بازدید 6709
۷

هفت ضارب دوچرخه سوار خارجی بازداشت شدند

پس از اینکه فرمانداری تنکابن و نیروی انتظامی در جریان ماجرا قرار می‌گیرند، در مدت زمان کوتاهی ۷ متهم این پرونده دستگیر و به زندان منتقل شده‌اند و اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته شده است.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 27 July 2019

یک دوچرخه‌سوار خارجی که به تازگی از بیماری سرطان رهایی یافته و تصمیم به جهانگردی گرفته بود، در سفر به شمال ایران گرفتار حادثه‌ای تلخ شده که متاسفانه باعث بستری شدندش در بیمارستان شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این دوچرخه سوار چهارشنبه ۲ مرداد ساعت حدود ۲۲ شب در شهر نشتارود و در نزدیکی تنکابن توسط ۷ نفر مهاجم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و وسایلش نیز به سرقت می‌رود. وی که به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده و دچار شکستگی فک و دندان شده بود، به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل می‌شود. اما بلافاصله پس از اینکه فرمانداری تنکابن و نیروی انتظامی در جریان ماجرا قرار می‌گیرند، در مدت زمان کوتاهی ۷ متهم این پرونده دستگیر و به زندان منتقل شده‌اند و اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته شده است.

دوچرخه سواری

این دوچرخه سوار اکنون با مساعدت مسوولان استانی برای درمان بهتر به بخش VIP بیمارستان خاتم الانبیاء تهران منتقل شده تا برای درمان بهتر و جراحی شکستگی فک تحت مداوا بهتر قرار گیرد. هم‌چنین قرار است مادر این دوچرخه سوار نیز به زودی وارد تهران شود. این دوچرخه سوار توسط پلیس دلجویی شده و بستگان او نیز از عملکرد پلیس و مقامات محلی تقدیر کرده‌اند.

فدراسیون دوچرخه سواری ایران نیز اعلام کرده که این دوچرخه سوار مجوز سایکل توریست برای تردد با دوچرخه در شهر‌ها و استان‌های ایران را نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
واقعاناراحت کننده وبدورازشان ومرتبه ایرانی بود ...
بنام خدا
باسلام
توریست های جارحی می ترسند ایران بایند
حال یک نفر هم که می آید اینجور وحشیانه به او حمله می کنند.
خسارت این واقعه یعنی چند صد میلیون دلار.
آیا تنبیه عبرت آموزی خواهند شد؟
واقعا مایه خجالت و آبروریزیه
این ارازل و اوباش باید به صورت چند برابر مجازات شوند چون به حیثیت و آبروی کشور هم ضربه زدن!!!
خدا رو شکر امنیت داریم
باورم نمیشه ازار و اذیت توریست ها رو من شخصا دیدم واقعا باید از کودکی اموزش ببینن تا اینگونه رویداد تکرار نشه و گردشگران بیان به کشور
مجوز نداشته یعنی چی؟ یعنی از اول مرز غربی ایران تا آخر مرز شرقی ایران باید پلیس همراهیش میکرد؟ اگر مجوز داشت کتک نمیخورد و اموالش سرقت نمیشد؟ چرا همین اتفاق در کشورهای قبلی نیفتاده؟
همین میزان سرقت و قتل و تجاوز و زورگیری که پلیس هر بار با افتخار میگه نسبت به پارسال کمتر شده به خاطر بدبینی و احتیاط بیشتر خود مردمه. نه این که پلیس زحمتی براش کشیده باشه.
چطور آن 7 تا ضارب رو سریع گرفتید؟ اگر یک ایرانی کتک خورده بود اصلا کسی در پلیس اهمیت میداد تا بره بگیردشون؟ اینها دفعه اولشون که نبوده. اگر دفعات قبلی خوب تنبیه شده بودند دوباره مرتکب همین کار نمیشدند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی