بازدید 12492

تیم ملی والیبال جوانان ایران قهرمان جهان شد

کد خبر: ۹۱۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 27 July 2019
تیم ملی والیبال جوانان ایران موفق شد در فینال رقابت‌های جوانان جهان مقابل ایتالیا به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، تیم والیبال جوانان ایران در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان که در کشور بحرین در حال برگزاری است به مصاف ایتالیا رفت و این دیدار نفس گیر و حساس را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود پایان داد.

شاگردان عطایی برای اولین بار در تاریخ این پیکار‌ها به فینال رسیده بودند و موفق شدند با تاریخ سازی عنوان قهرمانی را بدست آورند.

سروقامتان جوان ایران موفق شدند در ست‌های دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی برسند و در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و چهارم ۲۵ بر ۲۲ را واگذار کردند.

تیم ایران یک بار هم در این مسابقات در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل ایتالیا قرار گرفته بود، اما با نتیجه ۳ بر یک مغلوب این تیم شده بود و با پیروزی امروز به نوعی انتقام خود را از لاجوردی‌پوشان گرفت.

به گزارش فارس، بهترین عملکرد ایران در مسابقات جوانان جهان مربوط به سال ۲۰۰۷ بود که ایران با هدایت مصطفی کارخانه توانست عنوان سومی را کسب کند.

در دیدار رده‌بندی هم برزیل با نتیجه ۳ بر صفر از سد روسیه گذشته و به مقام سوم دست پیدا کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار