بازدید 5931

ماجرای فتح الله زاده و لباس قرمزی که پوشید!+عکس

کد خبر: ۹۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 29 July 2019

مدیرعامل سابق استقلال حتی در مراسم کمک به حادثه دیدگان سیل نیز دست از کری خوانی برای رقیب بر نداشت و علاقه بی حدش به استقلال را نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق و محبوب استقلالی‌ها شب گذشته یکی از چهره‌های ورزشی حاضر در مراسم کمپین حمایت از سیل زدگان بود. او در کنار دیگر مدیران ورزشی حاضر در مراسم حضور یافته بود. فتح الله زاده که حتی در سال‌هایی که دور از مدیریت از استقلال است در حاشیه این مراسم و زمانی که قرار بود لباس‌های هلال احمر را به صورت نمادین به تن کند از این کار امتناع کرد.

او ابتدا از مسئولان خواست که لباس هلال احمر آبی برایش پیدا کنند، اما در نهایت برای او لباسی پیدا شد که فتح الله زاده حاضر شد با خاطر یقه‌های آبی رنگ آن را به تن کند. او به خبرنگاران و مسئولان هلال احمر هم گفت: «خیلی سعی کردید لباس قرمز تن من بکنید...» هرچند او عاقبت لباسی را پوشید که یقه هایش آبی بود.

فتح الله زاده یکی از موفق‌ترین مدیران استقلال در چهل سال اخیر بوده است که ۷ عنوان قهرمانی ایران و یک عنوان نایب قهرمانی آسیا را همراه این تیم به دست آورد. او همانطور که گفته شد حتی با وجود نزدیک شش سال دوری از مدیریت این تیم هنوز هم به اندازه گذشته با علاقه مسایل و اخبار مربوط را دنبال می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل