بازدید 6529

اطلاع از اخبار درگذشتگان در «یادبان»

کد خبر: ۹۱۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 30 July 2019

با گسترش جمعیت و رشد ابزارهای اطلاعرسانی اینترنتی، راه های انتشار اخبار و رویدادها نیز دستخوش تغییر شده است. حتی توزیع کارتهای عروسی و تولد هم به سمت اطلاع رسانی از طریق ابزارهای پیام رسان اینترنتی حرکت کرده و کارت های کاغذی کمتر کاربرد دارد.

از قدیم رسم بوده که درگذشت هر شخص با چاپ اعلامیه های کاغذی به اطلاع اشنایان و بستگان می رسید، ولی امروزه به دلیل سرعت انتقال اطلاعات، این گونه اعلامیه ها، در شبکه های اجتماعی با سرعت بیشتری منتقل می شود. برای ساماندهی و تمرکز اخبار درگذشتگان سایت یادبان ابزارهای مناسبی را برای خانواده های درگذشته تدارک دیده و همینک در نشانی www.yadban.com در دسترس است.

همه افراد می توانند در این سایت، برای عزیزان سفر کرده به دیار باقی، صفحه یادبود اختصاصی بسازند که برای همیشه در دسترس می ماند تا در مراسم مختلف مثل سالگرد ها، اطلاع رسانی صورت بگیرد و امکان قبول پیام تسلیت از سوی دوستان و آشنایان مقدور است.

انتشار اعلامیه های فوتی با هدف کاهش اعلامیه چاپی و سرعت در اطلاع رسانی و هم چنین اطلاع رسانی چند رسانه ای است. 

هر اعلامیه فوت دارای چنین مشخصاتی است:

  • البوم عکس
  • زندگی نامه (متنی)
  • درج ویدئو
  • درج تاریخ تولد و فوت
  • نشانی آرامگاه
  • اعلام مراسم و برنامه های عزاداری
  • قبول اعلام همدردی و تسلیت در سایت (انتشار بعد از تائید ایجاد کننده صفحه)

در گام بعدی، یادبان در برگزاری مراسم سوگواری به خانواده های سوگوار خدمات ارائه می کند.

  • ارسال تاج گل تسلیت

شما با سفارش اینترنتی تاج گل، طرح انتخابی و متن دلخواه شما آماده و به منزل یا محل برگزاری مراسم ارسال می شود. تصویر تاج گل در محل مراسم تهیه و برای شما ارسال می شود.

همچنین افراد علاقمند می توانند تابلو تسلیت خیریه سفارش داده و یادبان با هماهنگی با موسسه خیریه مورد نظر، تابلو تسلیت را در محل مراسم نصب کرده و وجه مورد نظر را به خیریه تحویل می نماید.

  • تامین اقلام پذیرائی مراسم

بسته میوه، حلوا، خرما، انواع نوشیدنی و وعده های غذا برای سرو در منزل در ایام سوگواری را تامین می کند. در تهیه همه موارد سلیقه و نظر سفاش دهنده لحاظ می شود.

سایت یادبان همچنین در حال جمع آوری اطلاعات مساجد، وعاظ و مداحان و انتشار آنها در قالب دایرکتوری مساجد و خدمات مراسم سوگواری برای تسهیل ارتباط مردم برای شرکت در مراسم می باشد.

مساجد و مراکز خدمات دهی به مراسم سوگواری، می توانند با تماس با سایت (info@yadban.com) امکان انتشار و معرفی خود را در سایت یادبان دریافت نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی