بازدید 13847
۴
حکمِ دبیر برای‌نصیرزاده جدی‌ترین رقیبش در انتخابات کشتی!

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی شد

حمید سوریان، دارنده ۷ مدال طلای جهانی و المپیک کشتی فرنگی از سوی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 27 July 2019

علیرضا دبیر، حمید سوریان را به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید سوریان، دارنده ۷ مدال طلای جهانی و المپیک کشتی فرنگی از سوی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون معرفی شد. قرار است مراسم معارفه سوریان صبح امروز به صورت رسمی در فدراسیون کشتی برگزار شد. دبیر در این مراسم گفت: « با ده نفر موفق شدیم حمید را برای نایب رییسی فدراسیون راضی کنیم. او ابرمرد کشتی ایران است و باید وزیر ورزش شود.»

همچین مراسم تودیع توکلی، رئیس کمیته لیگ این فدراسیون و معارفه عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان جانشین وی امروز برگزار خواهد شد. نصیرزاده یکی از رقبای اصلی دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی بود که در دور‌های اول و دوم موفق به کسب ۱۲ رأی شده بود. دبیر پیش از این از استفاده از توان تمام رقبا و منتقدان در جهت پیشرفت و منافع کشتی خبر داده بود.

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دیگه بچه محل بازی شده دیگه
اصلا بايد ورزش كشور در دست ورزشكاران پاكدست و سلامت باشد و ورزش ايران را از بلايي كه مديران غير ورزشي بر سر ان اورده اند رها كنند ، ليكن بايد شاخصه هاي ورزشي و جوانمردي و تخصص و پاكدستي و نداشتن وابستگي و شائبه سياسيدر او وجود داشته باشد
دبیر بچه با معرفتی است بگذارند تحولات زیادی در راه است
دوتا ... مال. ببین چه بلایی سر کشتی بیارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها