بازدید 3954
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد

جریمه یک شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی

کد خبر: ۹۱۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ 28 July 2019
مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از جریمه یک شرکت هواپیمایی متخلف خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید جواد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پی افزایش بی‌رویه نرخ بلیط هواپیما توسط برخی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی در شهریور ماه سال ۱۳۹۷، ضمن انجام بازرسی از برخی شرکت‌ها در قالب گشت‌های مشترک، نسبت به بررسی عملکرد آن‌ها اقدام کردند.

وی افزود: در این بازرسی‌ها، تخلف گرانفروشی یک شرکت هواپیمائی مشخص و پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی به شعبه ۵۶ بدوی تعزیرات حکومتی تهران ارجاع شد.

بنا بر اعلام شاتا، احمدی اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده و با توجه به اسناد و مدارک موجود، در نهایت تخلف انتصابی واحد مذکور محرز و متخلف در شعبه بدوی جمعاً به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۹۷۵ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۵۱۰ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ممهور شدن پروانه واحد صنفی به مهر تخلف اول محکوم شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که گران فروشی بلیت تحت هر عنوان غیرقانونی بوده و هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ به شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور یا ۱۸۷۰ امور شکایات سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر