بازدید 3336

تخصیص ۳۰۰‌میلیارد‌تومان به بخاری‌های نفتی

کد خبر: ۹۱۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ 01 August 2019
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان برای جمع آوری بخاری‌های نفتی به استان‌ها تخصیص یافت.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رخشانی مهر در جلسه مشترک مسئولین آموزش و پرورش استان مرکزی با اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال ۹۵ اعتبارات ملی نوسازی و بازسازی مدارس استان ۱۳ میلیارد تومان بوده است که این اعتبارات در سال ۹۶ و ۹۷ به ترتیب به ۲۰ و ۴۴ میلیارد تومان رسید و این نشان از رشد چشمگیر و توجه ویژه دولت به امر نوسازی و بازسازی مدارس بوده است.

وی افزود: اعتبارات استانی در این حوزه نیز در سال ۹۵ برابر با ۴.۷ میلیارد تومان بوده است که در سال ۹۶ به ۱۲ میلیارد تومان رسید.

رخشانی مهر اضافه کرد: امسال نیز ۳۰۰ میلیارد تومان تخصیص نقدی برای جمع آوری بخاری‌های نفتی در استان‌ها در نظرگرفته شده است.

به گزارش ایسنا، رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه ۳۳ درصد معلمان استان مرکزی بدون انگیزه سر کلاس درس حاضر می‌شوند که مسلما این امر بر کیفیت آموزش اثرگذار است، گفت: نسبت معلم به دانش آموزش در استان مرکزی یک به ۳۲ است درحالی که این رقم در کشور یک به ۲۵ است و استان با کمبود جدی در حوزه معلم مواجه است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به کمبود‌های موجود در حوزه فنی و حرفه‌ای و معوقات بالای مدارس شبانه روزی افزود: اتباع خارجی موجود در استان مرکزی فضای آموزشی را اشغال کرده اند و متاسفانه کمیساریای عالی پناهندگان بدون کمک با ما بازی می‌کند در حالی که باید از این امکان برای توسعه مدارس و ثبت نام فرزندان اتباع که دستور مقام معظم رهبری است استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بحث معوقات پرسنل، ما را خجالت زده کرده است، گفت: در استان مرکزی مدارس لاکچری وجود ندارد و باید همین مدارس موجود را بهسازی کرد و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام رساند. متاسفانه استان مرکزی با پروژه‌ای مواجه است که حتی ۱۲ سال آجری روی آجر آن گذاشته نشده و باید این وضعیت سروسامان یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل