بازدید 3969

انتقال روزبه چشمی به الاهلی منتفی شد

لیست خارجی های الاهلی قطر پر شده و حالا شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن چشمی به تراکتورسازی به گوش می رسد. روزبه پیش از این بارها گفته است که میل دارد در اروپا بازی کند
کد خبر: ۹۱۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 28 July 2019

باشگاه الاهلی قطر که امید ابراهیمی را در اختیار دارد در ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی با مهاجم اروگوئه‌ای زنیت روسیه به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد تا فهرست خارجی‌ها این تیم تکمیل و حضور روزبه چشمی در این تیم منتفی شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الرای، الاهلی در ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی با ابل هرناندز به توافق نهایی رسید. این بازیکن اروگوئه‌ای در زنیت همبازی سردار آزمون بود و با جدایی از فوتبال روسیه با الاهلی قطر قرارداد امضا کرد و به رسانه‌ها معرفی شد. به این ترتیب فهرست بازیکنان خارجی الاهلی تکمیل شد تا جایی که ابل هرناندز، نبیل الزهیر، محمد دیامی، هرنان پرز و امید ابراهیمی در فصل جدید برای این تیم قطری به میدان خواهند رفت. به این ترتیب شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن چشمی به تراکتورسازی به گوش می رسد.

در لیگ ستارگان قطر هر تیم می‌تواند از چهار بازیکن خارجی و یک سهمیه آسیایی استفاده کند و به این ترتیب پیوستن روزبه چشمی که خبر‌های زیادی درباره توافق او با الاهلی به گوش می‌رسید به این تیم قطری منتفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار