بازدید 11413
گزارش

پوچارلی خرید جدید استقلال ایتالیایی بزودی درتهران

مشخص نیست استقلال پول قرارداد این بازیکن که اصلا نمی تواند کم باشد، را از چه محلی تامین خواهد کرد؟ این درحالی است که آبی ها پول اندک برای نگه داشتن پاتوسی را نداشتند! استقلال یکی از تیمهای بدهکار لیگ است که توان تسویه بدهی هایش را ندارد
کد خبر: ۹۱۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 31 July 2019

در خبری عجیب اعلام شده است که هافبک تهاجمی باشگاه کیه وو ایتالیا به زودی وارد تهران می‌شود تا پیراهن آبی ها را برتن کند! استقلال یکی از تیمهای بدهکار لیگ است که توان تسویه بدهی هایش را ندارد اما حالا مدام بازیکن خارجی می خرد.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می شود باشگاه استقلال با مانوئل پوچارلی به توافق کامل رسیده است و قرار است این بازیکن هموطن استراماچونی ظرف روز‌های آینده برای حضور در تست‌های پزشکی وارد ایران شود. مشخص نیست استقلال پول قرارداد این بازیکن را از چه محلی تامین خواهد کرد. این درحالی است که آبی ها پول نگه داشتن پاتوسی را نداشتند!

این بازیکن مورد نظر استقلال هم با نظر مستقیم «آندره آ استراماچونی» جذب شده است تا بعد از دیاباته ، استقلال بار دیگر از لحاظ ارزی به خرج سنگین بیفتد.

یکی از مسئولان استقلال در این باره گفت: مراحل مقدماتی پیوستن این هافبک ایتالیایی به استقلال انجام شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او ظرف روز‌های آتی به ایران می‌آید. استراماچونی اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد و بر این باور است او می‌تواند به تقویت خط حمله آبی پوشان کمک زیادی کند.

Image result for manuel pucciarelli

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
خوب دیگه نوبت قهرمانی استقلال محبوبترین تیم تاریخ ایران است تابی شما گیر نده.۳سال پرسپولیس با حمایت داوری و اوضاع آشفته استقلال قهرمان شده
چقدر بریز بپاش میکنه این تیم. اونم تو این شرایط سخت
پول مردم دیگه... چه اهمیتی داره
استقلال از همونجايي پول اين بازيكن رو ميده كه تيم پيروزي تونست تمام بازيكنانش رو با اون پول نگه داره
پيروزي تيم سوم پايتخت حتي بيراوند رو هم با چند ميليارد نگه داشت
استقلال تيم اول پايتخت امسال ١٥ بازيكن از دست داده
تابناک جان در مورد پرسپولیس این صحبتها را نمی فرمایید. مثلا بازیکنی که پارسال آقای برانکو از کرواسی آورد و ده میلیارد تومان هزینه رو دست باشگاه گذاشت.
چطور وقتی تیم لنگ بازیکن های میلیون دلاری میخره و مربی میلیون دلاری میاره شماها خفه خون میگیرید؟! زبونتون فقط واسه استقلال درازه؟!
نه این که بقیه تیم های تهرانی مورد حمایت شما بدهکار نیستند و بازیکن خارجی نمی گیرند؟!
بازهم مدیران دولتی پول مفت از بیت المال خرج این فوتبال دولتی می کنند، پروپیچ و بودیمیر و بقیه کم پول مفت گرفتند و رفتند این یکی هم همینطور. این پول را خرج توسعه ورزشهای همگانی در شهرستانها کنید ، نوجوانان این کشور هم بخدا حق دارند و تشنه امکانات رایگان هستند. این دو باشگاه را هم خصوصی کنید. لیگ را هم ۶ ماه تعطیل کنید تا شرایط و فرهنگ تماشاگر فراهم شود. در کانادا دولت پول ورزش را فقط صرف توسعه زمین های چمن و دو میدانی و استخر بصورت رایگان در شهرها میکند . حتی یک باشگاه دولتی در هیچ رشته ای در این کشور وجود ندارد.
نویسنده مطلب انگار واسه کانال های لنگی مطلب نوشته.کاملا عقده های رنگی در سر تا پای مطالب دیده میشه
از محل هواداران!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار