بازدید 5757
۱
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت سکه تکان نخورد/ بازار تا روز دوشنبه ثبات خواهد داشت

بازار طلا و سکه تهران اولین روز هفته را بدون تغییر قیمت‌ها سپری کرد. روندی که با توجه به ثبات نرخ ارز و همچنین نوسان اونس جهانی طلا در محدوده ۱۴۱۹ دلار، منطقی به نظر می‌رسد. این در حالی است که کشتی آرای معتقد است تا روز دوشنبه، بازار بدون تغییر خاصی در قیمت ها، ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ 27 July 2019
قیمت سکه تکان نخورد/ بازار تا روز دوشنبه ثبات خواهد داشتبازار طلا و سکه تهران اولین روز هفته را بدون تغییر قیمت‌ها سپری کرد. روندی که با توجه به ثبات نرخ ارز و همچنین نوسان اونس جهانی طلا در محدوده ۱۴۱۹ دلار، منطقی به نظر می‌رسد. این در حالی است که کشتی آرای معتقد است تا روز دوشنبه، بازار بدون تغییر خاصی در قیمت ها، ادامه خواهد داشت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه پنج مردادماه ۹۸) بازار  طلا و سکه تهران؛ شاهد ثبات در نرخ گذاری‌ها بودیم. این در حالی است که نرخ ارز نیز در معاملات امروز بدون نوسان بود.
 
قیمت سکه تکان نخورد/ بازار تا روز دوشنبه ثبات خواهد داشت

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه امروز نرخ جهانی اونس طلا در سطح ۱۴۱۹ دلار بود، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود. نرخ‌هایی که از ابتدای صبح بدون تغییر بوده است.

هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و هر سکه یک گرمی نیز به رقم ۹۷۰ هزار تومان رسیده است.  

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است و هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۷۹۲ هزار تومان می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز در سطح ۱۸۰ هزار تومان قرار داشت.  عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در پایان تاکید کرد، روند فعلی بازار نشان می‌دهد که تا روز دوشنبه، نباید انتظار تغییر خاصی در قیمت‌ها را داشته باشیم و به نظر می‌رسد ثبات بر بازار حاکم باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بدون تغییر؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
معنی بدون تغییر رو هم فهمیدیم. سکه از صبح ۱۴۰ گرون شده بعد میگن بدون تغییر!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی