار دیگری از اعضای خانواده کندی در سن جوانی به علت تصادف یا مسائل دیگر جانشان را از دست داده اند. یکی از این افراد دیوید آنتونی کندی بود که به مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی و اعتیاد مبتلا بود. وی که عموی این دختر تازه جان باخته است در سال ۱۹۸۴ در هتلی در ایالت فلوریدا جان سپرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار