بازدید 26238
هزار و هفتصد و بیست و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

استقبال پناهیان از یک پیشنهاد سخنگوی دولت/حضور یک چهره جدید زن در دولت/میانگین سنی ائمه جمعه کشور چقدر است؟/ هر وقت یک ایرانی در کنگره سخنرانی کرد، پمپئو هم می‌تواند در صدا و سیما حرف بزند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند واعظی: وزرا حق فعالیت انتخاباتی ندارند/به جای وضو تیمم و آب آن را به دریاچه ارومیه هبه کنید/روایت ضرغامی از مخالفت رهبری با دولت پنهان/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 30 July 2019
 

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بازداشت ۱۰ تن در ارتباط با پرونده اکبر طبری

سخنگوی قوه ‌قضائیه درباره پرونده اکبر طبری گفت: اسامی که در خبری آمده بود، واقعیت ندارد و آن پرونده خاص نیز کماکان مطرح رسیدگی است و ۱۰ تن بازداشت شده‌اند که از این ۱۰ تن برخی نیرو‌های شاغل قبلی قوه قضائیه و برخی نیز نیرو‌های بیرونی هستند. اسماعیلی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برخی قضات به دلیل ارتباط ناسالم با اکبر طبری از سمت خود برکنار شدند گفت: برخی اسامی که شبکه دروغ مطرح کرده بود واقعیت نداشت و برخی همکاران عزیز قضایی ما که در همین ایام در شعب ویژه رسیدگی به پرونده مفدسان اقتصادی مشغول امر دادرسی هستند، شبکه دروغ بنا دارد آن‌ها را در مظان اتهام قرار دهد. اسامی که در خبری آمده بود، واقعیت ندارد و آن پرونده خاص نیز کماکان مطرح رسیدگی است و ۱۰ تن بازداشت شده‌اند که از این ۱۰ تن برخی نیرو‌های شاغل قبلی قوه قضائیه و برخی نیز نیرو‌های بیرونی هستند و رسیدگی‌ها با حساسیت انجام می‌شود. ما اعلام کردیم و می‌کنیم در مبارزه با مفاسد جدی هستیم.

توضیح «ظریف» درباره نامه‌نگاری به رهبر معظم انقلاب درخصوص گاندو

وزیر امور خارجه گفت: در برابر انتقادات دل‌نازک نشدم، ولی انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد. محمدجواد ظریف درباره محتوای پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو گفت: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم، این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جا‌ها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد. وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با خانه ملت در پاسخ به این سؤال که آیا در برابر انتقادات دل‌نازک شدید گفت: خیر، اصلا دل‌نازک نشدم؛ اتفاقا در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم. ظریف تاکید کرد: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.

زمین ۳ هزارمتری سعادت‌آباد؛ قرار بود حسینیه شود، برج شد

در سال ۸۵ به تعدادی از نمایندگان وقت مجلس یک قطعه زمین ۳ هزارمتری در خیابان درختی سعادت‌آباد برای احداث حسینیه واگذار می‌شود و این افراد طبق قراردادی که با سازمان ملی زمین و مسکن داشتند، اجازه تغییر کاربری نداشتند و وزارت راه و شهرسازی این اراضی را تنها برای ساخت حسینیه واگذار کرده بود. با این حال، افراد مزبور این زمین را بدون اینکه حق واگذاری داشته باشند، می‌فروشند و مالک جدید با فرایند‌های نامتعارف، شهرداری را ملزم به صدور پروانه ساخت می‌کند تا اینکه وزارت راه و شهرسازی متوجه تغییر کاربری و فروش اراضی واگذارشده می‌شود و شکایت می‌کند! جالب‌تر آنکه در زمان طرح شکایت، هیچ سازه‌ای به‌روی این ملک وجود نداشت، اما در حال حاضر یک ساختمان که تا طبقه هشتم هم بالا رفته، احداث و البته جلوی ادامه احداث آن با دستور مقام قضایی گرفته شده است. بر اساس آنچه حسین معصوم نماینده تام‌الاختیار سابق وزیر راه و شهرسازی پیشتر به آن اشاره کرده، به‌رغم ابلاغ دستور موقت برای توقف ساخت‌وساز، متخلفان اقدام به بتن‌ریزی مجدد می‌کنند که با اطلاع دادسرای ویژه مبارزه با زمین‌خواری، بازپرس مربوطه شخصاً در محل حضور یافته و دستورات لازم را صادر می‌کند. /تسنیم

هاشمی‌طبا: ورزشگاه‌ها باید خانوادگی شوند

سید مصطفی هاشمی‌طبا: حضور تماشاگران زن ایرانی در لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه و اردبیل بسیار چشمگیر بود و حالا این موضوع درباره حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال به یک مبحث مهم تبدیل شده است. هاشمی‌طبا در این باره گفت: «من از قبل هم گفته‌ام که ورزشگاه‌های ما باید خانوادگی شوند. یعنی خانواده‌ها باید بتوانند به ورزشگاه بیایند. مردانه و زنانه بودن که معنی نمی‌دهد. یک آقایی که با خانمش به ورزشگاه می‌آید، خیلی آدم محترم‌تری می‌شود. سینما، رستوران و تئاتر ما خانوادگی است و باید به ورزشگاه هم با این دید نگاه کنیم والبته امکانات رفاهی لازم را فراهم کنیم.»

مصباح‌یزدی: سرسفره‌ای نشسته‌ایم که ۱۴۰۰ سال زحمتش را کشیده‌اند

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی خط امام (ره): امروز ما سرسفره‌ای نشسته‌ایم که حدود ۱۴۰۰ سال، برای آن زحمت کشیده شده است. بخشی از آن را خدا ضمانت کرده که به دست ما برسد و معانی و مفاهیم و تفسیرش هم به دست علما و بزرگانی صورت گرفت که سختی‌های زیادی کشیدند و بسیاری از آن‌ها نیز به شهادت رسیدند. امروز ما به سادگی بر سر این سفره نشسته‌ایم؛ آیا انصاف است که حتی به خودمان زحمت ندهیم که ببینیم در این سفره، چه وجود دارد و چگونه قابل استفاده است؟ باید اعتراف کنیم که متأسفانه کمابیش، همه ما در این زمینه کوتاهی کرده‌ایم.

سیداحمد خاتمی: نگفتم نماز جمعه خلوت شده

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اینکه به طور کلی بگویم نماز جمعه خلوت شده است، قضاوتی واقع‌بینانه نیست و اینکه به شکلی کلی مطرح کنیم که نماز جمعه‌ها خلوت نشده است هم واقع‌بینانه به نظر نمی‌آید. حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در پاسخ به این پرسش که علت طرح سخنانی از قول وی درباره خلوت‌شدن نماز جمعه‌ها در روز‌های اخیر چیست؟ اظهار کرد: اولاً من در خطبه‌هایم نگفتم که نماز جمعه خلوت شده است. من گفتم رسانه‌ها از خلوت ‌شدن نماز جمعه خوشحال نباشد. این دو مفهوم است. مفهوم اولش این است که من خبر دهم نماز جمعه خلوت شده است که من چنین خبری ندادم، بلکه آنچه گفتم بیان این نکته بود که بر فرض اگر نماز جمعه‌ها خلوت شده باشند، این موضوع نباید خوشحالی برخی رسانه‌ها را فراهم آورد.

جعفرزاده: یک لیست پوپولیستی در انتخابات ۹۸ رأی خواهد آورد

یک نماینده مجلس گفت: اگر جریان‌های سیاسی کشور به درستی فکر نکنند جریان سومی که اتفاقا از جنس پوپولیست است می‌آید و برنده می‌شود. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸، گفت: آن چیزی که تا به اینجای بررسی‌ها نشان می‌دهد این است که یک لیست پوپولیستی در انتخابات پیش رو رأی خواهد آورد. نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: البته پوپولیسم فی‌النفسه بد نیست که بگویم بد است، اما اینکه جریانی که در انتخابات با این ویژگی حضور پیدا کند محلی از سؤال دارد. وی ادامه داد: دولت باید دست به یک اقدام سریع بزند تا این اتفاق نیفتد که متاسفانه من در این دولت واکنش سریعی را مشاهده نمی‌کنم. معتقدم اگر برای این موضوع تدبیری اندیشیده نشود ما در انتخابات سال ۹۸ اسیر یک جریان پوپولیستی مردم‌گرا خواهیم شد.

زنان با حجاب و عفاف دوچرخه سواری کنند؟

سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با دوچرخه سواری بانوان گفت::اگر اقدامی توام با وصف مجرمانه باشد با آن برخورد می‌کنیم اگر فاقد وصف مجرمانه باشد کسی تحت تعقیب قرار نخواهد گرفت، افراد این‌ها را با هم پیوند می‌دهند، دوچرخه سواری برای ما موضوعیت ندارد و ملاک رعایت عفاف و حجاب در جامعه است.

کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع محکومیت مهدی حاجتی ورود کرد

پروانه مافی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: در حال حاضر موضوع محکومیت حاجتی به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شده و آن‌ها در حال پیگیری موضوع هستند. میرزایی نیکو نیز در این باره گفت: با سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ صبحت کردم و ایشان اعلام کردند برای پیگیری موضوع، برخی از اعضای کمیسیون به شیراز سفری داشته و گزارشی آماده کرده‌اند. بناست گزارش را مطالعه و در صورت لزوم پیگیری کنم. / ایرناپلاس

روزانه چند کارت سوخت جدید صادر می‌شود؟

حمید قاسمی، معاون مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به محدودیت عرضه بنزین با استفاده از کارت سوخت جایگاه که از ۲۰ مرداد ماه اعمال می‌شود، سرعت صدور کارت سوخت شخصی افزایش یافته است و روزانه ۵۰ هزار کارت سوخت جدید صادر می‌شود. افرادی که پس از این تاریخ نتوانستند کارت سوخت دریافت کنند می‌توانند با کارت سوخت جایگاه اقدام به سوختگیری کنند، اما با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد. ممکن است این خودرو‌ها در میزان سوخت دریافتی در هر بار سوختگیری با محددویت‌هایی مواجه شوند و درهربار مراجعه با جایگاه به جای ۶۰ لیتر، ۳۰ لیتر سوخت دریافت کنند.

 
هر وقت یک ایرانی در کنگره سخنرانی کرد پمپئو هم می‌تواند در صدا و سیما حرف بزند
 
فلاحت پیشه در گفت‌وگو با «آزادی» تأکید کرد: «واقعیت قضیه این است که آقای پمپئو و ترامپ بزرگترین ظلم را به ملت ایران کرده اند. تحریم‌های آن‌ها و جلوگیری از گردش مالی در ورود غذا و دارو هم مشکل ایجاد کرده است بنابراین در چنین شرایطی اینگونه حرف‌ها فقط جنگ روانی است و دلیلی ندارد که در ایران پاسخ مثبت بگیرد.» وی پاسخ به اینکه اجابت این درخواست از سوی ایران و صدا و سیما چه ایراد و ضرری دارد، گفت: «من این را در این حد می‌دانم که یک سیاستمدار ایرانی درخواست سخنرانی در کنگره آمریکا را طی کند.» فلاحت پیشه در واکنش به اینکه کنگره یک نهاد رسمی در ساختار سیاسی آمریکا است و قابل مقایسه نیست، گفت: «صدا و سیما هم یک نهاد رسمی در ایران است. من معتقدم که اگر زمانی آمریکایی‌ها اجازه دادند یک مقام ایرانی در کنگره آمریکا سخنرانی کند و از سیاست‌های ایران دفاع کند می‎توانند درخواست کنند که یک مقام آمریکایی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید.»


ارزش واقعی یارانه‌ها به ٨هزارتومان رسیده است

به گفته برخی از تحلیلگران (برآورد غیررسمی) با توجه به اثر انباشتی تورم طی این سال‌ها، ارزش واقعی یارانه‌ها به ٨ هزارتومان رسیده است که این مبلغ در قدرت خرید دهک‌های درآمدی یکم تا پنجم تغییری ایجاد نمی‌کند. در مجموع هر فرد از ابتدا تاکنون چهار میلیون و ٢٠٠ هزار تومان یارانه دریافت کرده است. افرادی که در دهک‌های درآمدی هشتم تا دهم قرار دارند از دو منظر برنده اجرای طرح غیر کارشناسی پرداخت یکسان یارانه‌ها هستند. دریافت یارانه همسان با سایردهک‌ها و افزایش نرخ تورم که بخشی از آن متأثر از رشد مستمر نقدینگی بوده است.

ماجرای رانتخواری در حوزه غذا و دارو

قربانی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: کمیته مشترک دولت و مجلس برای تحقیق و رسیدگی به تخلفات در حوزه تأمین دارو و تجهیزات پزشکی تشکیل شده است. طبق تحقیقات به عمل آمده رانت‌های زیادی در مجموعه سازمان غذا و دارو اتفاق افتاده است. به همین دلیل کمیته‌ای مشترک برای بررسی عملکرد این سازمان در حوزه تأمین دارو تشکیل شد. در این جلسه حذف امضا‌های طلایی در سازمان غذا و دارو و نظارت دقیق‌تر بر نحوه صدور مجوز‌ها به صورت مفصل توسط نمایندگان مورد کنکاش قرار گرفت.

روایت ضرغامی از مخالفت رهبری با دولت پنهان

عزت‌الله ضرغامی درباره بر مخالفت رهبری با دولت پنهان تأکید کرد و گفت: رهبری خیلی از دولت حمایت می‌کنند. خیلی جدی فرموده بودند فرمانده کار اقتصادی، دولت است. هنوز هم با احمدی نژاد سلام و علیک دارم. چند وقت پیش هم به منزلش رفتم. خانم ایشان شام کتلت درست کرد و خوردیم. یک آشپزخانه کوچک که مثل خانه‌های قدیمی با پرده جدا شده بود. مدیریت و راهبری صداوسیما در فتنه ۸۸ را جزو افتخارات خود می‌دانم. مدیریتی شجاعانه و بدون اشتباه راهبردی. اقداماتم در صداوسیما آنقدر متفاوت بود که آقای خاتمی بار‌ها در جلسات تحسین می‌کرد. /سازندگی

حق مشاوره‌های چندصدهزارتومانی برای ازدواج

مدتی است تعدادی از مشاوران و روان شناسان با فعالیت گسترده در فضای مجازی به شهرت رسیده‌اند و همین باعث شده که افراد زیادی تمایل به مراجعه به این افراد داشته باشند. یکی از کاربران در صفحه مجازی خود نوشته که یکی از آشنایانش بابت یک ساعت مشاوره ازدواج پیش «دکتر ...» یکی از کارشناسان مشهور مشاوره، مجبور به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان پول شده‌است. طرح این قضیه باعث واکنش کاربران زیادی شده است و برخی از آن‌ها پرسیده اند که آیا چنین مبالغی سودجویی و خالی کردن جیب جوانان علاقه‌مند به ازدواج نیست و آیا مغایرت با الگوی ازدواج آسان ندارد؟ /خراسان

به جای وضو تیمم کنید و آب آن را به دریاچه ارومیه هبه کنید

شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران گفت: در یکی جلسات من به کارشناسان و دوستان در ارومیه گفتم که در تریبون‌های نماز جمعه به موضوع استفاده از آب اشاره شود و حتی دوستان می‌توانند این را عنوان کنند که عزیزان در ارومیه به جای وضو تیمم و آب آن را انفاق و برای پر شدن دریاچه ارومیه هبه کنند. یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد، جلوگیری از هدررفت آب است.
 
میانگین سنی ائمه جمعه کشور چقدر است؟
 
حاج علی اکبری در پاسخ به این که میانگین سنی ائمه جمعه کشور چقدر است، خاطرنشان کرد: میانگین سنی ائمه جمعه حدود ۴۰ سال است و بافت عمومی و بدنه ائمه جمعه از جوانان و افراد بانشاط هستند. وی تأکید کرد: عملکرد ائمه جمعه ارزیابی می‌شود و سامانه نظارت و ارزیابی داریم که در حال تقویت آن هستیم، مردم، نهاد‌ها و علمای مناطق مختلف کشور هم می‌توانند در امر نظارت به شورای سیاست گذاری کمک کنند.
 
واعظی: وزرا حق فعالیت انتخاباتی ندارند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: گزارش‌هایی مبنی بر اینکه مسئولی در دولت فعالیت انتخاباتی داشته باشد نداریم، اما رئیس‌جمهور روی این مسأله بسیار حساس است. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه برخی نمایندگان مجلس برای انتخابات اسفندماه سال جاری با برخی از وزرای دولت همکاری سیاسی می‌کنند از جمله اینکه وعده افتتاح پروژه‌های استانی می‌دهند، اظهار داشت: تاکنون چنین گزارشی به دست ما نرسیده است، اما وزیر یا مسئولی حق ندارد فعالیت انتخاباتی کند. قطعا آقایان وزرا، اولویت اولشان مأموریتی است که بر عهده دارند و همه تمرکزشان باید بر روی این موضوع باشد.
 
کنایه توئیتری آشنا به ترامپ

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری به توئیت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد و در توئیتر خود نوشت: درست این است که، ایرانی‌ها هرگز جنگ ناعادلانه‌ای را آغاز نکرده و هرگز مذاکره عادلانه‌ای را ترک نکرده اند.

حضور یک چهره جدید زن در دولت

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از حضور یک چهره جدید زن در دولت خبر داد. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم از مذاکره دولت با دو چهره زن برای حضور یکی از آنان در دولت خبر داد گفت: برای جایگزینی خانم مولاوردی در دولت که به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از کابینه رفتنی شدند با دو نفر در حال رایزنی و گفت‌و‌گو هستیم که یک نفر انتخاب خواهند شد.
 
استقبال پناهیان از یک پیشنهاد سخنگوی دولت

 علی ربیعی سخنگوی دولت، در نشست خبری اخیر خود مرضیه هاشمی را به عنوان خبرنگاری که می تواند با پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا مصاحبه کند، معرفی کرد. علیرضا پناهیان روحانی نزدیک به پایداری‌ها در واکنش به حرف‌های سخنگوی دولت در توئیتر نوشت: بعد از مدتها یک حرف خوب شنیدیم. آقای ربیعی گفت: پمپئو می تواند با خبرنگار ما مرضیه هاشمی مصاحبه کند. انصافا یک موضع خوب و یک توئیت هوشمندانه بود. می توان فعلا از همه دلخوری ها به خاطر این حرف صرف نظر کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۹
مصباح‌یزدی: سرسفره‌ای نشسته‌ایم که ۱۴۰۰ سال زحمتش را کشیده‌اند
فعلا" که سفره مسئولان رنگین تراست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
راستش برای اینکه این سفره رنگین برای مسئولان اماده باشه چه ادم های شریفی خون دلها نخوردن و چه نازنین هایی که به شهادت رسیدن. در هر صورت باید قدردان خون شهدا باشند، شهدا هم از کره مریخ نیومدن! شهدا، فرزندان، برادران، خواهران، پدران و مادران همین مردم هستند! پس قدردان این مردم باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
این سفره متعلق به از ماه بهترین است ، شاه داماد وزیر تمام سرمایه فرهنگیان رو غارت کرد و به همه بذل و بخشش کرد آخرش به اندازه کسی که ۲ کلیپ برای خارج بفرسته حکم گرفته ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
خانم ایشان شام کتلت درست کرد و خوردیم. یک آشپزخانه کوچک که مثل خانه‌های قدیمی با پرده جدا شده بود.
آیا این هم ریاست؟!
الحق که احمدی نژاد یک دانه ست
البته لابد از نظر بعضی ها در این جلسه ضرغامی رو گول زده و بجای اینکه ببرتش به خونه اصلی خودش که چندهزارهکتار مساحتشه اون رو برده به خونه کوچیکَش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
جالبه که تابناک زمان انتشار بسته خبری رو زده هفت غروب اما عملا هشت شب منتشر شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
خدا خیرت بده یا یکخورده کوچک تر بشینین که بقیه جابشن، یا پاشین تا اونهاییکه توی حیاط و پشت در کوچه هستن هم بیان سر سفره. یاعلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
سخنرانی درکنگره چه ربطی به مصاحبه بدون سانسورباخبرنگارصداوسیمادارد؟ایشان میگه ظریف میادنیویورک بدون سانسوربامردم امریکاصحبت میکنه پس منم بایدبتونم همین کاررامتقابلابکنم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
حالا آنها که سر سفره ها نشسته اند ، کیستند!؟
و چرا بر سر جای خوب و دو نبش با هم دعوا میکنند !!؟؟
والا مردم که صاحب سفره هستند در بیرون خانه و پشت در و اکثرا گرسنه نشسته
و صدای جار و جنجال نشستگان را از پشت دیوار می شنوند !!؟؟
آرش
| France |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
بله آقای مصباح یزدی همین سفره ای که شما سر آن نشسته اید، حضرت سیدالشهدا و آقا ابالفضل برایش خون دادن
و فرق سر آقایمان علی شکافته شد
آیا شما توانسته اید جانشین مناسبی برای جایگاه اهل بیت باشید
اینهمه اختلاس و گرانی نتیجه سکوت شماست!!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
قرار این نبود که سفره را با مردم جمع کنند و عده ای خاص بر سر آن سفره بنشینند و دیگر مردم را نشناسند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
حضرت علی (ع) چاه می کند تا رزق و روزی داشته باشه
اقای مصباح اما حالا این سفره سر و ته ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
شنیدم در این سفره ایرانیها دو یا سه گروه تقسیم شدند . در این سفره ۴۵ تومان داده میشود ولی در کنارش ۲۰۰ هزار تومان از جیب ملت برداشته میشود . افزایش قیمت اب و برق و گاز و تلفن و افزایش تعرفه ها که در فیش ها لحاظ میکنند ارزش افزوده و بیمه و مالیات افزایش پیدا کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
جم تر بشینن ما هم جا بشیم سر سفره
من فیلم و تلویزیون نمی بینم ولی از توهین کردن به خودم ناراحت هستم!!!!!!
حالا این نیز بگذرد ولی اینکه ما دیدیم هیچ توهینی به شما نکرد در فیلم یک جایی داشتید از منافع ایران صحبت می کردین و یک جایی هم با خامی رفتار کردین ولی توهینی در کار نبود
چه با حال که سینما و تئاتر و رستوران را با محیطی سر شار از هیجان و احساسی مقایسه می فرمایید!!!!!
اقاي فلاحت پيشه أولاً شما طوري صحبت مي كني مثليكه اصلاً قدرتي در برابر صدا و سيمايي داريد كه وزير أمور خارجه را بهش اجازه ورود ندادند! دوماً پيشنهاد مي دهم اگر قرار است شخصي ايراني در كنگره سخنراني كند لطفاً احمدي نژاد را بفرستيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
كنگره رو با صدا و سيماي ميلي مقايسه ميكنيد!!!!
ناشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
احمدی نژاد را نفرستید او حتما از دول کمونیستی دفاع خواهد کرد و از عملکرد نازیها در مقابل یهودیان دفاع خواهد کرد ولی مشکل ما نافع ملت ایران است نه دول کمونیستی و تبرئه نازیها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اره اون که حتما ! رفت اونجا از هولوکاست گفت باعث شد که فرداش ناتانیاهو گالری عکس جنایات هولوکاست را با همسرش افتتاج کنه و گفت کسی که میگه هولوکاست نیست بیاد این را ببینه ! یعنی معلوم نیست کی متن سخنرانی های احمدی نژاد را می نوشت که ظاهرا به ضرر اسرائیل بود ولی در باطن به نفع اونا تمام می شد . همون زمان احمدی نژاد گفت اگه اروپایی ها می خوان به اسرائیل کمک کنند خودشون سرزمین بهش بدن اونا جنایت کردن در حق یهودیا ! همون حرف کافی بود که اروپایی ها به این فکر بیافتند که اگر اسرائیل موجودیتش در فلسطین تهدید بشه باید پذیرای اون همه یهودی باشند که البته خودشون بهتر می دونند یهودیان چه جونورایی هستند چون در صدهای 13 و 14 میلادی صابونش به تنشون خورده ! این احمدی را حتما می فرستیم بره از صلح و دوستی با امریکا صحبت کنه درست ضد دولت همیشه اقدام میکنه
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
واقعا این در خواست از اصل اشتباه است
مگر پمپئو خواسته تا در مجلس بیاید و سخنرانی کند ؟؟
ظریف در بهترین و پر مخاطب خبرگزاری های آمریکایی به راحتی ساعتها مصاحبه کرده و راحت حرفهایش را زده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
خبرگزاری در مقابل خبر گزاری ، مجلس در مقابل مجلس. چرا همه چیو قاطی می کنید؟
فقط به آقای مصباح باید گفت شما درست میگید مسئولان سر سفره نشسته اند و می خورند ولی مردم حتی دور ریز سفره رو هم نمی بینن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
شما تو انگلیس حرف نزن
از ظریف پرسیدند که در مقابل انتقادها دل نازک شده اید در پاسخ گفتند نخیر اینطور نیست بلکه جای انتقاد با تخریب اشتباه شده است .... تفسیر سخنان طریف در مورد گاندو ... اگر این سریال تخیلی هست که جای بحث و انتقاد وجود ندارد . اگر واقعیت هست پس باید جواب ظریف و دولت هم لحاظ میشد و دولت الان باید جواب دهد . اگر واقعیت اصلا وجود ندارد . که دیگر خیلی بدتر هست . چون این سریال برای مثلا چهل سال دیگر کشورهای دیگر نمایش میدهند که ایران چنین سریالی را برای دولت مستقر ساخته است و این در کشوری به کشور دیگر پخش میشود . در صورتی در محتوا واقعیت ندارد .
جناب پناهیان شما به بزرگواری خود و خویشاوندان خود تمام نقاط ضعف دولت را ببخش ، آن شالله خداوند به شما اجر جزیل عنایت فرماید که تمام برکات کشور بخاطر وجود مبارک اعلی حضرت شماست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
مگر غیر از این است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
فعلا که پناهیان و دوستانشان قدرتمندانه اکثر مراکز پموازی را در اختیار دارند
مسئولان البته سر سفره اند برادر ما زیر سفره ایم
جالب است همانجور که وزیر خارجه ایران در امریکا مصاحبه کرد ایران نیز باید این حق را به وزیر خارجه امریکا بدهد
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
ظریف در محدوده سازمان ملل که ربطی به دولت آمریکا ندارد مصاحبه کرده نه د رواشینگتن
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
مصاحبه با سخنرانی فرق داره برادر محسن ! یک روزنامه اومده با ظریف مصاحبه کرده حالا می تونیم شریعتمداری از کیهان را بفرستیم بره با پمپئو مصاحبه کنه . در خصوص سفر هم اقای ظریف به خاطر سخنرانی در سازمان ملل رفته امریکا و تازه رفت وامدش به سه تا ساختمان محدود شده . در حالی که این حق کشورهای عضو است که در جلسات اون سازمان شرکت کنند و در واقع امریکا به خاطر واقع شدن این سازمان در خاک خودش همیشه بر ضد مخالفانش صدور ویزا کشورهای متخاصم خودش را اشکال تراشی می کنه ! واقعا نمی فهمم چطور برخی اصلا بدون توجه به این واقعیتها فقط فاز روشنفکری و واددگی به غرب را می دهند مطمئن باشید که پمپئو دلش برای شما نسوخته تا بتونه بهتون می تپونه اگه دستش برسه و مثل عربستان می چاپه و بعد هم توهین می کنه بهتون در حد یک گاو شیرده ! بخدا اگه بهش تریبون بدن عمرا بیاد سخنرانی کنه یا مصاحبه کنه این خط و این نشون
عدالت چنان در مورد اختلاسرگر کم سن وسال اجرا شد که ماه در آسمان از این حکم دو نیم شد.به معنای واقعی شق القمر کردند.
رد مال.طرف چند سال پیش 200 میلیارد ملک خریده الان شده 1000 میلیارد.یکی از املاک را می فروشد حساب بانک را تسویه می کند و800 میلیارد هم نوش جونش
20 سال زندان.البته از نوع لاکچری.با تخفیف.خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
قطعا مرخصي هاي متوالي و مكرر بهمراه عفو هم قطعا و بي برو برگردد شمالش مي شود و 10 سالش مي پرد
شک نکن جناب ضرغامی اگه یه اصلاح طلب آرشیو صدا و سیما رو به حراج می گذاشت ، به سرنوشت نجفی دچار میشد ، پس لطفا سکوت کن و با حقوق میلیونی روزگار سپری کن و هیچ وقت هوس نامزدی در انتخابات نکن که پیش رای های باطله شرمنده خواهی بود ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
آقای ضرغامی نود درصد فتنه ۸۸ به خاطر عملکرد صدا و سیما بود که حرص مردم را با برنامه های چرت و پرت و دروغ درمی آورد. برداشتن دوربین صدا و سیما از داخل وزارت کشور استارت فتنه بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
بیگمان ضرغامی از نظر من مردود است اما در مورد آرشیو : آرشیو موزه نیست که چیزی ازش بیرون نیاد مجید دلبندم.... آرشیوی آرشیو است که در جریان و حرکت باشد و دایم همه از آن استفاده کنند. در حال حاضر همه ی آرشیو های دنیا فیلم هایشان را میفروشند.
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
مشکلی وجود دارد که امثال ضرغامی و ازغدی و شریعت مداری و احمدی نژاد و پناهیان هنوز نفهمیدند که اصلاح طلبان یک خواست مردمی هست یعنی مردم با مطالبات منطقی و مدنی افرادی را از سیاسیون پیدا کردند . منطورم این هست که اصلاح طلبان مربوط به اکثریت مردم هست یعنی مردمی تر و طرفدار بیشتری دارند اصولگرایان از پشتوانه مالی و ساپورت قدرتی برخوردار هستند . سیاست گذتری را اصولگرایان انجام میدهند و هر جا کار خراب شد براحتی به گردن طرف مقابل میندازند . ۹۰ درصد تنش های سیاسی و داخلی و خارجی حاصل عملکرد همین طیف هست که واقعا هزینه زیادی برای مردم ایجاد کرده است اگر این‌تفکرات که بیشتر روی چادر و لباس و ارایش زنان زوم کرده اند اگر به اقتصاد و رفاه مردم فکر میکردند کشور ایران الان به اندازه امریکا قوی شده بود . واپسگرای باعث مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
ناشناس فرانسه.لابد احمدینژاد با ۲۴ میلیون رای اصلاحطلب بود .نه عزیز برادر
پیشنهاد میکنم مسئولان روزی ده دقیقه به کارهای بدی که در این ۴ دهه انجام دادند و باعث شدند ایرانی برای کار و مهاجرت و پناهندگی به ترکیه و دبی و کویت و قطر و کره ژاپن و عراق و روسیه و صربستان وگرجستان و....صف بایستد و تحقیر هم بشود فکر کنند و کمی خجالت بکشند
اگر با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان پول مشاوره ار طلاق جلوگبری شود خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
در آینده نزدیک 50 درصد زن بیوه در کشور داریم که طلاق گرفته اند
مثل اینکه ظریف ماهی یه بار نور آمریکا گردی داره ؟ حال جرات کنید یه بار هم به پمپیو اجازه سفر بدین،
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
دیپلمات های ایرانی مستقر درسازمان ملل در
نیویورک هستندوظریف هم به انجا میرود و فقط
در یک محدوده معین قادر به رفت وآمد هستند
نه درواشینگتن و سایر شهرهای امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
احمدي نژاد كه كل خانواده اش را بردش آمريكا مهمان دولت كافر آمريكا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
دوسش داری ؟ پمپئو رو میگم .حالا چقدر ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اره اجازه سفر داره و فقط می تونه سه جا بره ! رزونامه کیهان وزارت اطلاعات و صدا و سیما ! اخه شاید این باعث بشه مردم صدا و سیما را نگاه کنند
آقای مصباح انشالله منظور سفره معنوی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
آررررررره منظورش همونه.خخخخخ
جامعه ای که باید به ان یاد اوری کرد بین انتقاد و تهمت و دروغ و فحاشی تفاوت عمده وجود دارد را باید بوسید گذاشت کنار
مصباح . سر سفره ای نشسته ایم‌که ۱۴۰۰ سال برای ان زحمت کشیده شده است . من که در سر سفره نیستم . این سفره بزرگی که هست چه بدرد من میخورد این سفره بزرگی که پهن کرده اید هر روز و هر هفته برای ادمای دور سفره دادگاه تشکیل میشود . این سفره بیت المال ایرانیان را کمی سر و سامان بدهید . این سفره بگدارید برای ایرانیان باشد . چرا این سفره برروی مهمانان خارج از کشور پهن شده است . کسی مخالف سخن من هست ؟
آزادی رسانه ها در ایران و آمریکا اصولا قابل مقایسه نیست. آمریکا کشوری است که در آن مصاحبه یک هنرپیشه زن فیلمهای مستهجن که بر علیه ترامپ افشاگری کرده بدون سانسور پخش میشود و رسانه پخش کننده این مصاحبه ملزم نیست که به جناب ترامپ جواب پس بدهد. آمریکا کشوری است که در آن یکی از مقامات کاخ سفید میتواند بدون ذکر نام خود مقاله ای را در یک روزنامه معتبر بر علیه ترامپ بنویسد و روزنامه مذکور خود را ملزم نداند که به ترامپ نام نویسنده را افشا کند. آمریکا کشوری است که در آن کارگردانی مثل مایکل مور میتواند کل سیاست خارجی کشورش را در خاورمیانه زیر سوال ببرد. حال این را مقایسه کنیم با وضعیت اسف بار رسانه های کشور خودمان. البته صدا و سیمای ما در انتقاد از برخی مقامات و مسئولین آزاد است و حتی میتواند بر علیه آنها سریال هم بسازد، منتها عجیب است که هر وقت آن مقام یا مسئول گرایش اصلاح طلبانه دارند این آزادی عمل در صدا و سیما دیده میشود!!!
حق مشاوره با ویزیت چند صد هزار تومانی برای ازدواج ..... همه جوانان در یک سن قانونی نیاز به یک دوره اموزش هماهنگ و کلاسیک دارند چه بیسواد چه باسواد . البته این کلاس های اموزشی فقط درس اخلاق نباشد بلکه دروس مسایل و اتفاقات اجتماعی و فرهنگی و حقوقی هم باشد . این کلاس ها اجباری باشد . بنابراین‌چه دختر و پس اول میاموزند که چرا ازدواج میکنند چه حقوق و مسولیتی بهم دارند .چه دلایلی باعث اختلافات میشود . چگونه با هم سازگاری داشته باشند . این‌کلاس های اجباری باعث میشود که در موقع ازدواج احتیاط لازم را داشته باشند دوم حجم طلاق ها کمتر میشود
پاسخ ها
فریبرز
| Canada |
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اگر در شروع یک زندگی به مشاوره احتیاج دارین ازدواج نکنید. نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
این اموزشها باید به تدریج در دبستان و دبیرستان و در صدا وسیما و شبکه های مجازی به جوانان داده بشه . چیزی که در ایران اجرا نمی شه
صدا و سیما به پمپئو اجازه مصاحبه می دهد؟ صدا و سیما از آرم باشگاه رم نگذشت. گرگ آرم را سانسور کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
سیمای میلی کشور
رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشور خودمون را نشان نمی دهد و سانسورشان میکنند
و براشون فیلم های تخریبی می سازند !؟
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
ظریف با شبکه فاکس نیوز که یک شبکه مورد علاقه ترامپ هستش مصاحبه کرده که مثلاینه که پمپئو با شریعتمدار مصاحبه کنه ! . واقعا که کار این غربیها حرف نداره فقط حرفهایی می زنند که ایجاد جوخودکم بینی در مردم ایجاد کنند جالب اینجاست که می بینی یکهو یک عده یک حرفی را مدام تکرار می کنند . تابناک تو هم نظرات محالف را اصلا نزن باشه ! این درست نیست که ادم حرف مفت دشمنانش را بدون اندکی تامل و بررسی قبول کنه و بپذیره بخدا امریکایی های پرت و پلا و کارتون خواب هم مثل ماها در مورد کشورشون صحبت نمی کنند و نظر نمی دن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
سلام
یادم میاد یه روزی مترجم صدا و سیما سخنانی رو در ترجمه همزمان به این دلیل که به قول خودشان بر غلیه مردم ایران بود انطور که خودشان دوست داشتن ترجمه میکرد دارم فکر میکنم اگه وزیر خارجه امریکا بیاد صدا و سیما حرف بزنه اون چی میگه و ما چی میشنویم
میانگین ائمه جمعه بالای شصت ساله نه چهل سال . ضرغامی زیاد خودتو جدی نگیر ید . نمایندگانی که زمین رو فروختند اسم ندارند لطفاً منتشر کنید تا دوباره نامزد انتخابات نشوند. پمپئو بیاد مصاحبه کنه ترجمه اش رو به میل خودتون منتشر کنید
شما اصلاح طلبان دیگه بیشتر از این پوپولیستی تر نمیشید که سر همه شیره مالیدید مردم دیگه به شما رای نمیدن دستتون رو شده پوپولیستی شمایید که همه را متهم و خودتان مبرا از ضعف میدانید. برو قیمت کالاها و اجاره خونه ها بگیر. بس کنید
بدبختانه ما انتظار داریم نمایندگان همه با فساد مبارزه کنند. در همین خبر این اعجوبه ها زمین وقفی را برج ساخته اند. امیدواریم آقای رییسی همانطور که از اسمشان برمی آید ابراهیم وار به این آتش فساد وارد شده انشاء الله شاید آن را به گلستان تبدیل کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
رییسی و گلستان کردن ایران؟
. اجازه بدهید وزیر خارجه آمریکا به ایران بیاید وهمانند ظریف با مردم ونخبگان ودانشگاهیان. رو در رو حرف بزند.با گفتگو و آگاهی مشکلات حل می شود. البته با اجازه آقا پناهیان و همفکران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
چقدر خامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
چطور وزیر خارجه ما با رسانه های آمریکا صحبت میکند ایرادی ندارد اما وزیر خارجه آنها با سیمای ما مصاحبه کند ایراد دارد
جناب مصباح سهم ملت پیاز ۸ هزار تومانی و سیب زمینی ۹ هزار تومانی است ، و گوشت ۱۲۰ هزار تومانی است ؟ سهم ما از این سفره تورم ۲۶۰ درصدی و افزایش حقوق ۱۸ درصدی است . ای کاش در کنار ستاد بازسازی کشورهای همسایه ستادی برای بازسازی مدارس کپری و ویرانی های کشور هم داشتیم ؟؟! بابا چرا نمی خواهید بفهمید جوانان کشور نابود شدند و ۱۱ میلیون نفر در آستانه ازدواج هستند که دارن قید ازدواج رو میزنند ؟؟؟ خیلی ها رو میشناسم که سن دخترانشان نزدیک ۴۰ سال رسیده و ازدواج نکردن ؟ ! گناه این نسل چیست ؟! ولله قسم گناه این افراد به گردن شما مسیولین است .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
آقای مصباح .... من امروز از جواهر دشت توابع کلاچای به چابکسر قرار دارد . ییلاقات بکری مثل جواهر در دل کوهها و بالای جنگل ها با هزار خانوار دامدار و روستایی و گردشگری . هنوز بعد از چهل سال این ییلاق اسفالت نشده . کمی از پول این سفره را به چنین جاهای خرج کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
چون ما رعیت هستیم مهم نیستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
گناه این نسل اعتماد به امثال خاتمیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
هموطن ناشناس زیاد هرس نخور، اینا همه مشکلات را بهتر از من و شما می دونن!
خرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اخه یکم فکر کنید. منظورش دینی که علما از آن حفظ کرده و به دست ما رسانده اند. چه ربطی به پیاز وو...داره. از بس گرسته هستید یک دفعه به حرف وی توجه نمی کنید. میگه این اسلام به راحتی به دست ما نرسیده علمای زیادی در طول 1400 سال زحمت کشیده اند خون دل خورده اند تا این اسلام به دست ما رسیده. بحث سفره وغذا نیست . کار علما را به سفره تشبیه کرده. شایدنمی دونید تشبیه چیه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
عزیزم خودت را اذیت نکن .
مگر حضور پمپئو در صدا و سیما باعث بشه مردم ماهواره رو ول کنند و بیاند سخنان او را بشنوند . مردم جز مسابقات فوتبال و گاهی هم بعضی سریالها اصلا توجهی به برنامه های صدا و سیما ندارند . ولی پمپئو و ترامپ اونقد جاذبه دارند که اگه در سیمای ضد ملی ظاهر بشند حداقل 50 میلیون بیننده ایرانی رو به خودش جذب کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
فکر کنم‌اگر مصاحبه را ساعت ۵ عصر پخش کنند خیابانها خلوت میشود . فقط یک سوال میماند مترجمش کی باشد . مثل مترجم پخش مستقیم مناظره تلویزیون ر انتخابات امریکا نباشد که در جای مترجم‌کلا ترجمه را عوض کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
دادا شما خودتو زخمی نکن
ناشناس
| Canada |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
این ضد ملی رو خوب اومدی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
بی انصافی نکن شبکه پویا را هم بچه ها گاهی می بینند!!!
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اره خوب تا مثل شما باشن اره درست میگی ولی بدون ظریف تو امریکا سه جا بیشتر نمی تونست بره مصاحبه هم شبکه فاکس نیوز داشته که مورد علاقه ترامپ هستش مصاحبه ظریف با سی ان ان نبوده مثل اینه که ما بگیم شریعتمداری از کیهان بره با پمپئو مصاحبه کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
تو از امریکا نظر نده برو حرف ترامپ احمق را گوش بده
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
خب یانکی پرست بی شخصیت،همین الانشم زر زرهای این خیکی و اون مو قشنگ داغون رو پخش میکنن،بشین اینقد زر زراشون گوش کن تا بترکی،بدبخت خدازده،این تابناک حرف هر امریکایی یهودی رو پخش میکنی که چی؟! این پمپیو و ترامپ دشسمن وجودی ملتن،اونوقت ازش حمایت میکنن؟؟ خواب اینو ببینن که بیان ایران،مثل سگ انداختیمشون بیرون،از منطقه هم مثل سگ میندازیم بیرون این یانکیای عقب مونده سطحی خام بی فرهنگ اسگل رو
نماز جمعه خلوت نشده ولی نمی‌شه گفت نماز جمعه خلوت نشده :))
سازندگی چرا زندگی ساده را مسخره می کنید؟ اینکه رییس جمهور سابق در یک خانه کوچک زندگی می کند و شام کتلت می خورند که نباید دست مایه طنز و کنایه شما قرار بگیرد. والله آنها هم می توانستند دزدی کنند. شرکت رشت الکتریک را به ثمن بخس از دولت بگیرند. چهارتا فامیل و باجناق و بعد ملک و املاکش را صاحب بشوند.
خانم شهربانو امانی عضو شورای شهر چرا اشتباه تحویل مردم می دهید .
احمد خاتمی من‌کی گفتم‌که نماز جمعه چون خلوت شده است رسانه ها خوشحال هستند در صورتی تا صدا و سیما را داریم‌مشکلی نداریم ....
غسل و طهارت رو هم حذف کن آبشو بفروش به سایر کشورها.
خدایا ما را از شر دروغ سزان خشکسالان کشور و فقر گستران و ثروت اندوزان رهایی بخش...همه بگن آمین
همه مشکلات حل شد فقط دوچرخه سواری ورزشگاه رفتن خانوما مونده جمع کنید این مسخره بازی هارا اقتصاد صنعت کشاورزی درست کنید این مسائل خود به خود حل میشه
اقای ضرغامی . با همین سخنان‌میخواهی مردم را در انتخابات گول بزنی ؟ رفتیم مهمانی و اشپزخانه کوچک بود و مابین ان پرده بود و ....واقعا ادان مشکل جامعه با ساده زیستی و یا تطاهر به فقر واقعا مشکلات مردم حل میشود ؟ اخه این چه فرهنگی هست که در جامعه بعد از انقلاب راه افتاده که بیایبم نمایشی از یاده زیستی در انتخابات انجام دهیم و تا مردم بنا رای دهند . دا اش جان میتونی پولدار باشی . تحصیلکرده باشی . بهترین خونه و ماشین داشته باشی ولی ولی این ماشین و خانه خوب و زیبا را برای مردم کشورت هم بخواهی و اجرا کنی .
در جواب اقای فلاحت پیشه به شرط اینکه صدا سیما سخنان را سانسور نکند و مترجم هم بدون کم و کاست سخنان را به فارسی برگرداند
...امروز ما سرسفره‌ای نشسته‌ایم که حدود ۱۴۰۰ سال، برای آن زحمت کشیده شده است......

واژه سفره بهترین واژه ای است که گفته شده است !!!!!!
چطور ظریف به راحتی و از دموکراسی آمریکا استفاده می کند و با هر رسانه ای و دانشگاهی و هر روزنامه ای و هر خبرنگاری در نیویورک مصاحبه می کند ؟مگر در اینجا هم دموکراسی وجود دارد پس چه نگرانی از حضور پمپئو در ایران و مصاحبه با رسانه ها و مردم ایران دارند؟؟؟؟
پمپئو چه میخواهد بگوید که قبلا نگفته و ما نمیدانیم؟ تلویزیون های فارسی زبان همیشه صحبت های مقامات آمریکایی را پخش و بعدش تفسیر میکنند. حقیقتا منظور از این گفتار چیست بجز انکه ان عده قلیلی را که فقط به صدا و سیمای میلی توجه میکنند مخاطب قرار داد؟ و آیا میخ بر سنگ خارا زدن مشکلی را حل میکند؟ نمیدانم ولی شاید اگر بیاد نمک گیرش کنند و همه با هم صلواتی بلند بفرستند. خسته ایم خسته ا
مگه پمپئو درخواست سخنرانی در مجلس شورای اسلامی کرده که شما این درخواست رو میکنین؟!!
مصاحبه ظریف با تلوزیون آمریکا رو مثال زده
جناب آقای فلاحت پیشه لطفا سفسطه نکنید و مسئله رو نپیچونید پمپئو با همه خباثتش پیشنهادی مطرح کرده و باید درست پاسخ داده بشه که مورد قبول افکار عمومی باشه اتفاقا آقای ربیعی بهترین موضع گیری رو کرده گفته می تونه با خانم مرضیه هاشمی مصاحبه کنه چه ایرادی داره
صدا و سیما اون اشخاصی داخلی رو که ممنوع التصوير کرده نشون بده، مصاحبه ش با پمپیو پیش کشش
به نظر من اینکه یک نفر از طرف حکومت ایران در کنگره آمریکا سخنرانی کند در ازای اینکه پمپئو در ایران سخنرانی داشته باشد بسیار عقیده خوبیست و بهتر است که بعنوان یک ایده سیاسی رسماً از طرف دولت ایران بصورت جهانی مطرح شود. فقط فراموش نکنید که این سخنرانی ها همراه با سؤال و جواب خواهند بود.
با مرضیه هاشمی مصاحبه کنه؟؟!!
یعنی ما در مملکت کمبود خبرنگار داریم؟؟!!
مردم که میدونن چه خبره داش!!!!
خانم شهربانو امانی . لطفا از وضوی متدینین مایه نذارید . از خودتون و هم مسلکان خودتون مایه بذارید . بهتره شما و امثال شما آب استخرهای شخصی منازلتون رو به دریاچه ارومیه هدیه بدید . خداوند متعال برای مؤمنین اینقدر آب نازل کرده که بتونن وضو بگیرن . امثال شما با دست اندازی به طبیعت حق بقیه انسانها و حتی حیوانات رو تصاحب کردید .
آقای ظریف هر وقت به آمریکا رفته چندین و چند سخنرانی و مصاحبه کرده پس این دلیل نمیتونه از نظر مردم منطقی باشه
این خبر برج و نمایندگان مجلس خبر عجیبی است،همچین چیزی را من سراغ ندلرم در کشور دیگری،ببینید این مشکلات روزمره و برنامه ریزی شده است و فکر نمی کنم مسئولان حال حاضر فعلی بتوانند آنرا حل کنند
سلام
نمی دانم باچه توجیهی از ترامپ وپمپءو ی طرفدار صهیونیست وضد ملت ایران بعضی ها دارند دفاع می کنند. واقعا غیرت ملی هم چیز خوبی است آنها که تحریم ظالمانه علیه ملت ایران وضع کرده اند ومی گویند بیایید مذاکره کنید که موشک نداشته باشید انرژی هسته ای نداشته باشیدنفوذ منطقه ای نداشته باشید و....ولی خودشان اعلام می کنند سلاحهای هسته ای خودرا نوسازی می کنیم.هدفی جز خلع سلاح ایران وبه ذلت کشیدن آن ودر صورت لزوم حمله نظامی پس از خلع سلاح ندارند.از عراق وافغانستان عبرت بگیریم.وبه قدرت وصلابت ایران افتخار کنیم وبه کسانی رای دهیم که مشکلات اقتصادی را حل کنند .انقلاب راه تغییر را در اختیار ما گذاشته است.
خدایا میشه روزی رو در ایران ببینم ک مردم فهیم ب اندازه سر سوزنی از فهم خود (ک صدرصد دارند خوبشم دارند)استفاده کرده و گول بعضی از مسولان رو نخورن و جواب اینهمه توهین به شعورشون رو بدن.اقایون ب اصطلاح اصلاح طلب و بعضا اصولگرا از کجا آوردی ؟خونت میلیاردی، ماشینت میلیاردی، بچه هات منهتن نیویورک،و....بعدم میاین میگین مردم حق دارند ناراحت باشند
گناه مردم چیه ک ب این روز افتادن؟
"هر وقت یک ایرانی در کنگره سخنرانی کرد پمپئو هم می‌تواند در صدا و سیما حرف بزند"!!
کنگره و صدا و سیما؟!!به این می گویند قیاس مع الفارق.
آقاي فلاحت پيشه ، پمپئو درخواست صحبت كردن و مصاحبه در صدا و سيما رو كرده نه سخنراني در مجلس ايران را !!! اين چه مقايسه ايست كه شما كرديد ؟ !! بسياري از روئساي جمهور ايران منجمله احمدي نژاد بارها در آمريكا (در مجامع عمومي و دانشگاهها و خبرگزاري هاي آمريكا )سخنراني كرده و هيچگونه ممانعتي برايشان بوجود نياورده اند . اگر مواضع تان بر حق است ، قبول كنيد و جوابش را بدهيد .
نکته نظرات هموطنان در رابطه با موضوعات مختلف سایت تابناک قابل درک میباشد و بیشتر انها دلسوزانه بوده اما واقعیت این است مقصر اصلی خودمون هستیم !چرا؟ براینکه در اتنخابات دقت نمی کنم قول شعارهای پوشالی و توخالی خوردیم . انشاالله در انتخابات بعدی با دقت بیشتر و انتخاب افراد صالح برای مجلس و هم دولت . خیلی از مشکلات امروز داریم برطرف میشو.د. بس دوستان قصور خودمون به گردن دیگران اندازیم
به نمایندگان مومن رای دادیم که در زمین خدا بجای ساخت مسجد برج بسازنند و در آنجا بنشینند ( بفروشند یا فروخته اند ) و ما را دعا کنند . این را می گویند ...................
از عجایب روزگار است که کنگره آمریکا را با صدا و سیما یکی کرده اند آخر پدرآمرزیده لااقل شان مجلس را بالا می بردی ... آخه کنگره در مقابل صدا و سیما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
سلام. نیازی به تیمم نیست، نیم لیون آب برای وضو کافی است. آب را هدر ندهیم که خدا مسرفین را دوست نمی دارد.
سرکار خانم شهربانو امانی، شما هم لطفا کنید چلو و بوقلمون نخورید و به جای آن نون و ماست بخورید و پولش را بدهید فقرا. اصلا نون و بوقلمون بخورید ولی پول لیست انتخابات را بدهید به چند تا مستاجر. یا به جای آشنایان چند نفر از نخبگان شریف و تهران و ... با حقوق مناسب استخدام کنید و یا لااقل سفارش نامه ای بدهید.
شما لطف کنید یک قدم بردارید نامردیم اگر صد قدم برنداریم!
منظور آقای فلاحت پیشه از رسمی بودن صدا و سیما چیست ؟ برادرم رسمی بودن معنی دارد .
"هر وقت یک ایرانی در کنگره سخنرانی کرد پمپئو هم می‌تواند در صدا و سیما حرف بزند"!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی الان کنگره آمریکا رو با صدا و سیما مقایسه میکنند؟
آقای ظریف با رسانه ها و شبکه های تلویزیونی مصاحبه کردند آقای پمپئو هم با صدا و سیما مصاحبه کنند.
چه اشکال داره صحبت کنه و یک خبرنگار حرفه ای سوال پیچش کنه برام جالبه ببینم چقدر باهوشن آمریکایی ها خوبه کمی تفریح کنیم وبخندیم اما قبلش بگید واعلام کنید تا کمی تخمه بخریم.......شمن را یا باید زدتودهنش یا باهاش حرف زد
ضرغامی تمام حرفهایت به شکم ختم میشود. شام کتلت، یک کیلو گوشت، ساندویچ فلافل و... یعنی منظورت این است که تو هم آدمِ ضعیفی؟!!! گرسنه های مملکت اینقدر به شکم نمیپردازند نسبت به تو که حقوق و پاداش و حق جلسه و حق پروژه و حق های دیگرت ماهی حداقل بالای بیست میلیون تومان است
ما کارمند قراردادی دولت هستیم در ظاهر 18درصد به حقوقها اضافه شد ولی دولت در ادامه بر خلاف گذشته بودجه سایر و اختصاصی دستگاه ما را کم کرد و مسوولین مربوطه هم پرداخت هزینه ایاب و ذهاب ما کارمندان را به حالت تعلیق درآوردند... در واقع 9درصد به حقوق ما اضافه شد....
دلخور نباش پناهیان جان خدایی نکرده ناراحت نشید ا
شاید خبر نداری ولی ایرانی های زیادی در کنگره سخنرانی کرده اند. در ضمن ظریف با شبکه های تلوزیونی مصاحبه میکنه اونم میخواد در تلوزیون مصاحبه کنه
باید از آزادی بیان حمایت کرد.حضور پمپئو در ایران و در یک محفل دانشجویی می تواند فرصتی برای کشور خودمان باشد. چه اشکالی دارد وقتی مقامات کشور ما در سفر به آمریکا با انواع رسانه های آنها و حتی محفل های دانشجویی شرکت می کنند و مصاحبه می کنند یک مقام آمریکایی این کار را نکند.این امر فرصت خوبی برای دفاع از مواضع خودمان توسط دانشجویان فراهم خواهد کرد
شهربانو خانم



علت هدررفت آب وضو گرفتن نیست

علت استخرهای لاکچری خصوصی بالاشهر نشینان است

لطف کن برای آنها فتوا بده نه برای مومنانی که برای قطره قطره آب احساس مسولیت می کنند
"سیداحمد خاتمی: نگفتم نماز جمعه خلوت شده"

حضرت آیت الله خاتمی درست فرمودند که نماز جمعه ها خلوت شده است. در گذشته جمعیت بسیار بیشتری به نماز جمعه میرفت. امروزه برای نماز جمعه در تهران به دلیل مسافت زیاد تا محل نماز، مردم باید حدودا سه تا چهار ساعت وقت بگذارند. خدا وکیلی خدتان قضاوت کنید. آیا انصاف است که یک روز تعطیل را دقیقا در مسط روز چهار ساعت از خانواده دور باشید در حالی که یک هفته خسته کننده داشته اید.
اگر در هر منطقه تهران به دلیل وسعت زیاد، یک نماز جمعه برگزار شود، مردم بسیار بیشتری در نماز حاضر میشوند. لطفا نماز جمعه را به نحوی برگزار کنید که مردم از زمان خروج از منزل تا زمان بازگشت به منزل حداکثر یک ساعت وقت بگذارند. متشکرم
از نظر آقای فلاحت پیشیه صداوسیمای ما معادل کنگره در آمریکاست.
خدايا ! اگر ما جنابان مصباح و پناهيان و حاج حسين و .... رو نداشتيم چكار مي كرديم ؟
البته ما سالي دو بار وارد خاك شيطان بزرگ مي شويم و سخنراني مي كنيم به انضمام 280 نفر همراه .
فلاحت پیشه در گفتگو با «آزادی» تاکید کرد: «واقعیت قضیه این است که آقای پمپئو و ترامپ بزرگترین ظلم را به ملت ایران کرده اند.
این فقر نتیجه ناکارامدی شماست نه ترامپ .آقای نماینده اگر ما امریکاراتحریم می کردیم ودر امریکا گرانی فقر فلاکت بیدادمی کردمامقصربودیم ؟درجنگ ها یکطرف بیشتر نابودمی شود.
برادر من شما که میگویی آقای رئیسی ابراهیم وار عمل کن ایشان مدت مدیدی مسئول سازمان بازرسی کل کشور بود چرا آنجا ابراهیم وار عمل نکرد؟
مگه توییتر فیلتر نیست ؟؟؟؟؟؟؟ .........
علی الحساب تا ما سر سفره نشسته ایم امثال خانم شهربانو امانی فتوا می کنند و می خواهند آب وضو و طهارت مردم را به دریاچه ارومیه هدایت فرمایند
خیلی جالب خاطرات تمام عالیجنابان از زمان جنگ اینست که فلانی ۱۲سالش بود فرمانده فلان قرارگاه بود فلانی ۱۳سالش بود حفاظت اطلاعات کجا ها بود. اون یکی ۱۵سالش بود سه لشکر زیر دستش میچرخید. الان یارو ۱۳۰سالشه ول کن نیست.. اما کنار نمیره جوان تازه نفسی بیاد. خلاصه ما بچه های بعد جنگ کم کم داریم به این مسایل فکر میکنیم ها ا ا ا ا؟؟؟؟
پیشهاد میشه جهت شفافیت و اطلاع مردم صورت های مالی موسسه تحت ریاستتون رو منتشر بفرمایید
آقای پمپئو به جز اراجیف سخنی ندارد. باید واقع بین بود. ترامپ و دولتش اهل مصالحه و مذاکره نیستند و اینها بازی است که سر ما در می آورند. نمونه بارزش برجام و نمونه زنده ترش مذاکره با کره شمالی . درخواست پمپئو کاملا غیر عقلانی و غیر منطقی است و قیاس مع الفارق است زیرا حضور وزیر خارجه ما در آمریکا به دعوت آن کشور نیست بلکه حضور در سازمان ملل است و لذا امریکا کمک کند تا سازمان ملل به ایران منتقل شود و ما کمکگ می کنیم تا پمپئو به سازمان ملل آمده با هر کس خواست مصاحبه کند.
*به جای وضو تیمم کنید و آب آن را به دریاچه ارومیه هبه کنید*
جايي كه آب هست تيمم باطله مگر براي حفظ جان نه بي مديريتي!
قدیم گفتند سیر از گرسنه خبر نداره ......سوار از پیاده ......تقصیر خودتان نیست جیبتان پر و شکمتان سیر است .....ما نان گیرمان نمیاد بخوریم شما بفکر میانگین سنی امام جمعه ها هستید .....نمیگی که چرا مرغ را کیلویی 17 هزار تومان می دهند دست ملت . فکر سن امام جمعه هستی ...برادر شکم گرسنه ایمان ندارد.... یوسف رسول خدا وقتی آمد مردم بت پرست بودند اول شکم ها را سیر کرد وقتی همه سیر شدند گفت حالا از بت پرستی دست بردارید ......آخه برادر ما وقتی بیکار وبی عار و گرسنه هستیم تو صد میلیون امام جمعه بیار چه سود ؟؟؟.....می دانم شما این مطالب را اصلا" توجهی هم نمیکنید احمقق نیستم اما درد دل ما مستمندان است
خانم شهربانو امانی شما کی فقه خوانده و مجتهد شده اید!؟ تازه اگر فقه هم خوانده باشی نمی توانی فتوا بدهی. شما بهتر است به جای فتوا کار خودتان را بهتر وبا هدف خدمت به مردمی که به شما رای داده اند، انجام بدهید.
مگه پمپئو در مجلس ایران میخواد حرف بزنه که ایرانی در کنگره حرف بزنه .
.یک کارشناس خبرنگار خبره بفرستید تا اگر ایرادی به کاروارد نیست فیتیله پیچش کند
جناب فلاحت پیشه حتما اون یک نفر هم که باید بره کنگره از طرف ایران حرف بزنه هم خود تویی؟ نه؟

آقا میخوای ماموریتی بری آمریکا رو بگردی چرا آسمون ریسمون می بافی ؟
آقای مصباح دقیقا در مورد کدوم سفره حرف می زنی؟
صدا و سیما بره سازمان ملل خودشو یه کشور اعلام کنه .ربطی به ایران نداره که فقط ملکش تو ایرانه .مثل واتیکان بشه.
تابناک نظرات را چرا منتشر نمیکنی؟ میخوای ترشی بندازی؟
زمین ۳ هزارمتری سعادت‌آباد؛ قرار بود حسینیه شود، برج شد:
منظور از سفره از نظر ایت الله مصباح مادی نیست . بعضی چون همه چیز را مادی میبینند فکر میکنند ایشان هم مانند انهاست بلکه منظور دین و ارزش ها و حکومت ولایت فقیه و عزتی است که ناشی از تنفکر حسینی است که الان شیعیان و حتی غیر شیعیان نیز گروه گروه به جریان مقاومت می پیوندند و شیعیان در سرتاسر جهان قیام کرده اند اگر شما پول یا نون می خوای اونو باید از روحانی و ظریف مطالبه کنی که ......
آقای فلاحت پیشه چطوری به این استنباط رسیدی که پمپئو بیاد بره تو صدا وسیما سخنرانی کنه ، اونوقت شما برین کنگره!!!! یعنی جایگاه این دو محل برای شما روشن نیست؟!عجبا که حق اظهار نظر پیدا می کنی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
البته یه جورایی درست گفته
به جای وضو تیمم کردن به علت کمبود آب کافی نیست. باید در این صورت هنگام طهارت هم از سنگ برای پاک کردن استفاده شود.البته تطهیر محل بول فقط با آب ممکن است که سه قطره آب کفایت می کند. هنگام استحمام و غسل و شستشوی ظروف و البسه و فرش و.... الگوهای جدید تعریف کنند.
اگر اندکی به معاد اعتقاد وجود داشت این همه مشکل برای کشور و مردم بوجود نمی آمد
صدا و سیما = کنگره !!!!
جناب پناهیان حرف خوب بسیار زده می شود ظاهرا شما ایندفعه انگشتانتان را از در گوش برداشته اید. می توان فعلا از همه دلخوری ها به خاطر این حرف صرف نظر کرد.
زنده باد علامه مصباح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
آره باد
سلام، در خصوص آمدن وزیر امور خارجه آمریکا به ایران ومصاحبه مطبوعاتی ایشان در شبکه تلویزیون ایران باید گفت، وقتی صحبت از فضای باز سیاسی در ایران است، پس چرا نباید اجازه دهیم؟چرا آمریکا اجازه به آقای ظریف می‌دهد که با خبرگزاری فاکس نیوز مصاحبه داشته باشد، یا نباید آقای ظریف با شبکه های خبرگزاری مصاحبه کند ویا اینکه بعد از مصاحبه اجازه ورود ومصاحبه نیز به آنان در حد متقابل داده شود،
ولی ایرانیان تا دلت بخواهد با شبکه های تلویزیونی امریکایی مصاحبه کرده اند. چرا انها نتوانند
آقای پناهیان به جز اینکه یک شهروند عادی و بدون پست و مقام و مسئولیت هست ، چه جایگاهی دارد که نظر می ده و مخالفت می کند و حکم می دهد و نعیین تکلیف می کند و .... ؟!!!!! چرا ما مردم به جایگاهمان واقف نیستیم ؟!!!!!
پناهيان چكاره است /حضورپمپئو درمصاحبه رسانه اي ايران ميتواندامريكارامفتضح كند/
آقای پناهیان مگه تو مجلس شورای اسلامی یا جاهای دیگه نماینده آمریکایی داریم که ظریف تندتند با سی ان ان و سی بی اس و فاکس نیوز مصاحبه میکنه و تقریبا همیشه به دولت امریکا یکطرفه میتازه ؟؟
به هرحال منظورایشان از سفره هرچی که هست میگن ما ! واین ما منظورش نمیتونه ملت راهم دربربگیره !
مگه ظریف با جیسون رضاییان مصاحبه کرده که انتظار دارید پمپئو با مرضیه هاشمی مصاحبه کنه؟ منطقتون در حد تیم ملیه
اخه پناهیان چه کاره مملکته
یه مقدار غیر قابل انتشار هات زیاد نیست؟چه معنی میده این تعدادبه نظرت؟
نماز جمعه خلوت نشده، جاهای دیگر شلوغ شده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر